Jump to content

VW Golf 4 sau BMW E46 fl


Razor-

Recommended Posts

Sa fim seriosi, ce mi-e ca masina prinde suta in 9-10 secunde, ce mi-e ca prinde in 11-12?! Adevarul e ca si simti din plin diferenta de o secunda, o secunda si putin... :twoup: Daca era vorba de un timp de 4-5 secunde pentru suta de km/h si 5-6 secunde tot pentru suta, atunci da, diferenta de 1-2 secunde chiar se simtea, dar in cazul nostru nu se poate pune problema de asa ceva. Este insesizabila diferena...

 

DiferenĂža aia se simte enorm.

 

1 secundã pe hârtie Înseamnã foarte mult În plan real.

 

Nu 0-100 km/h conteazĂŁ in cazul unei asemenea maÂşini, ĂŽnsĂŁ conteazĂŁ reprizele, uÂşurinĂža sau greutatea de a depĂŁÂşi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai bine s-ar face comparatia intre un golf 4 si un e46 nfl(pe care il poti gasi si la 4-5k), caz in care diferenta de pret nu mai e enorma si din punctul meu de vedere acceptabila.

 

 

 

Totusi, mai bine ia golful, suntem destui cu e46.

Link to comment
Share on other sites

insesizabila diferenta de o secunda si ceva,doua

 

eu cand am trecut de la un megane 1.6 16v 11,1s pana la suta la 320d e46 8.9s am simtit o dif de la cer la pamant,dupa ce am resoftat bmw-ul probabil facea in jur de 8s pana la suta s-a simtit din plin diferenta;cand am trecut la a4 b7 3.0tdi+soft,in jur de 280cp iar am simtit o dif de la cer la pamanat asta facea sub 6,5s suta,odata cu motorul mai potent vin si reprizele mai bune,asta conteaza in viata de zi cu zi

 

corect nu conteaza numai 0-100km/h,conteaza mult si finisajul,tinuta de drum,pozitia in scaun,confortul,spatiul,dotarile,insonorizarea,imagine

 

exact cum spunea si cineva mai sus ,iti iei 316 apoi il in juri pt raportul consum/performante;

Link to comment
Share on other sites

Treaba e simpla, daca are banii sa o cumpere si isi va permite sa intretina BMW-ul pe vitor poate cumpara E46-le !! Daca nu ,atunci ia golful sau poate lua Logan facelift nou nout! :twoup:

Arata mai bine loganul ca golful...

Link to comment
Share on other sites

Mai bine s-ar face comparatia intre un golf 4 si un e46 nfl(pe care il poti gasi si la 4-5k)

Asa cred ca ar merge s-ar mai egala sansele performate la golf si pret la e46.

Mai bine cauta un 318i e46 nfl cu motor de 1895cmc bloc de m43 performante decente 118cp, dotari decente sa aiba geamuri electrice, clima, jante aliaj si sigur iesi in 4500 maxim, maxim a spus.

Link to comment
Share on other sites

Nu am comparat golf cu e46, ci am comparat golf +2500eu(+50%) cu e46. Trebuie pusi si banii in ecuatia aceasta altfel nu are sens. Si faptul ca piesele sunt de doua ori mai scumpe la bmw, exceptand consumabilele.

E putin exagerata comparatia dar astea sunt singurele masini care ma intereseaza. Si uite ca sunt pareri si pareri.

 

Am sa mai las o saptamana sa ma mai roada ideea si apoi voi lua o decizie, momentan oscilez de la o varianta la alta in fiecare zi.

 

Merci tutuor ca ati dezbatut subiectul, chiar m-au ajutat parerile voastre.

 

E si greu sa gasesti o masina buna pe piata romaneasca. Voi avea mult de cautat.

Edited by Razor-
Link to comment
Share on other sites

Omule, se gasesc e46NFL la 5000E, pe golf cat vrei sa dai?

 

pe golf 4500...5000 max, deci tot pe acolo.

 

Mai exista e46NFL la 5000e in stare buna, km reali sub 200 000? Nu cred.

La diesel ma refer acuma ca variantele benzina NFL nu ma intereseaza, deja consuma prea mult.

 

316i FL are cam acelasi consum ca un golf 4 1.6i, acceptabil.

Pretul benzinei va creste mult in viitor, nu mai e de neglijat.

Edited by Razor-
Link to comment
Share on other sites

Ne omori cu comparatile tale si cred ca faci o confuzie(cred), 316i fl sau nfl nu are motor de 1.6 ca la golf, sunt de 1.9 la nfl si de 1.8 la fl. Iar comparatile de preturi la piese nu prea isi au locul, doar nu schimbi radiatorul in fiecare luna, ca asa putem veni si noi cu n exemple de piese mai scumpe la golf ca la e46.

 

http://ultimatespecs.com/?option=10&co...1,3133&do=1

 

http://ultimatespecs.com/?option=10&co...0,3132&do=1

Link to comment
Share on other sites

da, 318 fl e 1800 si consuma aprox cat un golf 1.6i. cel putin comparatiile intre cartile tehnice si sprintmonitor. 316 cam cu 1l/100km in plus. (ms de link)

 

cred si eu ca deja va omor cu comparatiile astea, s-a scris deja f mult.

Puteti inchide subiectul, stiu deja diferentele si ce am de comparat intre cele doua. Ma voi descurca, de aici depinde numai de mine ce voi alege.

 

Merci inca o data.

Edited by Razor-
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am luat un E46, 320dTouring din 99 - 4200 E, pe 4 aprilie.

Km : 173000 (nu stiu daca sunt 100% reali, probabil ca nu)

Dotari :Climatronic, pilot automat, jante aliaj, mi-a mai dat un set de 4 jante de aliaj cu 4 cauciuri de iarna pe ele , statie , subwofer.

Am niste belele cu el , unele mai costisitoare ca celelalte, unele mai minore altele mai majore.(ex de schimbat butonasul la oglinda/pompa de servo directie ).

Ideea e ca orice "chestie" pt masina asta costa destul de mult.Nu credeam ca o sa fie chiar asa de scumpa intretinerea lui fata de alte masini.Asa ca din punct de vedere al intretineri ia golful.

Inainte sa iau E46-le ,am mai mers cu un golf 4 IV 1.9 TDI, si cu un OPEL VECTRA 2.2 de 125 CP.

La interior,performanta , nu cred ca se poate compara vreuna cu bmw-ul.

Link to comment
Share on other sites

eu unu mi-as lua masina cel mai bine intretinuta. nu toti trebuie sa avem masini premium... dar sa nu avem bani de intretinere. costul masinilor si a intretinerii reflecta si calitatea.

nu toti isi permit mercedes, de aceea au vanzare si cei de la dacia si cei de la mercedes. fiecare cu ce poate :twoup:.daca ai bani suficienti ia bmw, nu ai sa regreti, e mult peste orice model vw. daca 1-2000e ti se par sume mari e cazul sa iei logan fara nici o discutie

Link to comment
Share on other sites

eu am avut 330i , iar acum am un seat leon 1,8turbo (aceeasi platforma de la golf)

chestia cu piesele e cu dus si intors....la bmw sunt duble la pret, dar pe de alta parte, nu schimbi lunar bucse sau amortizoare, iar consumabilele sunt la pret decent la ambele modele. cea ma iscumpa piesa ce am schimbat la bmw a fost pompa servo....cca 12 mil...dar asa ceva pica in niste ani de folosire. suspensia pe bmw era cea de fabrica, sport, si pot sa spun ca inca se comporta excelent si mai avea destui km inainte.conteaza foarte mult cum a fost ingrijita masina inainte :twoup:

intre 316 si golf 1,6, ti-as recomanda fara nici o retinere golful

dar intre un 318i fl si golf 1,6 cred ca te vei simti mai fericit in 318. nu am avut asa ceva dar cam toti posesorii lauda motorul de 143 de cai atat ca performante cat si ca consum.

tinuta de drum e net superioara in bmw,si sentimentul de control al masinii mai bun . am obiceiul sa merg destul de la limita, si in bmw am avut mai multa incredere decat simt in seat dpdv al controlului la limita.

consumurile cred ca sunt apropiate la 318i si golf 1,6

NU iti lua NFL din cauza banilor. vei gasi numai masini rupte pe genunchi si neingrijite la banii de golf si vei ajunge sa bagi in ea mai mult decat daca ai fi dat mai multi bani pe una in firea ei, pentru ca intr-adevar ustura sa reconstruiesti un bmw.

eu zic sa cauti un 318 facelift de 143 de cai, neaparat o masina ingrijita, nu te repezi la prima coaja pe care o gasesti, sa nu regreti ulterior......daca nu gasesti o masina ingrijita si sa iti si placa, orienteaza-te spre un golf la fel, o masina ingrijita.

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Nu pricep ce satisfactii mai poate sa iti dea un E46 vechi de 10 ani si probabil chel. E o masina uzata moral, in afara ca te duce din A pana in B, chiar nu inteleg ce satisfactie poti sa ai. Mai zicea cineva mai demult ca E46 e limuzina. Wow.
Link to comment
Share on other sites

foarte bine spus de mihai20.

eu am avut 318i facelift de 143 cai Âşi am mers Âşi cu golf de 1.6. NU SE COMPARĂ! Ăntr-adevĂŁr pot spune din experienÞã cĂŁ 318i facelift (1995 cmc) este o maÂşinĂŁ foarte echilibratĂŁ (ĂžinutĂŁ de drum de bmw, ĂŽntreĂžinere de bmw - scumpĂŁ dar de duratĂŁ, performanÞã de bmw, consum echivalent cu cel al golf-ului de 1.6). eu aÂş da banii de un 318i facelift ĂŽngrijit sau, dacĂŁ nu sunt destui bani, aÂş lua golful. ĂŽn nici un caz nu aÂş lua 318i, 318i nfl. baftĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

eu unu mi-as lua masina cel mai bine intretinuta. nu toti trebuie sa avem masini premium... dar sa nu avem bani de intretinere....

 

Lasa frate ca si asa suntem muuuuuu...uult prea multi pe soselele patriei noastre!

Cel care isi ia o masina fara a-si putea perimte sa o intretina, va sta cu ea mai mult in garaj (daca il are!) sau cu ea pe trotuarul din fata casei/blocului.

Si asa se vor mai elibera soselele... :twoup:

De asemenea si pretul benzinei atat de des invocat de catre initiatorul acestui topic, ar putea face acelasi lucru: curatenie pe soselele patriei... :)

Link to comment
Share on other sites

:twoup: Offff, ma exasperati cu evaluarea unei masini doar pe criteriul timpului scos de la 0-100 km/h! Pentru tine doar asta conteaza la o masina? Numai liniute faci cand circului cu masina, nu? Ai si pe unde, mai ales daca stai intr-un oras mare si foarte aglomerat...

 

Sa fim seriosi, ce mi-e ca masina prinde suta in 9-10 secunde, ce mi-e ca prinde in 11-12?! Adevarul e ca si simti din plin diferenta de o secunda, o secunda si putin... :) Daca era vorba de un timp de 4-5 secunde pentru suta de km/h si 5-6 secunde tot pentru suta, atunci da, diferenta de 1-2 secunde chiar se simtea, dar in cazul nostru nu se poate pune problema de asa ceva. Este insesizabila diferena...

 

Unde ai vazut tu sosele numai in linie perfect dreapta si fara obstacole? Abordeaza o curba la o viteza ridicata cu un E46 si fa acelasi lucru si cu Golf IV sau chiar cu Golful tau V si vezi diferenta! Dar mai bine stai linistit ca nu vreau sa te am pe constiinta! :)

 

Nu e vorba numai de 0-100 ci de reprize in depasiri,un G4 TDI 131cp are niste reprize mult mai puternice decat un 316i-318i NFL datorita cuplului mare.Apoi nu vad unde e sportivitatea asta nemaintalnita la un 316i ca e o puturosenie de masina.Eu cred ca divinizati prea mult marca bmw,atat G4 cat si G5 stau foarte bine in curbe.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca deja s-a discutat si paradiscutat subiectul asta. Fiecare alege si cumpara o masina in functie de ce asteapta si isi doreste de la ea. Suntem "n" persoane aici si probabil ca pentru fiecare conteaza altceva la o masina, asa ca dicutam noi mult si bine ca tot nu vom ajunge la un numitor comun... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

am facut ieri un drum de vreo 300 de km si destul de serpuit drumul, vreau sa zic ca masina in curbe se comporta excelent toti din fata mea franau la curbele alea eu nici nu atingeam frana si erau si opeluri si vw si "n" masini.
Link to comment
Share on other sites

am facut ieri un drum de vreo 300 de km si destul de serpuit drumul, vreau sa zic ca masina in curbe se comporta excelent toti din fata mea franau la curbele alea eu nici nu atingeam frana si erau si opeluri si vw si "n" masini.

Asta nu inseamna ca toate celelalte masini franau ca sa nu sara de pe sosea.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.