Jump to content

Nu mai porneste masina


Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

E 39 din 2000 , 525 d , s-a oprit in timpul mersului si nu mai porneste. A ramas aprins la bord becul galben DDE cel care indica bujiile. a mai patit careva asa ceva ?

171749[/snapback]

 

Vorbesti de becul galben este cel de la indicatorul de nivel de combustibil ??

Atunci este posibil sa fi ramas fara motorina - pune mai intii citiva litri de motorina.

Eu nu am patit asta dar in manualul de benzinare scrie ca la daca becul ramine aprins mai ai aprox 8-10 litri [eu am tot 525 DA dar nu am manualul original].

Este posibil ca indicatorul tau sa nu fie pefect sincronizat cu rezerva de combustibil.

 

Daca ai ramas fara motorina atunci procedura de pornire este similara cu cea cind schimbi filtrul de motorina - pui cheia de contact pe pozitia 2 "ignition on" si o mentii in aceasta pozitie timp de 1 minut pentru ca pompa de preumplere sa umple circuitul si sa aeriseasca filtrul [nu prea pricep eu cum aeriseste dar asa scrie in procedura descrisa in TIS pentru schimbare filtru combustibil]

0=cheie scoasa cu blocare volan,

1=deblocare volan,

2= ignition ON - "ignition on" nu este acelasi lucru cu pornire motor, pentru asta se foloseste termenul "start engine".

 

Sper ca sa fie asta ! - se intimpla si la case mari sa ramina fara combustibil fara ca sa isi dea seama !

 

Poate am gresit eu - ce inseamna becul galben DDE - dar poate sugestia iti este de folos.

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

Becul galben este cel de la indicatorul de nivel de combustibil ??

Atunci ai ramas fara motorina - pune mai intii citiva litri de motorina.

Sper ca sa fie asta ! - se intimpla si la case mari sa ramina fara combustibil fara ca sa isi dea seama !

171753[/snapback]

nu , nu e becul de la motorina , e becul cu indicatorul de bujii , cel care se stinge dupa ce pornesti motorul , martorul de bujii. In rezervor sunt cam 30 l motorina

Edited by Euskadi
Link to comment
Share on other sites

nu , nu e becul de la motorina , e becul cu indicatorul de bujii , cel care se stinge dupa ce pornesti motorul , martorul de bujii. In rezervor sunt cam 30 l motorina

171757[/snapback]

scuze eu am model 2001 si nu am acest indicator - la celelalte masini pe care le-am avut [diesel] este adevarat ca aveau semnul acela de "arc" pentru bujii

Link to comment
Share on other sites

scuze eu am model 2001 si nu am acest indicator - la celelalte masini pe  care le-am avut [diesel] este adevarat ca aveau semnul acela de "arc" pentru bujii

171761[/snapback]

ma mir , pentru ca DDE-ul apare si la ultimile modele chiar daca nu mai au semnul(arcul) de bujii

Link to comment
Share on other sites

Fara a fi specialist incearca un test minim - Poate ca bujiile nu ti-au fost decuplate si ti-a descarcat bateria - incearca si masoara bateria - cel putin ca tensiune ar trebui sa ai peste 12 V fara a porni masina [12.2-12.4]!

Poate pur si simplu ai ramas fara baterie din alte motive - poti incerca cel putin !

Edited by bazil
Link to comment
Share on other sites

ma mir , pentru ca DDE-ul apare si la ultimile modele chiar daca nu mai au semnul(arcul) de bujii

171764[/snapback]

Eu chiar imi puneam problema cind se poate porni motorul - fara a avea "arcul" - asa ca de obicei astept pinea se sting becurile de ABS, Centuri, airbag adica cind ramin doar becul de baterie si presiune ului aprinse pe bord - imi lipseste vreun bec ??

Unde este situat indicatorul DDE la tine ?

Link to comment
Share on other sites

Eu chiar imi puneam problema cind se poate porni motorul - fara a avea "arcul" - asa ca de obicei astept pinea se sting becurile de ABS, Centuri, airbag adica cind ramin doar becul de baterie si presiune ului aprinse pe bord - imi lipseste vreun bec ??

Unde este situat indicatorul DDE la tine ?

171770[/snapback]

 

in partea stanga jos sub ceasul de motorina

Link to comment
Share on other sites

bateria e ok , invarte super dar nu se stinge DDE ceea ce inseamna ca e o eroare care nu lasa motorul sa porneasca. nu stiu cum as putea sa resetez calculatorul...

171769[/snapback]

 

Vezi sa nu iti fi sarit vreo cupla - ai mers prin zone cu gropi poate [dar unde sa gasesti drumuri fara gropi]

Pentru unele erori resetarea se face prin scoaterea bateriei pentru mai mult de 15 minute - nu stiu daca asta se va intimpla si in cazul tau, NU stiu daca ar putea sa dauneze o astfel de manevra !!

Link to comment
Share on other sites

scuze eu am model 2001 si nu am acest indicator - la celelalte masini pe  care le-am avut [diesel] este adevarat ca aveau semnul acela de "arc" pentru bujii

171761[/snapback]

asa am si eu fara semnul in forma de arc

la mine scrie pe display "vorgluhen" cind este mai frig afara

Link to comment
Share on other sites

scuze eu am model 2001 si nu am acest indicator - la celelalte masini pe  care le-am avut [diesel] este adevarat ca aveau semnul acela de "arc" pentru bujii

171761[/snapback]

asa am si eu fara semnul in forma de arc

la mine scrie pe display "vorgluhen" cind este mai frig afara

Link to comment
Share on other sites

asa am si eu fara semnul in forma de arc

la mine scrie pe display "vorgluhen" cind este mai frig afara

171780[/snapback]

 

la mine nu scrie nimic pe display. se aprinde becul in forma de arc si deasupra lui scrie DDE tot cu galben. la motor cald se aprinde cand pun contactul dar se stinge imediat.

Link to comment
Share on other sites

scuze eu am model 2001 si nu am acest indicator - la celelalte masini pe  care le-am avut [diesel] este adevarat ca aveau semnul acela de "arc" pentru bujii

171761[/snapback]

asa am si eu fara semnul in forma de arc

la mine scrie pe display "vorgluhen" cind este mai frig afara

Link to comment
Share on other sites

pompa de motorina functioneaza?

se aude biziitul ala cind pui contactul?

171806[/snapback]

se aude la fel ca inainte , deci cred ca functioneaza normal. cineva mi-a spus ca exista un senzor care se afla in rezervor si care ajuta la calculul km care se mai pot face cu motorina din rezervor. daca senzorul respectiv nu functioneaza ar putea fi una din cauze. Altii mi-au spus ca am doua pompe de motorina si ca una din ele nu lucreaza dar eu sunt un pic in ceata , nu stiam ca sunt doua......

Link to comment
Share on other sites

DDE semnaleaza o problema electrica , deci in cazul tau daca s-a oprit din mers , sunt mari sanse sa fie pompa de vina, eu iti doresc sa nu fie asta, poate e vorba de altceva, dar pana nu mergi la un tester n-o sa afli nimic concret de-aici...

171809[/snapback]

 

Corect. Numai ca pana maine nu am unde sa merg. Am mai patit odata chestia asta prin vara dar dupa o ora s-a stins DDE-ul si am pornit. Am fost apoi la tester si nu aveam nici o eroare. Acum daca nu porneste probabil ca testerul o sa dea o cauza...

Link to comment
Share on other sites

Cumva cand ti s-a oprit in mers, mergeai tare cu masina ? Se poate sa fie de la injectori, de la pompa de motorina, de la filtrul de motorina (sa fie infundat) poate sa fie un furtun de alimentare spart. Am un prieten care a patit la fel, i s-a oprit in mers, i s-a aprins martorul de bujii si nu mai mergea. Masina era un 320d din 2002, si cauza a fost un furtun de alimentare care s-a spart si care a costat 15 euro. De aceea eu zic ca cel mai bine ar fii sa te duci la o reprezentanta BMW !
Link to comment
Share on other sites

Cumva cand ti s-a oprit in mers, mergeai tare cu masina ? Se poate sa fie de la injectori, de la pompa de motorina, de la filtrul de motorina (sa fie infundat) poate sa fie un furtun de alimentare spart. Am un prieten care a patit la fel, i s-a oprit in mers, i s-a aprins martorul de bujii si nu mai mergea. Masina era un 320d din 2002, si cauza a fost un furtun de alimentare care s-a spart si care a costat 15 euro. De aceea eu zic ca cel mai bine ar fii sa te duci la o reprezentanta BMW !

171824[/snapback]

 

un furtun spart ar trebui sa lase ceva ,,urme''. nu aveam viteza mare , chiar plecam de la semafor. Oricum voi merge maine la service..

Link to comment
Share on other sites

se aude la fel ca inainte , deci cred ca functioneaza normal. cineva mi-a spus ca exista un senzor care se afla in rezervor si care ajuta la calculul km care se mai pot face cu motorina din rezervor. daca senzorul respectiv nu functioneaza ar putea fi una din cauze. Altii mi-au spus ca am doua pompe de motorina si ca una din ele nu lucreaza dar eu sunt un pic in ceata , nu stiam ca sunt doua......

171807[/snapback]

Salut. Vezi ca rezervorul tau e compus din doua parti. In partea din stanga masinii ai o sonda litrometrica si in partea din dreapta mai ai o sonda si pompa de alimentare. Eu am pati un necaz odata si mi s-a blocat una din sonde si imi arata ca nu mai am motorina in rezervor. Pentru a testa pompa de alimentare ai putea da bancheta din spate jos desfaci capacul din dreapta masinii, acolo dai de o mufa cu 5 fire, si un furtun mai gros care este furtunul ce trimite motorina in filtru.scoti acel furtun si "grija mare" pui contactul. Vezi ca in momentul in care pui contact tasneste motorina, sa nu faci canapelele pline de motorina. Indicat ar fi sa bagi un furtun in acel stut si sa-i dai drumu sub masina. Pui contact si vezi daca face balta jos. Oricum e bine de dus la un tester!!!

Link to comment
Share on other sites

Verifica imobilizatorul,pornese cu cheia de rezerva,orice eroare de functionare ar trebui sa-ti apara pe computerul de bord OBC,ori sub forma literara ori sub forma de numar din 4 digit,scoate bornele de la baterie cam 30 min.apoi le pui in scurt dupa care montezi bateria astfel stergi erorile din DDE!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.