Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Oamenii sunt mai incuiati decat crezi tu in general, sunt destui pe forum care au impresia ca la AB se dau piesele cele mai bune si in rest sunt piese mai slabe calitativ deci nu m-as baza pe asta.

310036[/snapback]

 

In general piesele originale sunt mai calitative decat alte piese.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ma duc si cumpar discuri de frana ATE de exemplu, nu sunt cel putin la fel de bune ca cele pe care le-as lua de la BMW?

 

Piesele astea originale nu sunt chiar facute sa tina o viata, marketing-ul afecteaza tot deci nu cred ca sunt mai bune decat altele OEM care arata identic.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

In  general piesele originale sunt mai calitative decat alte piese.

310037[/snapback]

 

pai injectoarele bosh sunt la fel de la bosh ca cele de la AB.

in alta ordine de idei o piesa originala este o investitie pe termen lung ... masina in general nu este o investitie buna pe termen lung... eu unul nu ti si nu as tine mai mult de 2-3 ani o masina, si asta nu din motive financiare ci pt simplul motiv ca ma plictisesc de ea.

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

@Avlad: Si tu cati km ai facut cu masina?

310026[/snapback]

Eu nu sint un exemplu foarte bun, anul asta am facut doar in jur de 20k km, bebelu ne-a cam tinut pe langa casa. Si nici nu sint fan inrait diesel, doar am dorit sa subliniez ca se bat campii cu gratie pe topicul asta cu ineptii de genul tractorase, miros urat in masina, tremurat de geamuri, etc. Si da, in momentul de fata ma gandesc la viitorul meu e60 diesel peste 1 an...2. Sa vedem daca atunci voi gandi la fel.

Link to comment
Share on other sites

ma uitam de curiozitate la  e39 520i facelift (si-a luat un prieten) si sunt curios de ce la 170 de cai putere accelereaza suta in 9.1 s iar 525d -ul la doar 163 de caluti accelereaza in 8.9. se poate oare ca la acceasi putere motorul diesel sa fie mai performant?  :blink:

309338[/snapback]

 

 

din cartea tehnica:520i 0-120km/h 12,4s

525d 0-100km/h 12,5s

(asta pt. ca tot ne place sa ne uitam la diferente de 0,1s sau 0,2s)

Link to comment
Share on other sites

Argumenteaza... te referi la motorul ala imbacsit de 2,2l si 170 cp ?

309559[/snapback]

 

 

vorbesti asa din ,,datul cu presupusul'' sau experienta? pot sa-ti certific ca pe 320i-ul meu(1465kg) motorul asta in cauza nu e imbacsit de loc(0-100km/h 8,2s);e posibil totusi ca pe 520i sa conteze defavorabil greutatea in plus(1570kg);intr-o comparatie directa 520i-525d s-ar putea sa conteze diferenta destul de mare a cuplului

Link to comment
Share on other sites

Trist pt cei cu diesel timpii astia....ce se mai intampla cu cuplul ala fulgerator la 120 la ora? :) :blink:

 

@Avlad ar fi interesant sa explici cum de e mai rapid benzinarul de aceasi putere in acest caz...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Fulgerator si diesel?:)

 

Diesel inseamna ceva ieftin, nu fulgerator. :blink:

 

ps

 

Am glumit, nu este ieftin, este ceva eficient, sa nu sariti pe mine :)

311139[/snapback]

e pleonasm...

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

@Avlad ar fi interesant sa explici cum de e mai rapid benzinarul de aceasi putere in acest caz...

310556[/snapback]

Pai e interesant totusi, dieselul cu 100 kg in plus si 7 cai in minus chiar si pana la 120 sta umar la umar cu 520i. Pentru mine e un lucru bun. Conform carfolio pe 1 km 520i ia 20 de zecimi de secunda in fata, in continuare mi se pare ca dieselul pentru o masina construita in primul rand pentru economie se prezinta bine.

In orice caz, eu unul nu vad dieselul ca o masina pentru liniute sau circuit. Dar inca o data, pe sosele noastre nu am fost depasit decat de 2,3 masini in 250 de km si asta pentru ca eram cu sotia si fetita si rar am ajuns la 160. Pentru mine dieselul isi face treaba foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Pune in balanta acest post al tau cu cel in care imi cereai sa explic cum, in cazul in care sunt doua motoare de aceasi putere, unul benzinar si unul diesel, cel diesel e mai rapid...

 

Recunosti deci ca, la performante, benzina totusi e superioara?

 

Privind cat pot eu de lucid asupra problemei, recunosc ca diesel-urile sunt clar superioare motoarelor pe benzina la consum, cuplu, rezistenta a motoarelor in timp datorita functionarii la turatii mai joase, insa la performante si feeling nu.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pune in balanta acest post al tau cu cel in care imi cereai sa explic cum, in cazul in care sunt doua motoare de aceasi putere, unul benzinar si unul diesel, cel diesel e mai rapid...

 

Recunosti deci ca, la performante, benzina totusi e superioara?

 

Privind cat pot eu de lucid asupra problemei, recunosc ca diesel-urile sunt clar superioare motoarelor pe benzina la consum, cuplu, rezistenta a motoarelor in timp datorita functionarii la turatii mai joase, insa la performante  si feeling nu.

311516[/snapback]

Ne lungim la infinit degeaba. Repet inca o data, m-a mirat interventia ta intr-o discutie unde se cauta explicatia faptului ca 525d-ul e mai rapid decat 520i 0-100 iar tu ai venit cu raspunsul savant care implica greutatea.

Lol, nu stiu cine a sustinut vreodata ca dieselul e mai performant decat benzina. Vorbind strict legat de putere litrica, performante dinamice, feeling. Dar nu asta e intrebarea topicului, nu? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Lol, nu stiu cine a sustinut vreodata ca dieselul e mai performant decat benzina. Vorbind strict legat de putere litrica, performante dinamice, feeling. Dar nu asta e intrebarea topicului, nu?  :blink:

311544[/snapback]

Citeste atent topicul si vei gasi destui care au afirmat asta.

Link to comment
Share on other sites

Haide sa va spun si eu o intamplare de ieri.

Am avut pana de curand o Toyota Avensis 1.8 130cp benzina.

De vreo 2 saptamani am cumparat un 320d 177cp diesel - nou.

Si m-am dus cu cel caruia i-am dat toyota (imi este prieten) sa facem niste liniute - eu am zis ca il rup in 2, evident toyota 10.3 suta , 320d - 7.9

Vreau sa va zic ca in a-1-a imi lua fata. Nu cu mult, dar suficient. Recuperam eu intr-a 2-a, 3-a, etc. Rolling start era alta situatie (de ex. la 40/h).

Recunosc ca nu sunt eu mare sofer (imi cam patinau rotile intr-a 1-a) dar oricum am ramas destul de dezamagit...E drept ca am si cauciucuri de iarna si el de vara..poate a contat si asta...dar oricum nu ma asteptam sa ma ia intr-a 1-a :blink:

Voi ce credeti ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.