Jump to content

mi se aburesc geamurile !


maxwell00

Recommended Posts

am un 318i din 2000 cu climatronic.......de cand a venit racoarea nu reusesc sa tin tot timpul geamurile fara sa se abureasca. poate gresesc nu ma pricep eu ....cum ...si ce ..... dar am incercat sa las pe auto de la 18 pana la 24 grade. am incercat pe manual tot asa de la 18 pana la 24 grade de la prima treapta pana la ultima la fel. am incercat cu AC pornit si cu el oprit. si mai se intampla ceva.....daca intr-un final nu se mai aburesc si maresc viteza sa zic ca ies din bucuresti pe autostrada imediat incep sa se abureasca fara sa umblu la clima. astept pareri la ce temp si la ce viteza tineti voi clima. (geamurile din spate mai tot timpul sunt aburite).
Link to comment
Share on other sites

sau e butonul cu "cerc" cu sageti pe cerc...

 

Ideea e sa fie ventilatie...in masina... s-ar putea sa ai probleme cu viteza ventilatie... si vezi setarile de la gurile de aerisire... adica roata aia ce se invarte pe rosu sau pe albastru... eu folosesc iarna cu roata spre rosu.... si nu se abureste numai chiar cand folosesc recirculare...

 

 

Cu clima pornita... tinand cont ca se si dezumidifica aerul NU AR TREBUI SA SE ABUREASCA GEAMURILE DELOC.

Mergi la service.

Link to comment
Share on other sites

pei normal ca se aburesc...sigur nu ti butonul de la compresorul de ac pornit,ca toata lumea zice ,eee pana la vara gata cu AC-ul... :)

ia sa il pornesti ,sa pui clima la 22 ,dai rotita din mijloc pe 3 punte rosii si sa ti ventilatorul la nivelul 3...sa vezi atunci cum se dezaburesc geamurile ,instant... :) ..daca e nevoie de mai multa forta maresti nivelul ventilatorului..

 

p.s. clima presupune functionarea compresorului de AC non-stop pt a fi eficienta...alfel degaba ai clima...la mine compresorul merge atata timp cat este motorul pornit...

 

p.s.s. daca ti clima sub 21de grade iti baga rece...

 

si o poza ,ca sa fie mai clar :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Am fost in weekend pana la sibiu. Prin sibiu ploaie mare. Eram 4 insi in masina. Au inceput sa se abureasca geamurile. Am pornit clima (inclusiv butonul ala cu steluta de la AC), ventilatorul mergea la 3/4 din putere, pe 22 de grade. Rotita era pe 3 puncte rosii. M-am mirat ca nu vroiau deloc sa se dezabureasca. Au mai fost zile ploioase si nu am patit sa se abureasca deloc (ce-i drept eram singur in masina). Daca porneam dezaburirea pe spate si pe fata se dezaburea luneta, si imediat parbrizul. Se auzea cum sufla tare de tot in parbriz si imediat devenea clar. Dar geamurile de la usi nu prea. Eu m-am gandi ca o fi filtrul de polen, care nu stiu cat de vechi este, pentru ca nu l-am schimbat.

 

Urmatoarea zi, cand ningea, nu s-au mai aburit deloc. Adica s-au aburit cand am urcat in masina si apoi s-au dezaburit imediat.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Am fost in weekend pana la sibiu. Prin sibiu ploaie mare. Eram 4 insi in masina. Au inceput sa se abureasca geamurile. Am pornit clima (inclusiv butonul ala cu steluta de la AC), ventilatorul mergea la 3/4 din putere, pe 22 de grade. Rotita era pe 3 puncte rosii. M-am mirat ca nu vroiau deloc sa se dezabureasca. Au mai fost zile ploioase si nu am patit sa se abureasca deloc (ce-i drept eram singur in masina). Daca porneam dezaburirea pe spate si pe fata se dezaburea luneta, si imediat parbrizul. Se auzea cum sufla tare de tot in parbriz si imediat devenea clar. Dar geamurile de la usi nu prea. Eu m-am gandi ca o fi filtrul de polen, care nu stiu cat de vechi este, pentru ca nu l-am schimbat.

 

Urmatoarea zi, cand ningea, nu s-au mai aburit deloc. Adica s-au aburit cand am urcat in masina si apoi s-au dezaburit imediat.

 

pei mai e un spil...cand sunteti multi in masina se face prea cald... :)

si atunci numai ti pe 3 puncte rosi dai mai la 1-2 punte rosi ,adica mai putina caldura ..o sa vezi ca e mai bine..la ploaie cu multi in masina e destul de greu sa nu ti se abureasca geamurile pe spate...mai ales din cauza respiratiei si lipsa ventilatiei pe spate ,pe fata ai grile alea care le orientezi catre geamuri si se rezolva problema...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Se intampla destul de des la BMW-uri sa se abureasca geamurile , cu precadere cele din spate , asta datorita diferentei de temperatura intre interior si exterior , insa un sistem de ventilare curatati si cu filtre schimbate si clima functionala ar trebui sa remedieze foarte repede problema .

 

Verifica gurile de ventilare sa nu fie obturate cu frunze sau altceva , verifica filtrele de polen si microfiltrele .

 

Ps ... nu laud VAG insa am circulat destul de mult cu un 100/A6 din 1996 , era atat de eficienta dezaburirea la geamuri incat pe timp de ploaie geamurile erau calde . Prin panourile interioare ale usii in partea de sus , prin praguri si stalpi are mici orificii de ventilatie care dezaburesc geamurile .... super tare chestia asta !!!

Link to comment
Share on other sites

Am dat rotita aia si pe 3 puncte rosii chiar!

 

Uite asta n-am incercat, sa indrept gurile spre geamuri. Mai e o chestie: ne-am bagat in masina ca sa mergem de la Cisnadie pana la sibiu (15km) si eram toti cu gecile pe noi.

 

In spate n-am nicio gura de ventilatie, nimic.

Link to comment
Share on other sites

pei normal ca se aburesc...sigur nu ti butonul de la compresorul de ac pornit,ca toata lumea zice ,eee pana la vara gata cu AC-ul... :)

ia sa il pornesti ,sa pui clima la 22 ,dai rotita din mijloc pe 3 punte rosii si sa ti ventilatorul la nivelul 3...sa vezi atunci cum se dezaburesc geamurile ,instant... :) ..daca e nevoie de mai multa forta maresti nivelul ventilatorului..

 

p.s. clima presupune functionarea compresorului de AC non-stop pt a fi eficienta...alfel degaba ai clima...la mine compresorul merge atata timp cat este motorul pornit...

 

p.s.s. daca ti clima sub 21de grade iti baga rece...

 

si o poza ,ca sa fie mai clar :)

Tu tii cuplata clima si iarna????? De ce? Nu inteleg, caldura se poate face si fara ajutorul compresorului..... ventilatie la fel! Ce s-ar intampla la masinile care nu au AC...?

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

eu aseara am fost cu niste prieteni la fotbal si cand am terminat ne-am suit 4 la mine in masina, asa transpirati si incalziti cum eram. in 10 secunde s-au aburit geamurile de curgea apa de pe ele. am dat drumul la clima si dezaburire luneta si intr-un minut erau uscate si parbrizul si luneta si putin din geamurile laterale fata, atat cat sa vad in oglinzi. dupa 5 minute se uscasera aproape de tot si geamurile din fata. geamurile spate au ramas aburite rau.
Link to comment
Share on other sites

e foarte etans BMW-ul, aia e "problema", dar ventilatia e gandita in asa fel incat sa faca fata, si face.....atata timp cat e intretinuta corespunzator, nu am avut probleme deosebite cu "abureala", clar ca geamurile din spate se dezaburesc mai greu.....mergi 2 km cu geamul deschis si se dezabureste tot.....apoi inchizi si te incalzesti :) ....cat despre VAG, intr-adevar dezaburirea pare sa fie mai eficienta, dar clar are si un neajuns(nu la toate,clar): e plina masina de fante de suflu pentru dezaburire> lucru eficient, dar aceleasi fante cu cat sunt mai multe, contribuie putintel la scaderea eficientei termoizolatoare....
Link to comment
Share on other sites

pei normal ca se aburesc...sigur nu ti butonul de la compresorul de ac pornit,ca toata lumea zice ,eee pana la vara gata cu AC-ul... :)

ia sa il pornesti ,sa pui clima la 22 ,dai rotita din mijloc pe 3 punte rosii si sa ti ventilatorul la nivelul 3...sa vezi atunci cum se dezaburesc geamurile ,instant... :) ..daca e nevoie de mai multa forta maresti nivelul ventilatorului..

 

p.s. clima presupune functionarea compresorului de AC non-stop pt a fi eficienta...alfel degaba ai clima...la mine compresorul merge atata timp cat este motorul pornit...

 

p.s.s. daca ti clima sub 21de grade iti baga rece...

 

si o poza ,ca sa fie mai clar :)

Tu tii cuplata clima si iarna????? De ce? Nu inteleg, caldura se poate face si fara ajutorul compresorului..... ventilatie la fel! Ce s-ar intampla la masinile care nu au AC...?

 

Lol, pai tu crezi ca AC-ul nu face altceva decat sa raceasca aerul? Ia uite aci. Rolul principal este sa dezumidifice aerul..

Link to comment
Share on other sites

eu aseara am fost cu niste prieteni la fotbal si cand am terminat ne-am suit 4 la mine in masina, asa transpirati si incalziti cum eram. in 10 secunde s-au aburit geamurile de curgea apa de pe ele. am dat drumul la clima si dezaburire luneta si intr-un minut erau uscate si parbrizul si luneta si putin din geamurile laterale fata, atat cat sa vad in oglinzi. dupa 5 minute se uscasera aproape de tot si geamurile din fata. geamurile spate au ramas aburite rau.

 

Pai bine prietene, cand nu ploua si la mine se dezaburesc fara probleme, chiar daca suntem 10 in masina :)

Link to comment
Share on other sites

nu am nici butonul de "Recycle" apasat iar toate filtrele le-am schimbat recent.

daca ai schimbat filtrele de curand, este posibil sa se abureaza chiar din cauza lor, am avut si eu aceasi situatie cand am schimbat filtrul de polen, se aburea o parte mica din mijlocul parbrizului.

daca se abureste in totalitate, atunci este posibil sa fie montate gresit filtrele.

Link to comment
Share on other sites

Tu tii cuplata clima si iarna????? De ce? Nu inteleg, caldura se poate face si fara ajutorul compresorului..... ventilatie la fel! Ce s-ar intampla la masinile care nu au AC...?

 

 

cum spuneam.... :)

 

p.s. clima este facuta sa lucreze bine cu ac-ul pornit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.