Jump to content

Dura Lube-merita sau nu


alex230ro

Folositi/recomandati un aditiv de ulei?  

419 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest poleposition

Desigur, de altfel este o masura implementata in aceasta criza economica de catre BMW AG.

 

Ce ma surprinde este pretul aberant aplicat de Bavaria, in Romania, avand in vedere ca principalele puncte de extractie in ceea ce priveste pilitura de Aluminiu sunt in podisul Dobrogei, dar nu ma bag in sfera asta acum...

 

Eu ma retrag, mai dezbatem problema asta si in alte randuri... acum imi lipseste din pacate timpul <_<

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai destule probleme cu ASC-ul ala hibrid. :unsure:

Nu poti pune pilitura inainte de Dura-Lube.Incepe cu un flacon de Dura-Lube si la urmatorul schimb ii dai la cap si cu pilitura.

nu probleme.. nedumeriri :)

 

atunci o sa cumpar ulei si un flacon de DL si il schimb saptaman viitoare

 

 

 

Pt M54, se pune Rb adica Riboniu, preferabil in suspensie organica...dar asta este foarte scump si nu se importa in Europa de Est.

pai am suspensie sport.. nu organica :bashwall: , asa nu merge?

 

cata pilitura si cand o pun, inainte de ulei ,intre ulei si DL...? <_<

Link to comment
Share on other sites

@ionatan- din ce material or fi fost supapele si scaunele de la chiulasa la dacia aia , chiar nu imi pot imagina , de au mers 70.000 pe benzina si apoi inca 60 de mii pe gaz(gpl)

 

Omule nici eu nu stiu de asta am si postat chestia asta pe forum, am facut pana acum doar reglajul culbutorilor de vre-o 3-4 ori, practic se strange jocul datorita uzurii scaunelor de supapa si motorul merge neregulat la inceput nu stiam ce e pana mi-a dat in cap verific culbutorii dar nu am intervenit mai mult. Daca ar fi fost dupa mine nu as fi pus gaz dar din ratiuni economice si printr-o anumita imprejurare masina a ajuns sa aiba instalatia asta pe ea. Ce cred ca a ajutat sa ajunga motorul la km astia e uleiul de calitate si tratamentul folosit altfel nu imi explic. Ce simt acum e ca nu mai are aceasi putere motorul, dar pana nu imi consuma ulei sau nu sare ceva nu voi interveni. Sunt decis sa vad cat merge, si asa masina e o masina de firma care lucreaza in oras asa ca riscuri mari nu sunt.

Link to comment
Share on other sites

Exact, dar nu stiu sa imi explic poate motorul cu injectie sa aiba ceva mai bine facuta chiulasa. Nu l-am mai verificat de mult papucul, de vre-o 3 luni, eu nu il conduc decat rara cand am ceva voluminos de transportat, da fiind masina de la firma lu taica-meu il ajut cu intretinerea. O sa imi fac timp sa vad ce e cu el poate au ajuns supapele direct in capacul culbutorilor <_<

 

Daca nu era criza si nu se schimba taxa probabil acum era inlocuit cu un Opel Combo sau Caddy SH si masina vanduta ca piese caroseria e strapunsa de rugina in multe locuri iar investitia in ea consider ca nu se mai merita pt ca ma astept sa cada si motorul. Dar activitatea fiind restransa inca il mai tin ceva timp.

Link to comment
Share on other sites

Daca sunt vechi aici nu inseamna deloc ca am experienta, nu are legatura vechimea pe un forum cu experienta in domeniul auto.Banuiesc ca tu ai mai multa experienta decat mine deoarece lucrezi intr-un service auto. :)

 

nu am mai multa experienta decat tine cu siguranta chiar daca lucrez intr-un service auto deoarece ocup o functie intr-un departament de calitate, mai exact ma ocup de reclamatiile clientilor in Unitatea Service......deci nu sunt prea experimentat doar ca stau printre mecanici ceva timp pe zi , atata tot <_<

Link to comment
Share on other sites

Pana acum 4-5 ani as fi recomandat Dura Lube , dar in ultimii 3 ani s-au prostit , iar produsele lor nu mai sunt la fel de calitative , desi preturile sunt actualizate . Acum 5 ani am pus un tratament de motor DL in motor , era gros ca mierea , desi era vara si vre-o 30'C , iar anul trecut cand am luat pt o prietena era Floriol ( NU e reclama ) . NIci macar culoarea sau compozitia nu mai era la fel ... asa ca i-am lasat balta ca firma si nu am folosit ultima data de la ei decat aditivul de benzina care e ieftin si chiar e ok la 32 ron .

In februarie am pus Metabond Gold in motor , un flacon intreg , dupa 500 km cu uleiul nou . Dupa inca 100 km s-a cunoscut o mica schimbare ca motorul a devenit mai silentios putin si la pornirile reci , dar si la turatii mari si parca era mai elastic in acceleratii . La turatii mari nu se mai auzea motorul in sine , ci mai mult evacuarea . ( am tot traseul schimbat ) Pana in momentul asta eu Metabond recomand ca aditiv de ulei .

In timp am incercat si Xeramic si Slick50 , dar nu am observat o mare diferenta fata de cele prezentate mai sus .

Eu am folosit in ultimii 4 ani numai ulei Liqui Molly cu MOS2 care este deja aditivat si am fost f multumit de el . Acum 2 saptamani mi-am reglat putin motorul la o reprezentanta ( ca numai acolo am gasit un inginer mai cu carte ) si desfacand _chiulasa_ a ramas f uimit cat de curat era motorul , cuzinetii si tot ce se putea vedea prin desfacerea capacului de la _chiulasa_ , avea o nuanta ca jantele de la Subaru , cele auriu inchis , fara nici un fel de depuneri sau probleme .

Multi sunt influentati de acel efect placebo si pana la urma fiecare are libertatea de a crede sau nu pe celalalt , eu mi-am spus parerea si cred ca pana nu incearca , nimeni nu poate spune ceva cu adevarat .

Link to comment
Share on other sites

desfacand _chiulasa_ a ramas f uimit cat de curat era motorul , cuzinetii si tot ce se putea vedea prin desfacerea capacului de la _chiulasa_ ,

Inteleg ca e bun Metabondul, insa doar la motoarele la care se vad cuzinetii pe la chiulasa <_< .

Din pacate la BMW nu e bun, nu se vad cuzinetii prin desfacerea capacului de la chiulasa.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cate stiu , mi-am completat profilul , dar nu-i nimic , mai spun si aici . Deocamdata am o Solenza , am de gand sa o schimb cu ceva mai puternic si de cateva luni mi s-a pus pata pe marca iubita si indragita de voi si anume BMW . Mi-ar place seria 3 , nu stiu daca voi avea bani de E46 , dar E36 imi permit , dar cum multi si-au dat seama cam tarziu , problema nu este cu ce cumperi , ci CE cumperi si daca merita . De asta vreau sa "invat" cat mai multe despre acesta marca si mai precis despre cateva modele .

Paul , la mine s-a desfacut doar capacul superior de la _chiulasa_ pentru cateva verificari si reglari si nu tot motorul . Si ai dreptate , era vb despre rampa tachetilor si nu cuzinetii , merci pentru atentionare . <_<

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, nu am citit la profil.

 

Am gasit niste chestii interesante despre Metabond gold.

 

-mareste puterea cu 10% sau scade consumul cu 10%

-tripleaza viata motoarelor noi si dubleaza viata ramasa a motoarelor folosite

-dubleaza intervalul de schimb de ulei fiindca creeaza mediu ideal pt. ulei

 

Ma gandesc ca la motoarele mai noi de BMW se schimba uleiul cam la 30.000km.Cu metabond se dubleaza intervalul.

Ar fi interesant de schimbat uleiul la motor dupa 60.000km.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc eu ca acel GOLD este pentru un anumit fel de masini si anume unele trecute de prima tinerete , deci poate ca nu ar trebui sa iei chiar lege ce spun ei . Eu in traficul din Bucuresti 70% si cel de afara 30% , cum merg eu , nu as lasa nici un ulei mai mult de 15.000 km , indiferent cat de bun ar fi , dar voi cu BMW-uri stiti mai bine .

Daca tt te interesezi , cel putin poate explici sau cel putin citezi mai multe , sa incerce sa inteleaga si altii cum se intampla acele imbunatatiri in comportamentul motorului , desi e foarte adevarat ca asa explicat suna mai bine , poate rad mai multi si prinde gluma mai bine , dar cum caterinca putem face cu totii , hai sa fim ontopic !

 

Am asistat la o demonstratie anul trecut la 4tuning days la standul reprezentatei Metabond si au prezentat cum acesti aditivi ajuta si scad frecarea dintre corpuri . Cum au demonstrat asta , ce stand de proba au folosit , ce materiale de test si altele ... pot fi intotdeauna controversate , cert este ca eu am vrut sa incerc produsul lor si eu personal sunt multumit .

Explicatia lor este ca , scazand frecarea si uzura din interiorul motorului , la toate piesele aflate in miscare / contact , se mareste astfel randamentul motorului , deci puterea in loc sa se piarda in frecarile interne ( o mica parte ) , ea este folosita acolo unde trebuie si anume la propulsia/tractiunea masinii , astfel scazand putin si consumul motorului .

Alte explicatii si "fenomene paranormale" puteti citi pe net , pe site-ul lor si pe alte site-uri .

Link to comment
Share on other sites

Pai eu am copiat ce scrie la ei pe site.Nu pot sa explic ce nu inteleg.

Aditivul nu interactioneaza cu uleiul insa ii mareste durata de viata.La chestia asta imi scapa ceva cred.

Aditivul polimerizeaza pe suprafata metalului, insa dupa polimerizare el nu se mai curata nici la temperaturi mai mari de 1000C.Iar este ceva ciudat.Nu crezi?

Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta nimeni nu te va opri , ca e democratie , iar daca tu chiar esti unde scrii ca esti in profil , atunci esti chiar in inima democratiei ! Cu toate asta eu as incerca cu o solutie de izolare terminca propusa de expertii in constructii .

Pe vremea bunicilor se spunea ca , daca ungi scoala cu untura o vor manca , cainii ... Eu nu am incercat , dar cine stie , poate vrei sa incerci si asta si sa le poti spune generatiilor urmatoare daca functioneaza sau nu !

 

Bavaria - acea "polimerizare" a aditivului o vei observa f usor la un motor desfacut , care a avut parte de un astfel de tratament . Eu am vazut efectul Dura Lube acum multi ani la un motor de Dacie 1310 .

Edited by marius_eugen
Link to comment
Share on other sites

Bavaria - acea "polimerizare" a aditivului o vei observa f usor la un motor desfacut , care a avut parte de un astfel de tratament . Eu am vazut efectul Dura Lube acum multi ani la un motor de Dacie 1310 .

 

Tocmai de aceea ma mira faptul ca tu nu ai observat nimic la motorul tau.Ai spus ca totul era curat.

Link to comment
Share on other sites

Curat si am precizat , NU erau depuneri sau altele , dar culoarea era schimbata pe toate suprafetele , nu era culoare de metal ca argintul , asta am precizat . Cand am timp am sa pun pozele ca am facut vre-o 2 cu telefonul .

NU stiu de ce aveti impresia ca eu fac reclama sau ca va imping sa cumparati ceva ... E treaba voastra daca vreti sau nu . Eu mi-am spus doar punctul de vedere / opinia , asa cum o fac de multi ani in multe locuri si asa cum o fac toti pe toate forumurile . Da , voi sunteti mai "batrani" in meserie si chiar pe forum , DA , va exprimati entuziasmul de a intampina pe inca un "boboc" pe forum prin tot felul de caterinci , e dreptul vostru , dar haideti sa fim de acord ca toti avem dreptul de a ne exprima opinia , liber , cat timp nu incalcam regulamentul .

O seara buna !

Link to comment
Share on other sites

Ma rog, aici scrie ca sunt particule ceramice si polimerizeaza pe suprafata metalului.Deci este ceva similar cu Dura Lube.

La Dura Lube ai vazut efectul, la Metabond nu, desi lucreaza pe acelasi principiu.

In fine, important este ca esti multumit.

 

"Aceasta frecare este micsorata cu 50% de METABOND GOLD, care se va transformain marire de randament si micsorarea consumului de carburant.

Uleiul de motor transporta microparticulele policeramice ce trec prin filtruin toate locurile, unde se produce frecare. Datorita micro- dimensiunii particulelor, ele ajung pe toate denivelarile suprafetelor din pistoane, rulmenti, camasi, etc si polimerizeaza pe aceste suprafete calde."

Link to comment
Share on other sites

Ma rog, aici scrie ca sunt particule ceramice si polimerizeaza pe suprafata metalului.Deci este ceva similar cu Dura Lube.

La Dura Lube ai vazut efectul, la Metabond nu, desi lucreaza pe acelasi principiu.

In fine, important este ca esti multumit.

 

"Aceasta frecare este micsorata cu 50% de METABOND GOLD, care se va transformain marire de randament si micsorarea consumului de carburant.

Uleiul de motor transporta microparticulele policeramice ce trec prin filtruin toate locurile, unde se produce frecare. Datorita micro- dimensiunii particulelor, ele ajung pe toate denivelarile suprafetelor din pistoane, rulmenti, camasi, etc si polimerizeaza pe aceste suprafete calde."

 

Bine ca aifolosit ghilimelele.....

Link to comment
Share on other sites

Am asistat la o demonstratie anul trecut la 4tuning days la standul reprezentatei Metabond si au prezentat cum acesti aditivi ajuta si scad frecarea dintre corpuri . Cum au demonstrat asta , ce stand de proba au folosit , ce materiale de test si altele ... pot fi intotdeauna controversate ,

Nu te lasa pacalit de acel pseudotest! Este special facut sa pacaleasca spectatorii.

 

In acea demonstratie se testeaza uleiul de motor in conditii nerelevante : presiune extrema. La urmatorul test la care mergi fa si un test cu ulei de cutie de viteze. Acest ulei este facut sa sa functioneze la presiuni mari si se vor obtine rezultate similare celor cu metabond.

 

Uite aici ceva mai pe larg despre acel test fake facut de vanzaretii de metabond :

 

"What if They Have a Test To Show How Their Additive Works?... Read On............

 

At a recent trade show we attended, one of these miracle oil additive companies was there with a machine that demonstrated how their additive reduced friction. It was a motor with rotating solid steel disc secured to the motor shaft and a torque meter with a flat piece of steel mounted on the torque arm. They put every type of oil on the market, one by one, on the machine & pressed hard on the torque meter and at about 20-40 lb-ft torque the torque arm would stall the motor....that is, until they cleaned it off & tried their (chlorinated) additive "IXL" on the bearing & ran the test.

 

People were amazed as the meter peaked out at 140 lb-ft. torque and still didn't stall the motor! We knew what was happening but many unsuspecting consumers were eating it up and standing in line to buy the additive! The next day we showed up with some Head & Shoulders Shampoo disguised in an oil bottle & had the IXL additive people try it on their test machine. The operator was amazed as the motor just barely stalled at 140 lb-ft! The operator says that's pretty good stuff, what is it? We said Head & Shoulders. He was quite embarrassed to say the least. Head & Shoulders has high levels of high potency ZINC in it that attaches itself to ferrous metals. Coke soft drink will do exactly the same thing. ZINC reduces friction and provides anti-wear protection and is present in most motor oils at a much reduced level. Now, would you put Head & Shoulders in your engine?

 

Additionally, the test machine was measuring EXTREME PRESSURE. This was their secret demo trick. Motor oils do not have extreme pressure (EP) additives blended in like gear lubes do. There is absolutely no need for EP additives in a motor oil. A gear lube would not stall the motor as easily because gear lubes have high levels of Extreme Pressure additives blended in, but do you think they would test their IXL additive against gear lubes? Heck no! They use motor oil....They are comparing apples to oranges & tricking you into buying their additive! Same theory holds true for Slick50, Prolong, Dura Lube, Motor Up, Valvoline Engine Treatment and many others."

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.