Jump to content

urmatoarea masina tot BMW ?


alex sabin

urmatoarea masina tot BMW ?  

547 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dupa ce vad la masina mea, sa nu mai aud de interiorul de la BMW. O fi el frumos si ergonomic dar cand se dezmembreaza e de toata jena.

 

Mai nou ma confrunt cu o mica fasie autoadeziva lipita pe capsa de la centura (intre scaun si usa). Fasia respectiva, un fel de material e pus asa, in trend cu masiniile premium :rolleyes: ca sa nu scartaie centura cand se freaca de pielea de la scaun.

 

Fasia aia s-a dezlipit pe o portiune si daca merg pe drum cu denivelari, scartaie centura pe piele cum scartaie creta pe tabla. Pe langa sunetul enervant, scartaie foarte tare.

 

e un mic amanunt insa am incercat de multe ori sa o lipesc cu diverse smacuri, am dat cu WD40 si de cel putin de doua ori pe an patesc asta.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca WD40 ataca anumite materiale.

 

Te cred ca poate ai probleme cu materialele. In acelasi timp, la mine la X3 singurul lucru care a inceput f putin sa se exfolieze este vopseaua aia cauciucata pe butoanele de la geamuri de la usa soferului. In rest este ireprosabila.

 

Am auzit si la Lexus de probleme cu pielea care se exfoliaza pe volan sau alte dracii similare.

Si la Mercedes si Audi am vazut probleme similare.

 

La E60, nu prea mi-a placut niciodata interiorul. Nu e pe gustul meu de nicio culoare. Prefer GS-ul asta sa fiu sincer. Dar doar ca interior, in rest, ca exterior si cum merge, e60 mi se pare o masina fascinanta. Fara misto.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau Stefane dar nu se apropie de BMW, Merc sau Audi nici Jaguarul.

Trebuie sa iti placa prea mult Jaguar ca sa o alegi in dauna celor 3 iar un Jaguar actual nu prea mai e deloc asa british.

 

Asta da, e un Jaguar:

 

http://www.seriouswheels.com/1990-1999/1994-1997-Jaguar-XJ6-Sovereign.htm

 

Materialele, finisarea care e aproximativa, etc.

Pai se lauda cei de la Jaguar ca pe masinile lor aluminiu e aluminiu, lemnul lemn, etc. Pe naiba, in realitate lucrurile nu stau deloc asa. Sunt ornamente care doar par ca sunt din aluminiu, de fapt fiind plastic finisat ca si cum ar fi aluminiu.

 

Nu zic, sunt si chestii interesante la ele dar nu mai au originalitatea, caracterul, stralucirea de alta data. Atata timp cat niste indieni iau decizii, nu ai sa vezi ceva british. De cand au facut Jag pe platforma de Mondeo, s-a dus naibii totul.

 

Nu acelasi lucru pot spune de modelele lor sport, alea da, imi plac dar decat un Jaguar in 2 usi, aleg oricand un british pur sange, Aston Martin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Toate modelele le-am testat pe Nurburgring, nu au nimic comun cu Mondeo,de la sasiu suspensie motorizari .Te referi la vechiul X-type ala da.

 

As alege in puzderia de Audi Mercedes Bmw Jaguar oricand.

 

Concernul Jaguar-Land Rover a fost preluat de indienii de la Tata in 2008 si s-au investit miliarde pentru a-l aduce unde ai este locul, si pe bune meritat.

 

http://www.caradvice.com.au/160484/tata-doubling-investment-in-jaguar-land-rover-product-development/

 

XFR si XKR sunt dementiale, ca si lux/rafinament decat Mercedes rivalizeaza.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Aseara m-am intalnit cu un prieten care se ocupa cu programul BMW pe Romania la drive teste etc cu noile masini.

 

A venit cu noul X3 35d 313cp bi-turbo, chiar numai vad sensul la X5 cand X3 arata mult mai bine in realitate, cutia in 8 trepte , consum de bucuresti la mers tare incredibil ca la fostul 530d , 14.9l/100

 

Intesata de dotari, bi-xenon adaptiv, o combinatie intre textil si piele pe margini la scaun cu profil foarte misto ,trimuri din aluminiu ce dadeau foarte bine si foarte foarte spatioasa.

 

Pret de lista 67.000 euro.

 

Cu siguranta o includ printre favoritele mele dar cand ai va mai scadea pretul pe piata de auto rulate. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

urmatoarea masina daca va fii noua va fii cu siguranta japoneza. Japonezi inca au masini fiabile chiar daca nu prea au personalitate... prefer sa ma gandesc la cheltuilile de intretinere pe termen lung pentru pentru ca sigur o voi pastra mult ma despart greu de masini.

Daca imi voi lua una sh va fii un e39 din 2002-2003 in care voi baga cateva mii de euro cand o iau sa o aduc la stare originala si dupa ma voi bucura de ea cativa ani fara frica ca ma lasa in drum

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Tot un E 39 dar din 2003 un 5.30 D ar fi uns pt mine..sau 5.25 D. Resoftate bineinteles.

Fidel BMW pentru ca are sange in vene in depasiri..(desi ca fiabilitate nu sunt multumit)

BMW 4 ever.

 

Clar..doar Bmw-ul are c***e in depasiri, restul masinilor se chinuie. Foarte adevarat :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

... Resoftate bineinteles.

Fidel BMW pentru ca are sange in vene in depasiri..(desi ca fiabilitate nu sunt multumit)

BMW 4 ever....

 

 

Clasic - "sange in vene in depasiri", "BMW 4 ever" - soferul de bolid il avem din fericire nu avem si bolidul :)

 

P.S. Am fost umpic rau, dar inca mai invat tre' sa-l depasesc pe pole cumva... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

niciodata bmw !! am avut toate modele de seria 3 pana la E92 care la 100 000 mii km s-a refacut motorul complet. si pe bani mei.

 

Din pacate cazuri ca al tau se mai intalnesc in romania. Asta e, degeaba punem caii sub capota, o directie precisa si un sasiu bine construit daca masina sta in service sau garaj.

 

 

Si referitor la cel care a zis "sange in vene in depasiri" :)))) Bmw nu e nici prima, nici ultima, nici singura masina ce face depasiri :)) Sunt altele la fel de potente, chiar multe, de ex. seat-urile care cam dau de furca oricarui 318/320/i/d cum sunt majoritatea de la noi.

Link to comment
Share on other sites

cam asa e un seat poate sa faca un Bmw dar bmw ul inseamna mai mult de putere in accelerati este un mod in care cineva care iubeste brandul isi completeaza existenta, un anume tinuta de drum si placerea de a conduce o masina bavareza. Eu sunt fan bmw oldies dar nu fan bmw uri noi care mi se par mult mai firave si cu look f comercial

Din pacate seaturile au ajuns mai fiabile din multe puncte de vedere pentru ca domni de la VAG un dezvoltat cateva motoare bune care le pun pe toate caroseriile . Le au modificat destul de putin asa ca nu prea au avut ce sa greseasca. Cei de la bmw modifica din an in an dar logic ca nu au timp pentru f multe testari. Motoarele bmw sunt premiate dar nici un motor nu e premiat nowadays ca tine 1 mil de km el este premiat pentru performantele pe care le are cand e nou si in toate mintile lui.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.