Jump to content

motor n42 e46 318i


Sibianul

Recommended Posts

Salutare,

 

Am si eu de un an si un pic un e46 318i din 2003 cu motor n42, adusa din germania. Initial am avut probleme cu consumul mare de ulei(papa cam un litru la 1500 km), in ianuarie mi s-au schimbat simeringuri supape,oring,etc. si de atunci nu mai am aceasta problema.De o vreme observ ca la motor cald cand fac drum mai lung peste 150km, dupa ce franez si schimb intr-o treapta inferioara cand apas ambreiajul turatia coboara pana pe la 600rpm si indicatorul de presiune ulei incepe sa clipeasca cu rosu, cand motorul este rece nu face figura.Daca nu-l las sa coboare pana la 600 nu face probleme.Pe tester nu arata nici o eroare..Am ulei 5w30 cu care am mers vreo 9000km si urmeaza sa-l schimb, raman la acesta sau pun un 5w40?,am mai citit pe undeva aici ca din soft se poate urca relanti la 850rpm.Daca v-ati intalnit cu probleme de genul va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am si eu de un an si un pic un e46 318i din 2003 cu motor n42, adusa din germania. Initial am avut probleme cu consumul mare de ulei(papa cam un litru la 1500 km), in ianuarie mi s-au schimbat simeringuri supape,oring,etc. si de atunci nu mai am aceasta problema.De o vreme observ ca la motor cald cand fac drum mai lung peste 150km, dupa ce franez si schimb intr-o treapta inferioara cand apas ambreiajul turatia coboara pana pe la 600rpm si indicatorul de presiune ulei incepe sa clipeasca cu rosu, cand motorul este rece nu face figura.Daca nu-l las sa coboare pana la 600 nu face probleme.Pe tester nu arata nici o eroare..Am ulei 5w30 cu care am mers vreo 9000km si urmeaza sa-l schimb, raman la acesta sau pun un 5w40?,am mai citit pe undeva aici ca din soft se poate urca relanti la 850rpm.Daca v-ati intalnit cu probleme de genul va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.Multumesc.

Fa-i schimbul de ulei si pune-i castrol edge 0w30/0w40

 

La cald,uleiul ala pe care il ai,se face "pisat" si pierzi din presiune.

Edited by Daniels13
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu i de a buna cu bec rosu de ulei aprins.

Verifica pompa de ulei

Si da 0w40 este mai gros la cald , dar exclude 0w30 daca tie deja iti aprinde "presiunea" in bord.

 

Am pus 0W40 de la Castrol pana la urma, pana acum am mers cu ea vreo 400km si e ok(nu s-a mai aprins de loc becul rosu..), multam de sfaturi

Link to comment
Share on other sites

am schimbat in cele din urma semeringurile la supape in timisoara ...totul parea ok, numai ca... '' mecanicii lui peste prajit ,, mi-au rupt unul dintre suruburile de prindere ale capacului motor in _chiulasa_, acum pierde ulei pe acolo... inteleg ca se mai rup suruburi,dar daca faci o lucrare macar fa-o calumea si nu incerca sa te disculpi si sa-mi zici ca asa ti-am adus masina, dar nah...asta e, trecem si peste asta.

 

surubul rupt este in spatele motorului,intr-o zona mai greu de lucrat, pierde un pic de ulei care se prelinge pe evacuare si mai da un pic de miros de ulei ars...

 

ce-mi recomandati sa fac, a mai patit cineva asa ceva? daca da, cum ati solutionat problema? multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Salut,

 

Am si eu o problema la n42b20 mai exact cand am dorit sa o pornesc mergea mai mult in 3... si dadea rateuri.. cu urmatoarele erori din poze, si robinetul in bord.. sa fie bobina de inductie?

 

Erori vazute cu torque, inca nu am apucat sa vad prin INPA.

 

Ce marca de bobine sa cumpar? sa incerc prima data sa le inversez sa vad daca de aici e problema? este prima data cand am martorul in bord si face asa

 

Multumesc

post-57457-0-57217400-1428986787_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

asa pare bobina cil 1,schimba bobinele intre ele 1 cu 3 de ex,daca eroarea migreaza pe cilindrul 3 e bobina clar.

 

 

Asa o sa fac.. ironia este ca imediat cum s-a intamplat cand am pus programul dadea CIL 3.. a doua zi. cand am mai dat o cheie si la fel facea au aparut erorile din poze.. de zicea si de 1... o sa pun diseara si INPA sa vad ce zice.. desi cred ca o sa trebuiasca sa le schimb pe toate 4 ca sa nu mai am probleme in viitor ce marca recomandati?

Link to comment
Share on other sites

Asa o sa fac.. ironia este ca imediat cum s-a intamplat cand am pus programul dadea CIL 3.. a doua zi. cand am mai dat o cheie si la fel facea au aparut erorile din poze.. de zicea si de 1... o sa pun diseara si INPA sa vad ce zice.. desi cred ca o sa trebuiasca sa le schimb pe toate 4 ca sa nu mai am probleme in viitor ce marca recomandati?

Daca vreo bobina cauzeaza problema, sa le schimbi pe toate. Mie mi-au picat la 150k km :(

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.