Jump to content

Baterie moarta ..


Recommended Posts

bine ca ai rezolvat, eu zic chiar ieftin :twoup:

Asa este ,deja ma gandeam sa ma las pagubas si sa o duc la electricean ..iti dai seama ca ma taxa.. :D

 

 

 

succes! ai scapat de un 'vampir'. 0.36A nu e normal dupa 15 min de asteptare, 0.036A este normal, atentie la scala aparatului!

 

p.s. am crezut ca ai verificat acel bec cand vroiai sa te bagi in portbagaj.. :)

cred ca mai ai un bec de ~5W la 12V care mai sta inca de veghe.

 

parasolarele au becuri in ele? ai verificat daca inchid bine?

Cred ca ,la aparatul ce il am eu cand indica 0.36 este exact cu 0.036 cat indica alte aprate ,pt ca apratul meu afiseaza o serie de numai 3 numere,respectiv (0.00)..

Becul din portbagaj chiar nu l-am verificat la inceput ,imi era cel mai la indemana de verificat... :)

Sunt sigur ca nu mai am alt consumator in interior ,pt ca siguranta 33 ce are legatura cu toate becurile de interior imi indica 0 consum,dupa ce inchid masina..Deci cam asta ar fi... :(

 

 

ca sa fii sigur, seteaza aparatul pe 200mA si daca iti arata 36 in stand by atunci chiar ai 0.036A adica 36mA, daca iti arde siguranta aparatului inseamna ca ai 360mA si nu ai scapat complet de problema, nu se va mai descarca in 2 zile dar intr-o saptamana-doua cred ca va pica din nou ceea ce nu este normal.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In portbagaj, in partea de jos unde se afla incuietoarea, exista un plastic !

Pe partea cu portbagaj-ul (cea care se ridica) se afla un buton care actioneaza becul din portbagaj.

calinbmw2000 a scos acel plastic si a uitat sa-l mai puna la loc, iar cand inchidea portbagajul, butonul nu mai avea in ce sa se actioneze si astfel becul ramanea aprins.

Bineinteles ca in 2 zile ii consuma bateria.

 

Alarma si statia nu au nicio legatura.

Sunt convins ca in alte situatii pot consuma si ele o baterie daca nu sunt instalate corespunzator, dar in cazul de fata nu ele au fost problema.

 

Gago, nu mai da sfaturi cum sa arda sigurantele din aparat !

Nu asa se rezolva problemele... stricand altceva.

Eu unul nu am inteles ce ai vrut sa spui cu "intr-o saptamana-doua cred ca va pica din nou".

E vorba de un plastic pe care l-a scos calinbmw2000 pentru ca ii vibra din cauza subwoofer-ului.

Sunt sigur ca o sa-l puna inapoi pentru ca a realizat ce important este acel plastic.

Link to comment
Share on other sites

In portbagaj, in partea de jos unde se afla incuietoarea, exista un plastic !

Pe partea cu portbagaj-ul (cea care se ridica) se afla un buton care actioneaza becul din portbagaj.

calinbmw2000 a scos acel plastic si a uitat sa-l mai puna la loc, iar cand inchidea portbagajul, butonul nu mai avea in ce sa se actioneze si astfel becul ramanea aprins.

Bineinteles ca in 2 zile ii consuma bateria.

 

Alarma si statia nu au nicio legatura.

Sunt convins ca in alte situatii pot consuma si ele o baterie daca nu sunt instalate corespunzator, dar in cazul de fata nu ele au fost problema.

 

Gago, nu mai da sfaturi cum sa arda sigurantele din aparat !

Nu asa se rezolva problemele... stricand altceva.

Eu unul nu am inteles ce ai vrut sa spui cu "intr-o saptamana-doua cred ca va pica din nou".

E vorba de un plastic pe care l-a scos calinbmw2000 pentru ca ii vibra din cauza subwoofer-ului.

Sunt sigur ca o sa-l puna inapoi pentru ca a realizat ce important este acel plastic.

 

Ai impresia ca am nevoie de explicatiile sau sfaturile tale? Eu nu cer explicatii iar sfaturile le dau gratis, asa ar trebui si luate!

O siguranta de nici 1 leu nu cred ca e o paguba asa mare in comparatie cu bateria pe care si-a luat-o noua, eu zic sa citesti mai atent ce a scris mai sus ce-i arata pe aparat 1.03 (care inseamna 1.03A 100%) cu becul pus, si 0,35 cu becul scos el masurand pe scala de 10A deci ii mai raman 350mA de descoperit, de fapt vreo 300 restul sunt pentru standby. 35mA nu este egal cu 0.35A, asa ca atentie..

Bateria cu un asa consum de standby se va descarca mai repede decat este normal... in 6-7 zile (poate si mai repede) de stand by dupa calculele mele nu va mai putea porni masina din cauza curentului prea mic pe care il mai are disponibil cu acel consum.

 

p.s. cu capacelul cred ca inteles toata lumea care era treaba..

 

calin2000 sunt convins ca vei rade(nu e prima data) dar te sfatuiesc totusi sa vezi un electrician nu cred ca va lua pielea de pe tine daca iti verifica consumul in standby si sa-ti spuna exact ce masori acolo mA sau A.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Nu mai am consumatori la masina !!!!!

 

De ieri de la ora 16;00 pana in acest moment nu am pornit masina deloc,sunt exact 24 ORE,plus ca am deschis si inchis masina de doua ori ,am acelas curent in baterie ,verificat cu cinci minute in urma... :)

 

Nu stiu unde este confuzia... :)

Link to comment
Share on other sites

M-ai prins.. :)

 

P.S..Cu limba.. :twoup:

 

:) cred ca a fost dureros, daca tii masina pe tusa in jur de o saptamana imi dai si mie un pm sa-mi spui daca ti-a pornit sau nu, eu ma retrag..

 

p.s. asta iarna am pornit masina pe gerurile alea dupa 2 saptamani de stand by (tot in ger si tinuta afara) fara nici o problema.. baterie de 75Ah BMW de cel putin 3 ani la e39 din descriere.

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

M-ai prins.. :)

 

P.S..Cu limba.. :(

 

:) cred ca a fost dureros, daca tii masina pe tusa in jur de o saptamana imi dai si mie un pm sa-mi spui daca ti-a pornit sau nu, eu ma retrag..

 

p.s. asta iarna am pornit masina pe gerurile alea dupa 2 saptamani de stand by (tot in ger si tinuta afara) fara nici o problema.. baterie de 75Ah BMW de cel putin 3 ani la e39 din descriere.

Din pacate nu pot sa fac testul acesta ,sunt 22 grade cu + unde sunt eu .... :twoup:

Plus ca nu rezist sa nu urc la volanul ei mai mult de 2-3 zile,chiar daca nu am treba cu ea tot fac o plimbare..

 

P.S... daca chiar ar fi vreo problema in continuare s-ar vedea si in 3 zile ...oricum o sa monitorizez bateria o perioada..

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Gago, hai sa analizam pe text !

 

Ai impresia ca am nevoie de explicatiile sau sfaturile tale? Eu nu cer explicatii iar sfaturile le dau gratis, asa ar trebui si luate!

O siguranta de nici 1 leu nu cred ca e o paguba asa mare in comparatie cu bateria pe care si-a luat-o noua, eu zic sa citesti mai atent ce a scris mai sus ce-i arata pe aparat 1.03 (care inseamna 1.03A 100%) cu becul pus, si 0,35 cu becul scos el masurand pe scala de 10A deci ii mai raman 350mA de descoperit, de fapt vreo 300 restul sunt pentru standby. 35mA nu este egal cu 0.35A, asa ca atentie..

 

Sunt sigur ca daca avea GPL pe masina si i se consuma cu masina stand pe loc, tot gratis i-ai fi dat sfatul (si fara explicatii) sa verifice cu o bricheta chiar daca si-a rezolvat problema ! Asa afla sigur ! Daca ii bubuie in fata, inseamna ca nu a rezolvat problema 100% !

O persoana care stie ce vorbeste i-ar explica ca poate sa verifice in deplina siguranta cu niste apa si sapun sau daca isi permite ar putea sa-si cumpere un aparat care simte prezenta gazului.

Intr-adevar, o siguranta de nici 1 leu nu este o paguba, dar de ce trebuie sa o arda daca aparatul este capabil sa masoare si 350mA si 35mA pe scala de 10A ?

La 350mA va afisa 0.35A iar la 35mA va afisa 0.03A sau 0.04A (depinde ce sensibilitate are).

 

Mi-ai recomandat sa citesc mai bine ce a spus calinbmw2000.

Mai mult ca sigur ca te referi la citatul asta:

Acum fara becul din portbagaj si cu masina intrata in sleep mode, am consum la baterie care fluctueaza intre 0.35 si 0.37 cea ce din spusele voastre este normal...

Am verificat si consumul cu becul din portbagaj instalat ,care era de 1.03-1.05 ,aproape de trei ori mai mare decat este normal.....

Eu am inteles ce a spus calinbmw2000 mai sus, se pare ca tu Gago esti cel care nu a inteles !

El spune ceva de genul: "fara becul din portbagaj... am consum la baterie... intre 0.35 si 0.37" si "...consumul cu becul din portbagaj instalat... de 1.03-1.05" !

Ce spune el, este corect si normal pentru masina lui, pentru a mea si a tuturor celor care au E36 ! La E39 nu stiu inca... poate cand o sa-mi cumpar o sa aflu !

Ceea ce iti scapa tie Gago este expresia "consum la baterie" !

Deci calinbmw2000 a precizat care este consumul lui masurat la baterie nu pe traseul sigurantei 33 !

Tot mai sus a spus ca pe siguranta 33 acum, fara bec are consum 0. Cu becul pus are 0.67A !

De curiozitate, am luat si eu aparatul meu de masura si am masurat curentul care trece prin siguranta 33 cu becul din portbagaj aprins si cu el stins.

Am obtinut valorile 0.70A, respectiv 0.01A !

 

Ca sa fiu si mai explicit:

1.05A (consum la baterie)=0.67A (consum la siguranta 33 cu becul de la portbagaj aprins) + 0.37A (consumul calculatoarelor din masina)

0.37A (consum la baterie)=0.00A (consum la siguranta 33 cu becul de la portbagaj stins) + 0.37A (consumul calculatoarelor din masina)

 

A vrut calinbmw2000 sa spuna altceva, iar eu nu am inteles ?!!!

Link to comment
Share on other sites

Nu aparatul e problema, ci cine-l foloseste, cred ca ati dat destule sfaturi despre cum se foloseste in posturile anterioare.. iar generalizarea pe care incerci sa o faci cu gazul mi se pare deplasata pentru ca i-am spus si la ce sa se astepte, intr-un final cel cu probleme decide ce solutie aplica..

 

Si eu ma refer tot la baterie nu am nici o treaba cu sig 33, eu am impresia ca voi nu faceti diferenta intre ce inseamna 37mA si 0.37A, fa un mic calcul si vezi cat te tine pe tine o baterie de 80Ah - la fiecare 3 ore pierzi mai mult de 1A in standby cu un consum din asta de 370mA, ai sa vezi ca intr-o saptamana nu mai ai cu ce sa pornesti utilajul, apropos, voi asteptati sfertul academic innainte de a citi valoarea pe aparat sau o faceti instant?

 

si intelegeti o data pentru totdeauna ca trebuie sa aveti ~40mA sau 0.04A in standby (dupa 15min) curent consumat din baterie si masurat la baterie. restul sunt povesti..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

@ Gago ..tu spui ca daca nu o pornesc o saptamana nu mai am curent in baterie..?Eu zic ca o sa am si dupa o saptamana ...Pentru ca pana la faza cu becul eu nu am avut alte probleme in legatura cu partea electrica ..Doar ca am terminat bateria asta vara ,din cauza ca am ascultat muzica cu motorul oprit..asta nu se pune .. :)
Link to comment
Share on other sites

ok, inseamna ca matematica mea e proasta sau nu stiti ce, cum si in ce conditii masurati pe acolo..

 

cred ca nu asteptati cele 15 min sa inceteze comunicarea intre calculatoare si de aceea si aveti acel consum instant de 0.37A, daca dupa cele 15 min scade la 0.05A atunci totul este ok si bineinteles ca nu este nici o problema cu pornirea dupa o saptamana, dar cu un consum constant de 0.37A 100% nu reusesti sa pornesti dupa o saptamana..

 

propun un alt test cu toate ca a mai zis cineva innainte, Calin lasa aparatul conectat la baterie pentru 1h si ne spui valoarea pe care ti-o arata, cred ca este cel mai concludent asa..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

ok, inseamna ca matematica mea e proasta sau nu stiti ce, cum si in ce conditii masurati pe acolo..

Nu mai eu masor .. :)

 

Acuma serios ,se prea poate sa ma fi exprimat eu gresit,oricum termeni respectivi Amperi ,mA etc ,sunt straine pt mine ,ma refer ca nu am lucrat cu ele pana sa ma lovesc de probleme la masina ...De acea am si cumparat aparatul de masurat si am cerut explicati despre cum sa-l folosesc..

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

propun un alt test cu toate ca a mai zis cineva innainte, Calin lasa aparatul conectat la baterie pentru 1h si ne spui valoarea pe care ti-o arata, cred ca este cel mai concludent asa..

 

Aici sunt de acord cu tine.

Ar fi bine totusi sa verifice totusi din 10 in 10 minute, asa o sa afle si cand intra "pe bune" in sleep mode !

 

Atasez un print screen din manualul de E36.

Acolo spune ca dupa un minut sa se citeasca valoarea de pe display-ul aparatului de masura.

Mai spune ca intre 0 si 100mA e un consum normal, care depinde de accesoriile de pe masina care necesita alimentare continua.

Banuiesc ca se refera la optiunile cu care vine masina din fabrica.

Apoi mai spune ca un curent de 400mA (0.4A) sau mai mare indica o problema.

Stiu ca 0.37A e foarte apropiata ca valoare de 0.4A, dar diferenta de la 100mA la cei 370mA (0.37A) o pun pe seama consumului casetofonului si al alarmei, si nu o consider problematica, atata timp cat masina si-a revenit si omul are curent sa porneasca masina dupa 2-3 zile.

 

Am citit, tot aici pe bmwclub ca cineva si-a montat tot un MAAT 7500 si ii consuma 0.44A ! La noi nu cred ca e cazul !

Sper ca dupa 15 minute valoarea indicata de aparat sa scada sub 100mA (0.10A) sau macar undeva pe aproape !

 

Recunosc, ca eu nu stiam ca abia dupa o perioada de X minute, masina intra intr-un asa numit sleep mode, iar consumul devine asa de mic.

Uite ca am mai invat ceva !

Link to comment
Share on other sites

propun un alt test cu toate ca a mai zis cineva innainte, Calin lasa aparatul conectat la baterie pentru 1h si ne spui valoarea pe care ti-o arata, cred ca este cel mai concludent asa..

Daca imi explicati cum fac testul asta pas cu pas ,cand ajung acasa o sa-l fac..

 

Sa-mi explicati cum trebuie facut ,cu toate ca nu sunt in clar cum leg ''spionii'' de la aprat pe borna de minus a bateriei si sa o las 1 ora ,sper ca nu trebuie sa stau 1 ora cu ''spionii'' in mana ... :).. Cam in la intervale de timp sa masor bateria,si cum sa setez aparatul.. :) ??

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

la fel cum ai facut si pana acum, aparatul setat pe 10A, un 'spion' pe borna bateriei - si celalalt pe borna scoasa, masina inchisa din cheie fara becuri si alte alea aprinse, in primele 5 minute notezi din minut in minut valoarea, apoi din 5 in 5 min timp de 30min (cred ca e de ajuns) notezi exact ce scrie pe ecran si pui datele aici, succes! aparatul nu trebuie sa-l tii in mana, ii fixezi cumva spionii cu niste coliere..

 

p.s. cred ca o va face SlowDeath innaintea ta :)

p.s.2 am sa fac si eu acelasi test maine pentru ca am avut probleme cu FSR-ul, l-am schimbat si sa vedem ce da acum..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Si ar fi de preferat sa lasi capota deschisa, adica intre-deschisa !

Ca sa nu fii nevoit sa deschizi (a se citi "trezi") masina !

 

Nu stiu cum ai tu conectata alarma, dar la mine daca o incui cu cheia pe partea soferului, se activeaza si alarma.

Daca o inchid cu cheia in dreapta, nu se activeaza alarma. :)

 

PS. O sa fac si eu un test, ca am devenit curios, dar nu cred ca o sa-l fac curand, dar o sa-l fac odata si-odata !

Link to comment
Share on other sites

O sa fac testul acesta pt binele meu sa dorm mai linistit(si pt binele poporului)..Cu toate ca,sincer mi se pare aiurea sa verific aparatul din minut in minut.. :)

 

Dragi mei nu mai masor nimic ,am reusit sa ard si celalalt aparat :) Sa auzit un mic bazait si gata a fost (probabil am facut ceva gresit cat m-am jucat cu setarile),nu mai masoara Amperajul ,doar Volti ..O lasam pe alta data..

Link to comment
Share on other sites

Ca sa masori consumul de curent pe timp mai indelungat ai nevoie de un aparat mai serios. In primul rand o chinezarie o sa pape bateriile rapid si in plus de asta va trebui sa stai cu ochii pe el tot timpul.

Iti recomand un aparat cu autoscalare care memoreaza varfurile de sarcina, il pui seara si dimineata iti arata toate valorile intr-un tabel. Inclusiv ora si minutul in care a aparut vreun eveniment pe timpul masurarii.

Iti recomand unul din asta :)

http://www.blii.com/fluke%20images/fluke-289a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da,cred ca am inversat firele habar nu am ce sa intamplat ..Oricum nu era aprat profesional la 10e sunt chinezari.. :)

 

in mod curent A (legare in serie) poti sa pui spionii cum vrei, atat doar sa nu incerci sa masori tensiunea din baterie(intre bornele bateriei - legare in paralel) cu aparatul setat pe A.. - daca ai facut asa verifica siguranta, probabil e arsa.

 

calin78 ai dreptate, acel aparat e sfant si perfect pentru ce are el de facut.. putin cam scump ce-i drept.. aprox 9-10xbaterii :)

 

calinbmw2000 daca ti se pare aiurea sa citesti din min in min timp de 5 min atunci lasa-te pagubas sau cumpara un truerms, in 2-3 zile nu-ti descarca bateria de tot nici chiar cu un consum de 0.37A, tu cred ca ai impresia ca ne faci noua un bine daca verifici corect..

Edited by Gago
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.