Jump to content

Volanta cu masa dubla - o mare problema


Recommended Posts

Sunt foarte curios daca cineva de pe forumul asta a schimbat volanta cu masa dubla cu una cu o singura masa(evident si chitul). daca exista cineva as vrea si cred ca am vrea de fapt sa aflam rezultatele. Se pare ca sistemul asta cu volanta dual mass e o mare belea pentru masinile noastre, prea multe belele ,prea multa lume se vaita de asta, zeci de mii de simptome date de volanta asta........sa fie inventia asta mai mult un mod de a-ti lua cat mai multi bani , al dealer-ului, de a-l vizita cat mai des........pe mine m-a scos din minti......voi?!!!
Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte curios daca cineva de pe forumul asta a schimbat volanta cu masa dubla cu una cu o singura masa(evident si chitul). daca exista cineva as vrea si cred ca am vrea de fapt sa aflam rezultatele. Se pare ca sistemul asta cu volanta dual mass e o mare belea pentru masinile noastre, prea multe belele ,prea multa lume se vaita de asta, zeci de mii de simptome date de volanta asta........sa fie inventia asta mai mult un mod de a-ti lua cat mai multi bani , al dealer-ului, de a-l vizita cat mai des........pe mine m-a scos din minti......voi?!!!

 

 

si eu is curios de ce se spune pe aici......e un mare rahat volanta aia

Link to comment
Share on other sites

De obicei volanta cu preluare de soc sau "dual mass" cum e numita la bmw este pusa pe masini diesel. Cu toate astea si 318is-ul meu are (cod M42B18). Rolul ei este de a uniformiza (si mai mult decat una normala) functionarea motorului, face relantiul mai fin, motorul mai silentios pe ansamblu.

Dezavantaje: este mai grea decat una normala. Multi o schimba doar ca sa puna una mai usoara, pentru a face motorul sa urce mai repede in ture. Eu nu as face asta dar in momentul in care se strica n-as avea nici o ezitare sa pun una normala. Motoarele 4 in linie benzina de obicei (99%) nu au asa ceva de la inceput deci n-ar fi o mare nenorocire dar nu stiu cum se comporta un diesel modern fara.

 

Din cate am citit modificarea nu e chiar simpla, in afara de volanta mai trebuie schimbate si alte piese.

Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte curios daca cineva de pe forumul asta a schimbat volanta cu masa dubla cu una cu o singura masa(evident si chitul). daca exista cineva as vrea si cred ca am vrea de fapt sa aflam rezultatele. Se pare ca sistemul asta cu volanta dual mass e o mare belea pentru masinile noastre, prea multe belele ,prea multa lume se vaita de asta, zeci de mii de simptome date de volanta asta........sa fie inventia asta mai mult un mod de a-ti lua cat mai multi bani , al dealer-ului, de a-l vizita cat mai des........pe mine m-a scos din minti......voi?!!!

 

Ai schimbat-o vreodatĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte curios daca cineva de pe forumul asta a schimbat volanta cu masa dubla cu una cu o singura masa(evident si chitul). daca exista cineva as vrea si cred ca am vrea de fapt sa aflam rezultatele. Se pare ca sistemul asta cu volanta dual mass e o mare belea pentru masinile noastre, prea multe belele ,prea multa lume se vaita de asta, zeci de mii de simptome date de volanta asta........sa fie inventia asta mai mult un mod de a-ti lua cat mai multi bani , al dealer-ului, de a-l vizita cat mai des........pe mine m-a scos din minti......voi?!!!

 

Ai schimbat-o vreodatĂŁ?

Nu am schimbat-o dar ma cam tenteaza, imi tremura masina rau de tot(motorul tremura) si inclin sa pun una normala pentru ca vad ca tipul asta face foarte multe probleme iar pe a mea o pot gasi numai pe original ...... si asta ma scoate din minti. Vreau sa stiu daca cineva cu diesel a schimbat-o si cum s-a comportat masina dupa schimbare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pe varianta diesel am gasit volanta normala pe web

si pentru a o schimba treb tot kit-u complet ............deci tot ce este intre cutie si motor

eu unu am diesel 2000, 150 cp si am aceeasi problema cu trepidatu ala de zici ca se rupe masina-n doua cand pleci cu ea, e ceva foarte enervant..........

Edited by lorentin320
Link to comment
Share on other sites

-un film cu o volanta, Valeo stiu ca produce pentru mai multe marci aceste volante. ciudat e ca la Vw nu cedeaza asa repede volanta cum se duc la BMW, asta denota ca motoarele de BMW sunt prea puternice sau posesorii lor merg prea sport.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
da..da nu de atatia euroi <_<...e vorba simplu de rap pret/beneficii...

 

 

Salut,

 

eu am desfacut cutia si surpriza...rulmentul de presiune era descentrat si cilindrul receptor al ambreiajului...axul ...era "tocit" si nu se retragea uniform si usor.

 

 

Domnilor pana la volanta...te mananca cilindrii,rulmentii...suruburile!

Link to comment
Share on other sites

-un film cu o volanta, Valeo stiu ca produce pentru mai multe marci aceste volante. ciudat e ca la Vw nu cedeaza asa repede volanta cum se duc la BMW, asta denota ca motoarele de BMW sunt prea puternice sau posesorii lor merg prea sport.

 

Nici un posesor de BMW sub varsta de 30 de ani nu si-l ia ca sa mearga cum merg majoritatea care depasesc acea varsta <_< .

 

Cat ai fi de calm , odata si odata tot te mananca sa-i dai in p***a , sa scârtzâi anvelopele , sa faci cerculete s.a.m.d

 

Cat despre reconditionarea unei volante nu stiu daca personal as face asa ceva , nu am incredere in cârpeli oricât de bine ar fi executate ... :) , mai bine iau una noua , dau un ban da' stiu cä nu-l mai am ...

Link to comment
Share on other sites

De obicei volanta cu preluare de soc sau "dual mass" cum e numita la bmw este pusa pe masini diesel. Cu toate astea si 318is-ul meu are (cod M42B18). Rolul ei este de a uniformiza (si mai mult decat una normala) functionarea motorului, face relantiul mai fin, motorul mai silentios pe ansamblu.

Dezavantaje: este mai grea decat una normala. Multi o schimba doar ca sa puna una mai usoara, pentru a face motorul sa urce mai repede in ture. Eu nu as face asta dar in momentul in care se strica n-as avea nici o ezitare sa pun una normala. Motoarele 4 in linie benzina de obicei (99%) nu au asa ceva de la inceput deci n-ar fi o mare nenorocire dar nu stiu cum se comporta un diesel modern fara.

 

Din cate am citit modificarea nu e chiar simpla, in afara de volanta mai trebuie schimbate si alte piese.

Eu am avut un E34 525i 24 valve din 90.....care avea din fabrica volanta simpla monobloc, am comandat kitul de ambreiaj sachs pentru acest tip de volanta dar surpriza a venit kitul de ambreiaj pentru volanta cu masa dubla, avand un prieten bun care stiam ca are piese muuuuulte am zis sa schimb volanta cu una cu masa dubla si asa am si facut...

Nu trebuiesc schimbate alte piese decat neaparat suruburile pentru prinderea volantei, difera lungimea lor.

Rezultate: o plecare mai lina de pe loc, in traficul din oras era ideal ca nu aparea socul acela dat de cutie la faza porneste , opreste, viteza melcului..., intra mai usor in viteze indiferent de stilul abordat.

Link to comment
Share on other sites

Eu am 217.000 km si nici un simptom de defect al volantei......si chiar merg sportiv , des...Mie imi pare a fi o discutie preluata de prin alte parti , problema pe care o asociaza usor cei de aici cu problemele pe care le au ( sau nu le au ....).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.