Jump to content

E 60 Merita sau nu?


nik_romania

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu unul ma refeream daca se merita sa imi iau E60 in comparatie cu X5,mercedes E-klass,audi A6 sau masinu care au preturi apropiate pana in  si daca merita benzina sau diesel

94084[/snapback]

Cu X5-ul nu are rost comparatia.

Benzina sau diesel, depinde de buget. Zgomotul nu e foarte mare la 530d iar diferenta e de vreo 0.1s parca la 0-100kmh, fata de 530i.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Pai cine si-a luat E60 nu mai vrea sa coboare din masina sa vina la calculator sa posteze impresii :blink: ...acum serios nu cred ca sintem multi cu E60 si cu f mult timp liber,o parere rapida,o am din septembrie,am mers 90% in oras(are cutie automata)consum cam 11,5%in traficul de Bucuresti,afara imi ia 9% la viteza de 200km/h cu pilotul automat, am facut 17.000 de kilometri si peste vreo 2000 ma duc la Autobavaria pt prima revizie.Este o masina superba care te imbie la condus,motorul de 3litri diesel este o locomotiva(de la rondul de la Casa Scinteii in directia Arcul de triumf ia 200km/h pina in radarele alea,si opresti si linistit la semafor)..Dezavantaje:cu toate ca am suspensie standard ,mi se pare f rigida datorita cauciucurilor runflat si nu prea suporta gropile si denivelarile,in rest totul pe +...si cu cit ai mai multe optiuni cu atit mai bine(am mers cu E60ul lui Romulus cu directie activa si e BELEA fata de directia standard)Poti afla f multe despre E60 aici

93584[/snapback]

Apropo de consumul tau. Eu am E60 525d si imi ia in oras si 15%. In afara cam 10%, iar pe autostrada cam 7%. Am piciorul cam greu, dar tot mi se pare mare in oras pentru o masina de generatie 2004. La AB mi-au zis ca e normal, nu e nimic anormal, ca depinde de sofer. Mai e careva care a scos media asta pe urban?

Link to comment
Share on other sites

Scria pe undeva mai sus de E60 la 30k? Atata e un Passat mai rasarit. Daca tin bine minte unul decent dotat ajungea pe la 50k... la AB

 

edit: am gasit si lista - pe la 40k CIP un 530. Pacat ca pe tot site-ul bmw.ro nu am gasit si dotarile care intra in banii astia... :blink:

Edited by mihaig
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Apropo de consumul tau. Eu am E60 525d si imi ia in oras si 15%. In afara cam 10%, iar pe autostrada cam 7%. Am piciorul cam greu, dar tot mi se pare mare in oras pentru o masina de generatie 2004. La AB mi-au zis ca e normal, nu e nimic anormal, ca depinde de sofer. Mai e careva care a scos media asta pe urban?

 

:blink: 15% ... poti sa te consideri fericit. Eu fac in general cam vreo ora si ceva de acasa (Militari) pana la munca (centru) dimineata pe la 8-9 si cam o ora inapoi seara pe la 7-8. Consumul meu este de approx 17-18% asta pentru ca pe o distanta de 8km mai mult stau decat merg :)

 

Cu toate acestea cand ies la drum lung e nemaipomenita ... 9% la 200kmh pe A2 pana la mare ... in 50 min am fumat autostrada :). Nu sunt vitezoman si in general imi place sa fiu safe insa la 200 la ora nu ai nici cea mai mica senzatie de teama.

 

Ca sa fiu un pic rautacios (si o zic pentru toti :)): Daca vreti consum scazut luati-va Toyota Yaris :):D:D:D Eu mi-am luat si statie de benzinarie de cand mi-am luat BMW :)

 

Povestea masinutei mele e o telenovela (ca tot isi zice fiecare parerea). Vroiam in toamna anului trecut sa-mi iau masina (sa schimb rabla cu care mergeam) si eram extrem de pasionat de Audi. Vroiam un A4 pentru ca imi placea la nebunie si am stat vreo 2 luni pe ganduri si pe net sa gasesc cea mai potrivita alegere (sh). Am cautat la noi, in Germania, Austria .. etc. M-am si plimbat cu cateva ca sa pot face comparatie. Toate pana intr-o seara cand un coleg de-al meu mi-a zis ca vinde Bmw-ul abia adus din Germania si m-a intrebat daca vreau sa ma plimb cu ea.

 

Din momentul in care m-am urcat in ea am simtit ca s-a sucit ceva in mine ... cand am ajuns pe DN1 eram pierdut... A doua zi am facut pe dracu in patru si am cumparat masina fara sa ma mai gandesc nici o clipa.

 

:D Dragoste la prima vedere? Nici cu nevasta-mea (chiar sunt casatorit) nu a fost asa.

 

Ce m-a dat gata a fost torsul masinii la 6k ture si kickback-ul de la 3k de ture in sus. Daca esti om de familie ca mine poti merge pana in 3500 fara probleme ca masina de oras :D dar cine poate rezista sa nu apese pedala?!?!?!

 

A scris cineva mai sus ca dupa ce te dai jos din masina si pleci mai intorci macar o data capul sa o privesti. Va pot spune cu siguranta ca odata ce te-ai urcat intr-un Seria 5 nu mai vrei nici macar sa te dai jos din ea.

 

O masina excelenta din toate punctele de vedere. Bate la fund orice Audi. Cine ar fi crezut ...

 

__________________________________

Proud owner of a BMW 520i (E60)

Link to comment
Share on other sites

mi se pare facut la pocneala interiorul la E60, un pumn de butoane si rotite aruncate aiurea.

 

in rest, as vota pentru un 535d ca sa simti ca ai trecut la alta generatie. 3 litri si 272 cp :blink:

 

in afara de probleme de soft nu am auzit sa se planga lumea.

Link to comment
Share on other sites

mi se pare facut la pocneala interiorul la E60, un pumn de butoane si rotite aruncate aiurea.

 

 

Si cand te gandesti cat de mult a fost studiat interiorul :)

Inseamna ca au fost sabotati. Le-a iesit un traforaj.

 

PS: impresionanta revenire a unui topic din 2006 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Povestea masinutei mele e o telenovela...

Din momentul in care m-am urcat in ea am simtit ca s-a sucit ceva in mine ... cand am ajuns pe DN1 eram pierdut... A doua zi am facut pe dracu in patru si am cumparat masina fara sa ma mai gandesc nici o clipa.

...

A scris cineva mai sus ca dupa ce te dai jos din masina si pleci mai intorci macar o data capul sa o privesti. Va pot spune cu siguranta ca odata ce te-ai urcat intr-un Seria 5 nu mai vrei nici macar sa te dai jos din ea.

...

O masina excelenta din toate punctele de vedere. Bate la fund orice Audi. Cine ar fi crezut ...

Aha, deci trebuie sa gasesc si eu pe cineva sa se urce in a mea, sa il fac un test drive :) Haideti baieti si fete, apelati cu incredere, love story garantat! :blink:

Mai in gluma, mai in serios, masina e de vinzare. 530d din 2004, pentru detalii PM.

Edited by test225
Link to comment
Share on other sites

mi se pare facut la pocneala interiorul la E60, un pumn de butoane si rotite aruncate aiurea.

 

 

Si cand te gandesti cat de mult a fost studiat interiorul :)

Inseamna ca au fost sabotati. Le-a iesit un traforaj.

 

PS: impresionanta revenire a unui topic din 2006 :blink:

 

Cam asta e singurul mare "minus" al unui E60..."traforajul" din interior....Dar la cum se conduce masinuta si la cum arata la exterior...i se iarta pacatul asta!

 

Dizal, dizal ...toata lumea vrea dizal... tinand cont ca performantele intre un 530i si un 530d sunt asemanatoare (cu un plus mic pt 530i) ...chiar atat de mult sa conteze litrii aia de benzina in plus?

Link to comment
Share on other sites

mi se pare facut la pocneala interiorul la E60, un pumn de butoane si rotite aruncate aiurea.

 

 

Si cand te gandesti cat de mult a fost studiat interiorul :)

Inseamna ca au fost sabotati. Le-a iesit un traforaj.

 

PS: impresionanta revenire a unui topic din 2006 :blink:

 

Cam asta e singurul mare "minus" al unui E60..."traforajul" din interior....Dar la cum se conduce masinuta si la cum arata la exterior...i se iarta pacatul asta!

 

Dizal, dizal ...toata lumea vrea dizal... tinand cont ca performantele intre un 530i si un 530d sunt asemanatoare (cu un plus mic pt 530i) ...chiar atat de mult sa conteze litrii aia de benzina in plus?

E interpretabil, daca nu prestezi un numar suficient de km ca sa amortizezi prin diferenta de consum dintre d si i, o sa te trezesti ca nu merita dizal-ul ala. Ce castigi la pompa, dai prin service.

 

PS: mai are si un alt mare minus, bug-urile. Dupa ce conduci un E60, nu numai ca "te indragostesti imediat de masina" si ce exprimari se mai folosesc, dar incepe sa ti se para foarte acceptabil MS Windows-ul, cu toate Service Pack-urile si blue-screen-urile lui.

Edited by chas3
Link to comment
Share on other sites

PS: mai are si un alt mare minus, bug-urile. Dupa ce conduci un E60, nu numai ca "te indragostesti imediat de masina" si ce exprimari se mai folosesc, dar incepe sa ti se para foarte acceptabil MS Windows-ul, cu toate Service Pack-urile si blue-screen-urile lui.

 

E60 nu prea mai are probleme de soft de ceva timp.De E90 nu mai zic deoarece este aproape de perfectiune. :blink:

Link to comment
Share on other sites

PS: mai are si un alt mare minus, bug-urile. Dupa ce conduci un E60, nu numai ca "te indragostesti imediat de masina" si ce exprimari se mai folosesc, dar incepe sa ti se para foarte acceptabil MS Windows-ul, cu toate Service Pack-urile si blue-screen-urile lui.

 

E60 nu prea mai are probleme de soft de ceva timp.De E90 nu mai zic deoarece este aproape de perfectiune. :blink:

Probabil. A trebuit insa sa treaca (,) cativa ani ca sa faca o treaba, in caz ca s-a rezolvat. Probabil a fost la fel de mult studiat si softul, ca si interiorul, inainte sa il bage in productie :)

 

Modelele LCI sunt mult mai bune la departamentul software...Si cred ca nici cele pre-LCI nu ar fi avut probleme, daca s-ar fi facut upgrade-urile cum trebuie si nu dupa ureche.

Eu unul nu am avut probleme deloc cu soft-ul (bat in lemn!) si sper sa nu am.

Un exemplu ar fi momentul cand oamenii s-au dus sa isi faca upgrade la CIP cat o fi fost ala ca am uitat, si s-au intors acasa fara "sprancene". Mi se pare penibil sa dai drumu la o varianta de soft si chipurile sa se numeasca facere de bine, si de fapt sa rezulte in ceva mai rau.

Primul LCI nu stiu cu ce progman vine sau daca dupa primul LCI s-au mai scos alte versiuni de soft, ziceam de cand a aparut E60-ul de felul lui, ca si primele tot E60 sunt doar.

 

Una peste alta, nu am nimic impotriva sa apara un recall, o imbunatatire, una alta, dupa lansarea unui model, dar dupa cum sta treaba (si aici ma refer de la inceputul modelului, nu ca la LCI nu se mai inteapa iDrive si gata) E60 e un failure (de multe ori o afiseaza singur pe iDrive) pentru ce pret avea/are.

Link to comment
Share on other sites

[ E60 e un failure (de multe ori o afiseaza singur pe iDrive) pentru ce pret avea/are.

 

Si asta e un failure :blink:

 

Problema este un pic mai complicata decat pare.Masinile sunt chemate in general pentru recall-uri, daca unele nu au apucat, ghinion.

O masina este 2 ani in garantie, in perioada asta se schimba softul probabil de aprox 10 ori daca nu si mai mult.Mi-e greu sa cred ca o masina veche de doi ani mai are multe probleme de soft, dar orice este posibil :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut la E60 upgrade-uri de soft la timp si n-am nicio problema. Nu m-a costat nimic. Acum daca nu te ocupi de masina, probail lipsesc multe upgradeuri si module mai noi. Nu da vina pe masina si pe BMW...

 

La cea actuala, am facut upgradeuri dar n-am avut niciun fel de problema. Totul merge snur.

 

Cat despe interior, eu cred ca s-a meritat fiecare banut bagat in studiu. Eu n-am gasit masina mai ergonomica si mai pe gustul meu decat asta... In plus, imi place. Trebuie ca au gandit totul pe gustul meu, altfel, nu-mi explic.

 

[ E60 e un failure (de multe ori o afiseaza singur pe iDrive) pentru ce pret avea/are.

 

Si asta e un failure :blink:

 

Problema este un pic mai complicata decat pare.Masinile sunt chemate in general pentru recall-uri, daca unele nu au apucat, ghinion.

O masina este 2 ani in garantie, in perioada asta se schimba softul probabil de aprox 10 ori daca nu si mai mult.Mi-e greu sa cred ca o masina veche de doi ani mai are multe probleme de soft, dar orice este posibil :)

 

Subscriu. Problema nu vine de la BMW.

Link to comment
Share on other sites

Nu putem spune ca bmw-urile sunt perfecte, insa se apropie de perfectiune! Intr-adevar, daca se fac reviziile la timp folosindu-se consumabilele recomandate, daca se fac upgrade-urile cand trebuie si se duc in service pt fiecare recall al modelului, sunt sanse foarte mici ca masina aceea sa mai aiba vreo problema!

 

Insa multa lume nu ia in considerare toate recall-urile pt ugrade de soft si alte modificari si de aici apar problemele!

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Insa multa lume nu ia in considerare toate recall-urile pt ugrade de soft si alte modificari si de aici apar problemele!

 

Nu este aceasta singura sursa de probleme, mai exista acea categorie de posesori de BMW care isi cumpara masini pe care nu si le permit, de multe ori prin credit bancar.

 

De asta majoritatea masinilor sh din Romania sunt in stare foarte proasta.

Link to comment
Share on other sites

Insa multa lume nu ia in considerare toate recall-urile pt ugrade de soft si alte modificari si de aici apar problemele!

 

Nu este aceasta singura sursa de probleme, mai exista acea categorie de posesori de BMW care isi cumpara masini pe care nu si le permit, de multe ori prin credit bancar.

 

De asta majoritatea masinilor sh din Romania sunt in stare foarte proasta.

 

Asta asa este...!

Per total E60 este o masina buna, cel putin pana acuma este singura care mi-a lasat si inca imi lasa acel "ranjet" de satisfactie imprimat pe "mecla"! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.