Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Mersi!

 

Sunt ĂŽnsĂŁ de pĂŁrere cĂŁ M5 E39 este o maÂşinĂŁ superioarĂŁ la orice capitol M5-ului E34.

 

Pe de altã parte, cred cã un E39 525d este o alegere mai bunã decât un E39 520i.

 

 

Ciupanezule , nu mai face recomandari la motoarele diesel ... diesel e pentru pensionari :)

Link to comment
Share on other sites

Diesel-urile sunt o alegere foarte raĂžionalĂŁ.

Sunt maÂşini practice Âşi economice.

 

 

 

ce aleg???un 530d q euro 4 cu ABS, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Faruri cu xenon, Filtru de particule, Geamuri electrice, Ănchidere centralizatĂŁ, Jante de aliaj, Manual de service, Regulator de vitezĂŁ, Scaune de piele, Scaune ĂŽncĂŁlzite electric, Senzori de parcare, ServodirecĂžie, Sistem de ĂŽncĂŁlzire auxiliar, Sistem de navigare, TrapĂŁ decapotabilĂŁ, avand 75000 km 5/2003

 

sau un 530d q euro 3 avand pachetu M sport, fab 6/2003, 110000km si cu ABS, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Faruri cu xenon, Geamuri electrice, Ănchidere centralizatĂŁ, Jante de aliaj, Manual de service, Regulator de vitezĂŁ, Scaune de piele, Scaune ĂŽncĂŁlzite electric, Senzori de parcare, ServodirecĂžie, Sistem de ĂŽncĂŁlzire auxiliar, Sistem de navigare, TrapĂŁ decapotabilĂŁ

 

care e alegerea mai buna???aman2 arata impecabil si al interios si al exterior???

Link to comment
Share on other sites

ce aleg???un 530d q euro 4 cu ABS, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Faruri cu xenon, Filtru de particule, Geamuri electrice, Ănchidere centralizatĂŁ, Jante de aliaj, Manual de service, Regulator de vitezĂŁ, Scaune de piele, Scaune ĂŽncĂŁlzite electric, Senzori de parcare, ServodirecĂžie, Sistem de ĂŽncĂŁlzire auxiliar, Sistem de navigare, TrapĂŁ decapotabilĂŁ, avand 75000 km 5/2003

 

sau un 530d q euro 3 avand pachetu M sport, fab 6/2003, 110000km si cu ABS, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Faruri cu xenon, Geamuri electrice, Ănchidere centralizatĂŁ, Jante de aliaj, Manual de service, Regulator de vitezĂŁ, Scaune de piele, Scaune ĂŽncĂŁlzite electric, Senzori de parcare, ServodirecĂžie, Sistem de ĂŽncĂŁlzire auxiliar, Sistem de navigare, TrapĂŁ decapotabilĂŁ

 

care e alegerea mai buna???aman2 arata impecabil si al interios si al exterior???

 

Alege maÂşina care-Ăži place mai mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa doua E39, unul benzinar(523, prefacelift) si unul diesel (520D, facelift) pot sa spun ca trecerea la E60(525D) a fost si este o dezamagire.

La E39 aveam o masina la care finisajele si confortul erau ceva normal.

La E60, au inceput nemtii sa faca economii la calitatea materialelor.

Ma simt ca intr-o skoda octavia cand ma sui in E60 .

 

E39 la nivel de securitate mi-a aratat ce inseamna ( am primit cadou o betoniera de 16 tone in portiera stanga fata, m-a tarat 11 metri si mi-a facut 523-ul dauna totala dar am scapat in viata, cu cateva zgarieturi )

 

E39 este inca de recomandat.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce-i de e60,insa stiu ca E39 a fost si va ramane o sper masina!!! usor-usor si BMW o sa ajunga o masina de duzina,or sa faca cat mai multe si mai proaste si parca vad,maine poimaine ca deschid o fabrica la mancatorii de rahat,adica la turci si s-a duce naibi renumele nemtesc al masinii!!o sa ramana doar emblemele de ele,asta e viata!!sa auzim de bine si sarbatori fericite!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am intrat in posesia manualului utilizatorului pentru E39 prefacelift pentru urmatoarele motorizari:

520i

523i

525i

530i

535i

540i

 

520d

525d

530d

 

Multumesc userului Ciprian10 pentru manual.

 

Daca doriti manualul, dati-mi un pm cu adresa de mail.

Din pacate nu pot pune pdf-ul pe forum, probabil este prea mare.

 

 

vreau shi yo manualul pt Seria 5 E39 dgd_danyel@yaghoo.com Merci mult !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai am si eu o intrebare? Voi(marea majoritate) vreti si o masina economica si ieftin de intretinut, si vreti sa fie si BMW? Nu se poate asa ceva. Nu exista BMW ieftin de intretinut. Hai, economic la consum sa zicem un 520d, dar condus de un pensionar.

 

Eu am avut un 520d, e39 prefacelift. Cand il conduceam eu la oras 10, in afara 7.5-8 litri/100 km. Cand il conducea fratemiu la oras scotea putin sub 8, iar afara putin sub 6 litri/100 km. Pentru un BMW spun eu ca sunt cifre rezonabile.

Din pacate un nene cu un Peugeot s-a gandit sa ma faca sa imi schimb mai repede masina si a intrat un pic in mine, cu vreo 120-130 km/h. Eram 5 in BMW, nimeni nici o zgarietura macar.

 

 

Acesta a fost motivul principal pentru care masina actuala e tot un e39. Insa cu motor de 3000 dA, facelift cu toate optiunile, inclusiv pachet M, shadow line, sport line,individual line, memorii pe volan, scaune, oglinzi...navi, tuner TV, etc...etc...

Cine spune ca acest motor consuma putin si ca este ieftin de intretinut se inseala amarnic. Consumul la oras (oras cu trafic lejer) sare peste 12.5-13, la un condus mediu. Pe modul sport nu am avut curiozitatea sa ii socotesc un consum, insa schimba doar la rosu, deci.....

In afara orice as face tot depasesc cu mult 140 km/h, deci nu are rost sa va spun de consum. Iar la service se simte diferenta mare fata de 520d.

 

 

Si subscriu parerii lui Ciupanezu: e60 nici mie nu prea imi place cum e facut si cu ce materiale e facut la interior. Exteriorul e frumos, dar toate exterioarele sunt din tabla.:)

Cand am luat 530 dA am stat in dubii daca sa-l iau pe asta sau sa iau u e60 mai nou cu 2 ani insa mai putine optiuni. Dupa ce m-am urcat de 100 ori in ambele, am ales e39.

Link to comment
Share on other sites

In sfarsit sunt aproape de achizitionarea unui bmw(dupa indelungi asteptari).Pana acum eram axat pe E46(318i sau 320i)insa de curand mi-a atras atentia un E39 523i din '98.Insa as vrea sa stiu in ce ma bag si anume la partea de intretinere.Ma intereseaza daca preturile la consumabile la 523 sunt mai ridicate decat la un 320(filtru aer,benzina,placute etc.).Nu as vrea sa musc mai mult decat pot mesteca...mentionez ca fac sub 10.000 km pe an...majoritatea in oras deci nu e nevoie de mai mult de o revizie pe an...a si conduc batraneste...deci masina o sa fie forjata foarte rar...la stilul meu de condus nu prea vad sa cada vreo piesa mai costisitoare la motor.Deci mai pe scurt vreau sa stiu daca e diferenta mare la intretinere intre 523i si 320i(avand in vedere faptul ca pargurg foarte putini km).Daca ma puteti lamuri v-as fi recunoscator. :)
Link to comment
Share on other sites

Ok am sa incerc...masina nu e la mine in oras insa proprietarul a spus ca accepta orice test...e la distanta de 100 km de mine poate o sa fie de acord sa vina aici sa o duc la un prieten care are un service.Maine ma duc sa o vad cum arata(am vazut doar poze) si cum merge si abia dupa aia daca mi se pare in regula o bag si la teste.Sper sa fie bine si sa-mi iau odata piatra asta dupa inima.
Link to comment
Share on other sites

Ok am sa incerc...masina nu e la mine in oras insa proprietarul a spus ca accepta orice test...e la distanta de 100 km de mine poate o sa fie de acord sa vina aici sa o duc la un prieten care are un service.Maine ma duc sa o vad cum arata(am vazut doar poze) si cum merge si abia dupa aia daca mi se pare in regula o bag si la teste.Sper sa fie bine si sa-mi iau odata piatra asta dupa inima.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.