Jump to content

Se merita un e36? ce motor recomandati cu un raport consum/putere bun


ebenize

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bogdiii, cu ce difera Calibra YOUNG fata de Calibra normala?

 

 

Ontopic: ori 318is(320i are doar avantajul sunetului si dezavantajul consumului mai mare la aceleasi performante)

ori 325i

Dar de fapt o sa iei ce gasesti, in functie de dotari, stare tehnica, culoare,etc

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

sa speram ca nu :)), daca avem noroc si ii pica net-ul lui bogdy, ne-am scos:D

Merge la un prieten, sau intra de pe telefon, si tot scrie o balarie ceva.

 

On-topic: Ori 318is ori 328i :lol:

 

Bogdyy are vreo legatura cu "tata urs"? Sau fac confuzie?

 

Pe talonul meu scrie 318i. "s"-ul de la ce vine?

bodgyy e un tata urs wannabe. :))

Da el e, za real deal.

S vine de la 23 de cai in plus.

Link to comment
Share on other sites

sa speram ca nu :)), daca avem noroc si ii pica net-ul lui bogdy, ne-am scos:D

Merge la un prieten, sau intra de pe telefon, si tot scrie o balarie ceva.

 

On-topic: Ori 318is ori 328i :lol:

 

Bogdyy are vreo legatura cu "tata urs"? Sau fac confuzie?

 

Pe talonul meu scrie 318i. "s"-ul de la ce vine?

bodgyy e un tata urs wannabe. :))

Da el e, za real deal.

S vine de la 23 de cai in plus.

 

Adik is-ul are 139 cp, si i-ul 116...

Link to comment
Share on other sites

aha am inteles ... pai ma gandesc sa merg pe un 318is din toate cele zise aici si plus ca e si mai ieftin la rca taxe inmatriculare impozit etc.. as vrea sa imi iau din germania, nu de aici pentru ca acolo banuiesc ca nu sunt chiar asa manarite la km si hamalite prin gropi si parcari facand cerculetze. Nu vreau sa zbor cu ea .. cred ca 140 de cai sunt de ajuns pt strazile din romania. Vreau sa am un demaraj acolo si sa fie buna in depasiri, dar nici consumul sa nu sara exagerat ca nu vreau sa merg si cu o cinsterna dupa mine sau o valiza de bani pt benzina.

 

Multi o sa ziceti ca de ce mai vrei bmw daca nu ai bani.. ideea e ca imi plac super mult bmw-urile de cand sunt mic si vreau sa fiu lamurit daca merita sau nu, ca nici nu vreua sa imi iau un astfel de model si apoi sa stau pe dreapta ca nu am cu ce il repar... La inceput vreau un e36 318is si poate mai incolo peste 2-3 ani, ma indrept si eu spre un e46 sau ceva mai superior.

Link to comment
Share on other sites

Am fost intr-un golf 3, golf 4 si bmw 320i, 316i .... cel mai mult m-a impresionat bmw 320i ca nah avea piele clima si toate cele, 316i cam scartzaia si la volan, pedale avea joc si la cutia de viteze la fel , numa 316 l-am condus si nu mi-a placut foarte mult la condus ... era sedan 93 uratel si chel :)).... oricum cu 320i alta poveste era si din 95, desi 316 avea 140 mii reali verificati la bavaria din cate am inteles iar 320i avea aproape 300 mii... e posibil sa nimeresc o masina buna la 2 mii de euro ? la ce tre sa ma uit la un 318is coupe ?
Link to comment
Share on other sites

Am fost intr-un golf 3, golf 4 si bmw 320i, 316i .... cel mai mult m-a impresionat bmw 320i ca nah avea piele clima si toate cele, 316i cam scartzaia si la volan, pedale avea joc si la cutia de viteze la fel , numa 316 l-am condus si nu mi-a placut foarte mult la condus ... era sedan 93 uratel si chel :)).... oricum cu 320i alta poveste era si din 95, desi 316 avea 140 mii reali verificati la bavaria din cate am inteles iar 320i avea aproape 300 mii... e posibil sa nimeresc o masina buna la 2 mii de euro ? la ce tre sa ma uit la un 318is coupe ?

la is trebuie sa te uiti ca la orice alta masina...la 2000 nu i-ti cumperi cine stie ce...o sa mai bagi tu in ea sigur 1000 e si apoi taxa te desala rau de tot...placerea de a conduce un bmw is se simte mai ales in afara localitatilor,nu prea este masina de oras...is-ul meu consuma 6-7 afara si 12-14 litri in oras in bucuresti...mers normal

Link to comment
Share on other sites

Mi-a placut gluma cu Calibra :)), care a fost un esec al lui Opel din orice unghi ai privi-o, tehnic vorbind. Estetic, acuma fiecare cu ce ii place, nu a fost o masina urata.

 

 

 

Ca regula de baza, nu exista ieftin si bun. Mai bine dai mai mult, decat sa-ti dai cu pumnii-n cap. Fii pregatit sa faci rabat la dotari si an si nu te crampona in ele, decat sa iei un full option cazut si rupt din 97 (ca mai sunt si din astea). Daca le gasesti pe toate la un loc, cu atat mai bine.

 

Avantajul lui e36 e ca e un fel de masina de lego, construita cu extrem de mult creier, si unde multe dotari care la alte modele nu se pot pune, la e36 se adauga relativ usor si ieftin. Spun relativ si aproape, evident ca nu o sa te apuci sa tai masina sa-i pui trapa, dar in rest nu ai impedimente majore.

 

BMW-ul e o masina robusta, n-as putea spune ca neaparat pentru pasionati, dar oricum pentru oameni care apreciaza o masina si pentru altceva decat sa-i duca din A in B.

 

Ca si motorizare, 18is sau 2.0. Parerea mea personala este ca 2.0 ofera un raport optim in functie de taxele noastre si asigurari. Si eu mi-as dori un 2.8, bigger is better, dar statul roman e lacom, si firmele de asigurari parsive.

 

Am spus 2.0 din mai multe motive. Practic cilindreea e tot acolo ca si la 1.8, performantele sunt foarte asemenatoare, dar 6 cilindri suna altfel, urca in ture altfel, si cand ridici capota si arata altfel. (no offense pentru cei ce conduc 4 cilindri).

 

Nu te impresiona usor de dotari fara valoare, cum ar fi tot felul de lumini, stopuri, angel, bare sau kit-uri.

 

Asculta motorul (care inafara de suieratul admisiei nu trebuie sa scoata nici un zgomot suspect) asculta rolele si la cald si la rece, cauta scurgeri (mai ales pe la directie), baga un macadam si gropi sa fii sigur ca nu scartaie si zdrangane nimic pe dedesubt sau interior.

 

Verifica instalatia electrica si buna functionare a tuturor dotarilor, urc-o pe rampa si trage de toate, verifica evacuarea (care poate fi scumpa).

 

Fii atent sa nu tremure nimic la forja (cardan, flanse)

 

Cu geamul deschis, bagi a-ntaia, pleci putin, bagi marsarier si pleci, sa nu cloncane nimic la schimbarea sensului de rotatie a transmisiei.

 

Cutia sa intre usor si la rece si la cald, nu exista scuze.

 

Mergi cu ea drept, vezi sa nu traga intr-o parte nici la viteza constanta, nici la frana si nici la acceleratie.

 

La interior sa nu accepti tapiterie rupta, fete de usi uzate, sau mai stiu ce alte urme de uzura exagerata.

 

Important e ca masina sa aiba jantele originale (nu turcisme) sau macar jante de firma, cauciucuri bune.

 

Daca instalatia de sunet e originala, cu atat mai bine. Sa nu te incante vreun player, ca nu da bine in bmw. Mai bine cauti un cd original, sau macar o magazie.

 

Verifica seriile de pe portiere, capota, portbagaj, aripi sa corespunda cu caroseria.

 

Ideal e ca toate geamurile sa aiba sigla BMW pe ele, sa fie originale.

 

Mai ziceti si voi :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mi-a placut gluma cu Calibra :lol:), care a fost un esec al lui Opel din orice unghi ai privi-o, tehnic vorbind. Estetic, acuma fiecare cu ce ii place, nu a fost o masina urata.

 

 

 

Ca regula de baza, nu exista ieftin si bun. Mai bine dai mai mult, decat sa-ti dai cu pumnii-n cap. Fii pregatit sa faci rabat la dotari si an si nu te crampona in ele, decat sa iei un full option cazut si rupt din 97 (ca mai sunt si din astea). Daca le gasesti pe toate la un loc, cu atat mai bine.

 

Avantajul lui e36 e ca e un fel de masina de lego, construita cu extrem de mult creier, si unde multe dotari care la alte modele nu se pot pune, la e36 se adauga relativ usor si ieftin. Spun relativ si aproape, evident ca nu o sa te apuci sa tai masina sa-i pui trapa, dar in rest nu ai impedimente majore.

 

BMW-ul e o masina robusta, n-as putea spune ca neaparat pentru pasionati, dar oricum pentru oameni care apreciaza o masina si pentru altceva decat sa-i duca din A in B.

 

Ca si motorizare, 18is sau 2.0. Parerea mea personala este ca 2.0 ofera un raport optim in functie de taxele noastre si asigurari. Si eu mi-as dori un 2.8, bigger is better, dar statul roman e lacom, si firmele de asigurari parsive.

 

Am spus 2.0 din mai multe motive. Practic cilindreea e tot acolo ca si la 1.8, performantele sunt foarte asemenatoare, dar 6 cilindri suna altfel, urca in ture altfel, si cand ridici capota si arata altfel. (no offense pentru cei ce conduc 4 cilindri).

 

Nu te impresiona usor de dotari fara valoare, cum ar fi tot felul de lumini, stopuri, angel, bare sau kit-uri.

 

Asculta motorul (care inafara de suieratul admisiei nu trebuie sa scoata nici un zgomot suspect) asculta rolele si la cald si la rece, cauta scurgeri (mai ales pe la directie), baga un macadam si gropi sa fii sigur ca nu scartaie si zdrangane nimic pe dedesubt sau interior.

 

Verifica instalatia electrica si buna functionare a tuturor dotarilor, urc-o pe rampa si trage de toate, verifica evacuarea (care poate fi scumpa).

 

Fii atent sa nu tremure nimic la forja (cardan, flanse)

 

Cu geamul deschis, bagi a-ntaia, pleci putin, bagi marsarier si pleci, sa nu cloncane nimic la schimbarea sensului de rotatie a transmisiei.

 

Cutia sa intre usor si la rece si la cald, nu exista scuze.

 

Mergi cu ea drept, vezi sa nu traga intr-o parte nici la viteza constanta, nici la frana si nici la acceleratie.

 

La interior sa nu accepti tapiterie rupta, fete de usi uzate, sau mai stiu ce alte urme de uzura exagerata.

 

Important e ca masina sa aiba jantele originale (nu turcisme) sau macar jante de firma, cauciucuri bune.

 

Daca instalatia de sunet e originala, cu atat mai bine. Sa nu te incante vreun player, ca nu da bine in bmw. Mai bine cauti un cd original, sau macar o magazie.

 

Verifica seriile de pe portiere, capota, portbagaj, aripi sa corespunda cu caroseria.

 

Ideal e ca toate geamurile sa aiba sigla BMW pe ele, sa fie originale.

 

Mai ziceti si voi :)

ce spui tu acolo??? omu are maxim 2000 de euro... :) nu exista masina second hand sa nu aibe bube...bine unele mai mari altele mai mici...dar deloc NU EXISTA!!!!!sunt la a 5 masina SH ...chiar si una din 2005 si tot scartia cate ceva sau batea...dar din 92...ar fi prea frumos sa gasim masini asa cum ai spus tu mai sus...dar incaodata NU EXISTA ...pct meu de vedere...

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau, nu am vazut ca omul are 2000 de euro. Eu sincer nu mi-as lua BMW la 2000 de euro.

 

 

Si daca doresti sa vezi o masina asa cum am spus eu, te invit sa-mi vezi coupe-ul, nu exagerez cu nimic. Cei ce au vazut-o pot confirma.

ce sa zic...te cred dar sunt rare...foarte rare.eu tot cupe am ,arata bine,merge bine...dar mai are pe ici pe colo cate ceva de schimbat,caci dehh timpul isi spune cuvantul...oricum sa o stapanesti sanatos!

Link to comment
Share on other sites

Am fost intr-un golf 3, golf 4 si bmw 320i, 316i .... cel mai mult m-a impresionat bmw 320i ca nah avea piele clima si toate cele, 316i cam scartzaia si la volan, pedale avea joc si la cutia de viteze la fel , numa 316 l-am condus si nu mi-a placut foarte mult la condus ... era sedan 93 uratel si chel :)).... oricum cu 320i alta poveste era si din 95, desi 316 avea 140 mii reali verificati la bavaria din cate am inteles iar 320i avea aproape 300 mii... e posibil sa nimeresc o masina buna la 2 mii de euro ? la ce tre sa ma uit la un 318is coupe ?

La 2000 gasesti masina cat de cat buna, dar nu full :lol:

Sa fim seriosi, doar nu vreti sa dea 3000-4000 euro pe o masina de 15 ani doar ca e bmw, si trebuie sa fie scumpa.

 

In primul rand vezi sa nu varieze relantiul, sa nu dea in nas, sa fie cat de cat ingrijita.

Link to comment
Share on other sites

Hai s-a va zic o poveste ,eram la spalatorie cu masina mea un E36 si baiatul de la spalatorie ma intreaba cat m-a costa masina si ai zic ca m-a dus cam vre-o 4300 E acu 1an jumate si incepe sa rada de mine spunandu-mi ca pe el l-a costat acelasi model si acelasi an 2500 E .......dupa cateva minute ce credeti apare masina omului :) un cotet in adevaratul sens al cuvantului imi statea pe limba sa-i zic cateva dar m-am abtinut ,asa ca .............mare grija cu pretul unei masini ca daca este ieftina sigur este PRAF .

 

Bafta cu achizitionarea masinii :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da, si eu cand prospctam si cautam sa-mi cumpar un BMW, am vazut tot felul de masini "tzipla" nu mai comentez nimic.

 

Apoi dupa ce l-am luat, toata lumea cand o vedea zicea "Mama...cum poate sa arate" se minunau putin, si apoi intrebau din ce an e. Cand le ziceam 92, brusc masina nu mai era tzipla. Ca sa nu zic de celelalte afirmatii de care toti erau siguri, ca ia suta in 5 secunda, mananca 20 la suta, si intretinerea e cat casa.

 

 

Drept urmare, ignor asemenea intrebari. Iti place bine, nu nu. Daca rezpectivul insista, am cateva variante. Ori e din 75, si sa vezi atunci ce se mai minuneaza, ori le zic ca e din 2005, si atunci se prind si ei ca ceva nu se pupa.

 

 

Minunata tara.

Link to comment
Share on other sites

Hai s-a va zic o poveste ,eram la spalatorie cu masina mea un E36 si baiatul de la spalatorie ma intreaba cat m-a costa masina si ai zic ca m-a dus cam vre-o 4300 E acu 1an jumate si incepe sa rada de mine spunandu-mi ca pe el l-a costat acelasi model si acelasi an 2500 E .......dupa cateva minute ce credeti apare masina omului :) un cotet in adevaratul sens al cuvantului imi statea pe limba sa-i zic cateva dar m-am abtinut ,asa ca .............mare grija cu pretul unei masini ca daca este ieftina sigur este PRAF .

 

Bafta cu achizitionarea masinii :lol:

 

aceiasi faza mi sa intamplat si mie la o spalatorie :) !

 

Cumva era Visiniu Bmw la spalator ?!

Link to comment
Share on other sites

mare grija cu pretul unei masini ca daca este ieftina sigur este PRAF .

Esti tu sigur ca in toate cazurile e asa?

99% din cazuri cred ca da

 

Tu daca ai avea o masina de vanzare si stii ca este intr-o stare foarte buna de functionare si nu esti stramtorat sa o vinzi atunci o dai cumva cu mult sub pretul pietei ?

Link to comment
Share on other sites

A mea era ieftina rau cand am luat-o si nu era deloc praf, n-a avut niciodata accident, era toata la linie, piele in 2 culori, an 1995, climatronic, incalzire in scaune.

Nu batea nici articulatia, nici motorul, era tare ok.

O problema avea, sarea din viteza 1. probabil de aia era asa ieftina :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.