Jump to content

e46, 2004, 200CP


Recommended Posts

 

Oricum eu sunt multumit am consum de 7,4 % mediu si performante cit un 3000 benzina care maninca 13-15% si dai un impozit de 20 de milioane!!!! PLatiti baieti!!!

 

da ' platim ....nicio problema,dar ia vezi ce-ai scris cateva pagini mai in urma ,citez :

''am patit-o si eu normal chiar luna trecuta am ranforsat galeria de admisie ca alfel crapa la presiunea aia, si am uitat de clapete

binenteles ca s-au dus , = un piston supape , turbina... distractie completa..''

cu alea cum ramane ?? :Devil: au fost moka ? sau.....ai platit ?! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Uite in sfirsit cineva care stie despre ce vorbesc. Daca il stii pe Massimo el poate sa-ti confirme m-am dat cu el dar de mult cind aveam pe la 230 cp si binenteles ca m-a facut big time doar e si integral scoate 13,05 pe 400 m. Nu ma dau toata ziua numa in blana cu 250 cp ca alfel il terminam de mult.Doar cind este necesar mai dau pina pe la 4200...

Oricum in 26 martie mergem toti la Kiskunlachaza in ungaria acolo avem ce vedea, ceva ce nu vezi toata ziua pe strada. Acel Polo TDi 1.9 are acum 2 motoare de 1.9

unu in fata si unu in spate si are pe la 7-800 cp. is curios cit o sa scoata. Da astia de paici nici nu viseaza asa ceva nici nu trebe doar de aia mergem ca sa vedem asemenea raritati.

 

 

 

Exact aia era si ideea M3 e46 de 343 cp scoate 13,4 posibil sa mearga cu o masina mai bine ca a mea!! Massimo cu a5 3.0 tdi il executa scurt. Cine are asa ceva e invitatul meu la o tura fara alte povesti . COmentariile dupa aia!

 

Preietene nu ai nici cea mai mica treaba,A5-ul are 240cp stock,este awd si 0-400m in 14,9s;este bomba pe roti pe langa un 320d de 150cp

 

iar A5-ul despre care vb are aproape 400cp daca nu ma insel.

 

oricum nu ne-ai lamurit cu redline-ul,cu consumul,cu multe.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

da ' platim ....nicio problema,dar ia vezi ce-ai scris cateva pagini mai in urma ,citez :

''am patit-o si eu normal chiar luna trecuta am ranforsat galeria de admisie ca alfel crapa la presiunea aia, si am uitat de clapete

binenteles ca s-au dus , = un piston supape , turbina... distractie completa..''

cu alea cum ramane ?? :Devil: au fost moka ? sau.....ai platit ?! :blush:

 

Sincer ? cam moka ca am service auto deci pentru mine astea nu-s o problema. Singura problema i impozitul exagerat de mare pt ce trece de 2500...

Link to comment
Share on other sites

Preietene nu ai nici cea mai mica treaba,A5-ul are 240cp stock,este awd si 0-400m in 14,9s;este bomba pe roti pe langa un 320d de 150cp

 

iar A5-ul despre care vb are aproape 400cp daca nu ma insel.

 

oricum nu ne-ai lamurit cu redline-ul,cu consumul,cu multe.

 

Oricum nu va pot lamuri pe toti.. Consumul ce apare pe bord nu este real la nici un bmw masoara-l si o sa vezi diferentele. La mine daca indica 5,3 real e 7,3!!!!am masurat de multe ori. Cu redline-ul ce trebe lamurit? E cit vreau eu sa fie il reglez din soft. Momentan e la 4800 rpm. Sau te referi la de unde incepe zona rosie desenata pe turometru? La 4600 da. Alceva? Nu-mi place sa-mi dau cu parerea despre ce nu stiu asa cum faceti voi, eu i-am raspuns la 75yce, care vrea sa-si modifice masina si eu i-am spus din experienta proprie cum se comporta motorul de bmw dupa modificari. Chiar nu inteleg de ce trebuie sa fiti asa de rautaciosi.... nu am aberat cu absolut nimic si cei care nu cred mai le mai zic odata ca pot sa vina oricand sa vada masina mea sau a lui isti... nu avem nimic de ascus, numai ca daca nu ati mai comenta fara rost pe forumuri nu ati mai avea un scop in viata, ati muri de plictiseala sau stiu eu ce ati pati...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ziceai de Massimo din Baia Mare care are intr-adevar A5-ul 3.0TDI si este la ora actuala cel mai puternic diesel din Romania insa fara a scoate fum iar tot ce a facut el la masina e realizat de o mare companie de tuning din UK iar 3.0TDI a fost primul lor cobai intrucat ABT nu a vrut sa urce puterea mai mult, ei fiind tunerul oficial Audi care ii dadeau si garantie si din cate stiu el a scos vreo 340cp si cca 700NM, avand cutie manuala, pentru cei intr-adevar interesati pot vedea topic-ul lui pe clubaudi unde da destule detalii.

 

Despre A5-ul asta e vorba?

 

http://www.youtube.com/watch?v=Zqq4vcxOYdc

Link to comment
Share on other sites

cata abureala ieftina!!!

 

1.e46 320d 150 are red line la 4800 nu 4600rpm

 

2.cica nu scoate fum,am avut 320d resoftat la o firma cu renume,scoate fum de cate ori bagi piciorul in ea

 

3.consumul meu mediu cu doar 180cp era undeva pe la 9%

 

4.In filmuletu tau la cata forja i-ai dat consumul a ramas tot 5.6L (sa inteleg ca era o medie pe 15-20.000 km de nu s-a modificat) :hyper:

 

5. probabil la acei 280-300cp inchipuiti ai si un cuplu urias,incat iti palpaie dsc-ul si in tr a4a,probabil 700Nm+, suna rezonabil,logic si ac inchipuiti.

 

6.dintr-un motor din care se scoate untul la 200k km,proprietarul ar apuca sa faca cateva curse de drag fara alte cateva piese inlocuite,unde mai pui ca tu o folosesti ca masina de zi cu zi. :purple:

 

7.daca era posibil toti producatorii ar fi scos untul din motoare numai ca nu este economic si fiabil.

 

8.PLIMBA URSUL ESTI PENIBIL!!!.....aproape ca ai perf de M e46 :laugh:

1. redlinul la bmw 320d din 2001 , 2002 incepe de la 4600rpm

2.dupa ce pui o turbina mai mare este destula aer, presiune mai mare, sa arda cantitatea de motorina ce cu turbina mai mica a fost in exces

3.4. consumul indicat pe bord nu este real ca si la alte bmw-uri acesta la acesta indica cu 2-2,5 l mai putin(si datorita modificarilor din soft) si altfel era consumul din filmare era dupa un drum de autostrada resetat anterior si nu dupa un 20000 km de cox continu. altfel consumul mediu sau de oras de la noi in zona este mai bun decat intr-un oras superaglomerat.

5. cuplul masurat la aceasta masina este in jur de 600 nm si da intradevar cu cauciucuri obisnuite palpaie dsc-ul, de aceea in filmare dsc este dezactivat si de aceea nu palpaie. tot de aceste cauze masina este echipata cu jante pe 19 cu cauciucuri speciale si mai late.

6.toate piesele ce ar fi putut sa cedeze au fost inlocuite aici ma refer in specialla : turbina , tubulatura , intercooler, galerieadmisie, ambreaj

7.daca un producator ti-ar da maximum dintr-un motor atunci la anul ce inbunatatiri ti-ar mai oferii, asa ei maresc treptat performantele motoarelor si a masinii ca intotdeuna sa aibe ceva nou de oferit ca sa cumperi modelul nou. daca in unele tari durata de viata a unui autoturism este de 5-6 ani atunci producatorii in decurs de 3-4 ani scot un nou model ca sa isi pot vinde produsul. o alta chestie pt care nu pot scoate aceste performante este faptul ca producatorii trebuie sa tina cont si de normele de poluare .

8 . plimb bmw 320d de 327 cp, nu ursul, si da e aproape de performante de M (are cu 300kg mai putin decat M3 ceea ce conteaza si la performante)

Link to comment
Share on other sites

Voi doi sunteti culmea,deci de la 256cp (parca) de pe dyno,sariserati la 300 acum la 327cp,

 

Redlineul la 320d-urile mai vechi sau cel mult 2001,adica non-facelift si 136cp este la 4600rpm,la facelift,adica mai noi de 2001,150cp este la 4800rpm,voi ziceati ca aveti 320d-uri de 150cp,adica facelift,nu cumva in filmuletul de pe paginile anterioare trebuia sa apara un turometru gradat cu zona rosie la 4800rpm ????

 

Va laudati ca 320d-urile voastre au 250k km si cand colo in filmulet 141k km :goodjob:

 

Nu am zis ca este imposibil sa ridici atat de mult un 2000cm diesel,dar implica costuri f mari si fiabilitate redusa,adica masina aia va cere tot timpul bani si bani numai ca sa fie in stare buna la curse,nu pt mers zilnic;este ilogic sa bagi o caruta de bani intr-un bmw 2000cm diezal cu 250k km.,adica rupt, cand poti sa iti iei un M3 si sa te apuci de lucru.

 

Bun sa zicem ca acel Cb minte cu nerusinare si arata cu 2-2,5L mai putin,dar sa fim seriosi,la un 50-200km/h numai 7,5% nu consuma.

 

Baieti,copii lasati-o mai usor,sunteti penibili!!!

Link to comment
Share on other sites

Voi doi sunteti culmea,deci de la 256cp (parca) de pe dyno,sariserati la 300 acum la 327cp,

 

Redlineul la 320d-urile mai vechi sau cel mult 2001,adica non-facelift si 136cp este la 4600rpm,la facelift,adica mai noi de 2001,150cp este la 4800rpm,voi ziceati ca aveti 320d-uri de 150cp,adica facelift,nu cumva in filmuletul de pe paginile anterioare trebuia sa apara un turometru gradat cu zona rosie la 4800rpm ????

 

Va laudati ca 320d-urile voastre au 250k km si cand colo in filmulet 141k km :goodjob:

 

Nu am zis ca este imposibil sa ridici atat de mult un 2000cm diesel,dar implica costuri f mari si fiabilitate redusa,adica masina aia va cere tot timpul bani si bani numai ca sa fie in stare buna la curse,nu pt mers zilnic;este ilogic sa bagi o caruta de bani intr-un bmw 2000cm diezal cu 250k km.,adica rupt, cand poti sa iti iei un M3 si sa te apuci de lucru.

 

Bun sa zicem ca acel Cb minte cu nerusinare si arata cu 2-2,5L mai putin,dar sa fim seriosi,la un 50-200km/h numai 7,5% nu consuma.

 

Baieti,copii lasati-o mai usor,sunteti penibili!!!

 

 

eu zic doar sa incerci sa nu devi tu penibil :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Voi doi sunteti culmea,deci de la 256cp (parca) de pe dyno,sariserati la 300 acum la 327cp,

 

Redlineul la 320d-urile mai vechi sau cel mult 2001,adica non-facelift si 136cp este la 4600rpm,la facelift,adica mai noi de 2001,150cp este la 4800rpm,voi ziceati ca aveti 320d-uri de 150cp,adica facelift,nu cumva in filmuletul de pe paginile anterioare trebuia sa apara un turometru gradat cu zona rosie la 4800rpm ????

 

Va laudati ca 320d-urile voastre au 250k km si cand colo in filmulet 141k km :goodjob:

 

Nu am zis ca este imposibil sa ridici atat de mult un 2000cm diesel,dar implica costuri f mari si fiabilitate redusa,adica masina aia va cere tot timpul bani si bani numai ca sa fie in stare buna la curse,nu pt mers zilnic;este ilogic sa bagi o caruta de bani intr-un bmw 2000cm diezal cu 250k km.,adica rupt, cand poti sa iti iei un M3 si sa te apuci de lucru.

 

Bun sa zicem ca acel Cb minte cu nerusinare si arata cu 2-2,5L mai putin,dar sa fim seriosi,la un 50-200km/h numai 7,5% nu consuma.

 

Baieti,copii lasati-o mai usor,sunteti penibili!!!

 

daca ai fi urmarit discutia de la inceput ai fi inteles si tu mai multe.... si daca ai sti mai multe despre masini ai fi inteles si mai multe. adevaru e ca tu esti pe spate in materie de masini modificate si ai intrat si tu ca musca in lapte sa te dai mare. chiar nu stiu cine e penibil aici. si mai repet inca o data PUTETI VENI ORICAND SA VEDETI MASININILE.

Link to comment
Share on other sites

Off-topic: si eu am ales tot din cauza impozitului dar nu din cauza celui actual care e cat de cat suportabil ci de frica a ce va fi in viitor, in Ro nu te poti baza pe nivelul taxelor nici macar pana la sfarsitul anului si nu mi-ar place deloc sa intretin ca lumea maina si peste un an sa o dau ca n-aren sens sa platesc 2000 de euro (sau cat o visa Boc noaptea sa-l faca) la masina care mai face 6-7000 (sau cat o mai fi ca nu sunt chiar la curent).

Am prieten pe care l-a prins majorarea cu cherokee 4.0 din `96 (parca), o fericire.

 

Daca se dubleaza iar (cum se auzea), e mai rentabil sa impingi un 2.0 (inclusiv benzina) pana in panzele albe sau sa faci un swap cu 3.0 decat sa ai un 3.0 in acte, asta bine-nteles la nivel de e36-e46, nu comentez despre modelele mai noi sau deosebite.

 

Cristiane cu 1.2 nu stiu, dar 1.4 tsi e chiar bun, pus pe G5 bate e46 de 2.2. In viitor o sa avem probabil turbina cu motor nu motor cu turbina.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Era mai rentabil un motor de 1,2 supralimentat si eventual cu NOS ! Au bani sa bage in modificari si in galeti de motorina si nu au 21 de milioane pe an pentru impozitul unui 330 ! :thumbsup:

 

Tot mai sus au specificat ca unul dintre ei are service si ii costa foarte putin, pentru ei este o pasiune si de ce sa nu faca alceva cu 21 mil decat sa platesca la stat care alceva nu stie sa faca decat sa suga banii oamenilor.

Link to comment
Share on other sites

Tot mai sus au specificat ca unul dintre ei are service si ii costa foarte putin, pentru ei este o pasiune si de ce sa nu faca alceva cu 21 mil decat sa platesca la stat care alceva nu stie sa faca decat sa suga banii oamenilor.

 

In sfirsit cineva care a prins ideea si a explicat mai bine in 2 propozitii decit am explicat eu in toate posturile de pina acuma. Poate acum vor intelege si restul..

Link to comment
Share on other sites

toti vorbesc si se pricep din fata calculatorului...dar de ce nu se duce nimeni din jud Salaj sau careva din Cluj sa vada una dintre masini daca tot exista invitatia facuta?

stiu!nu are nimeni timp...dar pe forum au timp sa stea sa i-a la misto pe unu,pe altu care mai pune mana si face cate ceva la masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.