Jump to content

bujii


Recommended Posts

am fost azi la un magazin si am cautat impreuna cu vanzatoarea pe programul lor si ce crezi ca aud:

bosch nu mai sunt ca si cele de dinainte facute doar in germania,si al 2 lea lucru e ca la tipul asta bosch wr78 erau recomandate pt:suzuki,honda...etc deci nu stiu ce tipuri de bujii mi-ai dat dar sigur cele care se ard in draci :blink:

mersi fain man.

o sa mi le schimb cu ce recoamnda cartea,ca doar aia e lege nu ce zice unu si altu.

champion recomanda cu un electrod (am gasit la 60 mii/buc n9ycc)deci alea le bag...

 

 

e adevarat ca wr78 sunt recomandate pt f. multe masini. daca te uiti pe ambalajul lor apar aproape toate tipurile de bmw si chiar rolls royce. Cele care le-am luat eu erau din germania. mecanicii la care merg imi tot spun sa folosesc ngk simple si asa voi face. In orice caz cu wr78 am 2 ani fara probleme...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e adevarat ca wr78 sunt recomandate pt f. multe masini. daca te uiti pe ambalajul lor apar aproape toate tipurile de bmw si chiar rolls royce. Cele care le-am luat eu erau din germania. mecanicii la care merg imi tot spun sa folosesc ngk simple si asa voi face. In orice caz cu wr78 am 2 ani fara probleme...

72643[/snapback]

 

am schimbat azi bjiile cu champion N9YCC :blink: cele recomandate,ca nu degeaba s-au obosit aia :)

pana acum porneste bine si am constat ca intradevar trebuiau schimbate ca unele erau varza.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
...dar totusi sunt NGK..recunoscute mondial!!!Oare de ce sa le faca mai proaste...mai ales ca NGK sunt recomandate de producator!!???!?

78660[/snapback]

 

Bujiile NGK sunt excelente in general, insa cele cu 4 electrozi ( chiar si Bosch ) nu sunt recomandate nici de BMW si nici de producator la motoarele mai vechi, gen M20.

Cu toate astea eu am pus la un E34 cu motorul in stare buna si au mers OK, nu am vazut nimic nici mai bine , nici mai rau.

Ma gandesc ca avand 4 electrozi mai apropiati sunt mai sensibile la depuneri. Daca motorul este uzat probabil ca din cauza depunerilor vor "da la masa".

Link to comment
Share on other sites

Bujiile NGK sunt excelente in general, insa cele cu 4 electrozi ( chiar si Bosch ) nu sunt recomandate nici de BMW si nici de producator la motoarele mai vechi, gen M20.

Cu toate astea eu am pus la un E34 cu motorul in stare buna si au mers OK, nu am vazut nimic nici mai bine , nici mai rau.

Ma gandesc ca avand 4 electrozi mai apropiati sunt mai sensibile la depuneri. Daca motorul este uzat probabil ca din cauza depunerilor vor "da la masa".

78663[/snapback]

atunci la E46 316i din 2000 nu-mi fac probleme!!!

Link to comment
Share on other sites

4 electrozi nu sunt bune pe BMW deoarece BMW folo compresie de la 10:1 in sus, alea aduc mai multe probleme decat ceva bun. Pentru motoare cu 8.5:1 pana in 9.5:1 sunt ok in rest nu leash folo

 

NKGI Iridium la mine merg superb fara nici o problema de aproape 2 ani si 80.000km si arata ca noi, sunt cu un singur "picior"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

M-am tot uitat sa gasesc o explicatie vis-a-vis de alegerea bujiilor si pana la urma am ajuns la concluzia ca mai bine intreb pe aici pentru ca in mod sigur ati multi dintre voi ati schimbat bujiile de mai multe ori...

 

Deci, cum ne alegem bujiile si ce naiba sa urmarim la ele.?.. Ajuta sa dam bani mai multi pe bujii mai bune (NGK, Beru, etc.)? Daca punem bujii noi la ce sa ne asteptam?

 

Lumea ma sfatuieste sa pun NGK... OK dar de care NGK? Iridium? Cu 2 capete, cu 4 capete, balaur? Habar nu am si sper ca deja vre-unul dintre voi a verificat asta si stie despre ce e vorba... unii zic ca bujiile scad consumul altii ca doar e placebo...

 

eu am e46 motor 1895 cmc 4 cilindrii...

Link to comment
Share on other sites

deci daca banii nu ar fi o problema ai recomanda iridium... am inteles bine?

119994[/snapback]

 

bujiile de genul asta sunt recomandate pentru majoritatea motoarelor la care schimbul se face foarte dificil,dand galeria jos spre ex.cele originale iridium/platinum sunt garantate pt un rulaj foarte mare de km,cred 80.000km.dar asta tu stii daca-ti permiti luxul asta :blink:

eu personal as pune ngk platinum,originale ajunge cam pe la 20 euro/bujie.cauta un dealer NGK cel mai bine.

Link to comment
Share on other sites

bujiile de genul asta sunt recomandate pentru majoritatea motoarelor la care schimbul se face foarte dificil,dand galeria jos spre ex.cele originale iridium/platinum sunt garantate pt un rulaj foarte mare de km,cred 80.000km.dar asta tu stii daca-ti permiti luxul asta :)

eu personal as pune ngk platinum,originale ajunge cam pe la 20 euro/bujie.cauta un dealer NGK cel mai bine.

120171[/snapback]

 

am comandat deja ceea ce mi-a recomandat Bavaria... in o ora o sa le am... oricum tin sa-i multumesc pentru solicitudine si rabdare pentru ca mi-a mai raspuns o data la aceiasi intrebare acum vreo 9 luni dar atunci nu prea imi permiteam sa le cumpar... acum am avut posibilitatea si le-am comandat... sunt chiar curios cum se va simti asta in mersul motorului...

detalii aici: http://www.ngk.com/results_appNonUS.asp?in...nalMotiveID=173

 

apropos am comandat si placute de frana Textar (nu stiu cum se scrie exact) si o sa radeti dar seturi complete fata/spate costa in total 3,8 miloane lei... ATE erau aproape 5 milioane dar cum voi ati tot laudat Textarul am comandat respectiva marca... :blink:

abia astept sa echipez masinuta cu noile achizitii...:)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat bujiile... Culmea este ca aveam inaitne pe masina tot NGK in 4 capete pe care scrie ceva de genul BMW NGK R5 .... nu cred ca au fost schimbate pana acum vreodata deci au tinut 140 000 de km (atati are masina mea acum)...

 

Impresii- parca masina trage mai bine in turatii joase (are cuplu mai jos) si pe teava de esapament iese parfum...:))

 

Am schimbat si placutele de frana fata si acum merg cu grija ca sa nu le tocesc aiurea... Am pus Textar... Pe spate ma tin inca vreo 20 000 deci daca vrea cineva un set de placute frana spate de BMW marca TEXTAR va fac super oferta la ele ca nu am chef sa le tin atata... Au costat vreo 2 miloane de lei si vi le dau la 1,8... Sunt in cutie cu certificatul lor cu tot...:blink: cam asta e treaba va anunt de ce mai fac...:)

 

multumesc Bavaria (si ceilalti) ptr indicatii ...

Link to comment
Share on other sites

eu astazi am cumparat NGK zgr5A cu 110mii/buc,foarte rezonabil ca pret si "made in japan"-stantat,zilele astea le pun sus.

nu ma astept la mari schimbari,gen putere mai mare :blink: sau 'cuplu jos"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
gata schimbul? cum e?

126612[/snapback]

 

:) le-am schimbat de mult" :) dar nu am observat sincer nimic-tot ca inainte,eu zic ca e un placebo efect,sincer.singura imbunatatire e ca vad ca porneste mai bine la automat.

bujiile sunt NGK Vpower dar eu nu am observat nici un "power" :blink:

in fine e bine ca macar sunt linistit :D

vazand postul tau am mirosit si eu sa vad ce mireasma' iasa pe toba... :) nu am putut sa stau mai mult de 15sec,asa de fain era

Link to comment
Share on other sites

vazand postul tau am mirosit si eu sa vad ce mireasma' iasa pe toba... :) nu am putut sa stau mai mult de 15sec,asa de fain era

126690[/snapback]

 

la mine chiar se poate sta in spate fara frica... e curat, curat... desigur daca incerci sa stai cu nasul chiar in teava e altceva... sa zicem ca eu m-am apropiat la vreo 30 cm... :blink:

Link to comment
Share on other sites

lasand la o parte Hugo bossul de la BMW :blink: am o mica intrebare:in cazul unui consum pe la simeringurile de la supape ar trebui ca bujiile sa nu functioneze in parametrii lor???sa se "ude"?ale mele cele vechi erau curate,mai exact gri ca si culoare.
Link to comment
Share on other sites

lasand la o parte Hugo bossul de la BMW :) am o mica intrebare:in cazul unui consum pe la simeringurile de la supape ar trebui ca bujiile sa nu functioneze in parametrii lor???sa se "ude"?ale mele cele vechi erau curate,mai exact gri ca si culoare.

126721[/snapback]

 

nu ma pricep la asta dar vine imediat cineva care stie...:blink: oricum intreb mecanicul cand il vad prima data...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.