Jump to content

Metoda Regenerare DPF


clauberty

Recommended Posts

Salutare...sunt nou pe aici dar domeniul de activitate nu m-a lasat sa trec nepasator pe langa acest topic...

 

Cei cu probleme relative la DPF pot opta pentru eliminarea intregii strategii DPF din softul calculatorului motor...am facut chestia asta la suficiente BMW-uri pana acum si totul a fost ok.

 

Recent am intrat in posesia unui E60 care a apartinut tatalui meu. Softul motor a fost modificat de mine personal pentru a scapa de problema consumului enorm. DPF-ul a ramas la locul lui in virtutea kilometrajului mic. Acum incerc sa fac un stage2 la masina asta (urc peste 500Nm), si asta va implica eliminarea DPF-ului. Deci se poate face eliminare din soft urmata de eliminare fizica, masina se va comporta ca si cum nu a avut DPF din fabrica.

 

Metoda e simpla:

1. diagnosticare

2. citire soft motor

3. modificare soft motor pt eliminare strategie DPF (harti functionare, tabela de defecte,harti postcombustie, limitatoare de cuplu limp mode)

4. scriere soft motor

5. diagnosticare

6. proba de drum

7. eliminare fizica filtru de particule (acolo unde nu e deja eliminat)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare...sunt nou pe aici dar domeniul de activitate nu m-a lasat sa trec nepasator pe langa acest topic...

 

Cei cu probleme relative la DPF pot opta pentru eliminarea intregii strategii DPF din softul calculatorului motor...am facut chestia asta la suficiente BMW-uri pana acum si totul a fost ok.

 

Recent am intrat in posesia unui E60 care a apartinut tatalui meu. Softul motor a fost modificat de mine personal pentru a scapa de problema consumului enorm. DPF-ul a ramas la locul lui in virtutea kilometrajului mic. Acum incerc sa fac un stage2 la masina asta (urc peste 500Nm), si asta va implica eliminarea DPF-ului. Deci se poate face eliminare din soft urmata de eliminare fizica, masina se va comporta ca si cum nu a avut DPF din fabrica.

 

Metoda e simpla:

1. diagnosticare

2. citire soft motor

3. modificare soft motor pt eliminare strategie DPF (harti functionare, tabela de defecte,harti postcombustie, limitatoare de cuplu limp mode)

4. scriere soft motor

5. diagnosticare

6. proba de drum

7. eliminare fizica filtru de particule (acolo unde nu e deja eliminat)

 

 

poti sa-mi estimezi un pret pt toata operatiunea ? unde esti locat ? Merci !

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
salut , mi-am achizitionat un e60 LCI 530d din 2007 , am mai avut un e60 din 2006 inainte , acelasi motor , numai ca imi aparea in meniul de service pe idrive cat mai am de mers cu filtru de particule ... vad ca la LCI nu mai apare acest lucru ... Edited by MateiBarbu
Link to comment
Share on other sites

Regenerarea se face automat, transparent pt utilizator. Si la vechea masina ar fi trebuit sa porneasca tot automat, dar probabil aveai ceva probleme de trebuia sa initiezi tu procesul manual.

Daca ai cutie automata iti poti da seama ca a inceput regenerarea prin faptul ca, in D, tine turatia un pic mai ridicata. Pe cat posibil, e bine sa lasi masina sa termine.

Durata de viata a filtrului de particule indicata de producator este de 200,000km. In functie de stilul de mers te poate tine mai mult, sau mai putin.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

pai si cum imi dau seama cat mai am de mers ? la vechiul e60 trebuia sa pornesc metoda de regenerare din tester si dupaia sa ma duc sa il tin turat pe autostrada , la LCI porneste singura regenerarea ?

 

da. Porneste singura regenerarea.

 

Nici la mine la e90 si e60 lci. Si nici nu ma intereseaza.

Daca o fi sa aiba probleme atunci scot dpf-ul si pun teava in loc+rescriere soft. Doar nu sunt nebun sa dau 100mil la bmw pentru 2,3kg de fier cu site in el :)

 

Curatarea lui costa 100-150 euro. Demontat, curatat, montat.

 

Iesi mai bine asa decat cu teava & alte improvizatii.

Link to comment
Share on other sites

Se simte ceva cand intra DPF-ul in regenerare? Se schimba ceva in comportamentul masinii?

Am facut si chestia asta: ...tinut motorul in turatii de 3000 -> 3500 pe autostrada timp de 30->45 de min

 

 

Sa inteleg ca poti da next doar daca e nevoie de regenerare?

Vad ca asa apare si la mine.

Link to comment
Share on other sites

Mersul subturat genereaza fum, la orice masina diesel e bine sa mergi mai sportiv pentru a curata traseele.

 

fumul mai poate fi generat si de un soft facut prost.

 

 

 

La euro 5 nu am vazut nici un gram de fum :rolleyes:

Edited by smiley32
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Crede cineva ca DPF-ul are rolul de a stopa fumul?

DPF-ul se refera la particule.

Am intalnit E90 320d fabricat in 2005 fara DPF care nu scotea nici un pic de fum la mers normal sau forja.

Ulterior, respectivul a resoftat-o la cei de la Powerchip din Buc(Colentina).

Rezultatul - fum excesiv la forja (>3000rpm).

Concluzia....?

Softul.

Link to comment
Share on other sites

La euro 5 nu am vazut nici un gram de fum :rolleyes:

 

 

Nici la 4 nu vezi fum. La cele cu DPF ma refer.

 

 

 

 

pai nu vezi, ca n-ajunge la iesire, dar asta nu inseamna ca nu exista, deci oricum mersul subturat e nociv...

 

 

 

 

da, DPF-ul, prin deducere, are rolul de a stopa fumul... fumul e "construit" din particule... de unde si masurarea "gazelor" la ITP la masinile diesel se refera la OPACITATE...

 

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

eu am un 3ar cu euro3

ce vroiam sa zic este ca inainte sa dati regenerare fortata este bine sa curatati demontati dpful, unii il curata cu detartrant am inteles, altfel daca este foarte incarcat riscati sa ardeti stratul protector de platina de pe el in cazul ca temperatura trece de o anumita valoare

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.