Jump to content

fierbe motorul


Recommended Posts

ajutatima ca nu mai stiu ce sa-i fac .am un 525 tds din 97 am postat acum cateva zile ca-mi fierbe apa.am desfacut _chiulasa_ si am gasito fisurata.am cumparat una sh,am planato ,i-am facut supapele

am schimbat garnitura

am verificat pompa de apa ,este aproape noua

radiatorul este nou

am schimbat termostatul

dar masina tot nu merge.dupa cateva minute la relantii si putin turata incepe sa fiarba apa,si nici nu prea baga caldura pe clima doar cand o turezi incepe sa bage caldura.

daca stie cineva ce poate sa mai aiba ,ajutati-ma ca ci cred ca o sai dau foc :blink:

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie asa:

1. Termostat defect (ai zis ca e nou)

2. Radiator blocat (tot nou)

3. Pompa de apa - trebuie verificata cu atentie...rola si "elicea" (am uitat cum ii zice - impeller).

4. _chiulasa_ e schimbata deci ar putea fi ok.

5. Furtune infundate...verifica furtunele cu atentie

6. Sa nu fie vreun canal din blocul motor blocat. Verifica mai ales canalele din zona unde ai gasit _chiulasa_ sparta. e posibil ca acolo sa se fi creat presiune.

7. Cand ai scos _chiulasa_ ai verificat si cilindrii si pistoanele? Sa nu aibe urme de uzura excesiva ? Motorul merge rotund?

8. Capcul de la vasul de expansiune sa nu fie fisurat. Cel mai bine schimba-l si pe acela.

 

9. Daca verifici toate astea si tot ai probleme...POMPA DE ULEI dusa !

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Pune mana pe furtune si vezi pe unde se incinge si pe unde nu...inainde si dupa termostat, spre calorifere...etc...

E posibil ca siguranta aia automata de aerisire sa fie blocata...asa ca nu te baza pe ea..eu am renuntat la ea...am pus poxipol in locul ei, ca se rupsese......si si-a facut aerisirea singura....ea stie cum...cand am umblat la instalatie, acum 2 saptamani...de am schimbat antigelul...

Link to comment
Share on other sites

Poate sa fie asa:

1. Termostat defect (ai zis ca e nou)

2. Radiator blocat (tot nou)

3. Pompa de apa - trebuie verificata cu atentie...rola si "elicea" (am uitat cum ii zice - impeller).

4. _chiulasa_ e schimbata deci ar putea fi ok.

5. Furtune infundate...verifica furtunele cu atentie

6. Sa nu fie vreun canal din blocul motor blocat. Verifica mai ales canalele din zona unde ai gasit _chiulasa_ sparta. e posibil ca acolo sa se fi creat presiune.

7. Cand ai scos _chiulasa_ ai verificat si cilindrii si pistoanele? Sa nu aibe urme de uzura excesiva ? Motorul merge rotund?

8. Capcul de la vasul de expansiune sa nu fie fisurat. Cel mai bine schimba-l si pe acela.

 

9. Daca verifici toate astea si tot ai probleme...POMPA DE ULEI dusa !

 

 

 

 

Motorul merge perfect nu tremura deloc.

o sa-l desfac din nou luni sa vad daca poate sa fie vreun cilindru fisurat .apropo unde se afla siguranta de la aerisire pt ca habar nu am.multumesc pt sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
chera nu poate nimeni sa-mi dea o idee,nu a mai patit nimeni asa ceva

nu stiu ce sa mai fac cu masina asta

Sal ...masina e un BMW 525d negru si il repari in Mogosoaia la Aurel ?! :blink:

 

sincer sa fiu eu cred ca e ori de la aerisire ori de la vascocuplaj...:)

Link to comment
Share on other sites

eu am avut un tds care la fel facea.am verificat planeitatea chiulasei,am incarcat gaurile de racire cu aluminiu ptr ca sa largisera si scapa compresie in apa,dar numai dupa ce se incalzea motorul si furtunele se faceau de ziceai ca sunt tevi.
Link to comment
Share on other sites

eu am avut un tds care la fel facea.am verificat planeitatea chiulasei,am incarcat gaurile de racire cu aluminiu ptr ca sa largisera si scapa compresie in apa,dar numai dupa ce se incalzea motorul si furtunele se faceau de ziceai ca sunt tevi.

este posibil sa fie si busonul de la vasul de expansiune

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
eu am avut un tds care la fel facea.am verificat planeitatea chiulasei,am incarcat gaurile de racire cu aluminiu ptr ca sa largisera si scapa compresie in apa,dar numai dupa ce se incalzea motorul si furtunele se faceau de ziceai ca sunt tevi.

este posibil sa fie si busonul de la vasul de expansiune

De ce zici ca poate sa fie busonul de la vas???Te intreb pt ca am schimbat termostatul la E34 525tds '95 ca nu imi mergea caldura si acul imi statea tot timpul la 60-70 *C maxim,iar acuma imi urca pana la 85 dar imi face presiune foarte mare in vasul de expansiune iar furtunul de la radiator cel de jos este rece iar cel de sus fierbinte.acum ma gandesc sa nu fii pus cumva termostatul invers dar nu aveam cum pt ca are oringul pe exterior si daca il inversam atunci imi curgea apa pe langa.Sa fie Termostatul de vina si sa nu deschida decat dupa 90* desi pe el scrie 80*.Aerisirea am facuto esact cum scrie pe forum.parca inainte nu aveam asa mare presiunea in vas.Acel buson trebuie strans la maxim sau trebuie lasat mai liber??el are o supapa inauntru ma gandeam ca daca se face prea mare presiunea sa zicem de 3 bari atunci se deschide si lasa sa iese presiunea sa nu puste vreun furtun.

Bafta si consum mic.nu ca mine 12L/100km in orash :blink:(

Edited by norflex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.