Jump to content

BMW Diesel vs. BMW Benzina


Romulus

Diesel sau Benzina  

1002 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dupa mine singurul diesel care este meritat de un BMW este cel 3.0dTT indiferent ca e 3, 5, X3 sau X5...Pe seria 6 nu pot sa concep un diesel...

BMW reprezinta finete, sportivitate, agresivitate ....de aceea motoarele pe benzina aspirate sunt cel mai potrivite! Sincer sunt de parere ca motorele diesel sunt doar ca sa acopere o parte mai vasta a clientelei...si atat! Ele nu sunt reprezentative deloc pt marca BMW!

Link to comment
Share on other sites

Tibi, asta e parerea ta. Vezi sa nu superi pe careva ca ti-ai permis sa ai o parere :blink:

 

Exista un trend al motoarelor diesel care nu este deloc intamplator. Motoarele diesel au devenit din ce in ce mai rafinate, silentioase, lipsite de vibratii, economice, performante si mai gasesc si alte calitati ale lor. Sunt anumite masini gen seria X pentru care motoarele diesel sunt cele mai indicate, nu zic ca benzinarele nu ar fi bune.

Cand vorbim de diesel versus benzina ar trebui sa ne referim si la o masina anume. E drept, nici eu nu vad cu ochi buni un coupe, fie seria3 sau 6 sa fie diesel dar pe un X5 mi se pare cea mai buna alegere. Deasemenea e gama masinilor break, fie seria 3 sau 5, masini de familie, de vacanta, de drumuri lungi unde un diesel se preteaza la fel de bine ca o benzina. Ma uitam intr-o zi pe consumurile seriei 1 cu motoare diesel, ma uitam si la performantele dinamice, nu am gasit nimic care sa nu cadreze cu masina respectiva, mai ales daca e o masina utilizata zi de zi si se merge mult cu ea.

 

In concluzie, parerea mea :) iti iei un diesel pentru o masina de "munca" si o benzinara pentru o masina de we.

In legatura cu ce moatoare diesel din gama BMW sunt cele mai bune. Si aici lucrurile sunt impartite. Un motor mic, diesel de la BMW este suficient de rafinat ca sa nu deranjeze in exploatare, este fff performant si economic. Cele mari, in 6 cilindri sunt si mai rafinate si pe unele modele nici nu iti dai seama daca e diesel sau benzina, astea papa un pic mai multa motorina dar eu zic ca merita. Motorul 3.0sd este o reusita tehnologica remarcabila dar nu cred ca umbreste cu nimic performantele si rafinamentul celorlalte motoare diesel din gama BMW.

Link to comment
Share on other sites

Tibi, asta e parerea ta. Vezi sa nu superi pe careva ca ti-ai permis sa ai o parere :blink:

 

Exista un trend al motoarelor diesel care nu este deloc intamplator. Motoarele diesel au devenit din ce in ce mai rafinate, silentioase, lipsite de vibratii, economice, performante si mai gasesc si alte calitati ale lor. Sunt anumite masini gen seria X pentru care motoarele diesel sunt cele mai indicate, nu zic ca benzinarele nu ar fi bune.

Cand vorbim de diesel versus benzina ar trebui sa ne referim si la o masina anume. E drept, nici eu nu vad cu ochi buni un coupe, fie seria3 sau 6 sa fie diesel dar pe un X5 mi se pare cea mai buna alegere. Deasemenea e gama masinilor break, fie seria 3 sau 5, masini de familie, de vacanta, de drumuri lungi unde un diesel se preteaza la fel de bine ca o benzina. Ma uitam intr-o zi pe consumurile seriei 1 cu motoare diesel, ma uitam si la performantele dinamice, nu am gasit nimic care sa nu cadreze cu masina respectiva, mai ales daca e o masina utilizata zi de zi si se merge mult cu ea.

 

In concluzie, parerea mea :) iti iei un diesel pentru o masina de "munca" si o benzinara pentru o masina de we.

In legatura cu ce moatoare diesel din gama BMW sunt cele mai bune. Si aici lucrurile sunt impartite. Un motor mic, diesel de la BMW este suficient de rafinat ca sa nu deranjeze in exploatare, este fff performant si economic. Cele mari, in 6 cilindri sunt si mai rafinate si pe unele modele nici nu iti dai seama daca e diesel sau benzina, astea papa un pic mai multa motorina dar eu zic ca merita. Motorul 3.0sd este o reusita tehnologica remarcabila dar nu cred ca umbreste cu nimic performantele si rafinamentul celorlalte motoare diesel din gama BMW.

Intr-adevar cele mai reusite diesel-uri sunt cele BMW...insa cele pe benzina sunt mult mai reusite si suna extrem de bine!

 

Ai mare dreptate cu modelele/motorizarile....insa eu am specificat care ar fi motorizarea diesel pe care as accepta-o ...cat de cat...pe un BMW !

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar cele mai reusite diesel-uri sunt cele BMW...insa cele pe benzina sunt mult mai reusite si suna extrem de bine!

Ma bucur sa spui si tu ca cele mai reusite dieseluri le fac cei de la BMW dar nu inteleg ce vrei sa spui cu faptul ca cele pe benzina sunt si mai reusite si ca suna extrem de bine. Cred ca nu poti sa compari un motor diesel cu unul pe benzina, e ca si cum ai compara o cutie manuala cu una automata sa zic, sunt doua lucruri diferite. Ti se pare ca 6 in linie diesel nu suna bine in comparatie cu alte motoare cu 6 cilindri diesel? Eu zic ca suna cel mai bine dar nu pot sa-l compar cu 6linie benzina de l a BMW pentru ca pur si simplu benzinarul e altceva, are alta compresie, alte turatii, alta functionare. Similaritatea intre ele se opreste la caracteristica 6 in linie si atat, restul e alta mancare de peste :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cand vorbim de diesel versus benzina ar trebui sa ne referim si la o masina anume. E drept, nici eu nu vad cu ochi buni un coupe, fie seria3 sau 6 sa fie diesel dar pe un X5 mi se pare cea mai buna alegere.

Sincer sa fiu, dupa ce-am auzit cum suna motorul unui X5 nou 4.8i, nu cred ca exista motor mai potrivit decat asta :blink:

Sigur, este pentru cei care nu se uita la banii de benzina, impozit, asigurare.

Link to comment
Share on other sites

Tibi, asta e parerea ta. Vezi sa nu superi pe careva ca ti-ai permis sa ai o parere :blink:

 

Exista un trend al motoarelor diesel care nu este deloc intamplator. Motoarele diesel au devenit din ce in ce mai rafinate, silentioase, lipsite de vibratii, economice, performante si mai gasesc si alte calitati ale lor. Sunt anumite masini gen seria X pentru care motoarele diesel sunt cele mai indicate, nu zic ca benzinarele nu ar fi bune.

Cand vorbim de diesel versus benzina ar trebui sa ne referim si la o masina anume. E drept, nici eu nu vad cu ochi buni un coupe, fie seria3 sau 6 sa fie diesel dar pe un X5 mi se pare cea mai buna alegere. Deasemenea e gama masinilor break, fie seria 3 sau 5, masini de familie, de vacanta, de drumuri lungi unde un diesel se preteaza la fel de bine ca o benzina. Ma uitam intr-o zi pe consumurile seriei 1 cu motoare diesel, ma uitam si la performantele dinamice, nu am gasit nimic care sa nu cadreze cu masina respectiva, mai ales daca e o masina utilizata zi de zi si se merge mult cu ea.

 

In concluzie, parerea mea :) iti iei un diesel pentru o masina de "munca" si o benzinara pentru o masina de we.

In legatura cu ce moatoare diesel din gama BMW sunt cele mai bune. Si aici lucrurile sunt impartite. Un motor mic, diesel de la BMW este suficient de rafinat ca sa nu deranjeze in exploatare, este fff performant si economic. Cele mari, in 6 cilindri sunt si mai rafinate si pe unele modele nici nu iti dai seama daca e diesel sau benzina, astea papa un pic mai multa motorina dar eu zic ca merita. Motorul 3.0sd este o reusita tehnologica remarcabila dar nu cred ca umbreste cu nimic performantele si rafinamentul celorlalte motoare diesel din gama BMW.

Sal,Tibi am un 318i-b 2002,540i-b 2006,x5 2007-d 3000cmc,concluzia ta e k,cu suparatu ne vedem la o liniuta,asta daca nu cumva sunteti niste COMUNISTI si nu am voie la o parere personala....

Link to comment
Share on other sites

Discutia e foarte subiectiva... eu de ex.. nu imi permiteam sa alimentez o masina pe benzina.. pentru mers zilnic la scoala, dupa paine, dupa suc.. etc.., asa ca nu imi poate spune nimeni.. ca trebuia sa-mi iau benzina ca ala e bmw si ca restu nu sunt... fiecare isi ia ce isi permite sa conduca.. sau asa e cel mai bine, trist este ca multi dintre cei care fac gargara pro D sau pro B folosesc masinile odata la luna noua , o ambaleaza de 2 ori in parcare si apoi pleaca in casa.... pe diferite considerente... si cam astia striga mai tare... Si nu cred ca ar trebui aruncat cu pietre.. pentru ca cineva nu e curios cum suna la 6000 rpm un motor bmw, poate isi ia masina pentru alte treburi...
Link to comment
Share on other sites

Pai nici eu sincer nu fac 50,000 km pe an...daca faceam asa imi luam diesel, recunosc. Am luat benzina ca fac in medie cam 1000 pe luna. Nu ar avea rost si principalul factor a fost ca sunt fan benzina. Nu fac abuz de masina pt ca consider ca nu e bine, de acuma daca am masina nu o sa ma duc 10m cu masina sa duc gunoiul...iar la faculta prefer autobuzul la care dau 1ron si nu mi-e ciuda daca raman blocat in trafic, poate chiar ajung mai repede. Sunt sigur ca sunt multi care ar alege benzina dar din cauza anumitor factori aleg diesel pt consum si autonomie. Eu unul am ales benzina pt sunet, fiabilitate si putere. Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

uite 2 puncte de vedere diferite... eu imi iau masina zilnic.. la faculta.. care se transforma si in alte drumuri zilnice, si nu pot sa renunt la masina in favoarea transportului in comun... si eu nu consider ca fac abuz de masina... folosind-o zilnic.. consider de ex.. abuz de masina.. linitutele intre semafoare.. sau condusu aiurea.. adica 10 m accelerezi blana dupa care pui frana blana.. ca iti readuci aminte ca esti in trafic..
Link to comment
Share on other sites

salut! Eu am un 320d e46/2004, am adus-o acum 7 zile din Germania, mai exact de la Hamburg. Am testat-o in toate regimurile de mers posibile, si va spun clar ca acest motor este unul care nu stie sa spuna "nu mai pot". Cei care spun ca este un "rontaitor", ar trebui sa stie ca poti spune asta doar la ralanti, dupa 1000 rpm, putini mai stiu ce motor are masina. Cat despre consum.....6.4/100 ,media pe 2200km. Atata timp cat poti trai fara "liniute" si fite de 'cocosel in calduri', cred ca dieselul este cel putin la fel de meserias ca un benzinar :blink:
Link to comment
Share on other sites

salut! Eu am un 320d e46/2004, am adus-o acum 7 zile din Germania, mai exact de la Hamburg. Am testat-o in toate regimurile de mers posibile, si va spun clar ca acest motor este unul care nu stie sa spuna "nu mai pot". Cei care spun ca este un "rontaitor", ar trebui sa stie ca poti spune asta doar la ralanti, dupa 1000 rpm, putini mai stiu ce motor are masina. Cat despre consum.....6.4/100 ,media pe 2200km. Atata timp cat poti trai fara "liniute" si fite de 'cocosel in calduri', cred ca dieselul este cel putin la fel de meserias ca un benzinar :blink:

Dupa nick nu s-ar fi spus ca esti fan diesel.

Am observat o chestie: Totul se rezuma la bani!

Daca mergi multi km si vrei consum mic e bun dieselul dar toti posesorii de diesel viseaza la un motor mare pe benzina doar ca multi nu vor sa recunoasca asta .Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

eu recunosc ca am votat benzina si visez V8-ul de 5000...

 

cat despre 320d, in doi pasi scoti sufletul din el. nu zic ca nu ar fi un motor ok pentru masina, dar nu e chiar idealul :blink:

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Actualmente am 320d si urmeaza (sper in maxim 1 saptamana) 525i/530i E60 192cp/231cp , de ce ?

 

Fiindca fac 20k km pe an in medie si diferenta de benzina/motorina ca pret si consum la 525i este insesizabila . La 530i se vede intradevar , intre 530i si 530d , la un consum mediu facut , pe 1 an , cu ambele economisesti cam 1700-1800 EUR cu dieselul . Acolo da , se simte diferenta , in max 1 an - 1 an jumate ai amortizat si investia de la inceput , repet cu un nr relativ mic de km , 20 000 km pe an , nu mai mult .

 

Tind sa cred ca datorita pretului si al consumului/autonomiei o sa aleg 525i E60 192cp , mi se pare combinatia perfecta intre sunet,putere,fiabilitate,consum , nu prea exista peste . Nu poti sa il compari cu 525d sub nici o forma , nici la sunet , nici la putere , nici la nimic.

Link to comment
Share on other sites

Tind sa cred ca datorita pretului si al consumului/autonomiei o sa aleg 525i E60 192cp , mi se pare combinatia perfecta intre sunet,putere,fiabilitate,consum , nu prea exista peste . Nu poti sa il compari cu 525d sub nici o forma , nici la sunet , nici la putere , nici la nimic.

:blink:

 

 

.....motorina----benzina...personal cred ca e vorba de mentalitate...motorul diesel-200 KW (272 CP) 3.0 litri Variable Twin Turbo-Power din 535d, comentati motorul asta diesel.

 

E singurul care merita toata atentia... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.