Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

ca mi-am amintit,o intrebare pentru posesorii de M54 cei de 2,5 in special,dimineata sau ma rog cand este mai frig afara scoate abur?:)

am meu zici ca e locomotiva,am plecat azi dimineata si cum a ajuns apa la jumate a inceput sa scoata abur pe tobe,bine dupa 5 min nu mai facea nimic,totusi ma mira chiar asa de mult condens sa fie pe tobe??(figura asta o face de cand am luat masina,ulei nu papa ,apa nu papa + ca e fum alb,abur adica deci am eliminat si de ce imi era frica garnitura de chiulasa,PCV e si el ok )

Link to comment
Share on other sites

Salut! Am acelasi motor pe masina si manifesta aceeasi simptoma..cand e rece afara scoate abur. Totusi nu scoate foarte mult, departe de "locomotiva". M-ar interesa si pe mine un soft pentru masina, e in regula daca te rog sa ma plimbi 5 min intr-o zi pentru a vedea diferenta intre stock si resoftat?:)
Link to comment
Share on other sites

asa pe rand :)

-nu am soft pe masina inca

-am admisie performance deja,la evacuare nu am decat serpi sa pun da o sa am check engine aprins..

@B-490-RZV te plimb imediat cum fac softul oricum pun si dyno inainte si dupa ,oricum astea cred ca se vor intampla in septembrie,am exagerat cu locomotiva dar daca stau la stop pot vedea aburul in oglinda.

Link to comment
Share on other sites

asa pe rand :)

-nu am soft pe masina inca

-am admisie performance deja,la evacuare nu am decat serpi sa pun da o sa am check engine aprins..

@B-490-RZV te plimb imediat cum fac softul oricum pun si dyno inainte si dupa ,oricum astea cred ca se vor intampla in septembrie,am exagerat cu locomotiva dar daca stau la stop pot vedea aburul in oglinda.

 

Asa da :rolleyes: . Astept plimbarea :frantics: ...@acero: Nu vreau sa intervin prea mult asupra masinii, ma interesa doar diferenta intre varianta stock si resoftata. Pe hartie nu sunt mari diferente (192-205cp, 245-265nm), tare sunt curios cum ar arata masina dupa resoftare :shifty:

Link to comment
Share on other sites

poti sa pui bypass la sondele lambda de dupa catalizator ca ai 2 la numar , 2 inainte si 2 dupa , si nu o sa ai aprins check engine le gasesti pe ebay , si pe mine ma bate gandul in viitor , nu sunt scumpe deloc , oricum evacuarea stock mi se pare exagerata sincer , 2 catalizatoare si 3 tobe , gatuie rau performantele
Link to comment
Share on other sites

am studiat problema stiu ce zici beleaua e ca ITP=ul nu il mai iei in veci pe bune,am vazut serpi si la noi la preturi buna dar eu as vrea ceva "de firma" si acolo scot cam 1000 eur din buzunar .lateredit,oricum pentru moment am niste tipsuri Borla puse de vechiul proprietar de ma intreaba toata lumea daca am tobe sport :rolleyes: ce-i drept suna si altfel fata de alte 2,5-uri Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

poti sa pui bypass la sondele lambda de dupa catalizator ca ai 2 la numar , 2 inainte si 2 dupa , si nu o sa ai aprins check engine le gasesti pe ebay , si pe mine ma bate gandul in viitor , nu sunt scumpe deloc , oricum evacuarea stock mi se pare exagerata sincer , 2 catalizatoare si 3 tobe , gatuie rau performantele

 

Si se poate interveni asupra lor in vreun fel? Fara a afecta masina, motor etc :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

daca pui alta evacuare mai ales daca e de firma cap coada fara catalizatoare si cu bypass pe lambda ca sa nu ai check engine nu afecteaza cu nimic motorul , din contra evacuaeaza mai eficient gazele , arderea este mai eficienta , creste putin consumul dar si throttle response , urca in ture mai bine , sunt multe avantaje la o evacuare refacuta cap coada , singurul minus ar fi ITPul dar si pentru ala se gasesc solutii

 

LE : cu o evacuare refacuta + admisie + soft de calitate + benzina buna 100 - 101 cifra octanica te apropii vertiginos de un 330i

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

daca pui alta evacuare mai ales daca e de firma cap coada fara catalizatoare si cu bypass pe lambda ca sa nu ai check engine nu afecteaza cu nimic motorul , din contra evacuaeaza mai eficient gazele , arderea este mai eficienta , creste putin consumul dar si throttle response , urca in ture mai bine , sunt multe avantaje la o evacuare refacuta cap coada , singurul minus ar fi ITPul dar si pentru ala se gasesc solutii

 

LE : cu o evacuare refacuta + admisie + soft de calitate + benzina buna 100 - 101 cifra octanica te apropii vertiginos de un 330i

 

Soft de calitate...asta unde se face? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.