Jump to content

sper ca asta sa fie rezolvarea


Recommended Posts

Daca bucsile sunt cele normale ( lenforder, febi, swag etc...) si le lovesti cu ciocanul sa intre pe brat le distrugi inainte sa le montezi pe masina. In interiorul bucsilor au un ulei ce ajuta la amortizarea socului. Intradevar cele poliuretanice nu au lichid in ele dar nu se monteaza cu ciocanul. Eu cu presa speciala de bucsi de bascula schimb un set complet in 30min ( dat jos scut montat la loc). Vorba lui poiuyt, scule potrivite sa ai! :)

 

Acum vad....

Tau...de ce pui pozele astea cand tu personal vorbesti de bucse (bucse nu bucsi.... :lol: )

Nu face sens man...

PS: ai mai fost intrebat...roaga un moderator sa le dileasca de acolo....pune si tu una cu bucse....ciocane...prese....

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
 le am de cand cu topicul...sunt destul de multumit, s-a mai intarit suspensia ,insa pe mine nu ma deranjeaza cu absolut nimic, defapt , acum mi se pare ca asa a fost masina tot timpul... :)

 

ce imi place, la mers pe pamant cu pietris, nu mai joaca aiurea rotile pe fata ,nu mai exista acel zgomot specific cu bucsile originale..

sal. spune te rog cum e cu bucsele. mersi

Link to comment
Share on other sites

sal. spune te rog cum e cu bucsele. mersi

masina se comporta foarte bine, aproape ca nu mai stiu care e diferenta intre normale si astea... :)

 

Trebuie sa schimbi si eu aceste bucse si dupa ce am citit topicul tau ma gandeam sa incerc varianta cu bucse poliuretanice. Da-mi si mie un pm te rog de unde le-ai procurat si cat a costat manopera. Mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ce ziceti de acest video? http://www.youtube.com/watch?v=Qqsf2pXlfv4 . As vrea sa scimb si eu bucsele cu Powerflex dar nu stiu ce sa fac dupa ce am vazut videoul.

 

ala cred ca face la misto, eu toate bucsile powerflex pe care le-am schimbat au intrat foarte greu si la fix in brat.

 

 

E aiureala cum juca ala bucsa in brat :)

 

 

Si dupa 20000km tot asa se comporta? Sta fix?

Link to comment
Share on other sites

Ce ziceti de acest video? http://www.youtube.com/watch?v=Qqsf2pXlfv4 . As vrea sa scimb si eu bucsele cu Powerflex dar nu stiu ce sa fac dupa ce am vazut videoul.

 

ala cred ca face la misto, eu toate bucsile powerflex pe care le-am schimbat au intrat foarte greu si la fix in brat.

 

 

E aiureala cum juca ala bucsa in brat :)

 

 

Si dupa 20000km tot asa se comporta? Sta fix?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nenea asta zice ca n-ar fi stralucite: http://vsetrack.com/track_reports/WS_Sept_SV_2007.htm - oricum in regim de curse sunt solicitari mai mari.

 

 

I have tried various front lower control arms bushings during the ownership of the track car. From BMW OEM to Powerflex A to OE enhanced to Powerflex B back to BMW OEM then to TreeHouse Eyeballs and now back to BMW OEM again.

 

BMW OEM refers to what BMW dealers are selling.

 

Powerflex A refers to one of the earlier versions. The purple urethane failed on me on the race track. It slided out from the rest of the housing.

 

OE enhanced refers to what Bimmerworld sells as BMW OEM replacements but supposedly with slightly stronger and stiffer rubber.

 

Powerflex B refers to the updated version of Powerflex A. The updated urethane bushing has a metal plate molded in. It lasted for maybe 3 track days and still, the bushings failed on me.

Link to comment
Share on other sites

Nenea asta zice ca n-ar fi stralucite: http://vsetrack.com/track_reports/WS_Sept_SV_2007.htm - oricum in regim de curse sunt solicitari mai mari.

 

 

I have tried various front lower control arms bushings during the ownership of the track car. From BMW OEM to Powerflex A to OE enhanced to Powerflex B back to BMW OEM then to TreeHouse Eyeballs and now back to BMW OEM again.

 

BMW OEM refers to what BMW dealers are selling.

 

Powerflex A refers to one of the earlier versions. The purple urethane failed on me on the race track. It slided out from the rest of the housing.

 

OE enhanced refers to what Bimmerworld sells as BMW OEM replacements but supposedly with slightly stronger and stiffer rubber.

 

Powerflex B refers to the updated version of Powerflex A. The updated urethane bushing has a metal plate molded in. It lasted for maybe 3 track days and still, the bushings failed on me.

ai gasit si tu cu ce sa faci comparatie :) ...

Link to comment
Share on other sites

inseamna ca orice vibratie (anticipata de producator si prevazuta in specificatiile piesei) nu se mai amortizeaza in bucsa poliuretanica, cum se intampla la cele OEM...

 

Eu cred ca restul articulatiilor vor fi protejate nu distruse.

E ca si cum as suda bascula de lonjeron direct fara nici o bucsa. Restul articulatiilor vor rezista mai mult pentru ca toate socurile vor fi transmise prin intermediul basculei in lonjeron direct. )va crapa ori pivotul de la bascula, ori bascula, ori rulmentul ori lonjeronul (daca nu se rupe intre timp motorul din suporti)

 

Din punctul meu de vedere amortizorul si directia vor fi protejate.

 

Piesele mai solicitate decat normal vor fi:

pivotul de la bascula si prinderea 2 a basculei pe lonjeron.

 

Eu cred ca soferul va suferi mai mult decat amortizorul sau directia :)

 

In cazul meu nu as cauta sa rigidizez masina mai mult decat este deja. La mine bucsa respectiva pare a fi cea originala desi masina se apropie de 170.000 km. Mai bine schimbam drumurile decat masinile :lol:

In germania la o masina noua pana in 100.000 km nu schimbi nicio articulatie indiferent de producatorul masinii. (fie ca e daewoo, lada sau dacia). Cele mai bune duc 150.000-200.000 km.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

inseamna ca orice vibratie (anticipata de producator si prevazuta in specificatiile piesei) nu se mai amortizeaza in bucsa poliuretanica, cum se intampla la cele OEM...

 

Eu cred ca restul articulatiilor vor fi protejate nu distruse.

E ca si cum as suda bascula de lonjeron direct fara nici o bucsa. Restul articulatiilor vor rezista mai mult pentru ca toate socurile vor fi transmise prin intermediul basculei in lonjeron direct. )va crapa ori pivotul de la bascula, ori bascula, ori rulmentul ori lonjeronul (daca nu se rupe intre timp motorul din suporti)

 

Din punctul meu de vedere amortizorul si directia vor fi protejate.

 

Piesele mai solicitate decat normal vor fi:

pivotul de la bascula si prinderea 2 a basculei pe lonjeron.

 

Eu cred ca soferul va suferi mai mult decat amortizorul sau directia :)

 

In cazul meu nu as cauta sa rigidizez masina mai mult decat este deja. La mine bucsa respectiva pare a fi cea originala desi masina se apropie de 170.000 km. Mai bine schimbam drumurile decat masinile :lol:

In germania la o masina noua pana in 100.000 km nu schimbi nicio articulatie indiferent de producatorul masinii. (fie ca e daewoo, lada sau dacia). Cele mai bune duc 150.000-200.000 km.

 

 

La masina mea am schimbat bucsa de pe brat, piesa uzata era OEM la 185.000lm. Nu cred sa fi fost schimbate. Cert este ca in aprox. 10.000km de Romania au cedat.

Link to comment
Share on other sites

In cazul meu nu as cauta sa rigidizez masina mai mult decat este deja.

 

 

masina mea nu s-a rigidizat deloc mai mult decat era,insa la directie si frana este mai precisa, la gropi este acelasi soc..eu unul asa percep de la volan.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

inseamna ca orice vibratie (anticipata de producator si prevazuta in specificatiile piesei) nu se mai amortizeaza in bucsa poliuretanica, cum se intampla la cele OEM...

 

Eu cred ca restul articulatiilor vor fi protejate nu distruse.

E ca si cum as suda bascula de lonjeron direct fara nici o bucsa. Restul articulatiilor vor rezista mai mult pentru ca toate socurile vor fi transmise prin intermediul basculei in lonjeron direct. )va crapa ori pivotul de la bascula, ori bascula, ori rulmentul ori lonjeronul (daca nu se rupe intre timp motorul din suporti)

 

Din punctul meu de vedere amortizorul si directia vor fi protejate.

 

Piesele mai solicitate decat normal vor fi:

pivotul de la bascula si prinderea 2 a basculei pe lonjeron.

 

Eu cred ca soferul va suferi mai mult decat amortizorul sau directia :)

 

In cazul meu nu as cauta sa rigidizez masina mai mult decat este deja. La mine bucsa respectiva pare a fi cea originala desi masina se apropie de 170.000 km. Mai bine schimbam drumurile decat masinile :lol:

In germania la o masina noua pana in 100.000 km nu schimbi nicio articulatie indiferent de producatorul masinii. (fie ca e daewoo, lada sau dacia). Cele mai bune duc 150.000-200.000 km.

 

 

La masina mea am schimbat bucsa de pe brat, piesa uzata era OEM la 185.000lm. Nu cred sa fi fost schimbate. Cert este ca in aprox. 10.000km de Romania au cedat.

la 65 mii au picat bucsele bascula OEM la mine,toti km facuti in Romania :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu stiu pe cineva care a cumparat un golf 4 de nou si la 2000 km a dat intr-o groapa de a indoit amortizorul si a trebuit sa il schimbe. Altii au 120.000 km si amortizoarele pe acelasi golf 4 au >90% din eficienta.

Nici amortizoarele nici articulatiile nu sunt facute sa dai cu ele in gropi. Cine a trecut pe dealul negreu in ultima luna stie despre ce vorbesc. Uneori apuci sa le acolesti si alteori nu... :lol: BMW-ul a stat la repaus ca stiam ca e drumul prost :)

La mine era cauciucul de la bucse imbatranit-crapat - de cand am cumparat masina; e clar ca nu au fost schimbate niciodata. Dar nu are pic de joc.

 

PS: trebuie luat in calcul ca bucsa pusa nu avea calitatea celei originale (desi probabil cei de la care ai cumparat asa au pretins). Si eu merg cu masina in romania de 20.000 km. Si mai am 20.000 km pana la urmatoarea revizie :) si 1 an pana la urmatorul ITP.

 

la 65 mii au picat bucsele bascula OEM la mine,toti km facuti in Romania :)

 

65.000 km in romania sunt echivalenti cu cel putin 200.000 km in germania sau franta. Adica au tinut foarte bine.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Passatul fratelui meu are 215.000 km, adus din Germania de la 155.000 km. La ITP masina e beton, si a rulat cu jante de 17'.

 

Un Passat mai vechi l-am vandut la 210.000, masina a fost luata la 110.000km - 90.000km, a fost masina tatalui meu.

 

La un Mercedes Vaneo de la 60.000 -120.000 in prezent nu am umblat la geometrie si nici nu s-au schimbat articulatii. Masina ruleaza cu anvelope de 195/50/16.

 

Mercedes Vito masina pe firma de la 170.000- la 230.000 am schimbat doar bucsele de la bara stabilizatoare si un rulment (gropile patriei)

 

Stiu datele astea pentru ca eu le fac intretinerea:

 

La BMW cum am spus intr-un post, masina adusa la 170.000 de km in tara pe la 182.000km am schimbat bucsele acum am 13.000 cu cele noi si parca nu mai sunt la prima tinerete (Febi), nu bat dar nici stranse nu sunt. Poate o sa incerc si eu PowerFlex-urile astea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.