Jump to content

318is vs 320i E36


Bebe

Recommended Posts

318is mai bun decat 320i....bravo nene....nota 4.....stai jos acum si mai ia o gura de azbociment ca scoti numai prostii pe gura aia....cum maaaa.....motorul ala de 2 litrii 6 cilindrii in linie, 24 de valve de pe 320i? ala? ala ma?...pffff....e varza....MAI ALES DIN PUNCT DE VEDERE AL CONSTRUCTIEI....318is e miez Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 377
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hai hai ca exagerezi/.......mai bine ia tu o gura de nikasil sa nu cumva sa-ti crape motorul de pe 320-ul tau.....nu mai fa mishto ca toata lumea are dreptul la opinie .......iar daca unii cred ca 318is e mai bun decat 320......asta este......uni fac alegeri bune cand isi iau 318is iar altii mai proaste cu 320-lor .
Link to comment
Share on other sites

Sfaturile nu erau pentru cine are un 320 deja.......erau pentru cine vrea sa-si ia si nu stie ce sa ia..

Asa ca pentru tine e mai bun 320 ca e al tau eu zic ca e mai bun 318is ca e al meu.........suntem subiectivi amandoi........dar stim toti ca 318is e mai bun.........asta este nu estecu suparare........din fericire unii fac alegeri mai proaste iar altii mai bune.

Nu ca as fii eu un destept dar eu cand am luat 318is l-am luat ca asa am gasit nu ca vroiam eu special 318is.....ca daca gaseam 316 poate as fii luat 316.......la banii care i-am avut......asa ca sa nu o mai tot lungim ca devine plictisior si CONCLUZIE: 318IS E MAI BUN DECAT 320I......DIN CAM TOATE PUNCTELE DE VEDERE.......CONSUM, TAXE, IMPOZITE, ASIGURARE, FIABILITATE, ETC....

Tu nu intelegi ca nu ma intereseaza decat performanta? Nu ma intereseaza consumul, taxe ,impozite si alte prostii,am vrut un BMW cu 6 cilindri, masina a costat 7500 de euro in septembrie anul trecut adica atunci cand puteam sa iau una "beton" cu 3000, ca era taxa cat era. Si daca ar fi sa aleg a doua oara tot un 320 as lua. Si nu mai are rost sa continuam <_< o lasam pe a ta un is este mai bun deact un 2.0,desi cativa au cam ramas in urma pe la semafoare cu is-uri, rusine nu? Sa fie facuti ei care au is-uri de un 2.0 si ala din nikasil :))

 

 

Auzi prietene nu era pentru tine mesajul meu ci pentru cel care a postat topicul....iar aia care au ramas cu is la semafor...probabil sunt soferi de dacie sau nu sunt soferi.......e chiar stupid, iar daca nu te intereseaza decat peformantele credema ca ai dat foarteeeeeeee mult pe 320 ala.......la banii aia iti luai mai bine un 325, sau mai mult.....dar cred ca mai circulai duminica cu el....... asa ca nu te mai prostii si credema pentru toti cnteaza si consumul....sau te cheama Becali????....nu cred poate doar porecla....

 

Daca ar fi sa il iau din nou as da exact aceiasi bani pe el, nu sunt becali dar nu manac paine cu salam acasa si nu stau sa calculez diferente de taxe ,impozite, asigurari,diferente de consum ca poate imi raman niste bani sa iau un pachet de tigari.Tu ti-ai luat ce masina ai gasit,eu mi-am luat ce masina mi-am dorit. Si bine ca esti tu sofer.

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

HA HA HA.......SI ce vrei sa demonstrezi ca ai bani mai multi ca mine?........si ca tu nu mananci salam?......mae smecherie

Dupa cum gandesti nu ai cum sa ai bani mai multi ca mine decat daca i-ai mostenit.....si daca vrei ne putem si intrece in bani dar din pacate eu nu ascult manele ca si tine si in nici un caz in BMW.......Asa ca daca esti manelist si ti-ai luat si tu bmw ca sa impresionezi pe cineva, poate ai reusit sa agati vreo 2 maneliste......bravo tata ........esti tare......dar eu as prefera sa ne intrecem in masini daca tot esti asa tare nu in bani ca nu am ce sa demonstrez si in nici un caz tie......Diferenta dintre noi ca tu ti-ai luat un 320 ac asa ai vrut si ai facut o alegere proasta. Iar eu mi-am luat 318is ca asa am gasit la momentul respectiv si.......am fost mai inspirat........sau am avut noroc.

Link to comment
Share on other sites

HA HA HA.......SI ce vrei sa demonstrezi ca ai bani mai multi ca mine?........si ca tu nu mananci salam?......mae smecherie

Dupa cum gandesti nu ai cum sa ai bani mai multi ca mine decat daca i-ai mostenit.....si daca vrei ne putem si intrece in bani dar din pacate eu nu ascult manele ca si tine si in nici un caz in BMW.......Asa ca daca esti manelist si ti-ai luat si tu bmw ca sa impresionezi pe cineva, poate ai reusit sa agati vreo 2 maneliste......bravo tata ........esti tare......dar eu as prefera sa ne intrecem in masini daca tot esti asa tare nu in bani ca nu am ce sa demonstrez si in nici un caz tie......Diferenta dintre noi ca tu ti-ai luat un 320 ac asa ai vrut si ai facut o alegere proasta. Iar eu mi-am luat 318is ca asa am gasit la momentul respectiv si.......am fost mai inspirat........sau am avut noroc.

Inainte de e36 am avut un e 46 deci daca vroiam sa impresionez pe cineva puteam sa o fac cu masina aia,mi-am luat e 36 pentru ca imi place mai mult, si nu vreau sa iti demonstrez ca am bani mai multi ca tine dar tu te legai de taxe,asigurari consum,pentru mine nu conteaza cei cativa zeci de lei dati in plus,si manele nu ascult deloc. Si de intrecut ne intrecem cand vrei.Eu nu am mustrari deloc ca am facut o alegere proasta e alegerea mea ce ti-e ciuda ac am 2 cilidri in pus?<_<)

Edited by Cosm1n
Link to comment
Share on other sites

Daca imi permiteti asi vrea sa-mi spun si eu parerea. Am avut 1.8iS ce-i drept l-am luat din romania de la un flacau, care la randul lui l-a luat de la 2 frati de pe la valcea. Poate ca iS-ul meu nu era in toate mintile lui, ptr ca am avut cateva probleme cu el pe care le-am rezolvat in timp, se vedea clar ca cineva l-a exploatat calumea sau ca sa zicm pe romaneste a scos untu din el. L-am vandut chiar cand am reusit sa-i rezolv toate problemele.

Acum am un 320i Automat, asa l-am gasit, asta e m-am obisnuit cu el este splendit. Ideea la care vreau sa ajung este ca niciodata, dar niciodata, nu va exista termen de comparatie intre un motor in 4 pistoane si unul in 6 asta referindu-ma la marca BMW. motorul cel de iS era un motor fenomenal ptr unul in 4 pistoane, mergea ok, nu batea nimic, ii schimbasem distributia completa, se auzea ca un motoras electric cand ridicai capota, avea o muzica fosrte placuta, schimbasem bujiile, era totul ok, dar motorul in 6 este o adevarata capodopera a inginerilor bavarezi, este dupa parerea mea cel mai echilibrat motor , chiar daca nu are consumul iS-ului, dar pe motorul in 6 pun banul in cant cu el pornit si nu cade, lucru care nu se poate face pe cal de 4.

Pentru mine acest test, care ptr unii dintre voi poate vi se pare ceva irelevant, semnifica foarte mult. Motoarele in 6 au o durata de exploatare mult mai mare ca unul in 4, uzura nu este asa de mareca la cel in 4.

Ca performante vorbind, caci aici este punctul topicului pot sa va zic ca exista diferente, poate mai mici ptr cei care au iS, poate mai mari ptr cei care au 2.0. Prima diferenta este in cuplu. Nu cunosc cifre si nici nu vreau sa ma sparg in talente pe aici sa va zic aiurea cat cuplu ar avea fiecare, eu va spun doar ce am simtit la pedala cand am facut trecerea de pe una pe cealalta.

Diferenta in cai putere pot sa zic ca nu este asa de mare , dar cuplul se observa imediat.

Ar mai fi ceva de spus, dar prefer sa inchei aici. Intr-un fel sau altul ambele motoare au cate ceva care m-au fermecat intr-un mod aparte.

Daca cateodata mai devin meloncolic cu gandul la fostul meu iS, este din cauza consumului pe care il avea.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am legat ca taxe si impozite pentru ca pe mine sau poate si pe altii ii intereseaza ......poate pe tine nu.....asta este....sincer sa fiu nu vreau ca cei care citesc pe aici sa isi ia o masina, iar apoi sa n-aibe bani sa bage benzina sau sa ii faca asigurare.......Apropo stii cumva cate masini Bmw sunt aduse in romania si cati n-au bani nici sa circule cu ele.........E PACAT tocmai m-a sunat un tip sa imi vanda un 320i cu 1500 eurofull option din 93. Cand l-am intrebat de ce il vinde, daca are ceva defect sau ...na.....a zis ca nu are bani sa o inmatriculeze......ca i-au expirat numrele.....Poate daca negociez o iau la 1000 euro......Buna afacere. Pentru mine dar pentru el nu prea cred......E pacat ca ajung masini bune pe mana unor fomisti care pentru 2 saptamani de impresionat fete ar face oriece....si aici nu ma refer la tine scuze nu vreau sa jignesc dar mi-e greu sa vad cu toti manelistii ajung sa cumpere un bmw numai ca e bmw si habar nu au cum se conduce o masina ca asta.
Link to comment
Share on other sites

Hai hai ca exagerezi/.......mai bine ia tu o gura de nikasil sa nu cumva sa-ti crape motorul de pe 320-ul tau.....nu mai fa mishto ca toata lumea are dreptul la opinie .......iar daca unii cred ca 318is e mai bun decat 320......asta este......uni fac alegeri bune cand isi iau 318is iar altii mai proaste cu 320-lor .

 

bine bine, imi place ca esti la fel de glumetz ca mine, apreciez asta.....dar lasand la o parte putin ironiile.....sub ce baza sustii ca 318is e o alegere mai buna? ceva date tehnice? cai putere? cuplu motor? acceleratie? viteza maxima? consum? accept ca variante si teorii revolutionare, din partea ta, atata timp cat sunt fondate si au o baza solida in spate. lasand toate la o parte,318is ala mi se pare un motor impins la maxim, asa ca grija mare cu crapatul motorului ca nu cred ca e cazul la al meu 320i. mai degraba invers. de ce nu mai fac 318is cei de la bmw? nu cumva au renuntat la el in favoarea lui 2.0? ma gandesc si eu asa.....nu e neaparat sa si fie cum zic....dar totusi ma intreb....de ce?

Link to comment
Share on other sites

Hai hai ca exagerezi/.......mai bine ia tu o gura de nikasil sa nu cumva sa-ti crape motorul de pe 320-ul tau.....nu mai fa mishto ca toata lumea are dreptul la opinie .......iar daca unii cred ca 318is e mai bun decat 320......asta este......uni fac alegeri bune cand isi iau 318is iar altii mai proaste cu 320-lor .

Tu esti un frustrat fiule.

Ai o idee in capu tau, ca altii au luat decizii proaste cu 320i si tu ai luat una buna luand 318is.

Ti-a confesat cineva ca el regreta ca are 320i si ca si-ar dori sa apuce vremea sa ajunga la un 318is?

toti ce au 316-318 vor 320-325, cei ce au 320 vor 325 328 m3 s.a.m.d

 

Ma abtin, ca am vazut ce-ti poate mintea cu postul tau legat de bani..... penibil acel post....mai bine faceai altceva decat sa scrii porcariile alea...

Link to comment
Share on other sites

Daca imi permiteti asi vrea sa-mi spun si eu parerea. Am avut 1.8iS ce-i drept l-am luat din romania de la un flacau, care la randul lui l-a luat de la 2 frati de pe la valcea. Poate ca iS-ul meu nu era in toate mintile lui, ptr ca am avut cateva probleme cu el pe care le-am rezolvat in timp, se vedea clar ca cineva l-a exploatat calumea sau ca sa zicm pe romaneste a scos untu din el. L-am vandut chiar cand am reusit sa-i rezolv toate problemele.

Acum am un 320i Automat, asa l-am gasit, asta e m-am obisnuit cu el este splendit. Ideea la care vreau sa ajung este ca niciodata, dar niciodata, nu va exista termen de comparatie intre un motor in 4 pistoane si unul in 6 asta referindu-ma la marca BMW. motorul cel de iS era un motor fenomenal ptr unul in 4 pistoane, mergea ok, nu batea nimic, ii schimbasem distributia completa, se auzea ca un motoras electric cand ridicai capota, avea o muzica fosrte placuta, schimbasem bujiile, era totul ok, dar motorul in 6 este o adevarata capodopera a inginerilor bavarezi, este dupa parerea mea cel mai echilibrat motor , chiar daca nu are consumul iS-ului, dar pe motorul in 6 pun banul in cant cu el pornit si nu cade, lucru care nu se poate face pe cal de 4.

Pentru mine acest test, care ptr unii dintre voi poate vi se pare ceva irelevant, semnifica foarte mult. Motoarele in 6 au o durata de exploatare mult mai mare ca unul in 4, uzura nu este asa de mareca la cel in 4.

Ca performante vorbind, caci aici este punctul topicului pot sa va zic ca exista diferente, poate mai mici ptr cei care au iS, poate mai mari ptr cei care au 2.0. Prima diferenta este in cuplu. Nu cunosc cifre si nici nu vreau sa ma sparg in talente pe aici sa va zic aiurea cat cuplu ar avea fiecare, eu va spun doar ce am simtit la pedala cand am facut trecerea de pe una pe cealalta.

Diferenta in cai putere pot sa zic ca nu este asa de mare , dar cuplul se observa imediat.

Ar mai fi ceva de spus, dar prefer sa inchei aici. Intr-un fel sau altul ambele motoare au cate ceva care m-au fermecat intr-un mod aparte.

Daca cateodata mai devin meloncolic cu gandul la fostul meu iS, este din cauza consumului pe care il avea.

 

 

Scuze ca te intreb dar ce distributie i-ai schimbat ca M42/44 e pe lant.......

 

Hai hai ca exagerezi/.......mai bine ia tu o gura de nikasil sa nu cumva sa-ti crape motorul de pe 320-ul tau.....nu mai fa mishto ca toata lumea are dreptul la opinie .......iar daca unii cred ca 318is e mai bun decat 320......asta este......uni fac alegeri bune cand isi iau 318is iar altii mai proaste cu 320-lor .

 

bine bine, imi place ca esti la fel de glumetz ca mine, apreciez asta.....dar lasand la o parte putin ironiile.....sub ce baza sustii ca 318is e o alegere mai buna? ceva date tehnice? cai putere? cuplu motor? acceleratie? viteza maxima? consum? accept ca variante si teorii revolutionare, din partea ta, atata timp cat sunt fondate si au o baza solida in spate. lasand toate la o parte,318is ala mi se pare un motor impins la maxim, asa ca grija mare cu crapatul motorului ca nu cred ca e cazul la al meu 320i. mai degraba invers. de ce nu mai fac 318is cei de la bmw? nu cumva au renuntat la el in favoarea lui 2.0? ma gandesc si eu asa.....nu e neaparat sa si fie cum zic....dar totusi ma intreb....de ce?

 

 

Argumentul meu este simplu.....raportul capacitate cilindrica/putere..........este mai bun la 318is........multumit?

 

Hai hai ca exagerezi/.......mai bine ia tu o gura de nikasil sa nu cumva sa-ti crape motorul de pe 320-ul tau.....nu mai fa mishto ca toata lumea are dreptul la opinie .......iar daca unii cred ca 318is e mai bun decat 320......asta este......uni fac alegeri bune cand isi iau 318is iar altii mai proaste cu 320-lor .

Tu esti un frustrat fiule.

Ai o idee in capu tau, ca altii au luat decizii proaste cu 320i si tu ai luat una buna luand 318is.

Ti-a confesat cineva ca el regreta ca are 320i si ca si-ar dori sa apuce vremea sa ajunga la un 318is?

toti ce au 316-318 vor 320-325, cei ce au 320 vor 325 328 m3 s.a.m.d

 

Ma abtin, ca am vazut ce-ti poate mintea cu postul tau legat de bani..... penibil acel post....mai bine faceai altceva decat sa scrii porcariile alea...

 

 

Nu sunt frustrat.......din contra eu am zis ca sunt de valori aproximativ egale, dar eu prefer 318is.......ca asa vreau eu.

Ai ce va impotriva?.......Nu cred ........iar postul penibil cu banii ......e adevarat e penibil....dar din pacate e real......probabil te referi la postul penibil cu banii si manelistii nu?......E REAL.

 

oK......HAI CA MA DUC SA MA UIT LA UN FILM CA M-AM PLICTISIT DE ACEST TOPIC.....MAI BINE SA ZICA CEL CARE L-A POSTAT LA CE CONCLUZIE A AJUNS EL SI GATA CE TOT O LUNGIM ATAT.

Link to comment
Share on other sites

mah eu zic sa facem un poll.......care sa sune de genul......."cei cum bmw 320i ati vinde masina pt un 318is?" ...si invers....."cei cu bmw 318is ati vinde masina pentru un 320i?" cred ca asa s-ar face lumina cu alegerile bune sau proaste......iar sa sustii mai sus cum ai facut-o, si sa zici ca nu te omori dupa sunetul unui motor in 6 cilindrii, preferi 4 cilindrii + muzica tare sa nu auzi zgomotul motorului....prietene....ia si fa pasi....du-te tare......nu iti place zgomotul motorului pe benzina de bmw, mai ales cel in 6 cilindrii......sau ai vrut sa zici ca suna mai bine cel in 4 cilindrii decat 6 (ceea ce iar ar fi o aberatie sa afirmi asta si iara te-as trimite la plimbare ca aberezi prea mult). motoarele in 6 cilindrii in linie de la bmw sunt o bijuterie inginereasca, sunt marca inregistrata bmw, oriunde in lume daca ai sa vorbesti despre bmw cu un cunoscator de bmw cat de cat....o sa se vorbeasca despre motoarele in 6 cilindrii in linie si despre m-uri....sa sustii ca 6 cilindrii e o chestie neinteresanta....du-te frate si i-ati vw, audi, schimba marca ca ne faci pe toti de rusine cu tampeniile tale....si pe idiotii aia de ingineri de la bmw care au proiectat motoarele in 6 cilindrii.

 

Stiu ca vei vrea sa ai ultimul cuvant de spus, dar aceasta va fi ultima mea interventie, nu are sens sa discut cu unul care are ochelari de cal si sustine ca 4 cilindrii is mai misto decat 6 cilindrii.....chiar esti primul posesor de bmw pe care il aud spunand asta....si cred ca asta spune multe despre tine.

 

LA REVEDERE!

Link to comment
Share on other sites

mah eu zic sa facem un poll.......care sa sune de genul......."cei cum bmw 320i ati vinde masina pt un 318is?" ...si invers....."cei cu bmw 318is ati vinde masina pentru un 320i?" cred ca asa s-ar face lumina cu alegerile bune sau proaste......iar sa sustii mai sus cum ai facut-o, si sa zici ca nu te omori dupa sunetul unui motor in 6 cilindrii, preferi 4 cilindrii + muzica tare sa nu auzi zgomotul motorului....prietene....ia si fa pasi....du-te tare......nu iti place zgomotul motorului pe benzina de bmw, mai ales cel in 6 cilindrii......sau ai vrut sa zici ca suna mai bine cel in 4 cilindrii decat 6 (ceea ce iar ar fi o aberatie sa afirmi asta si iara te-as trimite la plimbare ca aberezi prea mult). motoarele in 6 cilindrii in linie de la bmw sunt o bijuterie inginereasca, sunt marca inregistrata bmw, oriunde in lume daca ai sa vorbesti despre bmw cu un cunoscator de bmw cat de cat....o sa se vorbeasca despre motoarele in 6 cilindrii in linie si despre m-uri....sa sustii ca 6 cilindrii e o chestie neinteresanta....du-te frate si i-ati vw, audi, schimba marca ca ne faci pe toti de rusine cu tampeniile tale....si pe idiotii aia de ingineri de la bmw care au proiectat motoarele in 6 cilindrii.

 

Stiu ca vei vrea sa ai ultimul cuvant de spus, dar aceasta va fi ultima mea interventie, nu are sens sa discut cu unul care are ochelari de cal si sustine ca 4 cilindrii is mai misto decat 6 cilindrii.....chiar esti primul posesor de bmw pe care il aud spunand asta....si cred ca asta spune multe despre tine.

 

LA REVEDERE!

 

 

 

IA FA TU PASI PRIETENE CA MA OBOSESTI, IAR DACA NU STII SA CITESTI DUTE TATA LA SCOALA SI AI INVATA.

NU AM ZIS CA IMI PLACE SUNETUL IN 4 CILINDRII DAR NU MA OMOR DUPA CEL IN 6......MA DOARE IN........SUNETUL PENTRU MINE INSEAMNA ALTCEVA......POATE UN JAZZ, POATE UN COUNTRY-ROCK, SAU SUNT MULTE ALTE SUNETE MAI PLACUTE DECAT CEL IN 6 CIL.......ASA CA FIECARE CU GUSTURILE LUI. DACA TU ACULTI MANELE SI HOUSE NU MA OBLIGA SI PE MINE CA NU VREAU INTELEGI?????.ASCULTA CE VREI TU DAR NU MAI FA TU PRESUPUNERI CARE SUNET E MAI FRUMOS SI CARE E MAI URAT. PE MINE NU MA INTERESEAZA SUNETUL IN 6 CIL......AI CEVA IMPOTRIVA?. INVATA SA CITESTI CE SCRIU SI PE URMA FA PASI CA AI INVATAT SA SI MERGI.

Link to comment
Share on other sites

Tu nu stii ce inseamna sunetul in 6 cilindrii se pare...

De unde tot bagi manele in povestea asta?

Ai vreo baza la ce vorbesti?

Daca nu te intereseaza de sunetul motorului, ceea ce e o mare parte din bmw, inseamna ca nu-ti ai locul aici, ca pentru tine, ori ca ai solnita loogan sau clio, e totuna cu bmw...

Link to comment
Share on other sites

apreciez gusturile tale in materie de muzica si trebuie sa iti marturisesc ca aici pe forum nu suntem numai manelisti....uite ai dat peste unul cu care te certi si care culmea asculta cam aceeasi muzica ca tine, ba chiar si mai grele si non-comerciale as putea spune. dar la partea cu motorul in 6 cilindrii....parerea mea ai cam dat-o in bara.....pt ca e un motor foarte reusit....nu degeaba l-au perfectionat inginerii de la bmw....si nu degeaba suntem la ora asta vreo 7 insi calare pe topic-ul asta care iti spunem ca e superior unui motor in 4 cilindrii.....o fi avand raportul capacitate/putere mai bun, insa cum am zis mai sus dar se pare ca nu ai citit.....1.8is e un motor impins spre maxim....pentru a se putea apropia de un 2.0.....si inca o chestie.....motoarele in 4 cilindrii mi se par prea banale prietene, mai toti le fac.... Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

care iti spunem ca e superior unui motor in 4 cilindrii.....

 

Din ce punct de vedere?

 

din punct de vedere al marcii bmw si al motoarelor bmw ca nu vorbesc de dacia sau audi sau alte marci aici...

 

Pai si motorul ala este facut tot de BMW.Unul este in 6 altul in 4.Intrebam daca aduci vreun argument, de ce unul este superior fata de celalalt.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

OK OK OK ......NU MAI SARITI TOTI SA DA-TI IN MINE CA NU AVETI DREPTAT DECAT PARTIAL......SINCER AM AVUT SI ALTE MASINI PRECUM, PASSAT, A4,ETC.....DAR ACUM AM 2 BMW SI UN PEUGEOT 206. CE NU ATI INTELES VOI ESTE FAPTUL CA DESI AM UN 525 N 6 PISTOANE EU PREFER 318IS IN 4 DIN ALTE PUNCTE DE VEDERE NU DIN CEL CU SUNETUL IN 6 PISTOANE. IMI PLACE E36 DEOARECE E MAI SPORTIV....SI AM MAI ZIS CA NU MA INTERESEAZA NEAPARAT SUNETUL IN 6 CIL. DESI IMI PLACE SUM SUNA ....DAR INCA O DATA NU ESTE PE PRIMELE LOCURI IN PUNCTELE PRINCIPALE LA O MASINA. ADICA DACA VREAU SA CUMPAR UN BMW SI MASINA E IMPECABILA FULL OPTION. MERGE PERFECT SI MAI E SI IEFTINA .....SA NU O CUMPAR CA E IN 4 PISTOANE?????......CE PROSTII VORBITI VOI?>

ASTA E UN CRITERIU SERIOS?.....PENTRU MINE NU SI GATA.....

 

IAR IN LEGATURA CU "SUPERIORITATEA"....INTRADEVAR E SUPERIOR PENTRU CA E CU APROAPE 200CM IN PLUS....IN REST NU E CU NIMIK SUPERIOR......ASA CA LASATIO BALTA CA TOT BMW ESTE SI UNA SI CEALALTA.

Link to comment
Share on other sites

Da, buna intrebare. Oare motoarele BMW in 6 cilindri au vreun avantaj fata de cele in 4 <_< ?. Trecand peste partea cu frumusetea sunetului la 6 cilindri, sunt mai grele, mai lungi, mai scump de intretinut.

Putem pune problema si invers : este un 4 cilindri inferior unui 6 cilindri?

Link to comment
Share on other sites

of....bavaria....nu cred ca ai avut rabdare sa citesti toata discutia pana acum si ai dat direct la ultimele posturi....iar eu m-am saturat si sunt prea obosit sa mai aduc argumente....la fel si restul de 7 insi care sustin la ora asta acelasi lucru in topic-ul asta....era vorba de 318is si 320i....4 cilindrii si 6 cilindrii....argumente am scris mai sus daca le vrei....sau sunt disponibile la un search in google datele tehnice ale celor 2 motorizari si implicit argumentele....pe care sunt convins ca le stii prea bine....nu inteleg interventia ta....intrebarea era....ce ai alege, 318is sau 320i. eu, impreuna cu altii de pe la ora asta am spus 320i, bmwiscoupe a spus 318is....si a venit cu argumente gen...prefer un motor in 4 cilindrii si cu o muzica buna decat un motor in 6 cilindrii cu manele si house....adica ne-a facut manelari pe toti cei cu 6 cilindrii, idiotii de noi care am facut alegerea proasta in a lua un 2.0 in loc de 1.8is(tot cuvintele lui au fost ca am avut proasta inspiratie sa alegem 320i in defavoarea lui 318is)......in rest, ceva concret, argumente, date tehnice, nu am vazut la el, decat ca a afirmat ca raportul capacitatea motorului/putere e mai bun la 1.8is ceea ce e foarte adevarat....e un motor reusit....dar e un motor "impins spre limita" pentru a se putea apropia de un 2.0, si e un motor care nu are cum sa bata un 2.0.....iar deviatii pe tema "consuma cu 1-2l mai putin la 100km" sunt iara discutii fara sens....daca te uiti dupa consum nu iti iei nici 1.8is nici 2.0, iti iei un diesel si gata.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.