Jump to content

MGS 320d E90


mgs

Recommended Posts

Mda, ma gandeam eu, mi-au zis majoritatea "aaa e usor sa faci cablajul pentru FLA si codarea, in 30-60 minute nu ai ce face"...cand am vazut eu ce inseamna de la schema electrica la lipit firele si tras frumos pe unde trebuie...nu e chiar asa, trebuie sa lucrezi frumos fara graba.

 

Edit: foarte frumoasa culoarea de la masina ta, chiar e speciala si singura care am vazut-o aici pe forum, nu am vazut alta in realitate sau in alta parte.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Bravo, super fain exemplarul, sa te poarte sanatos!

Foarte frumoasĂŁ maĂâ˘ina ,felicitĂŁri

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Multumesc si multumesc drinks.gif

Edit: foarte frumoasa culoarea de la masina ta, chiar e speciala si singura care am vazut-o aici pe forum, nu am vazut alta in realitate sau in alta parte.

Mersi. Trebuie sa recunosc ca initial nu mi-a placut culoarea, pana am vazut masina live, curata, in bataia razelor soarelui. A fost momentul cand am stiut ca o voi cumpara heart.png. E o vopsea deosebita, care ori iti place, ori ti se pare urata. Am cautat foarte mult si nu am gasit o poza cu alt E90 Tahiti Green Metallic. Doar in US e un topic pe un forum cunoscut cu multe seria 1, majoritatea coupe. Acum...nu pot spune ca e unica, dar cu siguranta e foarte rara aceasta culoare pe E9x.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Sa mai stergem praful pe aici.

Dupa aproape doua sezoane cu jantele de vara pe 18, am decis sa schimb si jantele de iarna:

 

post-60251-0-63977200-1551296022_thumb.jpg

 

 

style 124, 8J ET20 all around - aceleasi specificatii ca si cele de vara, incaltate cu Continental ContiWinterContact TS 850P.

Iar saptamana trecuta am mai bifat o revizie.

Singura problema de care ma pot "plange" pana acum e ca a trebuit sa schimb inca o data fulia - care batea- si curelele -care scartaiau- la nici 20.000km. Am mers pe Corteco + curele OE de data aceasta.

Edited by mgs
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

update pentru istoric:

 

In decembrie, inainte de scaderea temperaturii, am schimbat si bateria. Facea figuri si nu am vrut sa am probleme cu pornirea la rece.

De asemenea, am schimbat si:

- bujiile,deoarece aveam eroare pe 2 dintre ele de ceva vreme. Cu ocazia asta am verificat si admisia, care dupa ~100.000 km de la schimbare arata foarte bine, fara cine stie ce depuneri ;

- ambele termostate si antigelul, deoarece temperatura apei urca destul de greu si nu mai trecea de 80C;

- ulei cutie si ulei diferential.

 

Cu ocazia asta, am observat ca flansele de cardan au cauciucul imbatranit. Le-am schimbat in weekend pe ambele, bucsile de centrare din capete, rulmentul intermediar si simeringul de la cutia de viteze, adica piesele marcate de aici:

post-60251-0-72722200-1551717394_thumb.png

 

Daca aveti ocazia sa umblati pe acolo, schimbati si piesa 6, protectia de praf, cel mai probabil cauciucul e imbatranit.

 

Am citit pe diverse forumuri si grupuri ca lumea se plange de Lemforder si TRW cand vine vorba despre bucsi, brate, etc. Cam peste tot cineva recomanda Meyle HD. Eu nu am auzit mare lucru despre acest producator. Voi ce parere aveti despre Meyle?

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ ai avut eroare pe douĂŁ dintre bujii sunt curios dacĂŁ și-a facut regenerarea ĂŽn perioada respectivĂŁ.

 

Da, face regenerare, am urmarit timp de cateva saptamani deoarece citisem si eu ca nu ar mai face.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jurnal de bord, 196.xxx km.

Am schimbat:

 

- amortizoare fata-spate + protectii + flanse:

post-60251-0-45614700-1563272086_thumb.jpg

 

- bucsile de la bratul 11 din poza de mai jos. Una dintre ele avea joc, dar le-am schimbat pe toate 4. A fost un chin, erau aproape sudate in fuzeta / punte.

post-60251-0-90141900-1563272079_thumb.jpg

 

- bielete antiruliu fata-spate si kit reparatie brate fata. Mentionez ca am ales Meyle HD, caci nu se observa din poza.

post-60251-0-84134300-1563272096_thumb.jpg

 

- bari stabilizatoare Eibach (Eibach Anti-Roll Bar Kit 28mm Front 15mm Rear E40-20-013-01-11). Le-am cumparat in urma cu mult timp, insa nu am apucat sa il montez pana acum, tinand cont ca e destul de dificila instalarea barii spate.

post-60251-0-45887900-1563272091_thumb.jpgpost-60251-0-16999100-1563273283_thumb.jpg

Edited by mgs
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Frumos! Cat te-au costat barile stabilizatoare eibach? cum se simte masina dupa inlocuirea lor, fii cat se poate de sincer te rog, adica daca nu simti nimic sau nu ai apucat-o sa o testezi in conditii mai extreme spune-mi te rog ca ma intereseaza in principiu sa fac si eu o miscare de genul.
Link to comment
Share on other sites

bravo ! Te-ai pus pe treaba

M47 abia si-a facut rodajul la km astia

Mersi! Sunt multumit de masina, sper sa pot spune asta inca 2-3 ani :)

FelicitĂŁri pentru atenția acordatĂŁ mașinii!!👍schimbĂŁri de comportament dupĂŁ aceste ĂŽnlocuiri?dar de aspect/așezare?

Pooozee!

A plouat in ultima vreme, nu e pregatita pentru poze LMAO.gif. Abia in weekend face baita, prefer sa o spal eu, acasa.

Datorita schimbului de amortizoare masina s-a inaltat putin, dar din pacate nu am facut cateva poze before-after. Presupun ca "se mai lasa" in urmatoarele sute de km. Oricum, e ok si asa, nu mai sunt nevoit sa trec limitatoarele de viteza din complex "pe diagonala" .

Cat te-au costat Eibach Anti-Roll Bar Kit ?

Frumos! Cat te-au costat barile stabilizatoare eibach? cum se simte masina dupa inlocuirea lor, fii cat se poate de sincer te rog, adica daca nu simti nimic sau nu ai apucat-o sa o testezi in conditii mai extreme spune-mi te rog ca ma intereseaza in principiu sa fac si eu o miscare de genul.

Barile au fost cumparate de la un coleg de forum, de aici http://www.bmwclub.r...age__p__2434862 , la pretul afisat.

Referitor la comportamentul masinii as astepta cateva sute de km pentru a avea o parere realista.

Masina a devenit destul de rigida si nu imi dau seama in acest moment daca e de la amortizoare sau contribuie si bara fata atat de mult. Nu am avut pana acum ocazia sa merg cu o masina imediat dupa schimbul de amortizoare si nu stiu cat de mult influenteaza asta. Imediat dupa montare, masina se misca doar din balonul anvelopei, se simtea ingrozitor. In weekend, masina topaia destul de rau, ca si cum as fi avut montata reglabila. Dupa km facuti ieri si alaltaieri se simte mai ok, nu mai topaie la orice denivelare, dar a ramas destul de rigida.

In schimb, masina se simte mult mai bine in curbe, nu stiu sa iti explic cum, dar senzatia de la volan e diferita, directia e mai precisa. Desi e o imbunatatire, nu stiu daca te ajuta in condusul de zi cu zi, eu sincer nu as fi platit 400e pentru a le cumpara din magazin. Pot sa revin cu un feedback saptamana viitoare. In cel mai rau caz montez bara fata standard inapoi (dureaza foarte putin), doar pentru a face o comparatie.

Cum se aseaza pe fata jantele style 270, nu iasa prea tare de sub aripa ?

Din punctul meu de vedere e ok, jantele nu ies de sub aripi, sunt cativa mm "bagate" sub aripi. Cauciucul nu atinge in aripi nici la denivelari, nici la viraje.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu mai am la fel de mult timp pentru masina. Imi place cand luceste, insa verific prognoza inainte sa o spal. Daca se anunta ploaie, nu-mi bat capul sa o spal pentru o zi - doua. ike.gif

cum se simte masina dupa inlocuirea lor, fii cat se poate de sincer te rog, adica daca nu simti nimic sau nu ai apucat-o sa o testezi in conditii mai extreme spune-mi te rog ca ma intereseaza in principiu sa fac si eu o miscare de genul.

 

Am gasit un filmulet pe

, insa nu stiu cat de obiectivi sunt, tinand cont ca tot de ei e facut testul grin.png

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Frumos! Cat te-au costat barile stabilizatoare eibach? cum se simte masina dupa inlocuirea lor, fii cat se poate de sincer te rog, adica daca nu simti nimic sau nu ai apucat-o sa o testezi in conditii mai extreme spune-mi te rog ca ma intereseaza in principiu sa fac si eu o miscare de genul.

 

Dupa ultimele sute de km cred ca iti pot oferi un raspuns obiectiv. Probabil ca masina "s-a asezat" in pozitia finala, a mai coborat putin si se simte foarte bine pe drum, nu mai e atat de rigida ca in primele zile, dar e totusi stresant sa mergi pe drumuri usor denivelate. Schimbarea barilor antiruliu e probabil asemanatoare cu trecerea de la arcuri stock la ProKit, din punct de vedere al confortului.

Cu siguranta e mai fun de condus, raspunde mult mai bine pe curbe si la mers "agresiv". Totusi, nu sunt sigur ca merita investitia daca ar trebui sa platesti pretul de magazin (~400e).

Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos pentru update!

Te cred, stiu ca nu se merita cam nimic din ce facem pe masini, e doar hobby si pasiune, nu cred nici eu ca as folosi avantajul barilor antiruliu sport in detrimentul celor stock, mai merg si eu tare, insa nu sunt racer, insa daca pica la pret bun, de ce nu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In weekendul ce a trecut am schimbat si franele. Discul dreapta-fata s-a ovalizat (din senin, fara semne, fara abuz) si din pacate, desi cautam de ceva vreme etrieri fata de F30, nu am gasit in timp util.

Nu pot,insa, sa ma plang, atat discurile cat si placutele au fost schimbate acum ~100.000km,deci si-au facut treaba . Da, 100.000 km cu un singur set de placute, daca ma puteti credehairy.png sorcerer.png

Am ales ATE Power Disc + ATE Ceramic (+ senzori si lichid frana ATE 200):

post-60251-0-64524000-1565105156_thumb.jpg

Edited by mgs
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Si mie mi se pare uimitor, ma asteptam sa fac 30-50k km, in niciun caz atat de mult. De fiecare data cand ajungeam in service, ii rugam pe baieti sa verifice placutele, credeam ca am senzorii stricati.

Chiar si acum, cand le-am schimbat, imi arata inca 20k km in CIC, iar placutele aratau asa:

post-60251-0-08864800-1565289282_thumb.jpg

 

 

@Alexandru da, mers predominant extraurban, 60-65% din km.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.