Jump to content

Vreau sa schimb motorul.Un 2.0 cu un 2.5 sau 2.8


Recommended Posts

Amicul tau cu E60 a zis ca ai furat startul.

"MAS zicea ca plecam la 3 si el la 2 deja era in mers." :twoup:

 

Poate vrea o revansa, poate pe o miza chiar, doar esti MAS, practic ai inventat cursele, "aici s-a intamplat totul (Drumul taberei)".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest poleposition

aha, deci daca scoti catalizatoru' de pe un 520i E34, faci un 530D E60. Deci daca ala cu E60 scoate catalizatoarele, cred ca face praf pe 400m un M3...

 

Nu stiu cum e cu prajiturile alea, dar daca sunt import olanda inteleg. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca la astea mai vechiute se simte mult mai bine scosul catalizatorului, fata de o masina din 2000 sau dupa. Engine management-ul e cu totul altfel la astea mai moderne. NU cred acu ca scoti 40 de cai dar cred ca se simte mai mult.
Link to comment
Share on other sites

@Ciupa: pe bune acum... gandeste-te si tu...sate dai cu 535-ul si sa ti-o iei de la un E28 cu motor 2.7, in conditiile in care nu ai martori la cursa, normal ca zici ca ala a furat, ca ti-a pus tie frane etc... oricum, tu cu 535 E39 vei fi mult mai credibil decat unu cu un E28. Acum... ratiunea ar trebui sa te faca sa te intrebi de ce atunci cand i-am propus sa dea el startul, a refuzat si a zis ca tot eu sa-l dau. Oricum, e veche si ingropata treaba... Daca lumea e multumita sa zica ca am pierdut eu, pe mine nu ma deranjeaza... it's not as if my life's depending on it :twoup:

 

Nu Âştiu, nu sunt eu prieten cu el, ĂŽnsĂŁ mi s-a pĂŁrut destul de ciudat cĂŁ a zis cĂŁ ai furat startul, Âşi nu era vreo glumĂŁ, chiar vorbea serios.

Link to comment
Share on other sites

Masina se comporta ca si cum ar fi avut sondele de dupa catalizator foarte defecte. e mult de explicat. Daca nu se aprinde check engine nu inseamna ca totul e in regula cu masina :)

 

Cum adica sa fie foarte defecte daca sunt deconectate.Daca nu ma insel eficienta unui catalizator se bazeaza pe OSC.

Cand injectia se afla in closed loop sondele lambda genereaza oscilatii care sunt amortizate de OSC.Amplitudinea oscilatiilor ramase dupa catalizator determina capacitatea de acumulare a catalizatorului.

Daca te uiti la poza atasata o sa iti dai seama despre ce vorbesc, desi cred ca ti-ai dat deja seama.

Daca iti faic un pic de timp liber poate explici cum se comporta masina cu sondele de dupa catalizator defecte.Ar fi interesant de aflat, ca de liniute stie toata lumea. :twoup:

post-66-1275090076_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@

@Ron1n: MAS nu e racer, dar cu prietenii mai face un gratarel mic. Daca ai legatura cu lumea ilegalelor, intreaba de MAS si daca stie cineva ceva de numele asta, in nici un caz nu stie legat de curse.

 

Acum am vazut ce ai scris, despre cine esti.Scuze. :(

Nu am avut niciodata legatura cu lumea fraierilor, insa am fost anul asta in Bucuresti.Nu te supara ca iti zic, nu am intrebat pe nimeni despre tine deoarece nu cred ca te stie nimeni.

Ma refer la cercul meu de prieteni, bineinteles. :)

 

in conditiile in care nu ai martori la cursa,

 

Asta a fost deep. :twoup:

 

si nu se simt?? Offff!

 

Am si eu o intrebare, sper sa nu te superi. :)

To timpul o dai cu offff-urile astea, adica tu chiar te pricepi si restul sunt vai de capul lor.

Ai vreo scoala in domeniu auto, ceva legat de BMW sau de vreo alta firma auto?

Sau esti si tu ca mine, varza cu carne? :(

Si eu ma dau priceput, insa nu vreau sa prostesc pe nimeni , sa le iau banii. :D

Link to comment
Share on other sites

Ai un dar Bavaria... spectacol. Atingi printr-un nivel elevat de exprimare, sarcasmul la tine e prezent in marea majoritate a posturilor, indiferent cine e destinatarul, inteleg totusi ca te plictisesti dupa servici, asta fiind motivul pentru care faci pe justitiarul :twoup:

 

P.S

Ti-am citit acum si postul in topicul aluia cu volanta aia ''muci'', stiu ca ai impregnata in cap chestia ca daca nu ai bani de piese noi, ce ti-ai luat bmw, e si normal, insa realizeaza ca sunt destui ce au masini de 500-1500 de euro, la o masina de asemenea valoare, sa cumperi de exemplu o volanta noua, ce costa sa zicem 60-70% din valoarea totala a masinii, e ca si cum tu daca ai 335i de $40.000, sa fi un pârlit daca nu-ti permiti, sau nu vrei sa cumperi o piesa in valoare de $20-30.000 noua :)

E exact acelasi lucru, totul este despre nivel, nivelul de trai.

Link to comment
Share on other sites

Ai un dar Bavaria... spectacol. Atingi printr-un nivel elevat de exprimare, sarcasmul la tine e prezent in marea majoritate a posturilor, indiferent cine e destinatarul, inteleg totusi ca te plictisesti dupa servici, asta fiind motivul pentru care faci pe justitiarul :twoup:

 

P.S

Ti-am citit acum si postul in topicul aluia cu volanta aia ''muci'', stiu ca ai impregnata in cap chestia ca daca nu ai bani de piese noi, ce ti-ai luat bmw, e si normal, insa realizeaza ca sunt destui ce au masini de 500-1500 de euro, la o masina de asemenea valoare, sa cumperi de exemplu o volanta noua, ce costa sa zicem 60-70% din valoarea totala a masinii, e ca si cum tu daca ai 335i de $40.000, sa fi un pârlit daca nu-ti permiti, sau nu vrei sa cumperi o piesa in valoare de $20-30.000 noua :)

E exact acelasi lucru, totul este despre nivel, nivelul de trai.

 

Nu ai cum sa intelegi nimic deoarece nu ma cunosti.

Nu sunt justitiar sub nici o forma, imi spun si eu parerea ca orice al membru al acestui forum.Spun tot timpul ce gandesc, nu are legatura cu plictiseala.

Volanta aia nu mai poate fi folosita pe alta masina, eu nu as pune asa ceva pe masina mea.Nu are importanta valoarea masinii, tu ai cumpara o piesa defecta pentru a o pune pe masina ta, doar ca este mai ieftina?

Pe de alta parte este foarte posibil ca acea volanta sa fie in perfecta stare si eu sa ma insel.In definitiv este un forum, nimeni nu trebuie sa imi citeasca posturile sau sa imi asculte parerile.

Nu are sens sa o dai cu parlitul si ala de nu are bani sa treaca strada dar detine un BMW si il repara cu toate gunoaiele gasite pe un forum.Nu ma simt deloc, eu conduc masina pe care mi-o permit.

Link to comment
Share on other sites

cum tu daca ai 335i de $40.000, sa fi un pârlit daca nu-ti permiti, sau nu vrei sa cumperi o piesa in valoare de $20-30.000 noua :twoup:

E exact acelasi lucru, totul este despre nivel, nivelul de trai.

 

Daca ai un 335i nu esti un parlit.Ca doar nu ti-ai luat masina de 60k si stai intr-o garsoniera.Cum este exact acelasi lucru?Acelasi lucru cu ce?Ce nivel de trai?Sunt oameni in Romania care au milioane de euro.Tu crezi ca toti au 335i prin Germania sau prin alta tara?Nu au.Diferenta este ca in Romania masina este mai presus de orice pentru unii, de mancare, de casa,...si se judeca ca atare de multi oameni.Domne, ai BMW, deci ai multi bani.Fals.Ai BMW, poate ai multi bani, poate esti vai de steaua ta si vrei sa pari ce nu esti.

 

 

, sarcasmul la tine e prezent in marea majoritate a posturilor,

 

Da, vrei sa imi vinzi ceva si spui ca o faci pentru binele meu, vrei sa imi propui ceva si imi spui ca este pentru binele meu,...sunt sarcastic.

Locuiesc acum in alta tara, am trait zeci de ani in Romania, asta nu ma face prin definitie un prost.

Link to comment
Share on other sites

Bavaria, imi pare rau daca te-ai simtit atins de remarcile mele, in niciun caz nu a fost vorba de nicio forma de jignire din partea mea.

 

Vroiam sa spun ca tu il vezi pe cei ce cumpara piese in genul volantei aleia ca pe niste oameni ce nu-si permit masina pentru care cumpara piesa aia. Ai dreptate.

 

Insa am scos in evidenta faptul ca evident ca daca au dat 500-1500 de euro pe o masina, nu-si permit sa cumpere o singura piesa noua ce costa jumatate din valoarea masinii.

Atunci am pus in balanta si un om stabilit bine afara, si te-am dat exemplu pe tine, care daca la masina ta i s-ar strica ceva ce costa la fel 50-60% din intreaga valoare a masinii, nu ai scoate banii instant fara sa-ti pui semne de intrebare, si eu nu te-am facut pârlit deloc, am pus o intrebare retorica, gen ''ar trebui sa fi vazut un parlit daca nu-ti permiti sa scoti instant 20-30 de mii pentru o piesa?'' raportat nivelul tau, fata de al unuia ce ar cumpara volanta aia cel putin indoielnica.

 

Pe scurt, tie ti se pare normal ca sa cumperi o piesa noua la masina, e perfect corecta aceasta atitudine, insa tu ii ceri celui ce vrea sa ia o volanta pentru o masina veche, sa plateasca 40-50% din valoarea masinii pentru o piesa noua, timp in care sunt foarte sigur ca tu nu ai da 50% din pretul masinii tale pe o singura piesa defecta( ma rog, nu exista piese asa scumpe la valoarea aia)

La asta m-am referit ca e acelasi lucru, insa la alt nivel.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Ma, este cea mai mare pasiune a mea masina, dar liniutele nu tocmai... prefer o cursa pe un traseu unei liniute... in fine, deviem... ideea e ca oricat de pasionat sunt, voi recunoaste intotdeauna realitatea si nu ma voi apuca sa emit diverse teorii. Pe mine m-a si distrat la un moment dat: hatai E60u sa si-o ia de la un E34 :twoup: puteam sa fur cat voiam eu la start, ca masina aia (teoretic cel putin) trebuia sa manance Tziganu' pe paine. Asta cu furatul startului ar fi similara cu strigat de fault din partea lui Goliat pentru David, ca i-a dat la gioale si nu avea voie si (vezi, Doamne) d-aia Goliat a pierdut lupta... Intelegi ce vreau sa zic, nu? :)

 

Când vine vorba de maºini, tuning ºi masina ta, pierzi foarte uºor contactul cu realitatea. :)

 

Nu are nici o relevanÞã, existã ºi Lada cu motor turbo care-i mai rapidã decât M6 pe 400 m.

Asta ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ-Ăži doreÂşti o asemenea maÂşinĂŁ?

Link to comment
Share on other sites

In fine, ai un report de la mine pentru sarcasmul agresiv gratuit.

 

 

Imi cer scuze, nu am vrut sa te jignesc cu nimic.Am eu un stil mai ironic, dar nu am vrut sa te jignesc.

 

Pe scurt, tie ti se pare normal ca sa cumperi o piesa noua la masina, e perfect corecta aceasta atitudine, insa tu ii ceri celui ce vrea sa ia o volanta pentru o masina veche, sa plateasca 40-50% din valoarea masinii pentru o piesa noua, timp in care sunt foarte sigur ca tu nu ai da 50% din pretul masinii tale pe o singura piesa defecta( ma rog, nu exista piese asa scumpe la valoarea aia)

La asta m-am referit ca e acelasi lucru, insa la alt nivel.

 

Nu era vorba despre asta, sunt departe de a fi un om bogat, insa nu mi se pare corect ca cineva sa vanda o piesa defecta drept buna.

Nu te pricepi, cumperi piesa, dai cutia jos si pui volanta sh.Dupa aia realizezi ca volanta era varza de fapt, ca nu a schimbat-o omul degeaba.

Ma rog, nu mai zic nimic deoarece nu sunt vreun justitiar pe acest forum.

Link to comment
Share on other sites

Asta e o problema care au avut-o toti cei care au facut conversia.

 

Tu ai EWS II maxim, nu a fost pe e34 EWS III

Cand iei motorul trebuie sa iei si toata cablaria si modulul de EWS si cheile. Daca nu iei cablaria nu o sa se potriveasca pinii la mufe si intri in alta belea. Asta e cea mai sigura metoda. Teoretic se poate face un fel de bypass permanent la EWS-ul de pe noul motor, dar nu e foarte simplu si parca nici foarte sigur, avand in vedere ca se fura si e34 se pare...

ECU de pe 2.8i nu va porni pana nu primeste semnal de la EWS...

Daca ai noroc si iei motorul de pe un e36 ai sanse mairi sa poti folosi modulul tau, ca si la e34 si la e36 s-a folosit EWS II, deci ar trebui sa mearga. Uite aici un tabel cu ce modele au fost..

EWS_Chart.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am citit pe pagina 1 ca motorul 2.5 e mai greu decat cel de 2.8 ca e din fonta si nu aluminiu. Asta inseamna ca e mai pretabil la turbo si rezista la "abuz" mai mult, nu?

 

Eu am un 2.5 non-vanos pe caroserie de 518, cu diferential de 518. Am avut inainte un 525 de 170 cai (in stare foarte buna motorul, avea 148 cai reali la roata). Trebuie sa recunosc ca e o diferenta enorma intre ele. Asta micu', cu diferential de 1.8 fuge de rupe, dar am reprizele mai scurte. La 2.5 vechi ajungeam la 140 intr-a 3-a, iar la asta micu' abia pe la 120. Viteza maxima e 220 nu ca nu mai poate motorul, ci ca mi-ar iesi pistoanele prin capota. 220 la vreo 6400rpm.

Dar tot ma freaca un pic pe creier cand stiu ca pot sa mi-o iau de la o jucarie gen Clio 182, Focus ST sau Golf GTI. Asa ca vreau sa mai scot ceva din motorul asta. :twoup:

Bineinteles ca nu pun turbo cat timp am cutia varza sau alte prostii de genul asta. O iau usor. Primul pas: evacuarea.

Si asa am vazut ca am toba sparta... cu ocazia asta o schimb si schimb si traseul, insa fara serpisori (da, stiu ca aia dau cel mai mare boost din tot sistemul de evacuare). Dau jos si catalizatorul.

 

Apoi... cutia de viteze. A mea face un pic cam urat in treapta a doua daca schimb mai sportiv asa ca ma gandeam la un upgrade la o cutie cu 6 viteze. Cu ocazia asta mai lungesc un pic reprizele ca poate nu mai sta asa turata la viteze mari si eventual imi mai creste si viteza maxima. Si imi scade si consumul (acum imi ia cam 15% in oras).

 

Apoi admisia. Aici ma gandeam sincer sa pun filtrul "minune" care "garanteaza" reducerea consumului de benzina cu 10%. Rocco, tu ai admisia schimbata. Poti sa-mi dai si mie detalii si impresii, te rog? Ca as pastra mintea deschisa si pentru un kit de admisie K&N.

 

Apoi... daca nu m-am saturat de bagat bani in ea, poate axa cu came Schrick, limited slip differential, serpisori, injectoare marite, pistoane forjate... Si la sfarsit chip. Nu stiu ce e mai vulnerabil... ce s-ar putea strica mai repede de la marirea puterii. Poate pistoanele rezista totusi. Si injectoarele cred ca sunt suficiente.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.