Jump to content

Distributie BMW


Kosty99Pjd

Recommended Posts

nu neaprat.se inlocuieste cand incepe sa faca zgomot,adika cand intinzatorul de la lant incepe sa nu isi mai faca treaba.crede-ma ca o sa il auzi.dar stai linistit,nu am auzit inca de inlocuiri de lant la e46...poa sa te duca si 400.000 de km
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

normal lantul ca si cureaua de distributie se schimba la un numar de km,ca daca ajunge sa faca zgomot ai ocazia sa se rupa in orice moment,sa-u poate nu se rupe dar sare de la punct si este acelasi lucru pl motor oricum il distrugi si sa fi si cu ia la drum la viteza iti poti imagina ca lai facut praf pe motor si sa fie si noapte . :blink: Edited by enescu
Link to comment
Share on other sites

normal lantul ca si cureaua de distributie se schimba la un numar de km,ca daca ajunge sa faca zgomot ai ocazia sa se rupa in orice moment,sa-u poate nu se rupe dar sare de la punct si este acelasi lucru pl motor oricum il distrugi si sa fi si cu ia la drum la viteza iti poti imagina ca lai facut praf pe motor si sa fie si noapte . :blink:

86236[/snapback]

da de ce ca normal ca se rupe lantu ca nu se rupe ca la modelele noi lantu nu se schimba la un numar de km cum se schimba inainte cureaua sa-u lantul ca la modelele noi lantul e facut sa tina mult cam cat motorul si se schimba doar daca e cazul adica daca face zgomot eu asa am citit in manual si nu e riscul s-a distrugi motoru la masina si chiar sa fi cu ia la drum la viteza nu are ce sa se intimple.

 

Sper ca am reusit sa ma fac inteles.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

da de ce ca normal ca se rupe lantu ca nu se rupe ca la modelele noi lantu nu se schimba la un numar de km cum se schimba inainte cureaua sa-u lantul ca la modelele noi lantul e facut sa tina mult cam cat motorul si se schimba doar daca e cazul adica daca face zgomot eu asa am citit in manual si nu e riscul s-a distrugi motoru la masina si chiar sa fi cu ia la drum la viteza nu are ce sa se intimple.

 

Sper ca am reusit sa ma fac inteles.

86253[/snapback]

 

 

Dar intinzatoarele cum iti dai seama ca treuiesc schimbate? :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Intinzatoarele de la lant sunt probabil "life-time" ca si lantul. Nu le schimbi daca nu dau semne de uzura. Celelalte intinzatoare - cele de la curele- le schimbi de obicei atunci cand devin zgomotoase, cred ca undeva in jur de 100.000 km. Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Intinzatoarele de la lant sunt probabil "life-time" ca si lantul. Nu le schimbi daca nu dau semne de uzura. Celelalte intinzatoare - cele de la curele- le schimbi de obicei atunci cand devin zgomotoase, cred ca undeva in jur de 100.000 km.

86259[/snapback]

 

 

Ms. pt. informatie :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

da de ce ca normal ca se rupe lantu ca nu se rupe ca la modelele noi lantu nu se schimba la un numar de km cum se schimba inainte cureaua sa-u lantul ca la modelele noi lantul e facut sa tina mult cam cat motorul si se schimba doar daca e cazul adica daca face zgomot eu asa am citit in manual si nu e riscul s-a distrugi motoru la masina si chiar sa fi cu ia la drum la viteza nu are ce sa se intimple.

 

Sper ca am reusit sa ma fac inteles.

86253[/snapback]

 

 

E clar.Nu se schimba :blink:

Link to comment
Share on other sites

normal lantul ca si cureaua de distributie se schimba la un numar de km,ca daca ajunge sa faca zgomot ai ocazia sa se rupa in orice moment,sa-u poate nu se rupe dar sare de la punct si este acelasi lucru pl motor oricum il distrugi si sa fi si cu ia la drum la viteza iti poti imagina ca lai facut praf pe motor si sa fie si noapte . :blink:

86236[/snapback]

La E46 nu am auzit sa sara lantu'.Esti sigur pe ce spui?Daca da,da un exemplu.

Link to comment
Share on other sites

da de ce ca normal ca se rupe lantu ca nu se rupe ca la modelele noi lantu nu se schimba la un numar de km cum se schimba inainte cureaua sa-u lantul ca la modelele noi lantul e facut sa tina mult cam cat motorul si se schimba doar daca e cazul adica daca face zgomot eu asa am citit in manual si nu e riscul s-a distrugi motoru la masina si chiar sa fi cu ia la drum la viteza nu are ce sa se intimple.

 

Sper ca am reusit sa ma fac inteles.

86253[/snapback]

 

:blink: Da, uite o metoda foarte buna de a combate exprimarea aiurea a unor membrii, sa raspunzi cu aceeasi metoda. :)

Link to comment
Share on other sites

da de ce ca normal ca se rupe lantu ca nu se rupe ca la modelele noi lantu nu se schimba la un numar de km cum se schimba inainte cureaua sa-u lantul ca la modelele noi lantul e facut sa tina mult cam cat motorul si se schimba doar daca e cazul adica daca face zgomot eu asa am citit in manual si nu e riscul s-a distrugi motoru la masina si chiar sa fi cu ia la drum la viteza nu are ce sa se intimple.

 

Sper ca am reusit sa ma fac inteles.

86253[/snapback]

 

Bine zis!!! :blink:

Am incercat sa inteleg ceva, dar am renuntat. Cere prea mult efort.

Asa ca.....daca mai aveti alte intrebari sau pareri.....poate invatati sa le si formulati; nu de alta, dar cred ca scopul e sa ne intelegem unii cu altii.

 

..............parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Salut man,cum a-ti merge motorul asa...?!ca si eu am un urs din 1988 motor de 1.8 m40 pe curea si imi pare rau ca nu am un motor in 6 pistoane ca din auzite de la mai multe persoane sunt mult mai rezistente si fiabile,eu am o problema majora cu debitmetru de cateva luni de zile si chestia este ca la mine se gasesc si greu parca inclin sa cred ca era mai bine sa am un motor pe carburatie ca e mai simplu dar este mai....rezistent... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Am masina de putin timp(1 luna)dar de motor nu ma pot plange:consuma putin(in medie sub 10%)porneste usor si...merge de sparge.

Mai am de schimbat si yo fisele ca vreo 2 dau descrescator pe tester,de curatat debitmetru(nu este neaparat dar...)si de schimbat potentiometrul de sub clapeta de acceleratie ca mai variaza turatia la relanti.

Dar chiar si asa pot sa spun ca motoru e stas si merge f bine.Nu stiu de ce ti-ai luat tu motor in 4 :blink: ca de ca sa fie BMW yo zic ca ar trebui sa aiba 6 nu???hai ca te necajeam asa putin dar ca sa-ti raspund la intrebare SUNT FOARTE MULTUMIT DE MOTORUL MEU(2000 6L INJECTIE MULTIPUNCT)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Daca te referi la M54B22, tot din ala am si eu si _cred_ ca distributia este pe lant:

http://www.carsales.com.au/pls/goauto/!...2&make_name=BMW

Engine code: M54B22

Engine description: Six cylinders, in-line, chain-driven DOHC with four valves per cylinder, variable valve timing and lift, all alloy.

 

Cum aflam sigur?

 

Si 320i benzina ? Daca e curea, la ce interval ?

150025[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.