Jump to content

Sfaturi pt cei care cumpara o masina


COObra

Recommended Posts

Pai si daca masina era folosita preponderet in oras? Asta implica tragerea centurii de multe ori pe zi. Daca merge numai pe autobanda o pune cand pleaca si poate la benzinarie, deci e relativa treaba cu uzura centurii. Si aceeasi parere o am si despre uzura volanului si schimbatorului. Edited by Mups@316i
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pt. unul care a scris ca in Vest nu se dau kilometri inapoi il contrazic vehement....se dau intr-un procent mult lai mic ca la noi ,dar se dau sigur.

Anul trecut am luat pentru cineva un astra H si avea 30.000 si i-am spus ca nu are cum apropo de cele scrise mai sus de cobra(nu intrunea conditiile) ,dar nu avea nici mai mult de 80.000-90.000 fapt ce mi-a fost confirmat mai tarziu de proprietar care a gasit un cartonas cu kilometrii la care s-a facut ultimul schimb sau la care trebuie facut urmatorul nu mai stiu ,ideea ca era pe acolo.

Mi-am luat de curand un doblo pt. firma si cel pentru care ma dusesem si il rezervasem avea volanul ros pana la metal ,iar oamenii (o firma mare din Olanda) sustinea cu un carpass(un document din Benelux ) obtinut pe net de la un birou online al lor cum ca are 110.000 cand masina avea clar peste 300.000.Am plecat de acolo dupa un schimb de amabilitati.Am avut noroc ca la 100 de km era una buna ca deja era a treia varza vazuta si alta nu mai aveam de unde lua fara hotel stat pe net acolo (deci bani si zile pierdute).

Si in afara de asta stiu un baietas din oras care intr-o perioada facea drumuri acolo si le lua 50 euro de masina si dadea intro-zi km la un parc intreg la cate un turc sau alte natii gen rusi sarbi care se preteaza la asa ceva.

Majoritatea nemtilor sadea nu fac asta ,dar aia de la care am luat astraerau nemti ,dar majoritatea clientilor lor sunt romani, s-au facut dealeri dacia logan in Germania si au si un parteneriat cu un roman din Hunedoara care cumpara cate 2-3 trailere odata si asta i-a pervertit si pe astia.

Acolo se simte deci ca am intrat in Europa.

Nu exista masina ieftina si buna nicaieri in lume asa ca daca nu va pricepeti nu va duceti dupa mai bine vorbiti cu cine se ocupa de asta si spuneti-i ca-i dati 700-1000 peste cheltuieli si cereti transparenta sa va arate masina pe net eventual sa vorbiti si voi cu dealerul sau mergeti cu el (insemana o cheltuiala de 200-300 in plus daca nu stai pe acolo zile).

Costurile sunt pretul masinii la dealer plus cam600 pt drum(150-200 transport Germania,200 maxim numere acolo,150 motorina,30-50 cazare) .

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de elocventa este faza cu centura..... Poti sa faci drumuri scurte si sa se uzeze in 100ooo km sau poti sa faci drumuri lungi si sa se uzeze la fel in 500ooo km. Asta in conditiile in care ceilalti proprietari au folosit centura; altfel si la 1 000 000 km va arata la fel de periculoasa!
Link to comment
Share on other sites

ieri am citit si eu de faza cu centura, n-am stiut. Masina mea are 136000 km (are carte servis facuta pana la 90000 in de, in tara nu s-a mai trecut in ea) dar daca apas butonu de la centura risc sa-mi plezneasca una peste mecla. Aia de la pasager e si mai vioaie. In schimb la Passat trebe s-o bag cu mana la loc. Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Salut si bine v-am gasit! Vroiam sa intreb persoanele care se pricep, care sunt sansele unei tepe (accidente ascunse, km dati inapoi, probleme motor etc) la o masina SH scumpa (peste 30k eur) si cu km declarati f putini (sub 15.000 km)?

 

Ma bate un gand sa fac o nebunie si sa plec dupa un 135i sh in Germania. Stiu ca masinile sport sunt in general folosite ca atare (forjate), oare e cazul sa-mi fac griji la kilometrii putini?

 

De asemenea BMW-ul este o marca noua pt mine, poate cineva sa-mi spuna daca se poate verifica istoricul unei masini din strainatate la AB sau alte dealer din tara?

 

Multam pt raspunsuri, frumos forum aveti aici!

Link to comment
Share on other sites

@Sumo: 135i este o maşină abia apărută, numărul de km nu mi se pare deloc suspect.

 

Dacă maşina pe care o cumperi este vândută de un dealer BMW sau de un autohaus patronat de nemţi nu de turci, arabi su români, şansele de a lua ţeapă sunt minime.

 

Istoricul unei maşini se poate verifica la orice reprezentanţă BMW.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@mister_cash: personal, eu nu m-as da pe mana nimanui la cumpararea unei masini...

cred ca cineva care are un nivel de cunostinte peste medie, s-ar descurca sa identifice o masina cu probleme...

dar repet, e doar opinia mea!

Intr-adevar ai dreptate ,dar daca te duci in necunostinta de cauza esti pierdut ai sanse sa vii cu o masina mai proasta si mai scumpa.

Problema ca cei ce se ocupa de masini au o inteligenta mult sub medie ,dar sunt cativa care chiar stiu cu ce se mananca treaba asta ...din cauza asta spuneam ca daca i-ai propune castigul lui de la inceput nu ar mai avea de ce sa te insele.

Am cunoscut cativa oameni care stiu aproape la toate modelele doar uitandu-se la cateva detalii tipul de echipare ca sa nu mai zic de an si de pb pe care le-a avut masina

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Pai un E30 318i, daca se poate cat mai tanar, din cate stiu '91.

Problema este taxa de poluare care s-ar putea sa fie de 4-5 ori pretul masinii...vezi orientativ pe www.autovit.ro e un calculator la cea veche pana in ultima rectificare de pe 15 dec.2008 care inca e in vigoare pana pe 15 ian dupa niste zvonuri din presa dupa aceea ce hotaraste Boc cel mic.

Nu stiu daca se mai poate inmatricula, cu taxa cu tot ,non-euro daca nu intotdeauna exista Bulgaria .Iti ia vreo 1000 euro mai nou un romanachis din Giurgiu care si-a deschis firma in Russe.

Mersul e asa:Si-a deschis o firma in Russe si una in Giurgiu ,pe aia din Russe inmatriculeaza masina si o inchiriaza firmei din Giurgiu care la randul ei cedeaza folosinta bunului in baza unui contract de comodat tie.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Foarte buna initiativa ta. Pacat ca nu eram membru, si nu stiam despre toatea astea cand am fost in germania si mi-am cumparat masina :). Probabil as fi facut o algere mult mai buna. Dar, poate data viitoare... <_<

 

Exista firme de la noi aduc aduc masini pe platforma din germania si cam la cat ar ajunge?

 

daca masina nu trebuie verificata ci doar transportata sunt multe firme sau persoane fizice care se ocupa de transport pentru mai putin: 700-800 euro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.