Jump to content

Seria 5 sau 7? Acelasi an, aceiasi bani...


DanielL

Recommended Posts

in cazul unor probleme imi este clar ca un 7 are piese mai scumpe... problema e cat de des se poate intampla un asa necaz... adica eu in 4 ani de detinut un A6 luat la 3 ani vechime si 130mii km, am avut probleme atat de rar incat pot spune ca n-am avut deloc :)

 

Eu cred ca tine de noroc.Poti sa ai un 7-ar cu probleme minore si poti sa ai un 7-ar de iti vei blestema ziua cand l-ai cumparat. <_<

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de ce tot spuneti ca piesele/reviziile la seria 7 sunt mult mai scumpe decat la 5. Eu m-am uitat nitel si am vazut ca preturile la bucse, bielete, filtre sunt cam aceleasi. Mai mult decat atat, sunt aproape la acelasi pret ca si la e46-le meu.

 

De asemenea mi se pare aiurea sa iei in calcul probabilitatea de a se defecta o piesa la o masina de 100 000E, din 2007..

 

Singura diferenta de cost de intretinere ar fi asigurarea CASCO, dupa parerea mea. Eu daca as avea banii necesari as merge pe 7. Nu ma intereseaza sa am o masina de curse; mai mult imi place confortul si luxul.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Piesele costă la fel la seria 5 şi 7 atunci când este vorba de motorizări similare.

 

Ăntreţinerea costă mult mai mult decât la E46-le tău.

 

O maşină care ĂŽn 2007 costa 100 000, ĂŽn 2009 va costa sub jumătate din preţul de nou.

 

La o maşină nu contează doar cât costă filtrele şi uleiul, iar posibilitatea ca anumite piese să pice chiar şi la o maşină recentă este destul de mare.

Normal este să-ţi iei o maşină pe care să o poţi repara ĂŽn caz că este nevoie şi să poţi schimba orice piesă care ar putea pica fără să fii nevoit să faci vreun credit la bancă.

 

Ca să-ţi faci o idee despre diferenţa de costuri, compară pe realoem cât costă un amortizor de E46 318i şi cât costă un amortizor de E65 730d sau 745i, cât costă discurile, plăcuţele, elementele de articulaţie etc.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ciupane, eu am zis clar: bucsele, bieletele si filtrele sunt cam la acelasi pret cu cele pt modelul meu. Nu am zis nimic de amortizoare (care oricum nu intra la intretinere, dupa parerea mea) sau placute+discuri.

 

Ce zici tu, ca trebuie sa poti repara orice la masina, fara sa te imprumuti este cazul ideal, nu normal, cum zici tu. Daca ar fi asa ar trebui ca atunci cand iti cumperi o masina de 15000E sa pui deoparte inca 10000E pentru ce ar putea pica. Si mi se pare aiurea..

 

Initiatorul, daca a luat in calcul si seria 7, stie el pe ce se bazeaza, nu? Intreba doar care se parcheaza mai usor, care e mai relaxant prin oras, etc.

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Ciupane, eu am zis clar: bucsele, bieletele si filtrele sunt cam la acelasi pret cu cele pt modelul meu. Nu am zis nimic de amortizoare (care oricum nu intra la intretinere, dupa parerea mea) sau placute+discuri.

Sunt un pic mai scumpe, iar amortizoarele, plĂŁcuĂžele, discurile intrĂŁ la ĂŽntreĂžinere.

Sunt piese care ĂŽn mod sigur vor pica ĂŽn timp Âşi pe care va trebui sĂŁ le schimbi dacĂŁ circuli cu maÂşina.

 

Ce zici tu, ca trebuie sa poti repara orice la masina, fara sa te imprumuti este cazul ideal, nu normal, cum zici tu. Daca ar fi asa ar trebui ca atunci cand iti cumperi o masina de 15000E sa pui deoparte inca 10000E pentru ce ar putea pica. Si mi se pare aiurea..

Nu este ideal ci foarte normal.

GândeÂşte-te cĂŁ-Ăži picĂŁ amortizoarele de pe faÞã pe E65 Âşi ai EDC. Costurile se ridicĂŁ la 2000 €. Trebuie sĂŁ ai bani sĂŁ le schimbi nu sĂŁ faci credit pentru aÂşa ceva sau sĂŁ te ĂŽmprumuĂži de la prieteni.

Iar ceea ce spui tu legat de 10 000 € la o maÂşinĂŁ de 15 000 € este o exagerare, doar nu o faci daunĂŁ totalĂŁ.

PoĂži repara cam orice cu 3000 €.

Pe de altĂŁ parte, este absolut normal Âşi firesc sĂŁ nu cumperi o maÂşinĂŁ de toĂži banii pe care ĂŽi ai.

 

Initiatorul, daca a luat in calcul si seria 7, stie el pe ce se bazeaza, nu? Intreba doar care se parcheaza mai usor, care e mai relaxant prin oras, etc.

Aceste maÂşini sunt scumpe la ĂŽntreĂžinere Âşi trebuie sĂŁ Âştie din start la ce se bagĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

530d as lua, ai si confort, siguranta, eleganta si putere suficienta (cu siguranta o sa fie mult peste a6 - 2.5tdi - am comparat direct masina mea cu un a4 - 2.5tdi si n-are nici o treaba (ambele manuale))

 

seria 7 ma incanta doar modelul nou si categoric ar trebui sa aiba cel putin un motor 5000cmc benzina <_<

Link to comment
Share on other sites

vroiam o comparatie cu ce am eu acum, deoarece asta a fost unul dintre criteriile pe care am ales BMW-ul, faptul ca este cel mai sportiv dintre cele 3 marci pe care le-am luat in considerare (Audi, BMW, Mercedes). seria 5 fata de A6 imi este clar, ma gandesc ca un 730d este ceva mai greoi fata de un 530d, tinand cont ca au acelasi motor pe o caroserie mai grea cu 300kg... si imi este teama sa nu fie mai greoi decat A6-ul meu actual, desi este putin probabil totusi

Seria 7 este o masina greoaie,are nevoie de vreo 30 cp in plus pt a compensa diferenta de masa.

Dintre cele 3 marci luate de tine in calcul bmw este cea mai sportiva pt ca asa zice lumea sau asta ai simtit-o tu din drive teste?Incearca sa conduci odata un E320 cdi cu cutie 7G tronik, vei fi surprins sa afli ca este mai nervos decat A6 3.0 tdi sau 530d.<_<.Primul are cuplu 540Nm,celealte au 450Nm respectiv 500Nm.Iar cutia cu dublu ambreiaj face toti banii(0-100 cu 1 sec mai rapid decat cutiile clasice).

Link to comment
Share on other sites

mai fratilor, nu va luati masini ce nu le puteti intretine.

si silviu prigoana are un bmw seria 7 si spunea ca intretinerea acestei masini este suficient de costisitoare iar omul are ceva bani si nu si-a cumparat bmw seria 7 cu economiile de o viata sau cu mai stiu eu, casa bunicii vanduta dupa ce a fost mostenita.

masini ca seria 7, a8 si mercedes S sunt masini ce iti cer anumite resurse financiare pt a le intretine si exploata.

din ce vad eu pe aici, omul nostru nici bani de casco nu este dispus sa aloce pt ca i se pare scump sau nu ii are.

 

eu nu inteleg oamenii astia care au bani de un VW passat nou sau un renault laguna si se arunca la masini care sunt ieftine pt ca sunt sh sau sunt model scos din fabricatie iar apoi nu au bani de bucse, combustibil si anvelope.

te-ai intrebat cat costa o anvelopa de bmw seria 7? probabil stii ca este peste 1000 ron iar daca vechiul proprietar si-a pus si jante de 20 cu anvelope late cat o zi de post, nu mica mi-ar fi mirarea ca o anvelopa sa te duca pe la 1500 ron.

este la blocul vecin un flacau ce are un seria 7 si poarta anvelope de iarna pe timp de vara pt ca ca cele de vara erau uzate asta toamna si si-a permis atunci pt iarna abia niste amarate de matador(parca). de cand a venit primavara , nu a avut bani de anvelope de vara si merge cu matadoarele de iarna pe care bineinteles pana la toamna le va transforma in opinci iar cand va veni zapada nu va avea cu ce circula.

 

eu zic sa te rezumi la seria 5 si sa-i faci si casco, sa-i pui anvelope de care trebuie, sa o intretii ca la carte si sa lasi ifosele ce poate nu au o sustinere la baza.

ca si fapt divers, masini ca si seria 7 in general in vest le conduc oameni ce castiga mult peste 10.000 euro/luna, oameni ce sunt in general manageri de top, au o scoala de soi absolvita si stiu ce presupune exploatarea corespunzatoare a unei astfel de masini.

numai prin romania ajung astfel de masini sa fie "murdarite", sa umble cu anvelope din care iese sarma, sa trancane bucsele, sa se puna benzina de 50 ron(am vazut asta la un a8 de 4.2 V8 in braila), sa omoare ceilalti participanti la trafic si sa duduie a manele si prostie.

 

 

LATER EDIT

cele scrise de mine mai sus, nu au nici o legatura cu omul nostru ce vrea seria 7 ci reprezinta o concluzie a ceea ce vad pe strazile romanesti atunci cand ies din casa.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Eram sigur ca o sa postezi asta <_<) Deci puteam sa bag mana in foc.

Te corectez: cu 170, nu 150 :)

Da, am mers vara trecuta cu gumele de iarna, dar ma consideram o raritate. Stiam ca nu e bine, dar nu ma asteptam sa fie atat de multi care fac asta. Cat de repede am putut, am corectat situatia. Cei mai multi bani pe care i-am investit in masina, au fost in gume. Acum sunt asigurat si imi permit sa vorbesc :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

mai fratilor, nu va luati masini ce nu le puteti intretine.

si silviu prigoana are un bmw seria 7 si spunea ca intretinerea acestei masini este suficient de costisitoare iar omul are ceva bani si nu si-a cumparat bmw seria 7 cu economiile de o viata sau cu mai stiu eu, casa bunicii vanduta dupa ce a fost mostenita.

masini ca seria 7, a8 si mercedes S sunt masini ce iti cer anumite resurse financiare pt a le intretine si exploata.

din ce vad eu pe aici, omul nostru nici bani de casco nu este dispus sa aloce pt ca i se pare scump sau nu ii are.

 

eu nu inteleg oamenii astia care au bani de un VW passat nou sau un renault laguna si se arunca la masini care sunt ieftine pt ca sunt sh sau sunt model scos din fabricatie iar apoi nu au bani de bucse, combustibil si anvelope.

te-ai intrebat cat costa o anvelopa de bmw seria 7? probabil stii ca este peste 1000 ron iar daca vechiul proprietar si-a pus si jante de 20 cu anvelope late cat o zi de post, nu mica mi-ar fi mirarea ca o anvelopa sa te duca pe la 1500 ron.

este la blocul vecin un flacau ce are un seria 7 si poarta anvelope de iarna pe timp de vara pt ca ca cele de vara erau uzate asta toamna si si-a permis atunci pt iarna abia niste amarate de matador(parca). de cand a venit primavara , nu a avut bani de anvelope de vara si merge cu matadoarele de iarna pe care bineinteles pana la toamna le va transforma in opinci iar cand va veni zapada nu va avea cu ce circula.

 

eu zic sa te rezumi la seria 5 si sa-i faci si casco, sa-i pui anvelope de care trebuie, sa o intretii ca la carte si sa lasi ifosele ce poate nu au o sustinere la baza.

ca si fapt divers, masini ca si seria 7 in general in vest le conduc oameni ce castiga mult peste 10.000 euro/luna, oameni ce sunt in general manageri de top, au o scoala de soi absolvita si stiu ce presupune exploatarea corespunzatoare a unei astfel de masini.

numai prin romania ajung astfel de masini sa fie "murdarite", sa umble cu anvelope din care iese sarma, sa trancane bucsele, sa se puna benzina de 50 ron(am vazut asta la un a8 de 4.2 V8 in braila), sa omoare ceilalti participanti la trafic si sa duduie a manele si prostie.

 

 

LATER EDIT

cele scrise de mine mai sus, nu au nici o legatura cu omul nostru ce vrea seria 7 ci reprezinta o concluzie a ceea ce vad pe strazile romanesti atunci cand ies din casa.

 

ai foarte mare dreptate... iar unele chestii mi se aplica... adica nu castig inca 10k eur/luna... oricum daca am luat in calcula varianta asta, m-a dus capul sa evaluez si costurile de intretinere, care nu m-ar da in faliment, insa sunt in mod clar mai mari decat ce sunt dispus sa aloc pentru masina in momentul de fata... am aflat de la persoana care mi-a oferit varianta asta ca masina s-a dat foarte repede, deci ca si oferta la modul absolut era buna, insa nu si pentru mine tinand cont de tot ce s-a spus relativ la acest subiect pe forum... multumesc mult pentru sfaturi si impresii.. din partea mea, topicul poate fi inchis

Link to comment
Share on other sites

Eram sigur ca o sa postezi asta <_<) Deci puteam sa bag mana in foc.

Te corectez: cu 170, nu 150 :bashwall:

Da, am mers vara trecuta cu gumele de iarna, dar ma consideram o raritate. Stiam ca nu e bine, dar nu ma asteptam sa fie atat de multi care fac asta. Cat de repede am putut, am corectat situatia. Cei mai multi bani pe care i-am investit in masina, au fost in gume. Acum sunt asigurat si imi permit sa vorbesc :unsure:

 

:)

 

Sunt foarte mulĂži.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.