Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Benzina all za way!, mai putin cazul in care vrei sa faci turul Europei atunci parca mai bine e cu un 320d sau ceva mai economic pentru ca, cu al meu ar fi o excursie cam costisitoare(13-15l/100km)., cu toate ca placerea(de a conduce) ar fi mai mare :blink: .
Link to comment
Share on other sites

Diesel, categoric, chiar daca m-ar da banii afara din casa, situatie in care poate mi-as lua SI ceva pe benzina, vreo bestie sport sau ceva elegant din anii '50 (bmw 507).

de ce?

m-am obisnuit de peste 10 ani cu sound-ul, e mai economic , motorina e mai putin periculoasa ca benzina, in caz de accident sau defectiune cu imprastiere de carburant.

tb sa mentionez totusi ca pana acum n-am condus bmw pe benzina.

Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea o masina pe benzina e mai buna decat una diesel [ cele diesel sunt mai greu de intretinut .......parerea mea ] cu toate ca unele motoare diesel sunt mai "bune"

 

nu da bine la un BMW diesel sa-l vazi cum pleaca de la semafor cu ditamai fumu in urma si mai ales nu e sunetu' ala .......

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Nu da bine la nici o masina sa plece cu ditamai dara de fum

45910[/snapback]

 

Am fost saptamana trecuta la un drive test cu 535D. Sa va mai spun ca nu am mai avut cuvinte? Nu atat de mult pentru motorizare (super), dar pentru tinuta de drum. Incredibil

Link to comment
Share on other sites

din contra, e remarcabil ca i-au facut asa de buna tinuta de drum (la 535d ma refer).. are ditamai magaoaia diesel in fata.. :blink:

46011[/snapback]

Chestiunea e ca o portiune a condus o persoana de la Autotransilvania. Atunci am vazut ce poate masina in curbe (pe Cluj-Turda). Curbe la care eu eram tentat sa franez inainte de a intra, el accelera... Cred ca a fost prima data cand eram speriat intr-o masina (nu credeam ca nu iese in decor).

Link to comment
Share on other sites

Chestiunea e ca o portiune a condus o persoana de la Autotransilvania. Atunci am vazut ce poate masina in curbe (pe Cluj-Turda). Curbe la care eu eram tentat sa franez inainte de a intra, el accelera... Cred ca a fost prima data cand eram speriat intr-o masina (nu credeam ca nu iese in decor).

46018[/snapback]

 

Cine a condus-o? Inginerul sef Hanes? Mie mi-a luat o data masina in proba de am crezut ca mi-o face praf.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

imi plac mult masinile pe benzina ca nici nu simti ca e motorul pornit.... cel putin la c-klasse 320 asa e.... cred (fara indoiala) ca si la bmw e la fel... asta e singurul aspect care'mi place la benzina..

 

apoi dieselul pt economie de bani la carburant !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ce au bun noile generatii diesel? sunt facute doar datorita cererii covarsitoare de consum redus

...

dar tehnologia motorului este rudimentara comparativ cu 330 pe benzina

3058[/snapback]

orice vrei tu, dar nu rudimentare. presiune mai mare, temperaturi mai mari, forte mai mari :blink:

Link to comment
Share on other sites

orice vrei tu, dar nu rudimentare. presiune mai mare, temperaturi mai mari, forte mai mari  :)

54843[/snapback]

 

Indiscutabil motoarele diesel s-au dezvoltat foarte mult in ultima vreme spre deosebire de cele pe benzina si nu cred ca cineva contesta performanetele lor. De cele mai multe ori auzi ca un motor diesel este mai rapid, este mai puternic, etc. Dar am impresia totusi ca aici se cam compara mere cu pere. Daca te uiti la tehnolgia diesel vei constata ca in toate cazurile motoarele sint turbocharged si chiar mai mult ultimele generatii sint RPF, adica cum e si 535d(272HP) care are 2 turbine, ca sa reducem discutia la simplu.

 

In general, de exemplu, se compara un

 

Audi A4 20. TDI 140HP, 0-100 = 9,9s vmax=207 cu ...

Audi A4 2.0, 131HP, 0-100=10.1s, vmax=208 :)

 

si concluzia este ca diesel-ul este mai rapid...,

Dar de fapt am comparat un motor turbo(chiar diesel fiind) cu unul aspirat ceea ce nu este tocmai corect. Ca sa comparam mere cu mere luam

 

Audi A4 20. TDI 140HP, 0-100 = 9,9s vmax=207 cu

Audi A4 20.TFSI P. max =200 HP, 0-100=7.6s, vmax=235 km/h

de aici nu e greu de vazut ca daca comparam 2 motoare turbo... diesel-ul este inferior.

 

Prin analogie se compara motorul de 3.o d (RPF) turbocharged 2 turbine, 272 HP cu motorul simplu, aspirat 3.0 i = 258 HP... :)

 

Pai... la capitolul performante, nici nu vreau sa ma gindesc ce ar fi daca 3.0i ar avea 2 turbine. :blink:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Indiscutabil motoarele diesel s-au dezvoltat foarte mult in ultima vreme spre deosebire de cele pe benzina

...

am impresia totusi ca aici se cam compara mere cu pere

...

Prin analogie se compara motorul de 3.o d (RPF) turbocharged 2 turbine,  272 HP cu motorul simplu, aspirat 3.0 i = 258 HP...  :blink:

54980[/snapback]

ai dreptate. nu contest asta (chiar, de ce m-am bagat oare in discutia asta? :)). insa daca trebuie neaparat sa comparam mere si pere, de obicei se aduc la un numitor cit de cit comun. in cazul asta, consumul. adica, daca mai pui doua turbine pe motorul ala pe benzina... brrr, ce iasa. si nu contest ca va fi super la performante (bugatti veyron, anyone?). dar sa fie clar: nu platesc eu nota de plata la cit papa unu d'ala.

 

eu vreau doar sa ma dau lejer, comod, economic, si din cind in cind sa pot sa ii mai dau si un pic de talpa mai nervoasa. d'asta 530d e pentru mine masina perfecta.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.