Jump to content

Aceeasi problema cu relantiul!


Recommended Posts

Ciudat.Credeam ca este bun 5w30 pentru motorul tau. :lol:

 

Da, curios, nu? Motorul meu este tipul N42B20A (cred ca am mai spus asta... :) )

Si eu credeam ca LL04, 5W30 e OK. Mai ales ca era ulei din acela in bidoane de 1L, cu sigla BMW, "Made in Germany" si daca nu ma insel si cu cifra "4" la inceputul (sau sf., nu mai stiu) al seriei de pe bidon. Cifra asta cica ar indica faptul ca e fabricat chiar in Germania...

Anyway... ideea este ca nu mi-a venit sca cred cat de "apa" era cand l-am dat jos...

 

O sa monitorizez situatia oricum si va tin la curent daca mai apare ceva.

Edited by Catzus
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu prea este normal sa piarda presiunea dupa 10.000km, sa se aprinda becul.Ori uleiul era prost, ori intra benzina in ulei.

 

V-am zis, in afara de faptul ca uleiul era "apa", nu avea nici un pic de miros de benzina. Deci benzina in ulei, este exclus.

 

Uite, manie o sa fac o poza la bidonul de ulei si sa o postez, ca sa vi-l arat...

Link to comment
Share on other sites

Uleiulrile din clasa xW30 aprobate de BMW au vascozitatea foarte apropiata de cele mai subtiri din clasa 40. Ca si cauza a problemei tale eu vad fie uleiul a fost contrafacut fie motorul tau nu e in treaba lui si uleiul a fost contaminat (subtiat) cu benzina. Timpul va lamuri misterul.

 

Uleiul scos din motor avea miros pronuntat de benzina cumva?

 

Cristi, imi pare rau dar te contrazic. Cand se vorbeste de vascozitatea cinematica nu se fac aprecieri de genul clasa mai subtire de la w40 este apropiat w30.....indiferent ca sunt dedicate ( cu brand pe eticheta) BMW, Porsche, Rolls Royce...etc. Vascozitatea cinematica este una si nu lasa loc de nici o interpretare.

Motorul lui @Catzus este in treaba lui si nici miros de benzina nu cred ca avea...

La ce uleiuri gasim pe piata in mod curent, nu cred ca este cazul sa ne miram de deprecierea lui

Link to comment
Share on other sites

Uleiulrile din clasa xW30 aprobate de BMW au vascozitatea foarte apropiata de cele mai subtiri din clasa 40. Ca si cauza a problemei tale eu vad fie uleiul a fost contrafacut fie motorul tau nu e in treaba lui si uleiul a fost contaminat (subtiat) cu benzina. Timpul va lamuri misterul.

 

Uleiul scos din motor avea miros pronuntat de benzina cumva?

 

Cristi, imi pare rau dar te contrazic. Cand se vorbeste de vascozitatea cinematica nu se fac aprecieri de genul clasa mai subtire de la w40 este apropiat w30.....indiferent ca sunt dedicate ( cu brand pe eticheta) BMW, Porsche, Rolls Royce...etc. Vascozitatea cinematica este una si nu lasa loc de nici o interpretare.

Motorul lui @Catzus este in treaba lui si nici miros de benzina nu cred ca avea...

La ce uleiuri gasim pe piata in mod curent, nu cred ca este cazul sa ne miram de deprecierea lui

 

Uleiurile din clasa 30 pot avea vascozitatea cuprinsa intre 9.30 si 12.49 (cST) iar cele din clasa 40 de la 12.5 cST in sus.

 

Ce am vrut eu sa spun este ca toate uleiurile din clasa 30 care au aprobari BMW LL au o vascozitate foarte apropiata de limita superioara (in jur de 12 cST) deci apropiata de cele mai subtiri uleiuri din clasa 40. Daca nu ma crezi poti sa verifici in datasheet-uri.

Edited by cristimm
Link to comment
Share on other sites

Uite, manie o sa fac o poza la bidonul de ulei si sa o postez, ca sa vi-l arat...

De unde ai cumparat uleiul asta contrafacut?

Am scris mai sus, se numeste Bogman Auto SRL, ploiesti, str. Ghe. Gr. Cantacuzino (fostul 23 August).

 

Si uitati si pozele bidonului cu acel ulei 5W30 pe care l-am avut:

post-13020-1267443218_thumb.jpg

post-13020-1267443413_thumb.jpg

Edited by Catzus
Link to comment
Share on other sites

d-asta am si eu in motor... si mie mi se pare cam apa de ploaie... nu stiu ce proprietati de ungere poa sa aiba, dar e foarte apos...

..eticheta de pe spate, parca e putin altfel la mine.... dar oricum e ultima data cand folosesc untdelemn d-asta

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

........... Bogman Auto SRL, ploiesti, str. Ghe. Gr. Cantacuzino (fostul 23 August).

 

De la ei cumpar si eu de cativa ani si nu am avut nici un fel de problema. Am trimis si catorva colegi de pe forum si nu am auzit sa se fi plans vreunul.

Link to comment
Share on other sites

Castrol e acel "altcineva" care se pare ca ii da lu' BMW cu firma-n cap...

 

eu abia astept sa fac inca vro 2000 de km sa am macar 9000 si sa-l schimb cu Motul... sunt curios daca voi simti vreo imbunatatire

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Oricum daca stai sa te gandesti, ulei marca "BMW"... Unde pana mea are BMW rafinarie de uleiuri?

Imbuteliaza altcineva sub numele lor, dar uite ca asa isi dau cu firma in cap. :)

 

BMW cumpãrã aproape toate piesele vândute În reprezentanÞele BMW de la alÞi producãtori.

 

La fel se Întâmplã ºi cu uleiul.

Link to comment
Share on other sites

De la ei cumpar si eu de cativa ani si nu am avut nici un fel de problema. Am trimis si catorva colegi de pe forum si nu am auzit sa se fi plans vreunul.

 

Nu ma intelege gresit, nu am spus ca ei sunt de vina... ca doar nu au scos ei uleiul "bun" si au pus unul "rau"...

Am zis ca eu sunt de vina pt. ca am pus tipul asta de ulei in motorul meu, care conform specificatiilor tehnice foloseste 5W40 si nu 5W30

 

Eu numai de la ei iau consumabilele si cateva alte piese originale care mi-au trebuit, asa ca pot confirma ca sunt OK ca si firma.

Edited by Catzus
Link to comment
Share on other sites

M-a indus in eroare intrebarea colegului:

 

Uite, manie o sa fac o poza la bidonul de ulei si sa o postez, ca sa vi-l arat...

De unde ai cumparat uleiul asta contrafacut?

Da,intelesesem eu gresit.Scuze!

 

Dar nici sa se face"apa" dupa 10.000km....

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Uleiurile din clasa 30 pot avea vascozitatea cuprinsa intre 9.30 si 12.49 (cST) iar cele din clasa 40 de la 12.5 cST in sus.

 

Ce am vrut eu sa spun este ca toate uleiurile din clasa 30 care au aprobari BMW LL au o vascozitate foarte apropiata de limita superioara (in jur de 12 cST) deci apropiata de cele mai subtiri uleiuri din clasa 40. Daca nu ma crezi poti sa verifici in datasheet-uri.

+1

Link to comment
Share on other sites

Dar nici sa se face"apa" dupa 10.000km....

 

Consistenta era muuuu...uult diferita fata de ce alte uleiuri am schimbat eu la viata mea, de aici si comparatia cu apa...

Plus simptomele de care v-am povestit, cu aprinsul becului de ulei la relanti...

Plus acel ronrait in plaja de turatii 1000 rpm - 2000 rpm...

Toate astea s-au rezolvat dupa ce am schimbat pur si simplu uleiul si filtrele; altceva nu i-am facut. Asa ca, cel putin bazat doar pe aceste fapte, concluzia ar fi ca motorului meu nu i-a placut acest ulei 5W30 ... :lol:

Acum ca o fi fost sau nu contrafacut... asta nu mai stiu.

Bine ca am scapat de belea :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.