Jump to content

Achizitionare E36


maciu1

Recommended Posts

la noi BMW foloseste Mobil1 15-50, Castrol si Valvoline e unul dintre cele mai proaste uleiuri mai ales Magnatec. Tzin minte odata ca am pus Castrol Magnatec 25-50 in un Mitsubishi EVO V si daca nu apasam acceleratzia nu imi pornea masina, pus Mobil1 0-30/40 si numa ce ii aratam cheia si pornea.

 

Itzi sugerez sa folosesti Mobil1 0-40 si dupa sa itzi dai opinia aici :blink:

 

Sensoru de Oxigen nu tzine mai mult de 2 ani (2 ani = 60.000 km la mine)

 

NGK Iridium cred ca sunt folosite pe M3, sunt cu 2 electozi (sau cum se scrie) si recomandate de BMW.

 

Motorul M50 a fost facut prin 1990 pentru uleiul de atunci, sa nu uitam ca in 15 ani uleiul a avansat in compozitzie. Eu am incercat si Shell Helix Ultra si nu era motorul asa de fin la 6500 rpm cum e cu Mobil1 0-40

 

Slick50 e doar teflon treatment care este bun deoarece BMW in E36 nu au avut cilindri si nici camasele nitrited.

 

BP Ultimate/Shell Optimax/Mobil Vortex au cifra octanica garantata de 98.5 la noi, motorul M50 de 2L are compresia de 11:1 (restul de M50 parca au 10:1 si 10.5:1) deci decat sa retardeze DME'ul timingu mai bine pui benzina buna.

 

cand am timp si shansa o sa itzi fac o poza cu viteza maxima a unui 320i :)

 

la bobine de inductzie alea care incepe cu ceva gen ZUF??!!? sunt extrem de problematice si deobicei cand se duc iau si DME'ul cu ele.

 

Alta problema la care sper sa gasesc un leac rapid este viteza in care E36 distruge bucsele de sus de la telescoape, o sa vad daca cele de M3 sunt mai dure sau E46. Cineva mia zis ca Z3/Z4 sunt mai dure.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

la noi BMW foloseste Mobil1 15-50, Castrol si Valvoline e unul dintre cele mai proaste uleiuri mai ales Magnatec. Tzin minte odata ca am pus Castrol Magnatec 25-50 in un Mitsubishi EVO V si daca nu apasam acceleratzia nu imi pornea masina, pus Mobil1 0-30/40 si numa ce ii aratam cheia si pornea.

 

Itzi sugerez sa folosesti Mobil1 0-40 si dupa sa itzi dai opinia aici :blink:

 

Sensoru de Oxigen nu tzine mai mult de 2 ani (2 ani = 60.000 km la mine)

 

NGK Iridium cred ca sunt folosite pe M3, sunt cu 2 electozi (sau cum se scrie) si recomandate de BMW.

 

Motorul M50 a fost facut prin 1990 pentru uleiul de atunci, sa nu uitam ca in 15 ani uleiul a avansat in compozitzie. Eu am incercat si Shell Helix Ultra si nu era motorul asa de fin la 6500 rpm cum e cu Mobil1 0-40

 

Slick50 e doar teflon treatment care este bun deoarece BMW in E36 nu au avut cilindri si nici camasele nitrited.

 

BP Ultimate/Shell Optimax/Mobil Vortex au cifra octanica garantata de 98.5 la noi, motorul M50 de 2L are compresia de 11:1 (restul de M50 parca au 10:1 si 10.5:1) deci decat sa retardeze DME'ul timingu mai bine pui benzina buna.

 

cand am timp si shansa o sa itzi fac o poza cu viteza maxima a unui 320i :)

 

la bobine de inductzie alea care incepe cu ceva gen ZUF??!!? sunt extrem de problematice si deobicei cand se duc iau si DME'ul cu ele.

 

Alta problema la care sper sa gasesc un leac rapid este viteza in care E36 distruge bucsele de sus de la telescoape, o sa vad daca cele de M3 sunt mai dure sau E46. Cineva mia zis ca Z3/Z4 sunt mai dure.

13768[/snapback]

 

Stii care e treaba cu uleiul Mobil?La noi nu se gaseste decat din ala facut pe vapor,adica nu "adevaratul produs",genuine ca zic asa.Singurul care e bun si cu care BMW lucreaza este Castrol.Si bag Castrol de vreo 3 ani si nu am avut probleme cu el,si nu numai eu ci inca alti zeci de posesori de BMW si e ultimul lucru de care s-ar putea plange.Daca ai bagat in Mitsu asta nu inseamna ca in BMW nu e bun.

Sensorul de oxigen de exemplu eu nu am schimbat niciodata,si nici nu am auzit pe aici sa se schimbe asa de des.De obicei cand pica sensorul se aprinde Check Engine,deci ar trebui daca pica sa stie lumea si sa nu meaga cu el stricat.

Ti-am zis ca nu IRIDIUM sau alta denumire se poate pune in motor.La mine merge numai Bosch W8LCR adjustable,iar la motoarele M50 si M60 Bosch F7 LDCR Non adjustable.Daca eu bag IRIDIUM cum zici tu si alea au 2 capete,bag degeaba ca va merge mai prost motorul.

Benzina la motoarele vechi poate fi minim de 90.Chiar si la astea noi nu este o problema ca e sub 98 de exemplu.

Bucsile alea de care zici tu sunt problema si la E34.Daca nu o pui noua si te zgarcesti si pui una second,garantat se rupe si iti sare telescopul,asa cum am patit si eu.Chestia e ca nu sunt toate la fel,deci de Z3-Z4 nu cred ca intra.

Link to comment
Share on other sites

la noi BMW foloseste Mobil1 15-50, Castrol si Valvoline e unul dintre cele mai proaste uleiuri mai ales Magnatec.

 

Uleiul 15-50 la BMW?Poate doar in Australia..Castrol este un ulei foarte bun.Nu comparam 0-40 Mobil cu Castrol Magnatec.Nici o legatura.Castrol 100% sintetic este un ulei foarte bun.Plus ca este si recomandat de BMW.Iar la modelele mai vechi sub 98 este recomandat 15w40. Itzi sugerez sa folosesti Mobil1 0-40 si dupa sa itzi dai opinia aici :blink:

 

 

Nu este recomandata folosirea uleiului sintetic in masini vechi.Asta daca vorbim de un E36 mai vechi.Iar daca este mai nou merita folosirea uleiului recomandat de BMW.

 

 

Sensoru de Oxigen nu tzine mai mult de 2 ani (2 ani = 60.000 km la mine)

 

Senzorul de oxigen tine cam 160.000km.Daca benzina este de proasta calitate este posibil sa tina mai putin

 

NGK Iridium cred ca sunt folosite pe M3, sunt cu 2 electozi (sau cum se scrie) si recomandate de BMW.

 

Bujiile recomandate ptr M3 nu sunt bune pentru M50 sau alt tip de motor

 

 

Slick50 e doar teflon treatment care este bun deoarece BMW in E36 nu au avut cilindri si nici camasele nitrited.

 

Slick 50 nu este bun.Este un aditiv nerecomandat de BMW.(nerecomandat de nici un producator auto).

la bobine de inductzie alea care incepe cu ceva gen ZUF??!!? sunt extrem de

 

 

 

 

 

13768[/snapback]

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

BMW recomenda si azi ce recomanda acu 10 ani in urma, putzin le pasa ca daca se stica ceva tot la ei vi la piese si tot la garajele lor vii sa le schimbi = $ in buzunarele lor si al reprezentatzilor lor. Eu vb de ce merge bine pentru mine si sunt foarte multzumit. de la 10.000 km pana la 93.000 km masina mea nu a vazut un service facut de BMW doar de mine. Consuma foarte putzin in comparatzie cu alte 320i si drept sa spun inafara de ulei, filtre, placutze, bujii, si bucsele din spate de la telescoape nu am bagat nici un cent in ea. Fac 650km pe un rezervor de benzina si sunt happy. Sa o fii dus la BMW la fiecare service si la manopera erau vro 6-7 services la 500$ minim fiecare si eu pana acum nu am bagat 500$ in ea (inafara de benzina). Cand trece de 100.000 poate o dau vad io, oricum sia facut munca la perfectzie in anii cat am avuto si inca imi place cum mere si ma face sa zambesc defiecare data cand o conduc :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

mi-am luat un e36 din 93 316i cam puturos dealtfel la pornirile de pe loc ...caroseria grea... dar.. nu am avut bafta sa dau peste unu care sa fie total perfect si timp de 1 luna am cautat unu calumea. Cel pe care l-am gasit avea si aer conditionat si geamuri electrice fata.. si sa arate si cat de cat ok, deci cam asa stau lucrurile. Cat despre kilometrii de la bord :blink: are vreo 193.000.

Printre micile probleme pe care mi le-a spus propietarul, am facut o test computerizat la motor, dar dupa cumparare ... si plimbari indelungi cu el... am inceput sa descopar si alte probleme care au inceput sa nu fie chiar asa de placute...

Spre exemplu ... de azi a inceput sa troncane ceva pe spate .. cand trec peste obstacole gen sine de tramvai si etc.. ceea ce e foarte frustrant :) dupa cumpararea lui cand nu mai sunt finante sa inceapa cu figuri de genul asta.

 

Despre consum ce sa spun.. consuma... inca nici eu nu conduc foarte bine ... sunt incepator (o luna permis) si 1 sapt de cand am masina.

 

Daca are cineva idee de unde pot veni troncanelile alea .... :) pls help ca suint cam nou in bmw ...

 

Salut,

sunt cam in aceeasi situatie cu maciu1, numai ca stiu care ar fi limitele bugetului (EUR5.500 - max 6.000) - la banii astia s-ar gasi (Autovit, Anuntul) 316i sau (mai rar) 318i din 1994 - 1995 cu cca 150 - 200.000Km la bord (declarati) si stare impecabila (tot declarata).

rugamintea mea ar fi pentru o opinie de la un posesor de E36 (eventual daca cineva si-a luat de curind vre-un E36 descris mai sus).

multumesc anticipat,

8452[/snapback]

Edited by snk_2cool4u
Link to comment
Share on other sites

Insa la benzina voastra din Romania si Uleiul vostru nu cred ca ajungi sa faci 500km cu un tanc de benzina :)

 

 

 

eu am mers cu 325-ul meu din 93, 350km cu jumatate de rezervor (30% oras). Benzina de la rompetrol fara plumb standard.

 

Sfatul meu este sa-ti iei gandul de la 320. Consuma ca un 325 si e mai lenes ca un 318i(s). Iti recomand cu caldura 318is sau 325. IS-ul e mai usoara pt ca nu e 6 cil. ca 320 si ai aprox aceiasi cai. Dar 325-ul este superb, ai 260Nm ca sa urnesti 1350kg, si cu putin ajutor (cip, evacuare, cold-air-intake) o sa-ti iei 2 joburi ca sa stai mai mult in masina :blink: Mie in buc. imi consuma 14-15 dar o si arrrd.

 

Cand o iei sa mergi la un service sa se uite la prinderea suspensiei la puntea din spate.. daca masina e driftuita ai sanse mari sa se fi desprins de pe caroserie. Boala la E36, doar M3-ul are intarituri. Se poate rezolva, dar macar sa tragi la pret.

Link to comment
Share on other sites

EU CHIAR NU INTELEG FAZA ASTA DE PE SITUL BAVARIA:

 

BMW 316i compact 1596 ccm 75 kW 150 Nm 12,6 s [11,4 s] 183 km/h [188 km/h]

Eu am 316i compact cu motor M43, 75 KW (105 cp) care are 143.000 km.

CE VOR SA ZICA cu vitezele din paranteza? Pai ori ia 12.6 ori 11.4? Ori ia 183 ori 188??

 

Asta e doar o curiozitate! CU al meu am cronometrat 11 secunde si am mers cu 205 Km/h pe autostrada soarelui!

:blink:

Link to comment
Share on other sites

EU CHIAR NU INTELEG FAZA ASTA DE PE SITUL BAVARIA:

 

BMW 316i compact 1596 ccm 75 kW 150 Nm 12,6 s [11,4 s] 183 km/h [188 km/h]

Eu am 316i compact cu motor M43, 75 KW (105 cp) care are 143.000 km.

CE VOR SA ZICA cu vitezele din paranteza? Pai ori ia 12.6 ori 11.4? Ori ia 183 ori 188??

 

Asta e doar o curiozitate! CU al meu am cronometrat 11 secunde si am mers cu 205 Km/h pe autostrada soarelui!

:)

82478[/snapback]

 

cred ca este vb de cutia de viteze(n`am intrat sa vad :blink: )

Link to comment
Share on other sites

Salut si bine v-am gasit !

 

Vreau sa-mi cumpar un E36,320i, fabricat intre 1992-1994 (de, limitele bugetului...) si rugamintea mea este sa ma ajutati cu sfaturi. Privitoare la orice:fiabilitate, consum, "limite maxime" acceptabile pt kilometraj, etc. Singura dilema pe care o am se refera la cutie: manuala sau automata?

 

Multumesc frumos pt. raspunsuri.

4869[/snapback]

 

Salut,

 

E36 93 M50 vanos, 320, 12-12.5 in oras mers de fata si cu 1-a si 2-a o gramada.

 

Legat de 318is vs 320i, mie mi se pare ca trage clar mai bine 320.

 

Consumul la M50 in buc am avut minim 14, in general 15.

 

Ulei Castrol RS / TWS / Mobil 5w40 si Castrol 5w40 si motorul e ok.

 

Cutia automata cam oboseste dupa o virsta, de cutie manuala nu am auzit sa crape (in afara de una de pe un E39 540i, de fapt tot automata :blink:))

 

Ai mareeee grija la serii, eventual du-te cu proprietarul la rar cind face el autentificarea, inainte sa iei masina, si asigura-te ca e pe bune.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Daca ar fi sa aleg intre 320I si 325I clar as alege 325I consumul difera destul de putin iar diferenta de putere este mare, cat despre motorul 318 M40 pot spune ca pentru oras este ideal dpdv al consumului (11%)

E36 model 320i consum 14% la 325i consum 16%

Ulei motor intodeauna Castrol RS

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

este cineva in stare sa zica viteza maxima prinsa cu un e36 320 ? poate ajunge la 240 km/h ?

 

daca ai debitmetru busit , sau sonda lamda dusa , poate sa`ti consume si`un 316 si`un 318 si`un 320 si`un 325 ....peste 20-25 % , sunt patit ..316 care l`am avut pana sa inlocuiesc motorul m40 cu m50 si anume 320 care`l am acum ...consuma mai mult decat noul motor in 6 cyl .

Link to comment
Share on other sites

212km/h pe gps, totul original pe masina.

Aia e viteza maxima constructiva.

In ultima viteza, la 212km/h ai atins deja zona rosie de mult, esti la 6500-6600 rpm. Nici sa vrea motorul, nu mai are unde merge.

 

 

ma tem ca a mea merge mai tare :twoup:)) o voi testa curand si voi pune aici o poza :>

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.