Jump to content

525d Nu prinde mai mult de 165 km/h


Recommended Posts

Nici nu stiu de unde sa incep. Am masina deja de 4-5 luni si am avut mai multe probleme pe care le-am rezolvat in timp. De cand am luat-o am observat ca nu ia mai mult de ~160 la ora.

 

Am schimbat asa:

 

-Injectoare (3 bucati - acuma motoru merge f bine)

-Turbina - care suiera la greu (initial am dus turbina originala la reconditionat la "profesorul traznit" de la Turbo Star Service care dupa ce a operat-o si mi-a bagat "piese originale" Garret pe ea mi-a facut-o ca "noua" ca nu mai tragea deloc si imi dadea ulei pe admisie. Bineinteles ca a iesit un pic de scandal cand i-am cerut explicatii si in final mi-a dat o parte din bani inapoi. Intre timp imi luasem o turbina second absolut impecabila pe care o am si acuma deja de 1 luna si care merge perfect).

-pompele de alimentare... etc

 

 

Tot ce pot sa spun e ca masina merge excelent eram ca si convins ca mi s-au rezolvat toate problemele. Am dat o tura de proba pe autostrada si supriza. Deci se intampla asa:

 

In treapta a 4-a ajung lejer la 140 la ora la 3700-3900 rpm unde se taie.. si chiar daca urc o treapta mai sus nu mai urca .. maxim 145 km/h

 

Daca schimb din a 4-a la 3600 reusesc sa prind 160 km/h in a 5-a dar si asta se taie undeva la 160-165 km/h la o turatie de 3000-3100 rpm de unde nu mai urca deloc. efectiv sta acu la 3100 .. sau mai urca dupa un timp dar putin si degeaba.

 

Daca as opri motoru in mers si l-as reporni imediat ar trage din nou bine dar prefer sa las masina pana la 100km/h si cand bag a 4-a si ii dau urca imediat in ture ca inainte. Cam astea sunt simptomele

 

Pe tester in general am totu ok ..

 

Ma oftic ca intial am crezut ca era turbina veche care imi suiera ca naiba dar de fapt ea mergea ok, nu dadea ulei pe admisie sau ceva, doar ca urma sa cada undeva in viitor, dar repet si aia veche functiona bine.

 

Prima explicatie am primit-o de la un mecanic bun care mi-a facut numai treaba buna in general si care are si tester profesional. Mi-a spus ca o cauza ar putea fi debitmetrul ca ar fi cam "praf" si ca imi masoara aiurea si pacaleste calculatorul ca baga mai mult iar acesta intra in "safe mode" :blink:.

 

Astept niste pareri.. eu nu stiam sa cauzeze debitmetrul asa ceva.

 

Totusi de la 160 la 220 cat ar trebui sa prinda e o diferenta cam mare, tre sa existe o explicatie la indemana...

 

 

[LE] Inca o precizare. Masina nu mai are sitele din catalizator. Poate invarte turbina mai repede decat de obicei, poate valva EGR nu se mai deschide optim. Ceva idei?

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

vezi si cu racordul de la esapament. partea ce iese din turbina si merge pe sub masina. din cauza lui nu o sa iti mai mearga turbo daca e rupt. si poate de acolo pierderea de performanta. eu la E34 mergeam maxim cu 150km/h in tr Vcand s-a rupt ala si se auzea urat motorul.
Link to comment
Share on other sites

de data asta vreau sa ma insel.sper sa nu fie si la tine acelasi lucru.am auzit de un mercedes cu o cutie automata care tot asa patea.nu se tura mai mult de 3000 si un pic de ture.adum ca o fi fost un senzor din cutie numai stiu.oricum bafta si inca odata sper sa nu fie ceva de la cutie.
Link to comment
Share on other sites

daca e debitmetrul de vina, e greu de gasit pe tester. eroare nu apare decat daca e dus complet.

am invata asta pe propia piele, dupa teste la Trado si AB, unde nu aparea nici o eroare.

dupa 2 luni de probleme, am facut proba cu mufa scoasa si toate s-au rezolvat cu un debitmetru nou.

Link to comment
Share on other sites

Recomand o diagnoza la AB, altfel sunt numai supozitii.

 

Multumesc dar nu am nevoie sa fiu programat peste 2 sap la AB. am inteles ca sunt ocupati dar e prea mult.

 

 

de data asta vreau sa ma insel.sper sa nu fie si la tine acelasi lucru.am auzit de un mercedes cu o cutie automata care tot asa patea.nu se tura mai mult de 3000 si un pic de ture.adum ca o fi fost un senzor din cutie numai stiu.oricum bafta si inca odata sper sa nu fie ceva de la cutie.

 

eu am cutie manuala. la mine motoru merge bine si il turez pana la cat vreau eu pana in 4500 unde se taie gazu. problema e la viteze mari, dupa 150 km/h

 

 

SI pana la urma s-a rezolvat, ca si eu am problema asta la un 320d si nu-i da nimeni de cap, au zis aia din service ca o sa inebuneasca cu maina mea. Cred ca toti viseaza cum sa-mi repare masina, si nimeni nu gaseste piesa idioata.

 

nu am rezolvat inca. adevaru e ca in oras nu ai unde sa mergi cu mai mult de 160 la ora si fiind vreme urata afara nu am avut cand sa fac testu cu debitmerul deconectat. o sa postez imediat ce am aflat ceva. din cate imi dau seama e o problema care nu apare frecvent dar mai mult ca sigur sursa e una singura (posibil doar debitmetrul sau altceva).

Link to comment
Share on other sites

daca e debitmetrul de vina, e greu de gasit pe tester. eroare nu apare decat daca e dus complet.

am invata asta pe propia piele, dupa teste la Trado si AB, unde nu aparea nici o eroare.

dupa 2 luni de probleme, am facut proba cu mufa scoasa si toate s-au rezolvat cu un debitmetru nou.

La AB mi-u spus cu mult timp inainte ca e pe duca debitmetrul, deci cred ca au un tester mult mai bun fata de altele de pe piata.

Link to comment
Share on other sites

o sa aflam cand imi vine mie debitmetrul deci... credeam ca o sa aflu si eu misterul. oricum problemala mine este de muuult timp, aproape un an, iar acum a murit de tot, nu se mai infige deloc, oricum debitmetrul il comandasem acum vreo 4 zile, si masina a murit acum 2 zile. Deci a fost la fix. sper maine sa am deboitmetru nou.
Link to comment
Share on other sites

daca e debitmetrul de vina, e greu de gasit pe tester. eroare nu apare decat daca e dus complet.

am invata asta pe propia piele, dupa teste la Trado si AB, unde nu aparea nici o eroare.

dupa 2 luni de probleme, am facut proba cu mufa scoasa si toate s-au rezolvat cu un debitmetru nou.

 

la tine cum se manifesta masina cand ai avut debitmerul dus?

 

o sa aflam cand imi vine mie debitmetrul deci... credeam ca o sa aflu si eu misterul. oricum problemala mine este de muuult timp, aproape un an, iar acum a murit de tot, nu se mai infige deloc, oricum debitmetrul il comandasem acum vreo 4 zile, si masina a murit acum 2 zile. Deci a fost la fix. sper maine sa am deboitmetru nou.

 

Iti doresc bafta. Sper sa se rezolve cu debitmetrul. Sa ne ti si pe noi la curent. Chiar .. cat ai dat pe el? Tot 400 euro?

 

Si la mine e de mult problema si desi am schimbat mai multe piese (majore fiind 3 injectoare si turbina) se plafoneaza fix la 160 km/h ca si cum ar sti exact la cat sa nu mai traga.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu inca pretul debitmetrului, la toate piesele am cerut pretul inainte, la asta nu, dar banuiesc ca undeva la 3-400 Euro. La mine nu se plafoneaza fix la 160 km/h, uneori duce 170 alteori se plafoneaza si la 140 km/h. Chestia e ca dupa ce ating viteza la care nu mai poate masina e lipsita de putere un timp de 1 minut 2 uneori mai putin alteori mai mult, la tine e la fel? Oricum dupa ce schimb debitmetru sper sa va spun ca s-a rezolvat, daca nu se rezolva o sa-mi dea sangele pe nas si mie si la mecanici de nervi.
Link to comment
Share on other sites

cand ai curatat ultima data EGR-ul?

 

acum 1 luna prima si singura oara. l-am facut luna dar te asigur ca se murdareste la loc cu calamina cum e normal. ideea e sa functioneze. am facut si testul asta cu furtunu care vine de la intercooler scos si am rugat mecanicu sa se uite la el in timp ce accelerez si se deschidea. singura ingrijorare ar fi daca se deschide optim avand in vedere ca nu mai am sitele de la catalizator.

 

Nu stiu inca pretul debitmetrului, la toate piesele am cerut pretul inainte, la asta nu, dar banuiesc ca undeva la 3-400 Euro. La mine nu se plafoneaza fix la 160 km/h, uneori duce 170 alteori se plafoneaza si la 140 km/h. Chestia e ca dupa ce ating viteza la care nu mai poate masina e lipsita de putere un timp de 1 minut 2 uneori mai putin alteori mai mult, la tine e la fel? Oricum dupa ce schimb debitmetru sper sa va spun ca s-a rezolvat, daca nu se rezolva o sa-mi dea sangele pe nas si mie si la mecanici de nervi.

 

pai si la mine se plafoneaza ba la 140 ba la 160 .. acuma depinde si de treapta in care te afli. ex: in treapta a 4 daca vreau sa ating 4000 de ture se plafoneaza acolo la 140 sau in a 5-a la 160 pe la 3000 de ture. depinde de treapta. pt a reseta starea in care intra ori lasi masina usor sa-si revina usor fara sa o mai turezi ori opresti motoru in mers si in pornesti imediat la loc si isi revine imediat, dar ultima varianta nu o recomand din motive de siguranta (daca nu pornesti motoru la timp? .. daca ai nevoie sa tragi brusc de volan sa eviti ceva?, daca nu mai porneste?.. totusi te afli la viteza mare. eu am facut asta de vreo cate-va ori dar m-am gandit ca nu e bine si n-am de gand sa mai fac :blink:)

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.