Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Bafta cu pusul inapoi al alternatorului:)) daca e ca la mine, o sa iti dea putin de furca, vreo doua zile :)))
  3. "cărămidă cu cărămidă" era o zicală Azi am înlocuit stopurile exterioare, cele vechi erau pline de crăpături(nu știu cum s-a reușit, toate crapaturile erau pe interior) și una din benzile led nu mai lumina la aceeași intensitate. Maine polishez și partea de pe portbagaj, să le aduc la același nivel. Deja pare cu un an mai nouă Aștept și după setul de șuruburi de aluminiu de la alternator, să-l pot da jos să înlocuiesc disa mică de sub admisie fără să dau jos admisia cu totul...
  4. Today
  5. cred ca mai nou 2 tichete rabla
  6. VAAAI, filmare fara burn out, linitute, opturi samd !?!?, HAL DE PREZENTARE. BTW superba masina.
  7. Si eu am vazut ca au pret pe Bavaria "de la" 44k, a verificat cineva ceva? Iau in calcul si tichet rabla?
  8. Daca te duci la b-force, o sa dai o carca de bani. Mie mi-au luat 350 lei sa caute o scurgere, care de fapt nu a existat niciodata, si in 15 min au terminat cu "verificarea completa". Stau bine pe PR baietii, nu am ce zice BCS Performance, Service Scream (Tezparii), altele nu imi vin in cap.
  9. Salut. Ati intrat in posesia masinilor? Care mai este termenul actual pentru livrare? Nu am vazut pana acum thread-uri dedicate i4, ar fii dragut sa avem niste pareri daca aveti putin timp. Iau in calcul sa schimb G20-ul sotiei cu un i4.
  10. Adblue e injectat in evacuare,nu ajunge in motor.E o coincidență,pune tester si vezi ce eroare ai stocată.
  11. Salut,adblue nu poate sa-ti influenteze functionarea motorului in felul in care faci tu referire.
  12. Cuzinetii sunt schimbati de proprietarul anterior, care era maestru pe motoare.
  13. S-au scumpit, pe bavauto e undeva la 5500 lei.
  14. ISTA se instalează pe un laptop cu un procesor cat de cat actual, cumperi un cablu ENet de pe emag ( 50 RON) și după ce urmărești 2-3 tutoriale pe Youtube, vei putea să-ți faci singur diagnoza și sa ștergi erorile, operațiune banala. Kitul de instalare este free, nu mai știu de unde l-am dat eu jos, posibil chiar de pe aici de pe forum. Nu știu de ce băieții de la FRK nu au desfăcut injectorul sa încerce o curățare, poate pt ca erorile tale indica clar o problema la rezervor per ansamblu. Oricum, după ce pui ISTA pe mașină, vei vedea pașii indicați de producător pentru corectarea problemei. Mai cere oferte și de la alte service-uri pt rezervorul ala, pare cam mare diferența de preț fata de preturile puse aici de alti colegi de forum.. Later edit: uite de aici
  15. Întreabă la bcs performance, lângă kia în jilava,dacă n o fac ăia, n o face nimeni. Robert nu cred ca se bagă,sau dacă o desface ,așa rămâne..
  16. Amortizoarele sachs știu ca sunt pe la 500-700 lei bucata, la care se mai adaugă flansa/rulment, protecții amortizoare și arcurile, încă 300-400 lei pe fiecare roata. Deci costul cu tot cu manopera ar trebui sa fie in jur de 4500 lei.
  17. Baietii am stat si am analizat toate raspusurile voastre si am luat hotararea sa desfac motorul. Bugetul imi permite sa fac asta doar ca imi era teama sa nu cumva sa se faca experimente pe motorul meu. Acum va intreb pe voi, ce service recomandati in zona bucuresti/ilfov care sa fie priceput in a desface motoare. b-force sunt ok sau nu se baga la asa ceva?
  18. Yesterday
  19. Multumesc mult pentru raspunsuri. Ma voi orienta in asa fel incat sa trec pe amortizoare sachs + arcuri eibach.
  20. Ce mai poti incerca atunci cand patesti lucruri de genul, invarte volanul maxim stanga, maxim dreapta apoi sa revii la centru si vezi daca dispare asa.
  21. Nu inteleg nici eu de ce e asa scump, eu l-am schimbat anul trecut, greu de crezut ca aproape s-a dublat. Cere o oferta si la Bavaria. Eroarea degeaba o stergi, mie mi-au sters-o si apoi reapare dupa o perioada de timp. Slabe sanse sa scapi fara schimbarea rezervorului, multe masini diesel au problema asta. Si mie mi-au verificat cablaje, sters erori, dar pana la urma mi-au dat vestea proasta...nu am avut incontro decat sa-l schimb. Poate intre timp a aparut cineva care le repara, incearca si varianta asta.
  22. Mda, si eu sper sa nu fie probleme. O sa mai bag o fisa la ei pt schimbarea unui....mecanism de la roata spate dreapta care s-a blocat si din cauza asta n-au putut sa regleze frana de mana. Si sa schimb si "bucsa scartaitoare" care nu mai stiu cum se numeste exact, dar cand e cald afara si ma dau jos din masina, se aude un scartait.
  23. Eu cred ca in acest moment te afli in fata unor dileme, insa daca iti vei face un plan bine pus la punct, vei stii la final ce trebuie sa faci; eu ti-as recomanda: - schimba uleiul actual, si pastreaza o mostra de ulei -ruleaza 1.000 km cu uleiul actual, si preleveaza o mostra identica cantitativ ca si uleiul anterior/inspecteaza filtrul de ulei -trimite mostre din ambele uleiuri la un laborator (gasesti pe internet) si vezi cam care e procentul de metal/ce tip de metal se gaseste (alu pistoane, etc); o sa iti poata aproxima daca exista uzuri mari in motor -in cazul fericit in care analia uleiului nu releva probleme importante, te bucuri in continuare si urmresti periodic eventuale depuneri de particule metalice in filtrul de ulei -in cazul unor anomalii detectate in ulei, gasesti un service experimentat ce poate face o evaluare/reparatie competenta pe parte de motor/sistem lubrifiere/sistem racire, si/sau cumperi un motor sh si il schimbi pe actualul, sau incerci sa vinzi masina in starea actuala, informand potentialii cumparatori de potentialele defecte Oricum, soft original, soft modificat, daca au aparut uzuri in motor, poti sa pui ce soft doresti tu, raul a fost facut si nu mai exista cale de intoarcere. Succes!!
  24. Multumesc Onnix, in weekend arunc un ochi pe acolo prin zona.
  25. Bună seara, am un BMW X2 20d iar astăzi i-am făcut plinul cu AdBlue și din primul km parcurs mașina a început să facă feste. Motorul parcă era înecat, turațiile fluctuau sacadat, așa ca nu am stat pe gânduri și am oprit mașina. Am lăsat-o 30 de minute apoi am pornit-o și mers din nou cu ea, la a doua pornire nu a mai fost nici un fel de problemă. Ce ar putea cauza genul ăsta de comportament? Este clar ceva legat de AdBlue fiindcă problemele au început imediat după ce i-am făcut plinul.
  26. Se pare ca multe companii din domeniul automotive erau mana in mana, au stabilit preturi clare la multe dintre componente si anumite specificatii, exemplu scandalul diesel gate in care a fost toata fratia germana si multe alte exemple. Totul se facea inainte sa fie de acorda toti fratii cum s-ar spune. Din cauza asta nici nu merge vreun update OTA pe o masina germana. Dar cel mai deranjant lucru este ca pretul acestei coruptii tot noi clientul final il platim: Eu zic ca o crestere de 25-30% este una chiar mare, spre exemplu daca seria 5 era 60k euro in 2010 si acum e 90k euro, 25-30% din acea creste inseamna 7500 - 9000 euro doar din cauza coruptiei. Surse: https://www.grin.com/document/349793 https://www.spiegel.de/international/business/volkswagen-how-officials-ignored-years-of-emissions-evidence-a-1108325.html https://www.spiegel.de/international/germany/the-cartel-collusion-between-germany-s-biggest-carmakers-a-1159471.html
  27. Io zic ca băiatul nu s a plâns de bani, a întrebat și el ca să își facă o idee ce are de făcut. Poate l au și ajutat unele sfaturi.Io zic sa i uram succes în alegerile ce urmează sa le faca și un dram de noroc...! S auzim de bine!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.