Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Daca e sa comparati turbo benzina vs turbo diesel, castiga benzina la capitolul performante si dieselul la economie de combustibil.

Turbo diesel vs benzina aspirat, castiga turbo diesel.

 

Cand erau putine motoare turbo pe benzina inca turbodieselul facea legea. Acum, s-au mai schimbat lucrurile si retineti, benzinarele cu turbo inca nu sunt la fel de avansate tehnologic precum dieselarele.

Sa vedeti cand o sa fie turbo cu geometrie variabila si alte alea si pe benzinare, o sa fie rupere. Din pacate si la consum.

Discutia trebuia sa o faceti pe considerente fizice in primul rand, dar deh, google doar iti cauta ce-i ceri, nu te si invata ce sa cauti. Luati si bagati fraza ca definitie la "duma" zilei ;)

...na bine...mi-am batut gura degeaba...majoritatea argumentelor au fost in favoarea benzina aspirat chiar fata de diesel biturbo...audi, 530i etc...da se pare ca am vorbit degeaba...chiar si dvdcore recunoaste ca stock pierde greu dieselul de la o anumita viteza, deci fenomenul exista si doar poate fi estompat de remap si tu spui acum ca bate benzinarele aspirate...hm ...nu mai zic nimic, decat ca ar fi bine sa vedem niste argumente in sensul asta...altfel...vorbim sa ne dam cu presupusu...

Link to comment
Share on other sites

Citat din dvdcore

 

"Ca si comparatie 535-ul resoftat 340-350 cai scoate 18.5s 0-200, iar modelul nou F10 550i 4.4 V8 BI-TURBO scoate 18s 0-200!! Jumatate de secunda care e ca si nesemnificativa. Dupa 230-240 insa benzinara se duce constant spre top speed, iar dieselul incepe sa oboseasca.

Evident ca F10 550i-ul resoftat face ravagii si se tine dupa M5 E60, dar e totusi tehnologie 2005 vs 2010, si un consum dublu la 550i.

Probabil noul F10 535d va fi dus undeva la 400 de cai si 750-800nm.

 

Pe reprize aprox intre 100 -240 dintre Carrera 4s 2010, CL 63 AMG, Audi S8 v10, Audi R8 4.2 ... doar porsche-le s-a dus o masina in fata , restul cam la fel cu a mea"

 

Asta ne scria dvdcore acum vreun an pe postul de la masina mea. Vad ca a inceput din nou cu laudatul pe aici.

 

O da cu 18-19 secunde resoftata 0-200 cand stoc 535d e 25 secunde.

Pune-ne si noua un film cu masina ta in comparatie cu vreo masina din aia mai sus sa vedem monstrul ala diesel la lucru. Ca pe forum e usor sa vorbesti si sa te lauzi .

Imi pare rau ca nu stau in Romania ca veneam cu 500 euro jos si vedeam dupa aia care pe cine. Dar poate te rezolva @radusky. sau dai de vreun Megane RS, R-Type resoftat etc.

Mai mint si eu dar sa zic ca fac masini de 4.3-4.6 sec (Audi R8) ( 14.9 0-200 km/h, 12.5sec 0-400 m) cu un diesel de 6.4 sec care behaie de la 120 in sus e deja fantezie .

 

Uite aici timpi de 0-200 km/h ca sa vezi cam ce aberatii scrii cu 18.5 secunde ale tale :

Cam asta ar fi "competitoarele tale"

 

18.1 - AC Schnitzer 135i ACS1 (360 ps)

18.1 - Artega GT 300PS/1303 kg

18.1 - Maserati Spyder Cambiocorsa 390PS/1752 kg

18.2 - Audi S8 (450 ps)

18.2 - Ferrari 456 GT (442 ps)

18.2 - Porsche 997 Carrera 325PS/1470 kg

18.3 - Audi A8L 6.0 Quattro 450PS/2068 kg

18.3 - BMW M3 E46 343PS/1560 kg

18.3 - Mercedes C55 AMG (sport auto 2004)

18.5 - BMW 650i Coupe 367PS/1693 kg

18.5 - BMW M Compact 321PS/1339 kg

18.6 - Audi S4 Sedan (333 ps)

18.6 - BMW E39 M5 (400 ps)

18.6 - Lotus Exige Mk. II Cup 260

18.7 - Porsche 911 carrera Cabriolet (325 ps)

18.7 - Porsche Cayman S PDK (sport auto 04/2009)

18.7 - Radical SR3 (205 ps)

18.8 - Aston Martin V8 Vantage 385PS/1636 kg

18.8 - Audi RS4 Cabriolet (420 ps)

18.8 - BMW E46 M3 343PS/1560 kg

18.8 - Mercedes Benz ML63 AMG (510 ps)

18.8 - Porsche Cayenne Turbo Enco 638PS (Nardo 2006)

18.9 - BMW E39 M5 (400 ps)

18.9 - BMW Z4 M Coupe (sport auto 2006)

18,9 - Eibach V8 HP 400+ (V8 Vantage) (402 ps)

19.0 - Jaguar XKR-S (416 ps)

Link to comment
Share on other sites

daca zici tu DSF.. citeste posturile de mai sus... unde poti vedea un 535d F10 care scoate 12s 100-200, mai bine cam ca toate enumerate de tine.

 

Nu trebuie sa demonstrez nimic...prefer sa nu o iau de la capat cu polemica. Sunt f multe versus-uri pe net, incat poti vedea singur... vezi pe forumurile din uk sau pe e60.net cum 535d resoftat se tine cu RS4 sau E39 M5 (stock) pe 100-200.

 

Nu am zis ca fac R8 4.2, am zis ca s-a dus la fel cu a mea... dar pe 2 reprize de cam 120-220. Poate era si manual si omul nu prea le avea cu schimbatul.

 

Ah, ba uite un exemplu:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

 

M5-ul de aici e f modificat, are peste 450 cai. Pe m5board chair si posesorul spunea ca daca era stock,535-ul era in fata... pe repriza asta, ca dupa 240 se duce oricum m5-ul si stock.

Si cu asta eu am terminat, o sa vb strict doar d masina mea.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

...LINISTE...TOTALA....imi tiuie urechile...s-au linistit, ramane turbo kick-ul drept consolare...si mugetul de diesel la 4000 de ture...cand te gandesti ca am intalnit dieselari care pretindeau ca diesel e mai "rafinat" decat otto....

 

 

deci gata ! l-ai facut ! :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Imi place ca le gasesti : 650 cabrio , adica mai greu si mai incet ca un 650 normal cu aproape o secunda ( 5.8 la cabrio am gasit eu timpul si 5 la cel normal) vs un e92 care nu e e60 si un model 2010 alearga 5.9 stock. Lasand la o parte ca din film 6-arul nu prea ii da in gura si nici nu stii daca 3-arul e stoc.

Mai bine ai cauta un 535d vs ce 550i, 545i etc, adica ce avem prin curtile noastre ca filme pe youtube gasesti garla. Filmeaza-ne tu ceva cu masina ta vs ce vrei tu si dupa aia te credem.

N-am nimic personal cu tine, nu vreau sa fac polemici benzina vs diesel dar m-am dat de 2 ori cu 535d , prima data stock si dupa aia urcat pe la 320 cai si aveam vreo cateva autobuze in fata pana pe la 180 km/h, si sunt de acord cu tine ca mai ales softat se tine bine pana la 120 km/h de un v8 benzina, dar dupa aia nu mai are suflu.

Si vorbesc de masina mea de 545i, daca incerci cu un 550i n-apuci sa-i ajungi la roata din spate. De restul de sf-uri pe care le amintesti tu mai sus, mi -e mi-ar fi si rusine sa zic ca am stat langa ele. Vezi ca sunt la mine in topic niste filme cu Porsche-uri , unde ma cam duc peste Carrera aia la viteza mare, dar n-as avea tupeu sa fac un 0-200 cu el pe bani, poate un 150 pana la viteza maxima, da.

Link to comment
Share on other sites

Imi place ca le gasesti : 650 cabrio , adica mai greu si mai incet ca un 650 normal cu aproape o secunda ( 5.8 la cabrio am gasit eu timpul si 5 la cel normal) vs un e92 care nu e e60 si un model 2010 alearga 5.9 stock. Lasand la o parte ca din film 6-arul nu prea ii da in gura si nici nu stii daca 3-arul e stoc.

Mai bine ai cauta un 535d vs ce 550i, 545i etc, adica ce avem prin curtile noastre ca filme pe youtube gasesti garla. Filmeaza-ne tu ceva cu masina ta vs ce vrei tu si dupa aia te credem.

N-am nimic personal cu tine, nu vreau sa fac polemici benzina vs diesel dar m-am dat de 2 ori cu 535d , prima data stock si dupa aia urcat pe la 320 cai si aveam vreo cateva autobuze in fata pana pe la 180 km/h, si sunt de acord cu tine ca mai ales softat se tine bine pana la 120 km/h de un v8 benzina, dar dupa aia nu mai are suflu.

Si vorbesc de masina mea de 545i, daca incerci cu un 550i n-apuci sa-i ajungi la roata din spate. De restul de sf-uri pe care le amintesti tu mai sus, mi -e mi-ar fi si rusine sa zic ca am stat langa ele. Vezi ca sunt la mine in topic niste filme cu Porsche-uri , unde ma cam duc peste Carrera aia la viteza mare, dar n-as avea tupeu sa fac un 0-200 cu el pe bani, poate un 150 pana la viteza maxima, da.

la 545 si 550 nu ar avea motive sa caute prea multe...tot incerc sa explic ca treaba nu e deloc clara fata de 530i...cel putin stock...

Link to comment
Share on other sites

explica-mi te rog de unde diferenta de 1,5 secunde la f10 535i de la 0 la 100: in unu e 5 iar in celalalt 6,5. Deci cum e pana la urma?

 

Nu inteleg la ce te referi? Care unu cu 5 si care cu 6.5

 

Nu e vb ca n-am cautat, ci n-am gasit. Doar dif de accelerari separate

 

Ex de 545i 0-200 in 21s:

 

100-200 in 14-15s. Ce autobuze ai dat tu nu stiu, mai ziceai de mine ca mint.

Eu zic ca ma tin dupa una alta, si tu ca dai autobuze :LMAO:

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

la 545 si 550 nu ar avea motive sa caute prea multe...tot incerc sa explic ca treaba nu e deloc clara fata de 530i...cel putin stock...

 

:D

 

Iar toate filmele alea n-au relevanta atata timp cat nu e masina lu dvdcore acolo. Nu tot ce zboara se mananca si nu tot ce e stock pe youtube e adevarat. Evident ca daca ai bani de bagat poti sa duci un 535d la 450-500 cai si sa rupi multe masini, dar asta nu inseamna ca masina lui dvdcore are caii aia si performantele astea. Vorbim de dragul de a vorbi.

 

A scos ESS Tuning compresoare pentru N62 adica 475 cai pentru 545i si vreo 530 cai pentru 550i . Cand o aparea vreun film cu un 545i pe internet care rupe M5-ul si mai si scrie stock la inceput o sa-l pun si eu pe aici ca sa ne contrazicem. Pana una alta hai sa vorbim de masinile noastre.

 

Nu inteleg la ce te referi? Care unu cu 5 si care cu 6.5

 

Nu e vb ca n-am cautat, ci n-am gasit. Doar dif de accelerari separate

 

Ex de 545i 0-200 in 21s:

 

100-200 in 14-15s. Ce autobuze ai dat tu nu stiu, mai ziceai de mine ca mint.

Eu zic ca ma tin dupa una alta, si tu ca dai autobuze :LMAO:

 

Pai 545i o-200 in 21s si 535d stock in 25-26 secunde . Adica sunt in fata.

535d resoftata, recupereaza din distanta de la final dar tot sant in fata adica e undeva intre 21-25 secunde.

Pana una alta 21s la 545i e timp oficial , 25.5s la 535d e oficial , alea 17.5-18.5 sec pe care la aberezi tu la masina ta, trebuie sa le demonstrezi, nu cu filme cu alte masini de pe net ci cu masina ta.

 

Oricum ne certam degeaba pentru ca problema asta are o singura rezolvare, eu pun ceva jos, tu pui ceva jos si vedem dupa aia pe 0-200 , daca se califica Romania.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg la ce te referi? Care unu cu 5 si care cu 6.5

 

Nu e vb ca n-am cautat, ci n-am gasit. Doar dif de accelerari separate

 

Ex de 545i 0-200 in 21s:

 

100-200 in 14-15s. Ce autobuze ai dat tu nu stiu, mai ziceai de mine ca mint.

Eu zic ca ma tin dupa una alta, si tu ca dai autobuze :LMAO:

Pai intr-un filmulet 535i face 5s, asa scrie, si in celalalt ai zis ca 6,5 s. Uita-te la ce ai postat...am vazut eu gresit si am dreptate pe jumate: 535i are 6,1 nu 5 s pana la 100, dupa cum scrie acolo

Edited by radusky
Link to comment
Share on other sites

:D

 

Iar toate filmele alea n-au relevanta atata timp cat nu e masina lu dvdcore acolo. Nu tot ce zboara se mananca si nu tot ce e stock pe youtube e adevarat. Evident ca daca ai bani de bagat poti sa duci un 535d la 450-500 cai si sa rupi multe masini, dar asta nu inseamna ca masina lui dvdcore are caii aia si performantele astea. Vorbim de dragul de a vorbi.

 

A scos ESS Tuning compresoare pentru N62 adica 475 cai pentru 545i si vreo 530 cai pentru 550i . Cand o aparea vreun film cu un 545i pe internet care rupe M5-ul si mai si scrie stock la inceput o sa-l pun si eu pe aici ca sa ne contrazicem. Pana una alta hai sa vorbim de masinile noastre.

 

 

 

Pai 545i o-200 in 21s si 535d stock in 25-26 secunde . Adica sunt in fata.

535d resoftata, recupereaza din distanta de la final dar tot sant in fata adica e undeva intre 21-25 secunde.

Pana una alta 21s la 545i e timp oficial , 25.5s la 535d e oficial , alea 17.5-18.5 sec pe care la aberezi tu la masina ta, trebuie sa le demonstrezi, nu cu filme cu alte masini de pe net ci cu masina ta.

 

Oricum ne certam degeaba pentru ca problema asta are o singura rezolvare, eu pun ceva jos, tu pui ceva jos si vedem dupa aia pe 0-200 , daca se califica Romania.

 

 

...there is no replacement for displacement...and that's it...

Link to comment
Share on other sites

nimeni nu a contrazis ca 535d nu ar fi deosebita...pe mine chiar m-ar fi interesat in locul actualului...dar nici nu am gasit combo-ul dorit si parca totusi mi-era cam frica de turbine (si nu neaparat in mod nefondat - intrati pe site-urile idn state si vedeti cate probleme au 535i-urile e60, chiar daca a fost premiat)...faptul ca o masina nu e nevoie sa fie foarte turata are doar partial legatura cu ce poate ea intr-adevar..

 

ce mai este interesant este ca intr-un loc spune ca 535i are 5 secunde, iar in alt video spune ca are 6,5 (linkuri date de el). la a mea pe diverse site-uri si reportaje spune chiar 5,2...dar cartea spune clar, 5,6 suta (automata), deci nu are rost sa o mai intorc...iar remap-ul de 350 cp la 535d este 5,9...deci un rahat fata de 6,4 stock...atata galagie in jurul acestei masini (M-ul diesel), si nu doar la noi, si in alte tari din europa...si pentru ce, pentru 6,4 suta si dupa...somn de voie...nu ma intelege gresit, nu o compar cu a mea...da sa vezi ca adoarme dupa 120, pe cifre confirmate, pe de o parte, si pe de alta parte sa auzi ca se tine dupa porsche si r8...hm...ceva imi scapa...si as fi curios ce anume...

 

Eu zic cã eºti mai câºtigat cu un 550i. :)

Sunetul e superior, iar fiabilitatea e cu siguranĂža mai mare fiind un motor mare Âşi aspirat pe benzinĂŁ.

 

ÂŞi acum, fĂŁrĂŁ supĂŁrare, 535d stock de 286 cp face suta ĂŽn 6.4 secunde.

E bine pentru un diesel de 3 litri, chiar foarte bine, dar sa nu exagerĂŁm, nu e vreun supercar Âşi e la mare distanÞã de M-uri sau alte maÂşini care costĂŁ suta de mii de € lejer cu tot cu opĂžiuni.

 

E60 535d resoftat nu intrĂŁ ĂŽn ecuaĂžie pentru mine pentru cĂŁ nu prezintĂŁ ĂŽncredere pe termen lung din punct de vedere al fiabilitĂŁĂžii, mai ales din cauza cutiei.

 

Normal este sĂŁ comparĂŁm maÂşini stock dacĂŁ tot facem comparaĂžia.

 

Nu discut decizia proprietarului de a-Âşi resofta maÂşina, fiecare face ceea ce doreÂşte cu maÂşina proprie, eu vorbesc doar la modul general.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic că eşti mai câştigat cu un 550i. :)

Sunetul e superior, iar fiabilitatea e cu siguranţa mai mare fiind un motor mare şi aspirat pe benzină.

 

Şi acum, fără supărare, 535d stock de 286 cp face suta în 6.4 secunde.

 

F10 550i nu prea e aspirat. Acum nu stiu la care 550i te referi, o fi altul si nu stiu eu.

F10 530d face suta in 6,3 secunde. Si nu are decat 245 de cai si e si mai greu decat e60. Uite ce minuni poate face o transmisie buna.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

...there is no replacement for displacement...and that's it...

Daca iti aduc o japoneza 2.0 t cu 205 cp/l ai sa zici ca e irosita degeaba cilindreea aia uriasa 4.8 360 cp nici 90 cp/l.

 

Vremea motoarelor aspirate a cam apus, nu numai din cauza cilindreei dar si din cauza taxelor.

 

Acum la mare cautare sunt 2.0 t 3.0t bi-turbo de orice natura.

 

335i vishnu sau ma rog orice versiune tunata a lui printr-o simpla remapare umileste M3 e92.

 

335d 535d sunt versiuni economice a omoloagelor sale pe benzina care doar prin resoftare sar de pragul celor 100 cp/l.

 

Tie iti trebuie un kit kompressor/turbo costisitor de montat, greu de reglat la noi fra un mecanic bun si multe probleme de fiabilitate.

 

Din toata situatia asta vad mult mai castigata un dizel bi-turbo cu remapare facuta cu o economie superioara,cuplu urias,iar top speedul e prea putin relevant in conditiile in care te alergi pe un drum virajat.

SI nu in ultimul rand nu exista masina sport fara aceste determinari ale raportului cp/l , cp/tona, cp/kg.

 

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

in segmentul superior nimic nu inlocuieste un aspirat mare. In afara de tot felul de cifre si microsecunde la suta, pur si simplu feeling-ul e cu totul altul. Turbo e inventat de multi multi ani ...si puteri mari se obtin de acum 20-30 de ani...

Ce se face acum la benzinare de capacitate mare, se pune un low pressure turbo sa imbunatateasca putin raspunsul la turatii mici. si sa scada ceva la consum in oras, dar asta se face mai mult pentru imbunatatirea emisiilor..

Cuplu peste 4-500 NM deja e greu de dus la roata, de fapt in 80% din cazuri nici nu ajunge acolo. Vorbesc de masini normale de strada..

Link to comment
Share on other sites

Daca iti aduc o japoneza 2.0 t cu 205 cp/l ai sa zici ca e irosita degeaba cilindreea aia uriasa 4.8 360 cp nici 90 cp/l.

 

Vremea motoarelor aspirate a cam apus, nu numai din cauza cilindreei dar si din cauza taxelor.

 

Acum la mare cautare sunt 2.0 t 3.0t bi-turbo de orice natura.

 

335i vishnu sau ma rog orice versiune tunata a lui printr-o simpla remapare umileste M3 e92.

 

335d 535d sunt versiuni economice a omoloagelor sale pe benzina care doar prin resoftare sar de pragul celor 100 cp/l.

 

Tie iti trebuie un kit kompressor/turbo costisitor de montat, greu de reglat la noi fra un mecanic bun si multe probleme de fiabilitate.

 

Din toata situatia asta vad mult mai castigata un dizel bi-turbo cu remapare facuta cu o economie superioara,cuplu urias,iar top speedul e prea putin relevant in conditiile in care te alergi pe un drum virajat.

SI nu in ultimul rand nu exista masina sport fara aceste determinari ale raportului cp/l , cp/tona, cp/kg.

 

...sigur ca da, cum spui tu....tampitii astia de la audi...4.2 fsi, 0-100 5,5 pentru o limusina de 2 tone...sau w 12... cine naiba spunea ca audi inseamna avans tehnologic?! Parerea mea este ca bmw face o greseala readucand la viata benzinarele biturbo..mizeaza prea mult pe ele....se zvoneste despre noul 528, turbo sau biturbo, in 4 cilindri...sa-i auzi pe aia din state, ce-i la gura lor...masina de 60000 de dolari in 4 cilindri...si mai terminati cu prostiile de pe youtube ca sunteti ridicoli, ce naiba...inteleg orice, nu ma intereeeaza masina mea sau a altuia, da faza cu filmulete de pe youtube la care inghititi orice rahat e de toata jena!...

Link to comment
Share on other sites

Piata din State e total diferita de cea din europa (sau din orice alta parte a lumii). Unde altundeva ai vazut mase de moroni mergand cu autobuze imense cu motoare de 500cp, in conditiile in care limitarile sunt 50km/h in oras si 130km/h in afara?

Deci partea cu 4 cilindri e strict o chestie de educatie. Si cand o sa mearga cu el si o sa vada ca trage la fel cu cel de 6 cilindri, dar consuma mai putin, n-o sa mai comenteze.

 

Pe de alta parte trendul mondial e de reducere a capacitatii motoarelor, din ratiuni de taxare, norme de poluare si de economie. Motoarele de 4l o sa dispara de pe masinile noi in cativa ani..

Link to comment
Share on other sites

Daca si aia de la M5board inghit rahat.. sa fim seriosi :rolleyes:

 

F10 550i nu prea e aspirat. Acum nu stiu la care 550i te referi, o fi altul si nu stiu eu.

Era vorba de E60 550i care e aspirat.

 

O mai spun o data:

 

E60 535d resoftat > E60 545i,550i stock

F10 535d resoftat ~= F10 550i stock, cu momente mai rapide pt 535 pe reprize scurte

 

Si vb pana in 200km/h.

 

Nu inteleg asta cu "aia nu e masina lui dvdcore". Pai de unde stii ca a mea nu e super tunata si are 500 de cai?

Sunt zeci de filme cu ~13s 100-200 pe youtube, si toate false: batman, batman.

 

O sa filmez si un 100-200 la a mea si o sa vezi ;)

 

Legat de turbo, da exista EVO cu 2.0 800-1000 de cai, dar au un lag super mare si fiabilitate 0.

Mai interesant am vazut Honda S2000 2.0 aspirat 300 de cai. Un motor f fiabil.

 

Offtopic:

Legat de turbo pe M-uri, sincer as fii preferat sa vad un motor similar celui de pe 458 italia, un V8 aspirat de 560cai si 550nm. O adevarata bijuterie.

Dar trebuiau sa puna turbo pt ca sa tina pasul cu competitia AMG (acum si ei cu turbo) si RS la nivelul de emisii si consum.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Daca iti aduc o japoneza 2.0 t cu 205 cp/l ai sa zici ca e irosita degeaba cilindreea aia uriasa 4.8 360 cp nici 90 cp/l.

 

Vremea motoarelor aspirate a cam apus, nu numai din cauza cilindreei dar si din cauza taxelor.

 

Acum la mare cautare sunt 2.0 t 3.0t bi-turbo de orice natura.

 

335i vishnu sau ma rog orice versiune tunata a lui printr-o simpla remapare umileste M3 e92.

 

335d 535d sunt versiuni economice a omoloagelor sale pe benzina care doar prin resoftare sar de pragul celor 100 cp/l.

 

Tie iti trebuie un kit kompressor/turbo costisitor de montat, greu de reglat la noi fra un mecanic bun si multe probleme de fiabilitate.

 

Din toata situatia asta vad mult mai castigata un dizel bi-turbo cu remapare facuta cu o economie superioara,cuplu urias,iar top speedul e prea putin relevant in conditiile in care te alergi pe un drum virajat.

SI nu in ultimul rand nu exista masina sport fara aceste determinari ale raportului cp/l , cp/tona, cp/kg.

 

E 7000-9000 dolari un kit de compresor la ESS pentru N62 + garantie la motor , etc.

 

Evident ca pe hartie si pe circuit un motor turbo/biturbo arata bine, dar multi uita ceva : in 95% din trafic mergem normal, si aici un V8 exceleaza. Trage din orice treapta, nu trebuie sa ii dai mai mult de 2000 ture, nu ai varfuri de cuplu , turbo lag etc. Un motor foarte potrivit pentru un e60. Nu stiu cat de bine ar sta dinamic un e60 cu un motor de 2l sau 1.8 turbo sau biturbo de japoneza cu o curba de cuplu ascutita si putere maxima la 7500 ture.

 

Plus ca la motoarele turbo mai ai si alte dureri de cap, sa ai grija sa lasi turbina sa se raceasca inainte sa opresti motorul, mai pretentioasa la regimul de ture, etc. E plin netul de povesti de groaza cu N54 parca de pe 335/535i cu pompa de benzina si alte nimicuri care pica des.

Evident daca masina e noua si ai garantie nu conteaza prea mult, dar majoritatea cumpara sh si daca iti pica cele 2 turbine si pompa de benzina deja fac cat jumatatea masinii.

Pe cand la un V8 daca ii pui ulei , filtre si bujii la timp n-are ce sa pice pana in 300-400 mii km avand in vedere regimul de turatii si presiune relaxat la care lucreaza motorul.

 

Iar ca si consum garantat traversez Germania cu medie mai mica ca un 320i, in conditii de mers normal adica peste 150 km/h. Respectiv 10-11 l /100 km fara ACC si cu ACC 9l /100 km. Banuiesc ca nici un 535d nu consuma 5l /100 km in conditiile astea, asa ca unde ar fi avantajul ?

 

Daca si aia de la M5board inghit rahat.. sa fim seriosi :rolleyes:

 

 

Era vorba de E60 550i care e aspirat.

 

O mai spun o data:

 

E60 535d resoftat > E60 545i,550i stock

F10 535d resoftat ~= F10 550i stock, cu momente mai rapide pt 535 pe reprize scurte

 

Si vb pana in 200km/h.

 

Nu inteleg asta cu "aia nu e masina lui dvdcore". Pai de unde stii ca a mea nu e super tunata si are 500 de cai?

Sunt zeci de filme cu ~13s 100-200 pe youtube, si toate false: batman, batman.

 

O sa filmez si un 100-200 la a mea si o sa vezi ;)

 

Legat de turbo, da exista EVO cu 2.0 800-1000 de cai, dar au un lag super mare si fiabilitate 0.

Mai interesant am vazut Honda S2000 2.0 aspirat 300 de cai. Un motor f fiabil.

 

Offtopic:

Legat de turbo pe M-uri, sincer as fii preferat sa vad un motor similar celui de pe 458 italia, un V8 aspirat de 560cai si 550nm. O adevarata bijuterie.

Dar trebuiau sa puna turbo pt ca sa tina pasul cu competitia AMG (acum si ei cu turbo) si RS la nivelul de emisii si consum.

 

Pai tu te laudai ca te tii de R8 si alte OZN-uri nu aia din filmele de pe youtube. Mai ramane sa ne si demonstrezi. Daca aveai tu 500 cai pe masina veneai macar cu o diagrama de putere, sau un timp 0-400 m , nu cu povesti de scara blocului. Vezi ca mai erau niste baieti pe aici pe forum cu 320d la 300 cai . Macar aia au venit cu un film cu dyno.

 

Am mai scris eu pe aici . Pentru multi posesori de diesel cuplu peste 400 nm intra la categoria etnobotanice, doar ca e mare mica diferenta intre bagatul in scaun si cum fuge in realitate o masina.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

Piata din State e total diferita de cea din europa (sau din orice alta parte a lumii). Unde altundeva ai vazut mase de moroni mergand cu autobuze imense cu motoare de 500cp, in conditiile in care limitarile sunt 50km/h in oras si 130km/h in afara?

Deci partea cu 4 cilindri e strict o chestie de educatie. Si cand o sa mearga cu el si o sa vada ca trage la fel cu cel de 6 cilindri, dar consuma mai putin, n-o sa mai comenteze.

 

Pe de alta parte trendul mondial e de reducere a capacitatii motoarelor, din ratiuni de taxare, norme de poluare si de economie. Motoarele de 4l o sa dispara de pe masinile noi in cativa ani..

...da piata din state e mai importanta pentru bmw decat cea din europa, inghite mai mult...ai dreptate, e diferita...w12 de la a8l s-a marit la 6,3 litri...amg cred ca sta inca bine pe piata (ca sa fiu in clar, vorbesc de motoare aspirate, cu pretentii)...povestea asta cu turbo la benzina va prinde la motoarele pana in 2l...restul cred ca e o greseala pentru care va costa bmw...uita-te la lexus, mercedes, audi...toate raman pe aspirate in principal...deci ce face bmw nu e neaparat trendul mondial...

Link to comment
Share on other sites

stai linistit, cum spuneam, inca nu exista inlocuitor pentru aspirat mare. O sa fie in continuare motoare aspirate mari la premium.. sau cel mult low pressure turbo..cum e pe noile motoare mari.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.