Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

... si benzina are cutia si diferentialul etajate diferit, astfel incat cuplul la roata e aproximativ acelasi ca la diesel.

233874[/snapback]

Si cum se face ca reprizele 60-100 si 80-120 sint net SUPERIOARE la diesel?

Link to comment
Share on other sites

in + dieselul are un cuplu frumos

233868[/snapback]

 

pt ca tu compari diesel turbo cu benzina aspirat..

 

ia compara tu un motor de aceiasi cilindree turbo diesel si unul benzina cu turbo.. mai e diferenta cuplu? de putere nu mai zic..

Link to comment
Share on other sites

pt ca tu compari diesel turbo cu benzina aspirat..

 

ia compara tu un motor de aceiasi cilindree turbo diesel si unul benzina cu turbo.. mai e diferenta cuplu? de putere nu mai zic..

233883[/snapback]

Pai avem in fata exemplul 335d vrs. 335i.

 

335d

Max. output 285.9 PS (282.0 bhp) (210.3 kW)

@4400 rpm

Max. torque 580.0 Nm (428 lbft) (59.1 kgm)

@1750 rpm

0-100km/h 6.20s

 

335i

Max. output 306.2 PS (302.0 bhp) (225.2 kW)

@5800 rpm

Max. torque 400.0 Nm (295 lbft) (40.8 kgm)

@1300 rpm

0-100km/h 5.60s

Link to comment
Share on other sites

Si care e mai rapid si mai puternic?  :blink:

233939[/snapback]

Exceptand liniutele care nu ma pasioneaza, 180 Nm contra 20 cai, plus diferentele de consum, lejeritatea cu care faci orice depasire avand sub talpa cuplul ala inseamna foarte mult in favoarea dieselului. Pentru mine, pentru altii cum s-a mai spus aici, daca nu ajungi in 7000 de ture nu simti nicio distractie. Intrebarea era ce preferati, ca benzina e mai buna strict din punct de vedere al performatelor cred ca e evident pentru toata lumea. Dar o masina are si alte utilitati, nu doar plecarile cu scart de la stop. :)

Link to comment
Share on other sites

Exceptand liniutele care nu ma pasioneaza, 180 Nm contra 20 cai, plus diferentele de consum, lejeritatea cu care faci orice depasire avand sub talpa cuplul ala inseamna foarte mult in favoarea dieselului.

 

Puterea e cea care te ajuta sa accelerezi, nu cuplul.

Link to comment
Share on other sites

atunci cum explici performantele masinilor scrise de tine ca exemplu..

benzina are 180nm mai putin, dar are 20 de cai in plus..si e mai rapida cu 0.6sec..

 

mai zicea cineva de reprize mai rapide la diesel in a 4-a si a 5-a de la 70 la 90 sau ceva de genu asta..

sa fim seriosi, la ce-ti trebuie timpul la reprizele alea? daca vrei sa o calci de la 70 in nici un caz nu o lasi in 4 sau 5 ci 2 sau 3..

Link to comment
Share on other sites

atunci cum explici performantele masinilor scrise de tine ca exemplu..

benzina are 180nm mai putin, dar are 20 de cai in plus..si e mai rapida cu 0.6sec..

 

mai zicea cineva de reprize mai rapide la diesel in a 4-a si a 5-a de la 70 la 90 sau ceva de genu asta..

sa fim seriosi, la ce-ti trebuie timpul la reprizele alea? daca vrei sa o calci de la 70 in nici un caz nu o lasi in 4 sau 5 ci 2 sau 3..

233963[/snapback]

Simplu: motorul pe benzina se tureaza mai mult, are o plaja mult mai larga. pe cand dieselul "moare" repede, e ca un foc de paie.....

 

Fiecare motorizarea are avantajele ei, insa eu cred ca totusi numai benzina poate oferi performante mai bune! Iar cand vor face primul Ferrari diesel atunci imi cumpar si eu unul si, cu aceasta ocazie, trec la diesel......... :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

mai zicea cineva de reprize mai rapide la diesel in a 4-a si a 5-a de la 70 la 90 sau ceva de genu asta..

sa fim seriosi, la ce-ti trebuie timpul la reprizele alea? daca vrei sa o calci de la 70 in nici un caz nu o lasi in 4 sau 5 ci 2 sau 3..

233963[/snapback]

Pai nu are importanta, si dieselul poate retrograda la 70 km/h intr-a treia si tot mai tare se duce decat benzina. Cele 2 reprize sint consacrate in industrie ca si 0-100 km/h si sint si ele relevante in evaluarea calitatii unei masini.

Link to comment
Share on other sites

pe topicu asta mereu se vor intalni 2 care sa se certe .. unu cu benzina unu cu diesel. eu zic ca e aiurea sa le compari.

 

Diesel Vs. Benzina .. referitor la ce?????

 

intotdeauna se vor gasi argumente pro si contra de ambele parti. deci care concluzia?

Link to comment
Share on other sites

pe topicu asta mereu se vor intalni 2 care sa se certe .. unu cu benzina unu cu diesel. eu zic ca e aiurea sa le compari.

 

Diesel Vs. Benzina .. referitor la ce?????

 

intotdeauna se vor gasi argumente pro si contra de ambele parti. deci care concluzia?

234347[/snapback]

Concluzia e ca intr-un final totu` depinde de gusturi :) am mai zis-o shi o sustzin :blink:

Link to comment
Share on other sites

pe topicu asta mereu se vor intalni 2 care sa se certe .. unu cu benzina unu cu diesel. eu zic ca e aiurea sa le compari.

 

Diesel Vs. Benzina .. referitor la ce?????

 

intotdeauna se vor gasi argumente pro si contra de ambele parti. deci care concluzia?

234347[/snapback]

 

 

in totalitate de acord cu ce zici ;o sa vezi ca topicul asta o sa mai continue mult si bine,cred ca o sa fie cel mai lung dintre toate de pe forumul asta.

Link to comment
Share on other sites

frate inchideti topicu asta va rog ca serios mi-a sufocat mailu.... nu va e clar ca benzina e pentru cei care doresc senazati si nu se uita la consum iar diselu pentru persoanele care sunt interesate de consum ca senzati mai putin...
Link to comment
Share on other sites

si eu cred ca multi vorbesc din auzite si datul cu presupusul;daca cineva are de exemplu o benzinara e super calumea ca poate sa o calce cat vrea,sa-i dea 7000 de ture iar daca cineva ii proprietar de diesel se bate cu pumnii in piept cu cuplul mare si consumul mic;tot timpul cineva ataca pe altcineva;cei mai in masura sa comenteze sunt cei care au condus si benzinare dar si diesele de generatie noua(care nu mai sunt chiar mori cu ciocanele,desi intr-adevar sunt mai galagioase)ale marcilor de renume;deci sa auzim comentarii prin comparatie din incercari efective ale unor modele cu motorizari de capacitati aprox. egale atat diesel cat si benzina;evident fiecare are avantajele ei altfel n-ar mai fi cerere pe piata.

ca final vreau sa adaug ca topicul e cam penal pt. ca e motiv de galceava,cred ca s-au spus destule,se tot repeta la nesfarsit cu avantajele,dezavantajele benzinarelor sau a dieselelor;chiar cred ca ar trebui inchis topicul dar cum am spus mai sus, se pare ca o sa mai continuie mult si bine topicul pt. ca unora le place sa se haraie intre ei.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca pe un asa subiect se pot starni multe pasiuni si indarjiri, ca sa nu spun mai mult...

 

Dar sunt curios, de ce preferati una in favoarea celeilalte... Costul nu poate sa fie totul, pentru ca BMW nu e o masina ieftina, deci cei care le cumpara rar fac economii mari la combustibili...

 

De ce in Romania se cumpara un tip de motorizare sau celalalt? In alte parti pot fi si alte considerente, dar de ce la noi se intampla cum se intampla?

 

Cum se impaca idea de sportivitate cu zona rosie la 4.500 rpm?

De ce un cuplu mare, nu este indeajuns pentru unii?

 

Stiu, ca BMW a castigat o cursa de anduranta de 24 ore (gen Le Mans, dar nu mai retin care si acum nu gasesc) cu o masina diesel. De ce nu si in alte parti? De ce abia acum s-a ajuns in Rally Raid la diesel?

460[/snapback]

Prefer benzina! tocmai am spart motorul la un e46 320d(facelift) la turatii f mari L:)L

Link to comment
Share on other sites

DeÂşi am benzinĂŁ, imi place dieselul, pentru cĂŁ nu trebuie sĂŁ stai tot timpul la 3500rpm sĂŁ ai putere.

 

Nu poÞi compara sunetul unui benzinar turat la 5-6000 cu cel de motorinã, dar totuºi motoarele diesel, mai ales cele de bmw oferã performanÞã ºi economie.

Dau exemplu 530d (cel de 184cp)pentru cã, surprinzãtor, faÞã de al meu, la o putere mai micã ºi greutate mai mare, face suta mult mai repede. ªi având În vedere cuplul mult mai mare e mai rapid ºi peste sutã (toate astea la un consum mai mic).

Nu poĂži spune cĂŁ e un tractoraÂş :blink:

Link to comment
Share on other sites

DeÂşi am benzinĂŁ, imi place dieselul, pentru cĂŁ nu trebuie sĂŁ stai tot timpul la 3500rpm sĂŁ ai putere.

 

    Nu poĂži compara sunetul unui benzinar turat la 5-6000 cu cel de motorinĂŁ, dar totuÂşi motoarele diesel, mai ales cele de bmw oferĂŁ performanÞã Âşi economie.

    Dau exemplu 530d (cel de 184cp)pentru cĂŁ, surprinzĂŁtor, faÞã de al meu, la o putere mai micĂŁ Âşi greutate mai mare, face suta mult mai repede. ÂŞi având ĂŽn vedere cuplul mult mai mare e mai rapid Âşi peste sutĂŁ (toate astea la un consum mai mic).

Nu poĂži spune cĂŁ e un tractoraÂş  :blink:

236126[/snapback]

 

 

sa inteleg ca ai 525i e39(sau e34)?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.