Jump to content

Ulei 2T in motorina


MCO

Recommended Posts

Am dpf, ce sa folosesc? Se toarna pur si simplu in rezervor?

Cel putin FD.

Tu ai citit topicul? Scrie mai sus sigur.

Calinus, mai multe detalii poti da?

Ce tip de motorina contine biodiesel?

Oricare?

 

Eu de cand folosesc, galeria de admisie nu trebuie sa o mai curat.

Si asta e un motiv suficient pentru mine ca "plamanul" motorului e oarecum curat..

Link to comment
Share on other sites

Citeste si tu la pompa cat timp alimentezi.

 

SECTIUNEA 3: COMPOZITIE/INFORMATII PRIVIND COMPONENTII

3.1 Substante / preparate

Produsul este o combinatie complexa de hidrocarburi obtinute din distilarea titeiului. Se compune din

hidrocarburi cu numar de atomi de carbon predominant ĂŽn intervalul C9 - C20 si domeniu de distilare aproximativ

de la 163 °C la 357 °C (325°F la 675°F).

Tipuri de hidrocarburi: parafine si i-parafine, cicloalcani si cicloalchene, cicloalcani aromatici si cicloalcani

aromatici mixti.

Produsul comercial este un amestec de motorina si biodiesel; aditivii sunt adaugati ĂŽn concentratii mici.

Substanta Raport EC CAS Clasificare conform

R1272/2008 (CLP)

Motorina combustibil <100 % 269-822-7 68334-30-5 Canc Cat.2, H351

Biodiesel (Esteri metilici ai

acizilor grasi din uleiuri

vegetale)

0 – 7 % 267-015-4 67762-38-3 Nu este clasificat

Aditivi < 1% - - -

Biodiesel (Fatty acids Methyl Esters) – Nr. Inregistrare ECHA : 01-2119471664-32-0123

Sortimentele Efix si EfixS contin un pachet de aditivi multifunctionali care impiedica depunerile pe supape si

injectoare, cu efecte benefice asupra consumului de carburant si a emisiilo

Link to comment
Share on other sites

Vezi cum arata esapamentul unui scuter in 2T si vezi cum arata unul cu DPF, gandeste-te ca tot ce e la primul se aduna in filtrul tau. Se foloseste dar la cele fara filtru de particule, am folosit si eu la motor PD, nu am simtit nimic pozitiv la mersul motorului decat o diminuare a zgomotului in ralanti. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Vezi cum arata esapamentul unui scuter in 2T si vezi cum arata unul cu DPF, gandeste-te ca tot ce e la primul se aduna in filtrul tau. Se foloseste dar la cele fara filtru de particule

Cei care stiu, sau intreaba vor afla Uleiul 2T FD arde cu mai putina cenusa iar regenerarile se petrec la timp, cu un risc mai mic al colmatarii.

 

Calinus, ar trebui sa ma crezi ca nu sunt Gica-Contra; sunt interesat de informatiile utile, fie ele si din "folclor"..

 

Link despre diferentele intre uleiurile 2T:

"JASO FC: This specification requires the same results for the tests of lubrication capability and initial torque as JASO FB but has higher standards for detergency and exhaust smoke and exhaust system blocking. It corresponds with ISO Global Specification EGC.

JASO FD: This specification has the same standards as JASO FC except for a higher detergency requirement. It corresponds with ISO Global Specification EGD."

https://www.rymax-lubricants.com/blog/what-does-the-jaso-oil-specification-mean/

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Vezi cum arata esapamentul unui scuter in 2T si vezi cum arata unul cu DPF, gandeste-te ca tot ce e la primul se aduna in filtrul tau. Se foloseste dar la cele fara filtru de particule, am folosit si eu la motor PD, nu am simtit nimic pozitiv la mersul motorului decat o diminuare a zgomotului in ralanti.

 

Degeaba incerci sa le spui ca ei o tin pe a lor .........gasesc tot felul de explicatii sa-si sustina afirmatiile desi exista foarte multe masini care au facut sute de mii de km fara probleme doar respectand planul de service.

Si pentru ca folclorul se poarta .... asta e din ala international : daca o scuipi sii o freci putin ,intra mai bine.dar se pare ca multi raman doar la inceput.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa creez polemica, fiecare pune ce vrea, uleiul 2t clar e pentru amestecul cu benzina indiferent ca scoate sau nu cenusa, asta ca e aprins de bujie, are arderea completa, la diesel arderea e mai slaba, de aici si kg. de depuneri pe galerii, supape, egr-uri. Desfaceti o galerie dupa 100k la un diesel comparativ cu o galerie de benzinar, apoi decideti daca merita efortul acestui amestec. Pe termen lung nu face bine motorului, restul sunt pareri.
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa creez polemica, fiecare pune ce vrea, uleiul 2t clar e pentru amestecul cu benzina indiferent ca scoate sau nu cenusa, asta ca e aprins de bujie, are arderea completa, la diesel arderea e mai slaba, de aici si kg. de depuneri pe galerii, supape, egr-uri. Desfaceti o galerie dupa 100k la un diesel comparativ cu o galerie de benzinar, apoi decideti daca merita efortul acestui amestec. Pe termen lung nu face bine motorului, restul sunt pareri.

Aici vorbim doar de ulei 2T in motorina nu in benzina.

 

Ce nu am inteles (ce mi-a scapat) in legatura cu admisia la motorina versus admisia la benzina!?

 

Tot eu am spus mai sus ca nu mai gasesc, sau sa zic mai bine, NU AM CE CURATA daca desfac admisia sau EGR-ul (dar asta e mai usor de curatat o sa zici..) la motor.

Eu zic ca e de bine, nu-i de rau.

 

Apropo de biodiesel; te-ai interesat cat e de "bun"?

Japonezii isi pun intrebari:

post-71385-0-19992100-1574511031_thumb.jpg

 

Sa nu uitam, categoriile de Uleiuri 2T "pleaca" de la semi-syntetic pana la full-syntetic (FD), nu combustibili facut din ulei (..ars) de bucatarie, rapita..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu am datele necesare sa emit o parere, cred ca asta e viitorul, ne adaptam, din 2022 se va introduce in reteta peste 10% biodiesel, de aici si raspunsul meu la adaugarea in plus a uleiului de amestec, consider ca e prea mult pentru un filtru de particule. Pana o sa ne lamurim asupra acestui aspect, viata dieselului va fi scurtata.
Link to comment
Share on other sites

Nu am datele necesare sa emit o parere, cred ca asta e viitorul, ne adaptam, din 2022 se va introduce in reteta peste 10% biodiesel, de aici si raspunsul meu la adaugarea in plus a uleiului de amestec, consider ca e prea mult pentru un filtru de particule. Pana o sa ne lamurim asupra acestui aspect, viata dieselului va fi scurtata.

 

:offtopic:

 

Calinus, n'o, daca stiam de la inceput ca te "ingrijoreaza" de fapt viata dieselui prin prisma uleiului 2T, gaseam alte raspunsuri. ;)

 

In rest noi sa fim sanatosi si sa avem motoare cat mai curate la interior si mediu cat mai curat, adica sa nu afecteze incalzirea globala.

 

Stii, am ramas placut surprins de graficul si articolul pus de deeJayOgg in linkul de mai jos:

http://theconversation.com/fact-check-are-diesel-cars-really-more-polluting-than-petrol-cars-76241

 

Articol scris de insusi primarul Londrei; tre' sa stie despre ce vorbeste, daca tot scrie.

 

Foarte, foarte interesant, ca lupta de fapt se duce pentru NOx nu pentru CO2 (dioxid de carbon)!

A se observa ca dioxidul de carbon e cam la acelasi nivel de la Euro 3.. la Euro 6.

 

Eu ii dau dieselului cel putin 10 ani de Euro 6..

Am zis ce am zis mai sus, sa compensez "oroarea" fata de diesel (cu sau fara ulei 2T, biodiesel..).

Dar mai bine gasim un topic mai dedicat poluarii decat acesta al uleiului 2T.

 

Ar fi bine sa nu stam prea mult :offtopic: ..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In concluzie daca nu mai ai sau nu ai avut niciodata DPF pe masina poti sa bagi si putin cacat in rezervor ....motorul tot va merge.Poate chiar putin ECO daca ne gandim ca este 100% organic .

Putina picanterie natural romaneasca nu strica desigur.

Mai multe informatii negative ai, ca daca pui "rahat" de Ulei 2T Jaso FC sau FB sigur nu va tine filtru DPF!

Stii ce incerc sa zic(?)

..cat de limitate optiuni are o masina cu DPF!?

 

Aici loveste de nepermis la buzunare, sa dai bani si mai multi pe JASO FD(!!) pe langa MOTORINA ORDINARA CARE O PUN in rezervor 90% din soferii de BMW.. si nu numai!

 

Asadar, soferi cu DPF-uri pe masina NU puneti altceva decat JASO FD in rezervor.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

imi puteti spune ce marca de ulei jaso fd recomandati pentru bmw e90 318D 2009(dpf activ) ?

 

multumesc.

Nu conteaza marca; sa scrie pe bidon ca e din clasa jaso fd.

Raporteaza aici ce ai observat. Regenerari mai dese, daca ai INPA daca sunt schimbari in diferenta de presiune in filtru..

 

Ar fi bine sa lasi sa treaca un timp; 3-4 plinuri de motorina (1-2 litri de ulei 2T..) de la folosire, ca atunci se ajunge la o alta stare de permanenta..

 

Am ajuns la concluzia ca rau nu-i face motorului, injectoarelor.. are in injectoare solenoid, originale la peste 400k km; curand o sa le scot si trimit la refacut si testat; corectii sunt doar pe unul la o extrema de +1.9 iar unul e minim la 0, 0,1 corectare; pompei de inalte (schimbata de curand cu un SH din greseala - cea veche inca baga 600bari la 2000rpm.., galerie de admisie (curata la ultimile doua demontari), nu am ce sa curat in EGR..

Deci, "panaceul" iluzoriu-"inutil" are efect.

 

Nu stiu daca doar datorita schimbului de ulei la cam 12-15k km dar interiorul motorului, cat pot vedea pe la buson, e curat, foarte curat in interior.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Te-ai gasit tu, desteptul din franzela sa ne judeci pe noi.

 

Cu 25 de mesaje scrise in tot forumul.

 

Ca sa stii si tu, bag de 5 ani ulei 2T in masina si n-are nici pe naiba. Mai exact de cand e masina la mine, de peste 50.000 de km. Uleiul asta arde fara reziduuri, ba chiar m-am uitat sapt trecuta la EGR si nu are depuneri grave, arata destul de bine.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !!

pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine

in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare !

Clar ?

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !!

pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine

in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare !

Clar ?

 

 

Usor tiristule ca poate faci un atac de cord. Nu mai fi asa pornit ca nimeni nu vorbea cu tine. Nu vrei sa pui, atunci nu pune.

 

In plus de asta, da.. e chiar indicat ulei 2T pt ungere la vp44, si nu cred ca pune careva 1L litru in rezervor, e vorba de 200-300 ml la 70 de litri.

 

Ce naiba, si benzina daca pui in rezervor, 2-3-5 litri, n-are nici pe naiba la 70 de litri de motorina.

 

Nu mai veni tu cu sfaturi si indicatii fara argumente. Ai ceva de zis, spune cu argumente, daca stii ca a facut stricaciuni la vreun motor uleiul 2T.

 

Altfel pastreaza-ti sfaturile si atitudinea pt tine.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !!

pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine

in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare !

Clar ?

Viorel, de unde stii ca ala este doar ulei!?

 

Si pe de alta parte, de ce trebuie sa fii atat de virulent in exprimare?

Fiecare din noi facem ce vrem cu motoarele din dotare.

 

Daca poti aduce o contributie pozitiva forumului, e numai de laudat.

Asa e, numarul de posturi nu zice mare lucru, ba chiar nu conteaza, dar o atitudine ca a ta sigur nu o sa adune prea multa simpatie si viitor..

Si nu spun asta cu invidie.

(...stiu altii ce zic. ;) )

 

Chiar, ce aditiv special ar fi de pus in motorina?

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.