Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

Nu vreau sa intru in discutii in contradictor si scuze daca te-ai simtit "frustrat" nu am zis ca 320i nu sunt masini bune dar eu nu vad avantajele unui 320i fata de 318is analizand taote punctele de vedere nu numai "liniutele".

Asa ca daca ai chef de liniute am uitat sa zic ca am si un 525tds.....daca vrei neaparat putem face dar nu cred ca e relevant pentru baiatul care vrea sa isi ia si el o masina.....Asa ca la-so balta.

Am si eu dreptul la o parere nu?....sau nu!!!!!!

<_<)

Pai ai dreptul la parere, cum avem toti, dar nu cred ca esti in masura sa jignesti, aici iti iei suspend pentru faze de astea.

Oricum eu nu m-am suparat.

dupa opinia mea, 318is e o alegere mai buna, daca pui pe primul loc BANII, cheltuielile, taxele, benzina, etc.

Eu nu pun asta pe primul loc.

Imi pare rau ca nu am luat 325-328

In masina mea au intrat foarte multi bani pentru un e36, care au fost investiti cu o mare pasiune, sunetul motorului in 6, ma nauceste. am si dotari, mai mult sau mai putin decat altii....ce sa spun, sunt multumit.

Inca din pacate nu am inmatriculat-o,in momentul de fata rulez cu un 318i e46, care iti spun, desi are 143 de cai, nu ma unge la suflet ca e36-le meu....

Multi mi-au spus ca sunt ciudat :))

 

Ps. nu ma pune te rog cu tds, au mai fost viteji cu 325tds....nu le-a mers.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ma bag si eu <_<, am 320i e36 si am un prieten la 50 de metri de mine cu 318is, si mai facem schimb, sincer...........isi doreste un 320i chiar daca consuma ceva mai mult, chiar daca taxele sunt un pic mai mari (oricum avand 1991 cc este sub 2000 si nu sunt exagerate) chiar daca 320i trage de la turatii un pic mai joase :bashwall:, chiar daca nu se compara sunetul motorului samd. Si nu as da un 320i pe un 318is numai pt un singur lucru, deschide capota la un 320i si apoi zambeste, o sa ai de ce :) (chiar gasesti un motor).
Link to comment
Share on other sites

salutari tuturor

ma bag shi eu sa spun cate ceva avand in vedere ca am prieteni cu bmw-uri cu moatoare mari rau

adica "B65LAF' e30 v8 4.0 txa dgh alea sunt motoare cu care sa te mandresti

dar eu am mers cu laf-ul cu restu nu dar stiu mashinile si stiu ce pot acele motoare

Parerea mea este ca diferenta intre 318 is shi 320 este de confort ,is-ul este mai sportiv mai rigid mai fara dotari,adica o mashina mai sport

pe cand un 320 este mai comoda mai silentioasa shi cu mai multe dotari da are motor in 6 cilindrii dar zic eu ca e mai fain un 318 is ma refer la coupe ca motorizare standard vorbesc decat un 320 care este o mashina mai confortabila

Eeste parerea unui om care a avut un bmw super dotat un E32 full shi actualmente am un is cu dubluclimatronic trapa shi cam atat

Link to comment
Share on other sites

Aiureli dinou.

Cu aceleasi dotari, aceleasi suspensii, aceleasi roti, fara cip, intake,alte alea.

320 i sta pe drum la acelasi nivel cel putin cu 318is.

Asa ca ce spui tu aici, spui din vise, parerea mea.

Cu ce e mai sportiv 318is? ca ramane mereu in urma fata de 320i?

sau cu ce?

tu compari o masina ca 318is cu suspensii sport, jante late,cu un 320i stock?

pai atunci e mai sport.

Altfel daca ambele au exact aceleasi dotari si TU ai alege 320i, dupa un test drive.

Ce aberatii auzi aici frate.... e mai sportiv 318is =))

aceiasi caroserie, cu ce sa fie mai sportiv?

Ah am uitat. cu caii si cu cuplu ala IN MINUS.

Nu inteleg de ce ai adus masini tunate la sute de cai in ecuatia asta?

E vb de 318is vs. 320i, nu v8 4.0i

 

Mie nu-mi ia mintea 320i si spun ca e cel mai tare din parcare, ca pe langa un motor mai mare e wax.

Asa si voi, cei cu motoare mai mici fata de 320i, nu gasiti numai scuze aiurea, ca a vostru e mai bun.

Mai bun pentru voi, tot respectul, dar nu mai bun din punct de vedere al performantelor, sportivitatii, sau orice altceva.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca a lu cineva e mai buna ca a lu altcineva......fiecare isi lauda masina "a mea e ce-a mai buna" e normal din punct de vedere omeneste.........asa fac toti. Nu mai fii asa revoltat daca la om i se pare ca una e mai sportiva ca alta si sa stii ca nu tot timpul un 318is ramane in spatele unui 320i....poate ai vrut sa zici ca relativa treaba care e mai rapida si ca depinde de mai multi factori cum ar fii uzura motorului sau chiar soferul de destule ori un sofer bun te face. Asa ca nu are rost sa te enervezi degeaba ........ca fiecare are parerea lui. Asa cum eu sau altii preferam 318is ....altii prefera 320i din motive mai mult sau mai putin subiective, unele relevante unele .......nu prea. Asa ca .....haide .......bafta......si la urma urmei BMW .......e tot BMW oricum ar fii ......nu sunt neaparat un fan bmw inrait dar daca am BMW ....am pentru ca nu-mi permit sau nu am gasit altceva mai bun......Asa ca BMW ...."Ultimate driving machine"

 

Si ca sa continui in acelasi stil pasnic...ziceti-mi si mie pentru cine are deja un 318is de ce ar schimbao cu un 320i, sau invers daca ai 320i de ce ai schimbao cu 318is.......nu vad diferente semnificative......consum, putere, dotari, cam tot acolo este.......+/-. Eventual daca vrei mai mult poti trece de la cele 2 identice aproape (318is,230i), la 325i, practic acolo vei simtii diferenta pe toate planurile de la putere, consum, asigurari, taxe la stat........etc.......

IN CONCLUZIE PENTRU CEL CARE VREA SI NU STIE CE SA IA, SA CUMPERE CARE ARATA MAI BINE SI MAI DOTATA, RESUPUNAND CA MOTOARELE DE LA 318IS SI 320I AU ACELASI NR DE KM, ACEEASI UZURA.

Link to comment
Share on other sites

bmwiscoupe

 

Ai dreptate, eu nu sunt revoltat, insa vreau sa-mi spun bine punctul de vedere.

Daca 318is ar avea dotari cum am eu pe 320 si ar fi la pret bun, as lua 318is, fiindca taxe, impozite etc.... sa zicem ca nu e mare diferenta intre ele.

Insa sunt cam rare alea.

Mie imi place sunetul in 6....motoarele in 6 obosesc mai greu decat cele in 4. am vazut 325 la 450.000km, si mergea perfect....

nu stiu ce sa zic....

Si eu am tras de al meu...dupa cip i-am ridicat si rev limiterul cu 400 rpm si mereu, mereu mai schimb la 6500-6900 <_<)

motorul toarce ca de pe poarta fabricii, nu stiu ce sa zic de 318is, Ciupanezu zicea ca sunt motoare foarte bune, nu obiectez, nu am avut.

Problema e, ce fel de om cumpara o masina, are de unde alege, de vreme ce 325 sunt superbe, 328 bune, foarte rare, 320i o diferenta mica intre 318is.... omul daca se gandeste la taxe, ia 318is, daca zice ca 200cmc, sunt ok in plus, ia 320.

Daca zice ca performanta vrea de la e36 ia celelalte 2 variante sau m3, dar costuri mult mai mari...

Da sa mi se zica ca e mai sportiv 318is decat orice alt e36, e pura aberatie....

Link to comment
Share on other sites

Sportive pot fii multe masini de exemplu si fiatul coupe poate fii mai sportiva. Oricum el a vrut sa spuna ca 318is coupe e mai sportiva ca si 320i sedan. Toate coupeurile sunt mai sportive ca si sedan. Asadar sunt oameni care vreau neaparat in 4 usi si sport. Eu sincer consider ca sport e un coupe (eventual cabrio). Dupa parerea mea poti sa ai motor de 4000cm, daca e in 4 usi nu-mi inspira sportivitate. Eu prefer in coupeurile tocmai pt. ceea ce poti obtine in cazuri de tuning. Daca ai un sedan nu cred c tuningul isi are rostul decat foate putin. Asadar fiecare isi cumpara ce vrea. Oricum facem pariu ca daca punem un 318is coupe si un 320i coupe una langa cealalta amandoua arata la fel de sportiv si nu poti sa stii care ce motor are sub capota, in cazul in care nu scrie in spate pe portbagaj.

 

Apropo a vazut cineva lombo doors la masini sedan?.........Eu a vazut ....arata PENIBIL.

Link to comment
Share on other sites

Sportive pot fii multe masini de exemplu si fiatul coupe poate fii mai sportiva. Oricum el a vrut sa spuna ca 318is coupe e mai sportiva ca si 320i sedan. Toate coupeurile sunt mai sportive ca si sedan. Asadar sunt oameni care vreau neaparat in 4 usi si sport. Eu sincer consider ca sport e un coupe (eventual cabrio). Dupa parerea mea poti sa ai motor de 4000cm, daca e in 4 usi nu-mi inspira sportivitate. Eu prefer in coupeurile tocmai pt. ceea ce poti obtine in cazuri de tuning. Daca ai un sedan nu cred c tuningul isi are rostul decat foate putin. Asadar fiecare isi cumpara ce vrea. Oricum facem pariu ca daca punem un 318is coupe si un 320i coupe una langa cealalta amandoua arata la fel de sportiv si nu poti sa stii care ce motor are sub capota, in cazul in care nu scrie in spate pe portbagaj.

 

Apropo a vazut cineva lombo doors la masini sedan?.........Eu a vazut ....arata PENIBIL.

Lambo doors la bmw arata foarte penal, dar e doar parerea mea, nu vreau sa fiu in contradictie cu nimeni.

Stii diferenta dintre 318is si 320i de afara dupa 2 chestii mari si late.

1.

320i are DISCURI de frana pe spate-----318is are tamburi ca la dacie.

2.

evacuarea, care e diferita la 320i

Link to comment
Share on other sites

ok........deci.......CATALYTIC CONVERTER/FRONT SILENCER........320i

CATALYST/LAMBDA PROBE...............................318is

 

 

NU pricep mare lucru.......sau care e diferenta intre ele.......explica-mi te rog ca partea asta chiar nu o stiu.

 

Pai au evacuare diferita, fiecare motor are evacuarea sa.

cap coada.

Link to comment
Share on other sites

scuze daca am reusit sa te enervez dar nu asta era rostul celor scrise de mine

Acum sa iti spun de ce am spus ca este mai sportiv

nu ma referaeam la aspect

deci motorul de is are pistoanele forjate,bielele forjate shi arborelele forjat ceea ce din cate stiu eu 320 nu il are decat cele tuning

din cate stiu eu poate ma insel

apoi is-ul are serbing din fabrica ceea ce 320 nu are

sper ca acum ai inteles ce am vrut sa spun cu mai sportiva

shi is-ul are discuri de frana sau cel putin al meu are

iar ca dotari ca tot ii dai cu dotarile

sincer fama sa inteleg cand folosesti tu pilotul automat daca il ai

shi ai computer de bord in plus

fata de unele is0uri care nu au

in rest cam ce dotari ai tu in plus?

si inca odata nu vreau sa supar pe nimeni dar este un forum unde fiecare isi poate spune parerea

dar ca idee a mea mai ales

decat un 320 care consuma mai mult ipozit mai mare,taxe mai mari shi cam aceleasi performantemai bine un 318 is

dar daca vrei mai mult atunci iti iei un 325 24 de valve shi da ai mai mult

shi inca o chestie care vreau sa o subliniez ca sa ma fac inteles MAI SPORTIVpe is poti pune turbo fara nici o modificare majora in bloc shi ii da la 320 de nu are aerCU TURBO

pe cand la un 2.0 daca ii pui turbina si o duci pina la 1,5 bari cred ca topesti pistoanele

asta am vrut sa spun cu mai sportiva

nu ma refeream la aspect

inca odata imi cer scuze daca te-am suparat

Link to comment
Share on other sites

Tind sa cred ca baubau are mare dreptate:

deci motorul de is are pistoanele forjate,bielele forjate shi arborelele forjat ceea ce din cate stiu eu 320 nu il are decat cele tuning

SPORTIVpe is poti pune turbo fara nici o modificare majora in bloc

Link to comment
Share on other sites

Aici nu este vorba de modificari in motor(turbo sau alte cele). e vorba de masini stock, motoare stock, in mintile lor.

Daca e asa, intotdeauna un 320i, va fi peste 318is cu tot cu pistoanele sale forjate.

Da 318is are in el pistoane forjate,doar fiindca e chinuit sa scoata 140 de cai din el, e si normal.

Ambele modele fiind fabricate de bmw, imi plac.

Ca eu sunt de parere ca fun-ul incepe de la 6 cilindrii in sus, asta e alta problema.

Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu sa-i dau dreptate la Bau bau.......<_<)........dar sincer fiecare are dreptate in felul lui, iar gusturile se discuta. Oricum am mai zis .....daca exista 318IS pentru mine nu isi mai are rostul 320i,.....iar situatia se repeta la 325.......nu mai are rost 328......mai bine treci direct la M. Iar la dotari credetima oameni buni am vazut o gramada de 320-uri cu geamuri ca la dacie........la MANIVELA...asa ca nu mai ziceti ca 20 e dotat......nu toate.....
Link to comment
Share on other sites

mie imi place si 318 is singuru lucru care nu imi place ii sunetu motorului ..cand aud un sunet de motor 6 in linie se ridica parul pe mine si nu stiu de ce da numa la ursuleti si la pisicute se aude sunetu ala bestial vad ca la E46 ii mai silentios un motor 6 in linie parca nu mai are sunetu ala ..
Link to comment
Share on other sites

Ma bag si eu sa-i dau dreptate la Bau bau.......<_<)........dar sincer fiecare are dreptate in felul lui, iar gusturile se discuta. Oricum am mai zis .....daca exista 318IS pentru mine nu isi mai are rostul 320i,.....iar situatia se repeta la 325.......nu mai are rost 328......mai bine treci direct la M. Iar la dotari credetima oameni buni am vazut o gramada de 320-uri cu geamuri ca la dacie........la MANIVELA...asa ca nu mai ziceti ca 20 e dotat......nu toate.....

Dupa mine are rost 328 fata de 325.

La fel, un 328 in parametrii, face oricand un 325 in parametrii.

 

dar iarasi intram in polemici.

Toti zic ca m52b28 e slab ca motor desi a luat motorul anului in 1996.

in fine.

 

1 secunda intre 325i care scoate 100km/h in 8.0 sec

fata de 7.0 sec. cat face 328 pana la 100km/h.

e o secunda, nu o sutime, secunda aia e diferenta e o masina de fiecare data...

da are numa 1 cal in plus, dar are 45nm in plus cuplu...

post-13423-1233345451_thumb.png

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.