BMWClub: Ulei 2T in motorina - BMWClub

Jump to content

  • 5 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Ulei 2T in motorina pareri pro si contra

#81 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 499
  • Joined: 23-January 15

Posted 23 November 2019 - 11:25

View Postcalinus68, on 22 November 2019 - 22:43, said:

Vezi cum arata esapamentul unui scuter in 2T si vezi cum arata unul cu DPF, gandeste-te ca tot ce e la primul se aduna in filtrul tau. Se foloseste dar la cele fara filtru de particule, am folosit si eu la motor PD, nu am simtit nimic pozitiv la mersul motorului decat o diminuare a zgomotului in ralanti.


Degeaba incerci sa le spui ca ei o tin pe a lor .........gasesc tot felul de explicatii sa-si sustina afirmatiile desi exista foarte multe masini care au facut sute de mii de km fara probleme doar respectand planul de service.
Si pentru ca folclorul se poarta .... asta e din ala international : daca o scuipi sii o freci putin ,intra mai bine.dar se pare ca multi raman doar la inceput.
-1

#82 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1584
  • Joined: 17-July 16

Posted 23 November 2019 - 12:59

Nu vreau sa creez polemica, fiecare pune ce vrea, uleiul 2t clar e pentru amestecul cu benzina indiferent ca scoate sau nu cenusa, asta ca e aprins de bujie, are arderea completa, la diesel arderea e mai slaba, de aici si kg. de depuneri pe galerii, supape, egr-uri. Desfaceti o galerie dupa 100k la un diesel comparativ cu o galerie de benzinar, apoi decideti daca merita efortul acestui amestec. Pe termen lung nu face bine motorului, restul sunt pareri.
0

#83 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3669
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 23 November 2019 - 14:10

View Postcalinus68, on 23 November 2019 - 12:59, said:

Nu vreau sa creez polemica, fiecare pune ce vrea, uleiul 2t clar e pentru amestecul cu benzina indiferent ca scoate sau nu cenusa, asta ca e aprins de bujie, are arderea completa, la diesel arderea e mai slaba, de aici si kg. de depuneri pe galerii, supape, egr-uri. Desfaceti o galerie dupa 100k la un diesel comparativ cu o galerie de benzinar, apoi decideti daca merita efortul acestui amestec. Pe termen lung nu face bine motorului, restul sunt pareri.

Aici vorbim doar de ulei 2T in motorina nu in benzina.

Ce nu am inteles (ce mi-a scapat) in legatura cu admisia la motorina versus admisia la benzina!?

Tot eu am spus mai sus ca nu mai gasesc, sau sa zic mai bine, NU AM CE CURATA daca desfac admisia sau EGR-ul (dar asta e mai usor de curatat o sa zici..) la motor.
Eu zic ca e de bine, nu-i de rau.

Apropo de biodiesel; te-ai interesat cat e de "bun"?
Japonezii isi pun intrebari:
Attached File  20191123_120829.jpg (225.44K)
Number of downloads: 27

Sa nu uitam, categoriile de Uleiuri 2T "pleaca" de la semi-syntetic pana la full-syntetic (FD), nu combustibili facut din ulei (..ars) de bucatarie, rapita..

This post has been edited by bimmer90f30: 23 November 2019 - 14:15

0

#84 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1584
  • Joined: 17-July 16

Posted 23 November 2019 - 14:18

Nu am datele necesare sa emit o parere, cred ca asta e viitorul, ne adaptam, din 2022 se va introduce in reteta peste 10% biodiesel, de aici si raspunsul meu la adaugarea in plus a uleiului de amestec, consider ca e prea mult pentru un filtru de particule. Pana o sa ne lamurim asupra acestui aspect, viata dieselului va fi scurtata.
0

#85 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3669
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 23 November 2019 - 22:44

View Postcalinus68, on 23 November 2019 - 14:18, said:

Nu am datele necesare sa emit o parere, cred ca asta e viitorul, ne adaptam, din 2022 se va introduce in reteta peste 10% biodiesel, de aici si raspunsul meu la adaugarea in plus a uleiului de amestec, consider ca e prea mult pentru un filtru de particule. Pana o sa ne lamurim asupra acestui aspect, viata dieselului va fi scurtata.


:offtopic:

Calinus, n'o, daca stiam de la inceput ca te "ingrijoreaza" de fapt viata dieselui prin prisma uleiului 2T, gaseam alte raspunsuri. ;)

In rest noi sa fim sanatosi si sa avem motoare cat mai curate la interior si mediu cat mai curat, adica sa nu afecteze incalzirea globala.

Stii, am ramas placut surprins de graficul si articolul pus de deeJayOgg in linkul de mai jos:
http://theconversati...trol-cars-76241

Articol scris de insusi primarul Londrei; tre' sa stie despre ce vorbeste, daca tot scrie.

Foarte, foarte interesant, ca lupta de fapt se duce pentru NOx nu pentru CO2 (dioxid de carbon)!
A se observa ca dioxidul de carbon e cam la acelasi nivel de la Euro 3.. la Euro 6.

Eu ii dau dieselului cel putin 10 ani de Euro 6..
Am zis ce am zis mai sus, sa compensez "oroarea" fata de diesel (cu sau fara ulei 2T, biodiesel..).
Dar mai bine gasim un topic mai dedicat poluarii decat acesta al uleiului 2T.

Ar fi bine sa nu stam prea mult :offtopic: ..

This post has been edited by bimmer90f30: 23 November 2019 - 22:50

-1

#86 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 499
  • Joined: 23-January 15

Posted 23 November 2019 - 23:56

In concluzie daca nu mai ai sau nu ai avut niciodata DPF pe masina poti sa bagi si putin cacat in rezervor ....motorul tot va merge.Poate chiar putin ECO daca ne gandim ca este 100% organic .
3

#87 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3669
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 24 November 2019 - 00:38

View Postdorubimotoru, on 23 November 2019 - 23:56, said:

In concluzie daca nu mai ai sau nu ai avut niciodata DPF pe masina poti sa bagi si putin cacat in rezervor ....motorul tot va merge.Poate chiar putin ECO daca ne gandim ca este 100% organic .

Putina picanterie natural romaneasca nu strica desigur.
Mai multe informatii negative ai, ca daca pui "rahat" de Ulei 2T Jaso FC sau FB sigur nu va tine filtru DPF!
Stii ce incerc sa zic(?)
..cat de limitate optiuni are o masina cu DPF!?

Aici loveste de nepermis la buzunare, sa dai bani si mai multi pe JASO FD(!!) pe langa MOTORINA ORDINARA CARE O PUN in rezervor 90% din soferii de BMW.. si nu numai!

Asadar, soferi cu DPF-uri pe masina NU puneti altceva decat JASO FD in rezervor.

This post has been edited by bimmer90f30: 24 November 2019 - 00:40

-1

#88 User is offline   passat fan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 27-September 14

Posted 26 November 2019 - 22:28

View Postcalinus68, on 22 November 2019 - 21:25, said:

Terminati cu porcaria asta de ulei in motoarele cu DPF, motorina actuala are destul biodiesel in ea, asta e suficienta pentru ungerea sistemului de injectie.

calinus,tu nu ai cont si pe b5,5???acolo erai trup si suflet uleiului 2t!
0

#89 User is offline   GeorgeKLT 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 21-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 November 2019 - 00:00

imi puteti spune ce marca de ulei jaso fd recomandati pentru bmw e90 318D 2009(dpf activ) ?

multumesc.
0

#90 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3669
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 27 November 2019 - 22:04

View PostGeorgeKLT, on 27 November 2019 - 00:00, said:

imi puteti spune ce marca de ulei jaso fd recomandati pentru bmw e90 318D 2009(dpf activ) ?

multumesc.

Nu conteaza marca; sa scrie pe bidon ca e din clasa jaso fd.
Raporteaza aici ce ai observat. Regenerari mai dese, daca ai INPA daca sunt schimbari in diferenta de presiune in filtru..

Ar fi bine sa lasi sa treaca un timp; 3-4 plinuri de motorina (1-2 litri de ulei 2T..) de la folosire, ca atunci se ajunge la o alta stare de permanenta..

Am ajuns la concluzia ca rau nu-i face motorului, injectoarelor.. are in injectoare solenoid, originale la peste 400k km; curand o sa le scot si trimit la refacut si testat; corectii sunt doar pe unul la o extrema de +1.9 iar unul e minim la 0, 0,1 corectare; pompei de inalte (schimbata de curand cu un SH din greseala - cea veche inca baga 600bari la 2000rpm.., galerie de admisie (curata la ultimile doua demontari), nu am ce sa curat in EGR..
Deci, "panaceul" iluzoriu-"inutil" are efect.

Nu stiu daca doar datorita schimbului de ulei la cam 12-15k km dar interiorul motorului, cat pot vedea pe la buson, e curat, foarte curat in interior.

This post has been edited by bimmer90f30: 27 November 2019 - 22:17

0

#91 User is offline   GeorgeKLT 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 21-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 November 2019 - 23:10

multumesc de raspuns ;

desigur, o sa raportez schimbarile
0

#92 User is offline   Viorel BR 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 02-May 18

Posted 28 November 2019 - 09:02

numai capuri ,,luminate,, pe aici ,in motor se baga ulei ,in rezervor se baga motorina ,eventual aditiv de intretinere
nu bagati ulei de asta de 2 t ca va distrugeti motoarele !
-7

#93 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3889
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 28 November 2019 - 10:33

Te-ai gasit tu, desteptul din franzela sa ne judeci pe noi.

Cu 25 de mesaje scrise in tot forumul.

Ca sa stii si tu, bag de 5 ani ulei 2T in masina si n-are nici pe naiba. Mai exact de cand e masina la mine, de peste 50.000 de km. Uleiul asta arde fara reziduuri, ba chiar m-am uitat sapt trecuta la EGR si nu are depuneri grave, arata destul de bine.

This post has been edited by P.I.M.P.: 28 November 2019 - 10:34

0

#94 User is offline   Viorel BR 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 02-May 18

Posted 28 November 2019 - 12:04

da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !!
pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine
in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare !
Clar ?
-2

#95 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4282
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 28 November 2019 - 12:12

La vp44 se pune ulei, e pompa rotativa, euro 3
Dar la CR cu pompa de inalte si filtru de particule nu as pune niciodata
Mi-au crapat doua injectoare la ford, am pus noi, codate si gata, oricum nu rezista ca un bosch clasic 400-500k
Motorina aditivata si cand cade asta este...
0

#96 User is offline   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 326
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 28 November 2019 - 12:19

Eu folosesc ulei 2T de la Ruris....insa, la drujba de la tara, toamna si primavara cand imi mai fac de lucru prin gradina. :drinks:
5

#97 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4282
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 28 November 2019 - 12:22

Si eu la fel
2

#98 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3889
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 28 November 2019 - 13:15

View PostViorel BR, on 28 November 2019 - 12:04, said:

da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !!
pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine
in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare !
Clar ?



Usor tiristule ca poate faci un atac de cord. Nu mai fi asa pornit ca nimeni nu vorbea cu tine. Nu vrei sa pui, atunci nu pune.

In plus de asta, da.. e chiar indicat ulei 2T pt ungere la vp44, si nu cred ca pune careva 1L litru in rezervor, e vorba de 200-300 ml la 70 de litri.

Ce naiba, si benzina daca pui in rezervor, 2-3-5 litri, n-are nici pe naiba la 70 de litri de motorina.

Nu mai veni tu cu sfaturi si indicatii fara argumente. Ai ceva de zis, spune cu argumente, daca stii ca a facut stricaciuni la vreun motor uleiul 2T.

Altfel pastreaza-ti sfaturile si atitudinea pt tine.
1

#99 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3669
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 28 November 2019 - 14:23

View PostViorel BR, on 28 November 2019 - 12:04, said:

da ,m am gasit eu..cu 2,3 posturi aici si cu experienta pe diesel de peste 1,2 mil km .parca experienta Intretinerii unui diesel s-ar masura in numar de postari !!
pune mana si mai fa niste km si dupa aia vii si vorbesti cu mine
in rezervor se pune motorina si eventual aditiv special pentru intretinere diesel si NU ULEI ! uleiul se pune in motoare !
Clar ?

Viorel, de unde stii ca ala este doar ulei!?

Si pe de alta parte, de ce trebuie sa fii atat de virulent in exprimare?
Fiecare din noi facem ce vrem cu motoarele din dotare.

Daca poti aduce o contributie pozitiva forumului, e numai de laudat.
Asa e, numarul de posturi nu zice mare lucru, ba chiar nu conteaza, dar o atitudine ca a ta sigur nu o sa adune prea multa simpatie si viitor..
Si nu spun asta cu invidie.
(...stiu altii ce zic. ;) )

Chiar, ce aditiv special ar fi de pus in motorina?

This post has been edited by bimmer90f30: 28 November 2019 - 14:42

1

Share this topic:


  • 5 Pages +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro