Jump to content

Explozie pneu la 200 km/h , autostrada soarelui


slacker

Recommended Posts

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cat timp ai mers cu 200?

 

Nu prea mult iti dai seama,ca se termina autostrada :twoup: :twoup:

Am intrebat deoarece dupa mai multi km, cauciucurile se incalzesc foarte tare la acea viteza. Daca are si un mic defect poate face bum destul de usor.

Link to comment
Share on other sites

nu am citit tot ca ma ia capul. posibil sa fie defect de fabrica plus uzura plus temperatura excesiva. in mod normal daca o arzi in 200 fa i presiune cu azot fi baiat destept si nu o sa mai ai explozii. mai scria cineva de runflat. cu ala nu mergi in 200, ca sari din masina de ce urat face plus ca e mai rigid si daca mai ai si suspensie sport, te dai jos fara gluma.

 

eu asta am de spus, nu combat dibacia ta si realitatea celor intamplate, doar zic sa multumesti celui de sus si sa nu o mai comiti. invata te minte baiatule.

Link to comment
Share on other sites

nu am citit tot ca ma ia capul. posibil sa fie defect de fabrica plus uzura plus temperatura excesiva. in mod normal daca o arzi in 200 fa i presiune cu azot fi baiat destept si nu o sa mai ai explozii. mai scria cineva de runflat. cu ala nu mergi in 200, ca sari din masina de ce urat face plus ca e mai rigid si daca mai ai si suspensie sport, te dai jos fara gluma.

 

eu asta am de spus, nu combat dibacia ta si realitatea celor intamplate, doar zic sa multumesti celui de sus si sa nu o mai comiti. invata te minte baiatule.

 

 

un pic offtopic ..Eu am azot ...azi am facut presiunea cu aer pt ca erau cam lasate .,,,E vreo problema ?

Link to comment
Share on other sites

Cat timp ai mers cu 200?

de la intrarea pe autostrada pana la km 40-45 .(directia bucuresti)

in mamaia lasasem masina parcata pe faleza multe ore si faleza era chiar fierbinte .nuprea puteai sta descult .

e posibil ca asfaltul de pe faleza sa fie diferit de cel de pe strazi si sa absoarba mai multa caldura ? deci sa incalzeasca obiectele care il ating mai mult ? sau astea sunt teorii imaginare....?

din toate variante care s-au spus credeti ca e posibil si :

 

 

pneuri expirate ( o sa le citesc DOT-ul in seara asta ) + asfalt fierbinte = bum ?

Link to comment
Share on other sites

un pic offtopic ..Eu am azot ...azi am facut presiunea cu aer pt ca erau cam lasate .,,,E vreo problema ?

 

Nu.

 

@florentincristea: Nu sunt chiar atat de zgomotoase runflat-urile, am mers cu 220 cu un E92 335i echipat cu pneuri runflat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

si eu am mers cu runflat da e deranjant la viteze mari. le am pe cele de iarna asa, astea de vara sunt normale.

 

myxage, ideea e ca azotul nu permite sa se supraincalzeasca, doar stii asta. impe sa faci presiunea cu azot de la inceput. daca nu ai la un momentdat si faci cu aer, nu e pb, dar nu te face ca nu stii, esti baiat trecut prin multe in ale masinilor asa ca nu ti dau lectii eu, nu?

Link to comment
Share on other sites

Ai avut noroc. Si eu am obiceiul sa merg tare pe autostrada si ma mai trece cate-un gand de explozie din cand in cand.

 

pneuri expirate ( o sa le citesc DOT-ul in seara asta ) + asfalt fierbinte
+ umflate mai putin cu 0.2 bari. Daca sunt umflate mai putin, aerul din ele se incalzeste mai mult.

 

Legat de azot, de la carbibles:

So does it make a difference to drivers in the real world? Well consider this; The air you breathe is already made up of 78% nitrogen. The composition is completed by 21% oxygen and tiny percentages of argon, carbon dioxide, neon, methane, helium, krypton, hydrogen and xenon. The kit that is used to generate nitrogen for road tyres typically only gets to about 95% purity. To get close to that in your tyres, you'd need to inflate and deflate them several times to purge any remaining oxygen and even then you're only likely to get about 90% pure nitrogen. So under ideal conditions, you're increasing the nitrogen content of the gas in the tyre from 78% to 90%. Given that nitrogen inflation from the average tyre workshop is a one-shot deal (no purging involved) you're more likely to be driving around with 80% pure nitrogen than 90%. That's a 2% difference from bog standard air. On top of that, nitrogen inflation doesn't make your tyres any less prone to damage from road debris and punctures and such. It doesn't make them any stronger, and if you need to top them up and use a regular garage air-line to do it, you've diluted whatever purity of nitrogen was in the tyres right there. For $30 a tyre for nitrogen inflation, do you think that's worth it? For all the alleged benefits of a nitrogen fill, you'd be far better off finding a tyre change place that has a vapour-elimination system in their air compressor. If they can pump up your tyres with dry air, you'll get about the same benefits as you would with a nitrogen inflation but for free.
Link to comment
Share on other sites

maricica viteza pentru romania...

ai avut mare noroc... putea fi mai rau

 

iti recomand totousi in maxim 160 mai ales daca ai multi oameni in masina.

]

chestia cu caii e irelevanta in ro, si eu am 218 dar mai mult de 160 nu-i dau decat daca ma grabesc super taqre si sunt singur.

better safe than sorry

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

si eu cred ca a fost pneul batran,cauciuc imbatranit...si starea drumului proasta...l-a solicitat foarte mult

acum il inteleg pe ja.ffar de ce era obsedat cand cumpara un set de pneuri de data fabricatiei...

Link to comment
Share on other sites

Daca tocmai schimbasei placutele de frana pe spate e posibil sa fi avut si asta importanta. Pana se uzeaza putin se supraincalzesc foarte tare cand franezi. Am avut surpriza sa ma frig la mana cand am verificat temperatura pneului dupa ce-am schimbat placutele de frana pe fata la o masina. Pe spate probabil se incalzesc mai putin, dar totusi se incalzesc.
Link to comment
Share on other sites

eu am runflat...erau foarte galagioase cand le aveam pe jante de tabla...de cand am trecut pe jante de aliaj....nu mai e nici un zgomot....la o viteza optima (normal din punctul meu de vedere) cu care merg eu 140-160km /ora nu sunt deloc galagioase....
Link to comment
Share on other sites

:twoup: pt cei care nu ma cred. stau in dristor si am pneul in portbagaj .puteti sa il vedeti "live"..

 

vino la intalnire cu dovada :twoup:

ce varsta are pneul spart? zice-se ca daca e mai batran de 3 ani nu mai e nimic sigur, chiar daca are uzura forte mica

 

bine ca ai scapat intreg ! si maquina de asemenea :D

Link to comment
Share on other sites

nasol ce ai patit...bine ca nu ai patit nimic

 

de acum o sa ai o grija cand cumperi gume...cat mai noi :twoup:

 

hmm...o sa merg si eu mai incet...totusi...150-170 cred ca ar fi de ajuns.

dar oare ma pot abtine? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Singura oara cand am patit si eu o explozie . Tot 5 persoane, tot o guma de pe spate, tot in drum spre mare.

Din cauza greutatii (5 persoane + bagaje pana la refuz) + uzura undeva la 70% a facut un mare boom.

Cand m-am dat jos si a pus mana de toate gumele erau mult prea calde. Si apropo ... daca mergi cu roata putin desumflata la fiecare rotatie se deformeaza mult mai mult decat normal => se incalzeste cauciul + uzura mai mare.

Probabil astea sunt cauzele.

Link to comment
Share on other sites

Asa ca amatorii de NFS/GTA samd care sustin ca nu se poate controla o masina la viteza aia, sa se abtina. Cand ai trecut prin asa ceva si stii cum e, chiar nu e placut sa vina unul (care nu a trecut prin chestii d-astea) sa-ti explice cum se aprinde chibritul invers si sa te faca prost pe fatza.

 

Este foarte posibil sa nu o poti controla.

 

Sa fim seriosi, la 180 km/h, norocul te salveaza.

Mai ales cu o masina cu tractiune spate.

 

Si eu am acvaplanat cu masina mea la peste 150 la ora si am reusit sa o controlez.

Insa am avut mult noroc.

La fel de usor puteam sa o fac praf.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Asa ca amatorii de NFS/GTA samd care sustin ca nu se poate controla o masina la viteza aia, sa se abtina. Cand ai trecut prin asa ceva si stii cum e, chiar nu e placut sa vina unul (care nu a trecut prin chestii d-astea) sa-ti explice cum se aprinde chibritul invers si sa te faca prost pe fatza.

 

Este foarte posibil sa nu o poti controla.

 

Sa fim seriosi, la 180 km/h, norocul te salveaza.

Mai ales cu o masina cu tractiune spate.

 

Si eu am acvaplanat cu masina mea la peste 150 la ora si am reusit sa o controlez.

Insa am avut mult noroc.

La fel de usor puteam sa o fac praf.

Off topic:

unul din motivele pentru care am acum 4x4 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Asa ca amatorii de NFS/GTA samd care sustin ca nu se poate controla o masina la viteza aia, sa se abtina. Cand ai trecut prin asa ceva si stii cum e, chiar nu e placut sa vina unul (care nu a trecut prin chestii d-astea) sa-ti explice cum se aprinde chibritul invers si sa te faca prost pe fatza.

 

Este foarte posibil sa nu o poti controla.

 

Sa fim seriosi, la 180 km/h, norocul te salveaza.

Mai ales cu o masina cu tractiune spate.

 

Ideea e sa ai mult sange rece in momentele alea si sa fii obisnuit sa simti masina in deriva... Pe mine m-a salvat foarte mult faptul ca am boala asta ca in fiecare iarna sa provoc derapaje masinii ca sa vad cum reactioneaza si sa ma-nvat cu senzatia... Daca ai masina cu tractiune spate trebuie sa calci ambreiajul imediat ca sa elimini tractiunea, restul pasilor sunt la fel. daca te infigi in frana ca bezmeticul, atunci nu faci decat sa dezechilibrezi masina inertia ei plecand in laterala care este cel mai usor de dizlocat. daca mentii masina pe traiectorie si o lasi libera si aplici frana progresiv, folosesti inertia ei in favoarea ta.

Daca ai calcat ambreiajul .. ti-ai cam bagat picioarele in ele de sisteme .. :twoup:

E si asta o solutie .... dar se aplica numai in anumite momente ...

La viteaza aia .. daca calca ambreiajul .. se dadea sigur peste cap ..

Micile derapaje controlate .. da.. e ok .. calci ambreiajul ..

Dar nu atunci cand ai explozie .. la viteza foarte mare ..

Calci ambreiajul scurt .. treapta inferioara .. ca sa muti greutatea pe fata .. atunci o controlezi mult mai usor .. chiar daca tractiunea e pe spate...

Link to comment
Share on other sites

de fiecare data am fost atent in trafic. o singura data am fost intr-o situatie la limita cand imi incercam masina si am intrat cu 170 intr-un viraj strans si :twoup: nu mai aveam mult sa fac praf masina .

chiar nu vreau sa mor intr-un accident sau doamne fereste sa raman invalid din teribilism dar

mereu am crezut ca masina mea e conceputa ca pe o autostrada sa mergi cu 200 km/h fara probleme.

in germania se circula cu 200 la greu,ce e drept e ca daca ar veni un neamt pe A2 de pe autostrazile lor ar spune ca e drum pavat ,dar.. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.