Jump to content

330xd vs 530d


babilon

Recommended Posts

Tocmai sunt pe cale sa achizitionez si eu o masinuta pt sufletul meu, dar nu pot sa iau o decizie...Am de ales intre e46 330xd 2003 si e60 530d 2003. 5-ule mai scump cu vreo 2000E fata de 3, dar asta nu repezinta un criteriu eliminator.

5-ul ma incanta ca e model nou, iar 3-ul pt ca are tractiune integrala. Astept parerile voastre in legatura cu aceste doua masini, cum se comporta pe sosea, costuri consumabile, probleme, etc...

Link to comment
Share on other sites

330xd M Paket, navigatie, piele, xenon

 

530d navigatie, piele, xenon

 

Ideea e ca merg f des la munte, d-asta ma gandeam la 330xd si nu e vb doar de zapada...si ploaia te incurca...mai ales ca de obicei merg tare cu masina.

Pe de alta parte, la banii pe care ii am pt cumpararea masinii, nu gasesc un 5 cu dinamic drive si sa nu mai mai vb de 530xd.

Pana acum nu am condus nici 330xd nici 530d in conditii meteo nefavorabile si practic asta ma intereseaza cel mai tare

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e sa alegi 330xd, pentru ce iti trebuie nu cred ca te mai uiti la cum arata masina, daca iei 5-ul o sa regreti pentru faptul ca nu e 4wd, daca alegi 3-ul nu o sa regreti decat ca e un pic mai veche, dar dupa cativa ani, nu o sa conteze mai deloc. Nu sunt decat niste sfaturi, tu trebuie sa alegi pe ce dai banii, ca sa nu ai regrete mai tarziu :blink:
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu se pot compara si nici nu vreau asta, nici ca una e mai mare ca cealalta nu ma intereseaza asa mult, ci doar comportamentul lor pe soselele din Romania.

Personal designul lui 330xd m pack imi place un pic mai mult, dar si faptul ca 5-ul e practic ultimul model ma atrage f tare...

Vreau sa stiu parerea celor care au condus 530d si 330xd, cat si parerea voastra in legatura cu pretul achizitie 330xd:24000E si 530d:26500E (in germania)

Link to comment
Share on other sites

eu sincer iti zic... mi'as lua 530d ...... mai pana la urma doar nu vrei sa mergi cu 200 pe zapada ..... e adevarat ai tractiunea aia integrala, dar gandeste'te ca dak mergi la munte nu o sa urci pe munte cu masina.... in ultima vreme in zona prahova si alte zone importante chiar se lucreaza cu spor la dezapezirea soselelor....

 

apoi 530d e mai spatios, tehnologii mai noi ( poate si supuse unor erori mai mari ), dar sincer e o alta masina pe langa seria 3...

 

pe ploaie nu cred ca te influenteaza tare mult ca ai sau nu ai tractiune integrala.. sa ai si niste cauciucuri bune ..... (subliniez foarte mult - influenteaza logic dar mai putin)

Link to comment
Share on other sites

Daca mergi des la munte atunci mergi pe 330xd(insa obligatoriu cu cauciucuri de iarna pentru sezonul rece pentru a pune in valoare tractiunea integrala)

Eu conduc un 330xi.Am mers int-un 530dA si am condus un 530iA in cadrul unui scurt drive test(asfalt uscat).Personal mi s-a parut ca masina mea sta ceva mai bine pe sosea si e mai manevrabila,dar se poate sa fie doar o parere subiectiva.

La E46 vei fi penalizat de spatiul interior relativ mic,dar ai avantajul unei garzi la sol mai mare pentru versiunea cu tractiune integrala.

Link to comment
Share on other sites

mie personal imi place mai mult 3 E46 decat 5 E60, dar asta e o parere subiectiva.

El trebuie sa stie mai bine ce cauta. asa cum s-a mai spus( de catre zixx) ar avea avantajul unei garzi la sol mai mari la 330xd, ceea ce la "calitatea" :blink: drumurilor de la noi este un avantaj.

Link to comment
Share on other sites

Conteaza foarte mult si numarul de kilometri pe care ii au masinile respective, observ deseori cum acest amanunt, aparent nesemnificativ este uitat foarte des cand se dau datele. Aici, daca exista diferente semnificative, masina cu km mai putini are un PLUS mare.

 

Alt lucru la care trebuie sa te gandesti: pe cand e46-le este o masina la sfarsit de cariera, are un facdelift in urma si tehnica este cat de cat matura, e60-ul este din primul an de fabricatie, lucru nu neaparat imbucurator dpdv al calitatii fabricatiei.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai sunt pe cale sa achizitionez si eu o masinuta pt sufletul meu, dar nu pot sa iau o decizie...Am de ales intre e46 330xd 2003 si e60 530d 2003. 5-ule mai scump cu vreo 2000E fata de 3, dar asta nu repezinta un criteriu eliminator.

5-ul ma incanta ca e model nou, iar 3-ul pt ca are tractiune integrala. Astept parerile voastre in legatura cu aceste doua masini, cum se comporta pe sosea, costuri consumabile, probleme, etc...

56674[/snapback]

 

 

Eu asa lua 330-ul.Ptr Romania, este mult mai bun decat un E60.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

klar 330 xd... de ce? pai soferul nu sta in spate deci automat interiorul mai mic nu deranjeaza in raport cu e60... daca e familist si spatiul interior e important atunci e60 mai urca ceva dar eu, nu as lua in nici un caz un 5-ar in comparatie cu 330xd.... pai ai diesel (consum mic, putere si cuplu gramada) tractiune integrala (e stiut ca BMW are alt setup pentru masinile X, adica tractiune integrala, ceva mai sus garda) si un confort super oricum... ce mai vrei? parerea mea este ca 3-arul este cea mai buna serioe de la BMW pentru drumurile din Europa si Romania, cu spatiu suficient, confort mult peste medie, gadgeturi gramada, si supe feelingul BMW.... klar cea mai tare masina hibrid oras/autostrada... peste asta ai tractiune integrala care te scoate in orice situatie... deci e46 330XD... mai anunta ce faci...
Link to comment
Share on other sites

Ma inseala pe mine memoria sau tractiunea integrala fara iDrive la BMW inseamna 15% fata si 85% spate? Daca nu ma inseala, eu personal nu fac nici o diferenta intre 330xd si 530d din punct de vedere al tractiunii in conditii foarte dificile. Si subliniez foarte dificile. ASC+T si cauciucuri bune fac fata situatiilor comune din timpul iernii. Asa daca vorbim de tractiune.

 

Din punct de vedere al confortului interior, nu se poate pune semn de egalitate intre cele 2 masini. E39 pe care il am (si care nu poate fi superior lui E60) este prima masina in care mi-am setat scaunul de la sofer incat sa stau confortabil, si inca mai aveam loc sa stau pe locul din spate la fel de lejer. Si avand in vedere ca am 1.92, nu sunt multe masini care sa reuseasca acest lucru. Acum ceva timp am condus un E46 din 2000 si in spatele meu, ca sofer, nu mai avea loc nimeni... poate doar un copil.

Link to comment
Share on other sites

Ma inseala pe mine memoria sau tractiunea integrala fara iDrive la BMW inseamna 15% fata si 85% spate? Daca nu ma inseala, eu personal nu fac nici o diferenta intre 330xd si 530d din punct de vedere al tractiunii in conditii foarte dificile. Si subliniez foarte dificile. ASC+T si cauciucuri bune fac fata situatiilor comune din timpul iernii. Asa daca vorbim de tractiune.

 

59180[/snapback]

 

 

Este o diferenta enorma intre xDrive si tractiunea integrala.Masinile in cauza nu au xDrive.

330xd are tractiune integrala iar 530d are tractiune spate.Nu se poate compara tractiunea lui 530d cu cea a lui 330xd.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca m-am inselat eu. Raportul ce se apropie de 40-60 e mai mult decat ok.

 

Si totusi eu merg mai degarba pe mana seriei 5.

59186[/snapback]

 

adevarul e ca eu in Bucuresti m-as imbolnavi cu un 5-ar... si 3-ar ese destul de mare pentru traficul existent dar 5-ar este imens... cea mai mare diferenta am resimtit-o cand mi-am luat 3-ar si inainte aveam Corsa (o am si acum si o folosesc in situatii de criza...:blink: )... pai parcam masinuta aia oriunde fara probleme si nu-ti zic de cate ori ma bagam incetisor pe trotuar ca sa ocolesc un semafor si alte faze de-astea...:) deja cu 3-arul nu mai fac deastea... nu ma gandesc cum ar fi sa am 5-ar... oricum, una peste alta e chestie de gusturi... de exemplu mie mi se pare cel mai mare avantaj tractiunea integrala... vine iarna, care la romani este destul de nasoala in general, cu strazi necuratate pe perioade indelungate, si o tractiune X este beton pentru asta... desigur nu este ultimul model de tractiune inteligenta integrala dar ajuta si cu ASC+T este mai mult decat OK pentru conditiile standard de circulatie iarna si chiar putin peste... motorul diesel este destul de economic asa incat consumul mai mare datorat tractiunii integrale nu va rupe bugetul deci una peste alta este super OK... acum vin desigur si preferintele tale pentru o anumita masina... daca esti foarte inalt si circuli des cu masina incarcata cu 4-5 persoane atunci intradevar un 3-ar poate ca nu e asa confortabil pentru cei din spate... si eu am 1.88 si stau destul de confortabil si daca am persoana in spate... deci klar e decizia ta... apropos, fii atent si la restul chestiilor pe care ti le mai poti lua prin masina (xenoane, comenzi pe volan, geamuri electrice fata-spate, carkitt, etc)...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.