Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

E normal la un 318i din '99 E46 la 240.000km sa consume la 10.000km 1L de ulei?

 

la nr asta de km si pt o masina de 11 ani, consumul de 1 l / 10.000 km este super ok...

 

Fals! Eu am aproape 300k cu un 316i si pana sa inceapa sa curga pe la garnitura nu completam de la schimb la schimb! Si cand schimbam uleiul, in loc de 4 l scoteam cu maxim 200 ml mai putin!

Edited by Cosmin316
Link to comment
Share on other sites

E normal la un 318i din '99 E46 la 240.000km sa consume la 10.000km 1L de ulei?

 

la nr asta de km si pt o masina de 11 ani, consumul de 1 l / 10.000 km este super ok...

 

Fals! Eu am aproape 300k cu un 316i si pana sa inceapa sa curga pe la garnitura nu completam de la schimb la schimb! Si cand schimbam uleiul, in loc de 4 l scoteam cu maxim 200 ml mai putin!

 

ce e fals prietene ? cred ca esti exceptia de la regula cu motor care are rulajul ala si nu mananca decat 200 ml la un schimb...

Link to comment
Share on other sites

Totusi, nu vorbim de dacii! De ce ar consuma ulei? Daca motorul este intretinut si exploatat corespunzator, care ar fi problema?

 

A da, stiu! Pentru ca eu chiar stiu km masinii mele, nu spun ca altii ca are 150k cand de fapt motorul e sarit de 400k km... "prietene"!

Edited by Cosmin316
Link to comment
Share on other sites

Totusi, nu vorbim de dacii! De ce ar consuma ulei? Daca motorul este intretinut si exploatat corespunzator, care ar fi problema?

 

A da, stiu! Pentru ca eu chiar stiu km masinii mele, nu spun ca altii ca are 150k cand de fapt motorul e sarit de 400k km... "prietene"!

 

cred ca ai luat foc degeaba...problema era daca e un consum normal, iar raspunsul este da, in general este un consum absolut normal pt nr de km si anii aia...iar tu esti o mare exceptie de la regula, crede-ma !

Link to comment
Share on other sites

Totusi, nu vorbim de dacii! De ce ar consuma ulei? Daca motorul este intretinut si exploatat corespunzator, care ar fi problema?

 

A da, stiu! Pentru ca eu chiar stiu km masinii mele, nu spun ca altii ca are 150k cand de fapt motorul e sarit de 400k km... "prietene"!

 

cred ca ai luat foc degeaba...problema era daca e un consum normal, iar raspunsul este da, in general este un consum absolut normal pt nr de km si anii aia...iar tu esti o mare exceptie de la regula, crede-ma !

N-as vrea sa ma bag in polemica, dar si al meu 318i din 2001, cu aproape 210000Km, nu papa deloc ulei din schimb in schimb.

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca nu este necesar sa completezi este una. Intre minim si maxim ai 1l de ulei.

Altfel spus daca consumul de ulei este < 1l nu este nevoie sa completezi.

 

Doar motoarele batranesti nu consuma ulei. Cele sport consuma si este normal (turbo in special).

La cele aspirate consumul este mai mic si poate intra lejer in toleranta de 1l.

 

Am auzit de motor 320D la care nu s-a completat ulei desi s-a mers cu el 30.000 km.

 

@Razvan: sa crezi tu ca nu papa deloc! :twoup: Papa intr-o anumita toleranta.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

eu am un 320D cu 215k km, imi pana cam 700 800 ml de ulei intre schimburi si il fac pe la 12000 schimbu, ma dau si la ea si din cate am inteles e normal sa pape atata ulei. vb lu` motanu este imposibil sa nu pape ulei deloc 100 200 tot ia intre schimburi. si poate ajuta cineva cu jante de mai sus sa imi zica ce model e, mersi.
Link to comment
Share on other sites

Daca un motor turbo ia 500-800 ml intre schimburi - un motor aspirat poate lejer (mai ales daca nu se merge cu el turat si/sau subturat) sa consume doar 100-200ml. Adica aproape insesizabil pe joja.

Uleiul in mod normal/profesionist se cantareste. (cantar cu 3 secimale de vopsitor) si acolo cele 100-200g se vad.

Link to comment
Share on other sites

Daca un motor turbo ia 500-800 ml intre schimburi - un motor aspirat poate lejer (mai ales daca nu se merge cu el turat si/sau subturat) sa consume doar 100-200ml. Adica aproape insesizabil pe joja.

Uleiul in mod normal/profesionist se cantareste. (cantar cu 3 secimale de vopsitor) si acolo cele 100-200g se vad.

 

 

salut, sper sa nu fiu off topic, am un serie 3 E46 si vreau jante din cele care au modelele touring adica argintii cu gaurelele alea de jur imprejur....sre cineva un set de 4 ....de preferat neindoite si neovalizate?...multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Daca un motor turbo ia 500-800 ml intre schimburi - un motor aspirat poate lejer (mai ales daca nu se merge cu el turat si/sau subturat) sa consume doar 100-200ml. Adica aproape insesizabil pe joja.

Uleiul in mod normal/profesionist se cantareste. (cantar cu 3 secimale de vopsitor) si acolo cele 100-200g se vad.

 

 

salut, sper sa nu fiu off topic, am un serie 3 E46 si vreau jante din cele care au modelele touring adica argintii cu gaurelele alea de jur imprejur....sre cineva un set de 4 ....de preferat neindoite si neovalizate?...multumesc.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=82963&hl=

Link to comment
Share on other sites

salut, sper sa nu fiu off topic, am un serie 3 E46 si vreau jante din cele care au modelele touring adica argintii cu gaurelele alea de jur imprejur....sre cineva un set de 4 ....de preferat neindoite si neovalizate?...multumesc.

Ai nimerit-o! Esti chiar offtopic.

Trebuie sa-ti postezi doleanta in cadrul thredului Cumparari piese si accesorii BMW.

 

Later:

Sorry, te-a lamurit moderatorul inaintea mea.

Edited by RAZVAN2007
Link to comment
Share on other sites

salut, sper sa nu fiu off topic, am un serie 3 E46 si vreau jante din cele care au modelele touring adica argintii cu gaurelele alea de jur imprejur....sre cineva un set de 4 ....de preferat neindoite si neovalizate?...multumesc.

Ai nimerit-o! Esti chiar offtopic.

Trebuie sa-ti postezi doleanta in cadrul thredului Cumparari piese si accesorii BMW.

 

Later:

Sorry, te-a lamurit moderatorul inaintea mea.

my bad! o sa fiu mai atent , ms de intelegere.

Link to comment
Share on other sites

Ajutati-ma si pe mine in alegerea celor doua modele (anul de constructie 2003 - 2004). Procentajul meu se inclina in favoarea 320d, dar din cate am vazut in discutiile de pe forum costurile consumabilelor sunt mari + zgomotul de disel. 318I - benzina, zgomot mai mic, intretinere(?).

Vreau si eu parerea vostra care conduce-ti un BMW deja.

Multumesc All.

eu zic sa iti cumperi un 330 xd ca e super si la consum si la tot

mai putin la intrtinere :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am o problema similara, nu se mai deblocheaza si portbagajul cand deschid usile din telecomanda (sa-l deschid din cheie nu mergea nici inainte). Acum merge sa deschid portbagajul doar din telecomanda cu butonul de portbagaj, devine stresant, cand deschid usile as vrea sa am acces si la portbagaj.

Aveti idee ce tre sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Am o problema similara, nu se mai deblocheaza si portbagajul cand deschid usile din telecomanda (sa-l deschid din cheie nu mergea nici inainte). Acum merge sa deschid portbagajul doar din telecomanda cu butonul de portbagaj, devine stresant, cand deschid usile as vrea sa am acces si la portbagaj.

Aveti idee ce tre sa fac?

mergi la un electrician auto...cred ca nu iti mai face contact un fir de la centralizata...daca il poti deschide din cheie siguranta e buna....sau sa dus senzorul de pe manier....ar trebui sa apara pe computer daca il pui...e o intrerupere in circuit la centralizata...sau desfai panoul de pe portabagaj si desfa mufele si bagale la loc pe acolo poate da un semn....

Edited by CLOSE_HAMANN
Link to comment
Share on other sites

Am o problema similara, nu se mai deblocheaza si portbagajul cand deschid usile din telecomanda (sa-l deschid din cheie nu mergea nici inainte). Acum merge sa deschid portbagajul doar din telecomanda cu butonul de portbagaj, devine stresant, cand deschid usile as vrea sa am acces si la portbagaj.

Aveti idee ce tre sa fac?

 

 

Vezi daca nu cumva e inchis din cheie. Poate din service de undeva. Daca e inchis din cheie (nu din telecomanda) nu se deschide odata cu portierele.

Link to comment
Share on other sites

Ia un 330 xd ca e ok si la consum si la toate,mai putin la intrtinere

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajutati-ma si pe mine in alegerea celor doua modele (anul de constructie 2003 - 2004). Procentajul meu se inclina in favoarea 320d, dar din cate am vazut in discutiile de pe forum costurile consumabilelor sunt mari + zgomotul de disel. 318I - benzina, zgomot mai mic, intretinere(?).

Vreau si eu parerea vostra care conduce-ti un BMW deja.

Multumesc All.

Link to comment
Share on other sites

Am o problema similara, nu se mai deblocheaza si portbagajul cand deschid usile din telecomanda (sa-l deschid din cheie nu mergea nici inainte). Acum merge sa deschid portbagajul doar din telecomanda cu butonul de portbagaj, devine stresant, cand deschid usile as vrea sa am acces si la portbagaj.

Aveti idee ce tre sa fac?

mergi la un electrician auto...cred ca nu iti mai face contact un fir de la centralizata...daca il poti deschide din cheie siguranta e buna....sau sa dus senzorul de pe manier....ar trebui sa apara pe computer daca il pui...e o intrerupere in circuit la centralizata...sau desfai panoul de pe portabagaj si desfa mufele si bagale la loc pe acolo poate da un semn....

 

 

problema asta e din cauza ca nu face masa bine butonul dfe la portbagaj...masa respectiva este undeva la unul dintre iluminatoarele de la numar...daca ii dai acolo cu o solutie care sa curete oxidul o sa iti mearga iar...

Link to comment
Share on other sites

Pentru 15 000 km/an eu as opta pentru 320i. Nu mi-as lua diesel, prea pretentios, greu de intretinut, scump... Daca nu vrei 320i, ia-ti 318i, sau 316i, diferentele de consum sunt mici.

problema care ma pune pe ganduri e consumul la 316 si 318 de 11% in oras...atat consuma dacia pe care o am actual. tata are 325e e30 si manca 15% in oras, si m-am saturat de consum imens. problema, e daca nu ies mai bine cu un 320d decat un 318i, financiar? pretul de achizitie are o diferent ade 500 Euro in plus pt diesel

cerculete sau blana intre semafoare nu am degand sa fac. BMW pt simpla placere de a conduce, plus ca mereu am avut bmw in familie, stiu ce insemana intretinere de BMW 320 carburator e21, 325e automatic e30.

 

Dieselul nu e greu de intretinut. Daca proprietarul anterior a schimbat totul la timp un diesel tine cu casa omului. Pentru drumurile din Romania nu prea ai ce face cu un motor mai mare de 2 litri iar o benzina ar fi fost economica daca aveam si noi autostrazi iar consumul nu crestea prea mult.

La numarul de km pe care-i faci anual ar merge si o benzina. Nu calcula doar diferenta de pret la cumparare intre diesel si benzina. Ia in calcul si pretul mai mare al reviziilor si al pieselor si intervalul mai mic pentru schimbul de uleiului si al filtrelor la un diesel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.