Jump to content

Tractiune integrala?


Romulus

Recommended Posts

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am spus ca ar fi existat o sansa in plus.Asta nu inseamna ca am transat in alb sau negru.E gri :)

Se poate ca acea chestie dintre volan si scaun sa nu fi reactionat bine :blink:

 

Mi-am adus aminte de topicul asta,mai ales un post de-al meu.

Eram pe cauciucuri all season.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...indpost&p=10268

Link to comment
Share on other sites

Niste citate din BMW Magazine, versiunea online.

 

 

Inner balance: 50:50 weight distribution.

Discover how much pleasure perfect balance can bring. 50:50 weight distribution and rear-wheel drive give every BMW excellent handling and outstanding agility - for maximum enjoyment of every bend.

 

Rule no. 1: rear-wheel drive.

Driven wheels at the rear, steered wheels at the front: it's a division of labor that makes for maximum driving enjoyment.

 

Optimum agility.

Driving pleasure means many things: accelerating down a long straight, sweeping through twists and turns, or powering out of a bend would be top of many drivers' lists. For a BMW, however, it also means something a little less obvious: rear-wheel drive. Delivering power to the rear wheels ensures the front wheels are free of torque steer and makes for optimum agility and handling precision. Small wonder then that BMW consistently champions rear-wheel drive. After all, countless racing drivers can't be wrong.

Link to comment
Share on other sites

Eu incercam sa atrag discutia inspre traditia BMW. Am citit multa "literatura" BMW. Ce mi-a ramas mie in minte este sport, distributie greutate perfecta, tractiune spate si benzina cu sase cilindri in linie. Asta ar fi ceea ce as sublinia ca un pasionat BMW.

 

Acum ca avem si diesel si tractiune integrala si V8 si V10 si L4 si SUV, e super bine. Imbogatesc piata si atrag cumparatori noi. Foarte bine si consider ca e un efort demn si bine rasplatit.

 

Dar cand ma gandesc la radacinile BMW, la ce am spus mai sus ma gandesc. Si citind istoria lor, materialele publicate de ei, totul imi intareste convingerea. Inseamna asta ca tractiunea integrala e mai slaba sau mai putin BMW decat cea spate? Nicidecum! Inseamna asta ca dieselurile nu sunt in spiritul BMW? Nicidecum! Inseamna ca daca BMW isi pune in cap ceva - indiferent daca piata sau nevoia o cere, o face in acelasi spirit: spiritul BMW.

Link to comment
Share on other sites

bai baieti , va contraziceti degeaba .... nu cred ca aveti vreo sansa ca unul din voi sa il convinga pe celalalt ...

ideea e ca unii nu isi iau BMW pentru caracteristicile lui sportive asa cum era pana acum cativa ani . acum unii vor de la BMW comfort , siguranta , silentiozitate ceea ce pentru mine personal e de neinteles . cand zici BMW te gandesti la sport , viteza , risc si orice altceva ce produce adrenalina . daca imi permit si vreau siguranta si comfort imi iau Jaguar , S-klasse , seria 7 sau un Navigator .... sau si mai in siguranta te simti acasa pe canapea uitandu-te la TV ... acum depinde si ce varsta are fiecare . de pe la 50 ani o sa imi fac si eu probleme de siguranta poate.

faptul ca unii din noi vor sa se simta in masina ca in pat e treaba lor . m-am uitat pe topicurile voastre si mi-e clar ca voi vreti lucruri diferite de la BMW-ul vostru . unul prefera sa se simta in siguranta si isi doteaza masina dupa cum mi-as face eu apartamentul ( perdelute ???? , tunner tv , scaune comfort , lemn de nuc , etc ) ,pe cand veioza si aragazul ?, iar altul este atras de performantele masinii mai degraba .

as vrea sa il intreb pe sebastian , daca tot sufera asa de siguranta , daca merge sau a mers vreodata la limita cu masina lui ca sa isi dea seama ca il poate scoate din situatii dificile ...

sau ne gandim ca poate cadea drobul de sare ?

cred ca forumul ar trebui impartit in doua , ``BMW comfort`` si ``BMW sport`` in functie de ce vor utilizatorii de la masina lor . la urma urmei trebuie sa existe si oameni care merg la bai la Herculane si nu la Ibiza :))))))

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai postez si eu, voi sa judecati daca numai pentru a spune ceva.

 

In cele din urma, tractiunea integrala este o chestiune de gust, rezulta din brainstorming-urile voastre. E ca si alegerea culorii sau tapiteriei la masina. Fiecare a adus argumente pro si contra pertinente, zice subsemnatul, asa ca, la sfarsit, ramane doar bunul plac al fiecaruia sau ceva de genul:" Tu ai tractiune integrala, ca e la moda , nu?" Buna sau rea, cu deficientele si punctele forte ale ei, vrem sau nu, tractiunea integrala reprezinta o optiune, sau un segment de masini ce poseda asa ceva, asa se vand si asa se utilizeaza in continuare de care posesori.

Este doar vorba de diversitate. Vedeti ceva rau in asta? :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Hai sa mai postez si eu, voi sa judecati daca numai pentru a spune ceva.

 

In cele din urma, tractiunea integrala este o chestiune de gust, rezulta din brainstorming-urile voastre. E ca si alegerea culorii sau tapiteriei la masina. Fiecare a adus argumente pro si contra pertinente, zice subsemnatul, asa ca, la sfarsit, ramane doar bunul plac al fiecaruia sau ceva de genul:" Tu ai tractiune integrala, ca e la moda , nu?" Buna sau rea, cu deficientele si punctele forte ale ei, vrem sau nu, tractiunea integrala reprezinta o optiune, sau un segment de masini ce poseda asa ceva, asa se vand si asa se utilizeaza in continuare de care posesori.

Este doar vorba de diversitate. Vedeti ceva rau in asta? :blink:  :)

143796[/snapback]

Cred ca e ceva asemanator cu nebunia telefoanelor mobile de astazi. Sint multi care vor un telefon de firma, cat mai scump, desi ei nu vor folosi niciodata nici 20% din functiile acestor telefoane.

Putini dintre cumparatori stiu ce vor, ce au nevoie si isi aleg in cunostinta de cauza ceea ce cumpara. Restul bifeaza tot de pe lista si apoi vin si intreaba pe forumuri daca au facut bine. Am observat chestia asta si pe alte forumuri si probabil in Romania unde cultura masinii e destul de scazuta lumea cumpara si functie de ce are vecinul. De aceea zic eu ca aceste discutii desi par fara vreun rost, ele conduc inevitabil la educarea celor ce participa sau doar citesc si usor, usor Romania se va destepta. Cred ca multi dintre noi cei de aici si de pe alte asemenea forumuri cand se duc sa cumpere o masina stiu mai multe decat oricare din dealerii cu care vor negocia. E chestie verificata. :)

Link to comment
Share on other sites

asa e .De multe ori un dealer , daca nu are interes pt acea marca si e multumit cu faptul ca are un servici , nu stie prea multe.Iar tractiunea integrala nu cred ca e inutila in ro , o tara plina de nisipi , noroi , excremente de animale , pietrish , zapada , gheata ,mazga , ploaie si asfalt frumos , foarte rar si foarte putin.
Link to comment
Share on other sites

Doar am spus ca in opinia mea, multi ajung sa cumpere un model cu xDrive din cauza unor pacaleli de marketing. xDrive a ajuns in oferta BMW pentru a acoperi o nisa de piata pe care BMW nu era prezent.

143120[/snapback]

O fi marketingul asta cam nesuferit, dar nu-i chiar asa. Sunt unele facilitati bune care sunt puse pe masini de serie atunci cand se poate, atunci cand este tehnic si financiar posibil (chestia asta cu "cand e posibil" variaza functie de pretentiile producatorilui). Intarzierea in adoptarea unei facilitati nu comanda automat lipsa valorii acesteia. Pe de alta parte incepem sa fim tot mai mult interesati de siguranta si in masura in care tehnica a avansat de asemenea maniera incat pierderile de energie si consumul in plus se micsoreaza, 4x4 devine tot mai usor de justificat coroborat cu acel 5-10% siguranta globala pe care il ofera.

Link to comment
Share on other sites

daca m-am descurcat cu profil de ploaie la E34.La asta ma descurc sigur.Plus ca am fulguletul de zapada pe cauciucuri.Deci sunt mixte.

142930[/snapback]

Off-topic: Cu mixte la frana pe zapada cu tot 4x4 tau o sa de duci in ala din fata care si-a pus gume de zapada, ca si la el frana e 4x4... ca al noi toti. Pacat de masina Cosmine, renunta la mitul asta cu mixtele daca vrei aderenta cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

o solutie exista intotdeauna .Trebuie sa nu te pierzi cu firea :blink:.De multe ori am fost mama ranitilor prin trafic.O gramada de boi care se uitau in stanga cand eu puneam frana(ma uit tot timpul in oglinda) si trageam intr-o parte sa le fac loc si tot timpul ajungeau in drept cu mine.Crazy drivers in Ro.Si apropo...sa imi iau cauciucuri de iarna sa se opreasca ala din spate in mine ?!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Pai nu cred ca e relevant pe asfalt uscat.Pe zapada sau pe drum alunecos nu exista vreo emisiune d-asta ? :blink: eu sunt Toma necredinciosul deocamdata. Si si mai relevant ar fi un test intre 530i si 530xi sau d etc.Nu intre Audi , Alfa si Bmw. Edited by Cosminbad
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fara sa intentionez sa jignesc pe nimeni, cred si eu ca bateti campii. Diferentele tehnice sunt care sunt, si s-au spus deja. Dar confortul psihic valoreaza mai mult chiar decat masina, mai ales cand nu suntem singuri in masina.

 

Eu nu mi-am luat BMW ca sa fiu baby-schumacher pe DN1, si nici ca sa devin drift-king (cum am observat ca multi de aici aspira). Factorii care au stat la baza alegerii mele au fost RWD in loc de FWD, fiabilitate, performanta si confort (in ordinea asta).

 

Si pentru ca am mers cu quattro si Xdrive, urmatoarea mea masina va avea 4x4. La nebunia din romania, prefer sa ajung sa-mi intemeiez eu o traditie decat sa imbratisez cu orice costuri traditiile altora.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.