Jump to content

lucrari de vara


baubau

Recommended Posts

1. am stricat cheia de antifurt.

2. 30% (cam mult 40%) s-a olarit un prezon pe roata fata dreapta.

3. antifurtul nu stiu daca e original sau nu!

4. nu pot sa merg la reprezentata pentru ca ceea mai aproape e la 90-100km, si am pana pe roata stanga spate.

 

5. ce vreau eu sa fac este sa scot prezoanele, de tot afara dar fara sa stric janta. sunt foarte foarte intepenite.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 485
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din cate vad din poze poti incerca sa bagi in prezon un fier in forma de patrat, triunghi sau chiar hexagon, care sa intre la limita acolo si sa rotesti de el cu incredere. mare grija sa fie la limita sa nu-i dea voie sa joace ca atunci il strici mai rau. sau dute la un fierar cu o bara de fier care tot asa intri la limita acolo, ti-o incalzeste puternic pana la limita topirii asfel incat sa devina maleabil, si cu un ciocan il bate acolo pana prinde forma prezonului, dupa care-l baga in apa sa-i dea duritate (stie el).

sau mai profi cu un tarod (parca asa ii zice) sa-i dea filet pe interior in sens invers si infiletezi acolo un surub pentru a-l desface.

BAFTA :)

Link to comment
Share on other sites

am schimbat si eu bucsa portfuzeta spate stanga, bielete antiruliu si azi un brat pe partea dreapta fata, i-am facut si geometria... e boboc acuma... sa tot o conduci!

cat de curand vreau sa-i montez bara stabilizatoare+bieletele antiruliu in spate, ca n-a venit echipata cu asa ceva...

Cum ai schimbat bucsa pe spate? Iti bocanea? O am si eu in vedere pentru ca am o bocaneala pe spate pe dreapta. Discutam despre asta aici. Cum e dupa ce ai schimbat astea? Eu o sa fiu f fericit cand o sa scap de bocaniturile astea (bieletele antiruliu pe fata si ceva pe spate, probabil bucsa aia)

 

eu am rupt-o cu totu.... am dat cu masina de kur printr-o parcare si cand am dat inspre stanga cu spatele s-a auzit poc si apoi troncanea la orice denivelari, cea de pe dreapta e in stare buna din cate se vede, desi parca simt si eu o bocaneala.... se schimba relativ greu... tre data toata portfuzeta jos din toate bratele... dupa schimbare e mult mai silentioasa

Link to comment
Share on other sites

am reusit sa scot doar 3, a mai ramas 1 pe fata, care s-a olarit de tot...naspa. cum a reusit sa scoata nenea la care am fost, vreau sa va zic ca 3 ore a lucrat, si nu a mers decat cu fer-beton de 16 PC52 (ptr cine stie otelul cel mai bun pret-calitate care se gaseste pe piata) pe care cu lampa de autogen la incalzit si a facut 2 chei . materialul din care e facut se pare ca e inox; ala dupa fata a zis ca incearca sa il sudeze cu inox, sper sa iasa, altfel am pus-o.

 

schimbat 2 cauciucuri spate+echilibrat (brici cum zice baiatu de la service)+4prezoane 50 ron+5ron ( la baiat spaga :) ca s-a chinuit sa scoata rotile, asa de bine erau stranse prezoanele si de oxidate rotile ). mult sau putin?

Link to comment
Share on other sites

de cand s-a incalzit afaa am observat ca se adunau bule de aer pe furtunul dinte pomap de injectie si filtul de motorina.. initial an crezut ca poate e din cauza vechiului futun care era cam rigid si l-am inlocuit... am pus si coliere si tot degeaba.. apoi am scurtat putin furtunasele de la returul injectoarelor.. insa fara rezultat...

motorul pornea ft greu...

 

am citit cam ce as putea face si am vazut ca alti baieti au schimbat furtunasele de la retur sau au pus o supapa de sens pe furtunul dintre pompa si filtrul de motorina...

 

azi am fost la magazin de piese si am luat furtun pt retur cu invelis textil (8,5lei/m) si o supapa de sens (20lei)

am dat galeria de admisie jos si am schimbat furtunasele de retur si am montat supapa de sens si acum porneste bine fara sa invarta mult cand dau la automat :)

 

as fi vrut sa spal motorul pt ca e ft prafuit dar nu prea am curaj...

 

saptamana viitoare urmeaza sa ii schimb diferentialul si apoi schimb de ulei + filtu...

 

 

 

http://img411.imageshack.us/img411/1375/image782.jpg

 

http://img717.imageshack.us/img717/7426/image783.jpg

 

http://img717.imageshack.us/img717/6492/image784.jpg

Link to comment
Share on other sites

o intrebare pt 10 puncte :)

 

nu stiu din ce cauza imi sta relantiul la 1100ture... de cand am montat motorul de 2.5tds in locul celui de 1.8tds am poblema asta

 

ce as putea sa fac? ce sa mai verific la motor? e posibil sa fie din debitmetru?

 

eu m-am gandit sa o pun pe tester si sa imi reduca relantiul la 770ture...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
le-a scos sticlele alea intermediare si se vad oglinzile ca la E46

 

am desfacut si eu farul si nu am vazut nici o sticla intermediara insa geamul ala exterior la mine arata aburit si uzat, chiar as vrea sa-l schimb daca s-ar putea

Link to comment
Share on other sites

le-a scos sticlele alea intermediare si se vad oglinzile ca la E46

 

am desfacut si eu farul si nu am vazut nici o sticla intermediara insa geamul ala exterior la mine arata aburit si uzat, chiar as vrea sa-l schimb daca s-ar putea

ma tu cand dai jos sticla de la far,ai doua sticle rotunde ,dupa care ai sticla aceea mare

la mine sticlele rotunde nu mai exista iar sticla aceea mare am curatato cu un servetel din ala special pentru ochelari si ceva spray tot pentru ochelari

Link to comment
Share on other sites

Salutare, azi masina aprimit o curatare si tratament piele.

Mentionez ca inainte de "Nigrin" am curatat-o cu un alt produs de curatare. Nu stiu daca se vede diferenta in poze, dar in realitate e foarte mare diferenta.

Si asta am obtinut numai dupa prima mana, voi repeta procesul o data pe saptamana.

Pielea este mai moale si mai elastica..... chiar MERITA

 

Inainte :

 

http://img576.imageshack.us/img576/6320/piele1664.jpg

 

http://img100.imageshack.us/img100/9900/piele21665.jpg

 

http://img709.imageshack.us/img709/992/piele31672.jpg

 

 

 

Si dupa

 

http://img220.imageshack.us/img220/7425/pieledupa1673.jpg

 

http://img718.imageshack.us/img718/1227/inaintesidupa1677.jpg

 

 

Voie buna.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

baubaule....farurile puteai sa le speli cu detergent de vase sau alt degresant.

Oglinzile eu le-am curatat cu ceva servetel special..fara sa frec prea mult.

Nu stiu ce sa zic despre eliminatul sticlelor intermediare...am vazut la cineva, dar arata cam aiurea....se vedea spatiul ala care inainte era ascuns de sticle....

O poza mi in detaliu, fara becuri aprinse?

Link to comment
Share on other sites

baubaule....farurile puteai sa le speli cu detergent de vase sau alt degresant.

Oglinzile eu le-am curatat cu ceva servetel special..fara sa frec prea mult.

Nu stiu ce sa zic despre eliminatul sticlelor intermediare...am vazut la cineva, dar arata cam aiurea....se vedea spatiul ala care inainte era ascuns de sticle....

O poza mi in detaliu, fara becuri aprinse?

farurile acum sunt curate ,iar legat de eliminarea sticlelor,mie imi place mai mult cum arata asa si se si vede mai bine

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.