Jump to content

Seria 1, masina de fete? Spatiu redus?


vladsando

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Nu, seria 3 nu e o masina de cocalari chiar daca in Romania are apelativul asta dar nu e vina masinii care!? chiar este buna si merita sa o cumperi.

dar seria 1 nu?! :twoup: are sens ce spui? Mie personal mi se pare mai frumoasa 1er. Intradevar, imaginea ii facuta de oameni nu de masina: valabil si pt 1 si pt 3

Link to comment
Share on other sites

asa e. nu are nici o vina masina ca e cumparata de x sau y. alb sau negru, batran sau tanar. piata auto se segmenteaza in functie de preferinte, bugete si nevoile fiecaruia.

 

acum, multe masini de dimensiuni mici sunt considerate de dame, asta pentru ca doamnele prefera masini micute usor de condus si parcat. majoritatea damelor nu exceleaza la asa ceva si e normal sa-si faca viata mai usoara cumparand o masina mai mica. daca masina mai e si rosie, roz sau mai stiu eu ce culoare feminina atunci da, se poate zice ca are tenta feminina.

de cele mai multe ori, damele detin a doua masina din familie si e normal ca aceasta sa fie de mici dimensiuni, de oras, sa consume putin, pentru ca se barbatul are de obicei masina mai mare si mai puternica, cu care se fac drumurile lungi.

 

 

revenind la bmw, astia nu au facut nicioodata masini considerate "feminine". ba din contra, sunt renumiti ptr masini puternice, sport, destinate in principal barbatilor, caci 99% dintre dame nu sunt interesate de puterea masinii ci sa arate frumos. exceptiile se inscriu in 1%.

 

inca o data, nu cred ca BMW 1 series este masina de femeie si nici nu este destinata femeilor ca si target de marketing. cred ca bmw a creat 1 series pentru ca exista cerinta ptr o masina cu dimensiuni reduse, pretabila ptr: cei care merg mult in oras, care sunt necasatoriti, familii cu 2 membrii, care chiar daca parcurg distante lungi nu au nevoie de spatiu mare in spate, ca a doua masina in familie. cumparatorul de BMW a cerut acest modell, pentru ca cei care doreau asa ceva nu aveau decat 3 series, care nu se pliaza mereu pe aceste cerinte.

 

in plus, bmw nu vindea deloc in acest sector. Mercedes avea Aklasse de ceva timp. VAG avea Polo si A2, Renault are Clio, Opel are Corsa etc etc. nu vb de considerentele de pret aici, ci de clasa de masini. bmw 1er e mai scump insa segmentarea cumparatorilor se face si in interiorul fiecarei clase.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

asa e. nu are nici o vina masina ca e cumparata de x sau y. alb sau negru, batran sau tanar. piata auto se segmenteaza in functie de preferinte, bugete si nevoile fiecaruia.

 

acum, multe masini de dimensiuni mici sunt considerate de dame, asta pentru ca doamnele prefera masini micute usor de condus si parcat. majoritatea damelor nu exceleaza la asa ceva si e normal sa-si faca viata mai usoara cumparand o masina mai mica. daca masina mai e si rosie, roz sau mai stiu eu ce culoare feminina atunci da, se poate zice ca are tenta feminina.

de cele mai multe ori, damele detin a doua masina din familie si e normal ca aceasta sa fie de mici dimensiuni, de oras, sa consume putin, pentru ca se barbatul are de obicei masina mai mare si mai puternica, cu care se fac drumurile lungi.

 

 

revenind la bmw, astia nu au facut nicioodata masini considerate "feminine". ba din contra, sunt renumiti ptr masini puternice, sport, destinate in principal barbatilor, caci 99% dintre dame nu sunt interesate de puterea masinii ci sa arate frumos. exceptiile se inscriu in 1%.

 

inca o data, nu cred ca BMW 1 series este masina de femeie si nici nu este destinata femeilor ca si target de marketing. cred ca bmw a creat 1 series pentru ca exista cerinta ptr o masina cu dimensiuni reduse, pretabila ptr: cei care merg mult in oras, care sunt necasatoriti, familii cu 2 membrii, care chiar daca parcurg distante lungi nu au nevoie de spatiu mare in spate, ca a doua masina in familie. cumparatorul de BMW a cerut acest modell, pentru ca cei care doreau asa ceva nu aveau decat 3 series, care nu se pliaza mereu pe aceste cerinte.

 

in plus, bmw nu vindea deloc in acest sector. Mercedes avea Aklasse de ceva timp. VAG avea Polo si A2, Renault are Clio, Opel are Corsa etc etc. nu vb de considerentele de pret aici, ci de clasa de masini. bmw 1er e mai scump insa segmentarea cumparatorilor se face si in interiorul fiecarei clase.

 

:twoup:

de acord complet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nu-i "masina de fete" :twoup: hai, poate "de fete de oras"

.... si Q7 e masina de fete...

cum seria 3 e "de cocalar"????? hahaha bine ca am vandut-o, ca credeau dusmanii ca am si facultate si stiu sa si scriu corect romaneste

Link to comment
Share on other sites

complet de acord cu o singura exceptie la postul anterior, renault clio, VW polo sunt masini de clasa mica, Seria 1 este la clasa compacta deci daca facem o comparatie ea trebuie facuta cu focus,megane, astra si asa mai departe, cele de clasa compacta nu mica
Link to comment
Share on other sites

in opinia mea, seria 1 are principala problema de a fi extraordinar de rigida pt drumurile noastre, in special cele din bucuresti. ca la 1.80m inaltime clar n-ai loc in spate e partea a doua.

 

Second, cred ca cineva ar trebui sa defineasca exact conceptul de "masina de femei" si apoi sa vedem cat de mult si in ce masura se incadreaza in definitie seria 1, asta ca sa nu vorbim discutii.

 

Eu unul nu mi-as seria 1 nici la promotie, dar fiecare are libertatea de optiune, de-aia sunt destule modele, sa avem toti de unde sa ne decidem ce ni se potriveste cel mai bine. :twoup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Spatiul din spate e foarte redus, de departe cel mai mic din clasa, ba chiar mai mic decat la masini din clase inferioare gen Ford Fiesta (vina e a tractiunii spate, cardanul si diferentialul scad spatiul interior). Eu am 1m97 si daca imi ajustez scaunul asa cum am nevoie ar trebui sa stea lipit de bancheta din spate, spre deosebire de seria 3 unde mai incape OK o persoana de pana in 1m80.

 

Asta e singurul lucru pe care il am de reprosat dealtfel, spatiul din fata e foarte OK, ergonomia excelenta si te poate multumi atat la mersul prin oras cat si la drumurile din afara. E potrivita tinerilor fara nevasta / copii, care in marea parte a timpului merg singuri sau eventual cu cineva pe locul din dreapta, patru persoane plus bagaje nu vor incapea in ea.

 

PS: Boeing777-300ULR, tin sa te contrazic cu ceva: seria 1 e in clasa cu Golf, Megane si Astra (dar mai important, Audi A3, concurentul real), nu cu Polo, Clio si Corsa asa cum ai zis tu; dimensiunile exterioare o incadreaza asa.

Link to comment
Share on other sites

Spatiul din spate e foarte redus, de departe cel mai mic din clasa, ba chiar mai mic decat la masini din clase inferioare gen Ford Fiesta (vina e a tractiunii spate, cardanul si diferentialul scad spatiul interior). Eu am 1m97 si daca imi ajustez scaunul asa cum am nevoie ar trebui sa stea lipit de bancheta din spate, spre deosebire de seria 3 unde mai incape OK o persoana de pana in 1m80.

 

Asta e singurul lucru pe care il am de reprosat dealtfel, spatiul din fata e foarte OK, ergonomia excelenta si te poate multumi atat la mersul prin oras cat si la drumurile din afara. E potrivita tinerilor fara nevasta / copii, care in marea parte a timpului merg singuri sau eventual cu cineva pe locul din dreapta, patru persoane plus bagaje nu vor incapea in ea.

 

PS: Boeing777-300ULR, tin sa te contrazic cu ceva: seria 1 e in clasa cu Golf, Megane si Astra (dar mai important, Audi A3, concurentul real), nu cu Polo, Clio si Corsa asa cum ai zis tu; dimensiunile exterioare o incadreaza asa.

 

In mare parte is deacord cu ce ai zis... doar repet: eu am fost cu masina mea -118d- in concediu... 4400 km, 4 oameni + bagaje 16 zile. Nu stai confortabil in spate dar stai ok. Eu am 1.88, incap super ok in fata, incap bine in spate, dar 4 ca mine nu ar sta confortabil la drum lung.

Precum ai zis si tu... nu am copil, si stau 80% in oras, iar in fiecare wikend plec undeva. Masina mi perfecta pentru mine si prietena mea. Daca ar fi acuma sa aleg alt bmw, as lua seria 1 cabrio :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E o masina scumpa, de papitoi si are un interior ieftin insa sunt destui care platesc sa aiba asa ceva.

 

ce bine ... chiar imi era frica ca nu se gaseste nimeni sa-mi conorizeze banii ... noroc cu B M W ...

have fun cu seria 3 si nu mai trece p-aici pe la "papitoi" ... provoci ...!

Edited by emceul
Link to comment
Share on other sites

E o masina scumpa, de papitoi si are un interior ieftin insa sunt destui care platesc sa aiba asa ceva.

:twoup: interior ieftin??!!!??? pe asta de unde ai scos-o? le ce te referi, ca nu-mi dau seama?

te invit sa vezi unul (interior), nu tocmai ieftin. :D

eu ador seria 1. :twoup: .... exagerez? :D

Edited by lullu
Link to comment
Share on other sites

Deobicei producatorul dicteaza carui client i se adreseaza un produs

el stabileste targetul

 

campania publicitara de la seria 1... nu targeteaza exclusiv femeia !

http://www.youtube.com/watch?v=dkP470_egRs...feature=related

 

 

Iata acum o reclama care targeteaza catre o clientela feminina:

Mitsubishi colt

 

http://www.youtube.com/watch?v=mRv-446uJvM

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

interesanta ideea cu "masina de femei"... doar ca pentru a cataloga o masina drept masina de femei ar trebui sa te gandesti care ar fi necesitatile acestora pe care acea masina ar trebui sa le satisfaca... din punctul asta de vedere este interesant YCC-ul, "your concept car" de la volvo, proiectat de ... femei... pentru femei.

 

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/3528757.stm - articolul

 

- prezentarea

 

si acum... revenind la seria 1...

daca ar fi sa punem pe de o parte avantajele si pe de alta dezavtajele... din punctul meu de vedere lista ar arata cam asa: la capitolul avantaje:

1. motoarele (sunt bmw, si cand spui bmw, tot omul se gandeste la putere...). mai ales cand vine vorba de 120 i/d, 130i, 123d, 135i - care toate sar de 150 de cp pe o caroserie care in general cantareste aproximativ 1.5 tone... ceea ce inseamna ca pentru greutatea masinii, puterea motorului este mai mult decat suficienta... ceea ce implicit inseamna sportivitate... au nevoie femeile de sportivitate?? nu stiu ce sa zic... cred ca mai degraba de un card de cumparaturi... ;) ar mai trebui mentionat 118d care, la cei 140 cp ai sai, reuseste sa satisfaca cerintele medii ale unui sofer care are nevoie de masina atat in oras cat si la drumuri lungi. Nu in ultimul rand, conteaza cuplul, care, cu cat este mai mare cu atat motorul trage din trepte mai mici de viteza. ceea ce inseamna iarasi "senzatii". stiu femeile sa le aprecieze? marea majoritate apreciaza mai mult culoarea unei masini decat performantele acesteia...

2. configuratia sport - daca exista, cu atat masina se apropie mai mult de ideea de masina "sport" decat masina de "femei"... asta inseamna stabilitate pe drum virajat si pe drum drept la viteze mari, dar, intr-adevar rigiditate pe gropi si pe drumurile din Romania!

3. nu in ultimul rand consumul... la aceasta categorie 118d-le fiind "campionul". despre 120d, va pot spune din experienta ca poate consuma intre 6% si 12%, in functie de cat de "forjata" este... 6% a consumat la drum drept- 130km/h - 10% consuma constant in oras, 12% a consumat pe ploiesti-cheia- brasov cand intr-adevar am incercat sa o imping la extrem...

4. faptul ca face parte din clasa compacta, din punctul meu de vedere reprezinta un avantaj... gasesti usor spatii de parcare, mult mai usor decat pentru un seria 5, de exemplu.

ar mai fi si altele, dar in clipa asta, capacitatea mea analitica se rezuma doar la atat.

5. finisajele sunt tipic bmw - nu poate veni nimeni sa-mi spuna ca seria 1 are interiorul mai prost lucrat decat oricare alta serie... bmw-ul se respecta, nu?

 

- designul intra la "de gustibus"

 

dezavantaje:

1. intr-adevar, spatiul din spate nu este tocmai indeajuns pentru 4 persoane... cat sa calatoreasca confortabil mai ales la drum lung. este ideala pentru 2 persoane, cel mult un copil... oricum, supraincarcata, isi schimba comportamentul la drum... cat despre bagaje... ar fi trebuit sa va fac o poza sa vedeti cate pot intra intr-un seria 1... te poti si muta daca vrei (asa cum am facut eu!), rabatarea banchetelor, permitandu-ti sa cari si porcul si soacra si budana de vin si butoiul cu muraturi... :lol:

2. rigiditatea pe gropi ar putea fi un dezavantaj.

3. si limitarea electronica la 240km/h (pt 120d!) :lol:

evident, cred ca am mai uitat din ele...

 

Ca o concluzie: depinde ce iti doresti de la o masina... daca iti doresti cate putin din toate, din punctul meu de vedere, reprezinta o imbinare destul de reusita a avantajelor si a dezavantajelor... revenind la masina de femei, faptul ca seria 1 este preferata de femei, tocmai din cauza dimensiunilor ei, a faptului ca este baby bmw, suficient de puternica si de confortabila pentru a nu le da bataie de cap, asta nu inseamna ca targetul 1st series este exclusiv feminin! conteaza poate, faptul ca unii barbati isi doresc masini cat mai maaaari si mai impunatoare...si nu au nevoie sa fie pusi la rand cu femeile! :)

Link to comment
Share on other sites

E o masina scumpa, de papitoi si are un interior ieftin insa sunt destui care platesc sa aiba asa ceva.

 

 

nu vreau sa (te atac)...da am seria 1...

 

si mi se pare ca este o masina echitabila...pentru un om fara familie sau cu familie mica..sau la inceput de drum de familie...

si mai e si echitabila in general-nu f mare,....iar ca design ok..unii zic ca e urata altii ca e frumoasa...dar e clar ca e altceva...un pic iesit din tipar...ceea ce nu pot zice de...seria 3 de ex..care e si ea f ok

 

la treaba cu interior ieftin nu stiu ce sa zic...poate ca era loc de mai bine...dar nu cred ca f mult...

 

dar de la toate asta pina la o masina scumpa DE PAPITOI...e drum lung si multa vorba aiurea...

Link to comment
Share on other sites

Spatiul din spate e foarte redus, de departe cel mai mic din clasa, ba chiar mai mic decat la masini din clase inferioare gen Ford Fiesta (vina e a tractiunii spate, cardanul si diferentialul scad spatiul interior). Eu am 1m97 si daca imi ajustez scaunul asa cum am nevoie ar trebui sa stea lipit de bancheta din spate, spre deosebire de seria 3 unde mai incape OK o persoana de pana in 1m80.

 

Asta e singurul lucru pe care il am de reprosat dealtfel, spatiul din fata e foarte OK, ergonomia excelenta si te poate multumi atat la mersul prin oras cat si la drumurile din afara. E potrivita tinerilor fara nevasta / copii, care in marea parte a timpului merg singuri sau eventual cu cineva pe locul din dreapta, patru persoane plus bagaje nu vor incapea in ea.

 

PS: Boeing777-300ULR, tin sa te contrazic cu ceva: seria 1 e in clasa cu Golf, Megane si Astra (dar mai important, Audi A3, concurentul real), nu cu Polo, Clio si Corsa asa cum ai zis tu; dimensiunile exterioare o incadreaza asa.

 

ba da!4 persoane cu bagaje vor incapea in ea!

si iarna si vara...

ba vor incapea si 5 dar atunci persoana no 5 se va plange

si da desigur..daca te car cu curcanul cu bradul de craciun cu mere cu pere cu mincare cu haine cu saci cu plapume cum am facut eu odata cu inca 3 oameni...sau iti iei portofelul cateva tricouri si pantalonii de ski..skiurile deasupra pe un suport de 4 skiuri cu prietena si inca un cuplu.. si te duci in austria...

 

chiar crezi ca nu vei incapea...comod...cat se poate de comod intr o masina de clasa mica...?

Link to comment
Share on other sites

ba da!4 persoane cu bagaje vor incapea in ea!

si iarna si vara...

ba vor incapea si 5 dar atunci persoana no 5 se va plange

si da desigur..daca te car cu curcanul cu bradul de craciun cu mere cu pere cu mincare cu haine cu saci cu plapume cum am facut eu odata cu inca 3 oameni...sau iti iei portofelul cateva tricouri si pantalonii de ski..skiurile deasupra pe un suport de 4 skiuri cu prietena si inca un cuplu.. si te duci in austria...

 

chiar crezi ca nu vei incapea...comod...cat se poate de comod intr o masina de clasa mica...?

 

Sunt convins ca pana la urma incap si 8 persoane, ideea e sa stea relativ comfortabil. Evident ca fiecare are alte nevoi si e posibil ca doua fete de 1m65 si 45Kg sa stea OK in spate cateva sute de km, dar asta e cazul fericit nu cazul general. Nu iau nici cazul meu, care sunt inalt comparativ cu media, insa si daca eram cu 10cm mai scund tot nu incapea un adult de inaltime medie in spatele meu decat chinuit, cat sa mearga pana la primul taxi. Abia seria 3, care e cu 20cm mai lunga, poate fi OK pentru 4 adulti, desi pentru drumuri dese de sute de Km seria 5 ar fi mult mai potrivita.

 

PS: am facut 2000Km in 23h cu opriri decat pentru alimentare/nevoi/mancat intr-un E-Klasse, 4 adulti, si ultimele ore au fost un chin, aveam nevoie neaparat sa iesim afara sa ne intindem. De la "se poate inchide usa" si pana la "incap comfortabil" e o diferenta mare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.