Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

E bine de stiut. Multumesc pentru raspunsuri.

In cele din urma am luat masina, nu a mai contat nici suspensia adaptiva nici ca nu are hud. Dragoste la prima vedere 😍. Chiar si sistemul audio HiFi e indeajuns. Cred ca m-a atras ca nu are nici o zgarietura si interiorul inca miroase a nou 😜. Au iesit totusi niste chestii la testare pe care le voi arata maine poate ma lamureste cineva

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

-Flansa cardan (consumabil)

-Valoare 1.6 la injectorul nr 6

Am impresia ca voi vreti o masina la mana a 2a sa fie absolut noua? Pana si alea noi se strica uneori la 15k km

 

Ps. Sunt curios daca colegu asta cu 7aru a dus-o la reprezentanta inainte...

Edited by Becca
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cum se simt jantele de 19 pe Bucuresti/oras si extraurban , sunt ok la mers ? Acum merg cu cele stock de 17" si as urca pe 18" dar 19 se vad parca si mai bine , totusi parca n-as vrea sa opresc la fiecare linie de tramvai sau denivelare Edited by Doggfather
Link to comment
Share on other sites

 

-Flansa cardan (consumabil)

 

-Valoare 1.6 la injectorul nr 6

 

 

Ai dreptate ca e consumabil flansa la F10, dar numai dupa 300.000 km. :thumbsup:

 

Chiar nu puteai sa faci o testare inainte.

 

Ai dat ceva bani pe masina si nu mai aveai 100 lei sa verifici istoricul masinii la o reprezentanta?, sa vezi si tu ce intretinere a avut, nr. km., daca a fost lovita etc. etc.

Edited by radu95
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate ca e consumabil flansa la F10, dar numai dupa 300.000 km. :thumbsup:

 

Chiar nu puteai sa faci o testare inainte.

 

Ai dat ceva bani pe masina si nu mai aveai 100 lei sa verifici istoricul masinii la o reprezentanta?, sa vezi si tu ce intretinere a avut, nr. km., daca a fost lovita etc. etc.

 

Unde scrie ca flansa la cardan se schimba dupa 300 de mii de km ?

De unde stii ca nu a verificat istoricul ? Dupa flansa de la cardan ?

Link to comment
Share on other sites

Cum se simt jantele de 19 pe Bucuresti/oras si extraurban , sunt ok la mers ? Acum merg cu cele stock de 17" si as urca pe 18" dar 19 se vad parca si mai bine , totusi parca n-as vrea sa opresc la fiecare linie de tramvai sau denivelare

 

G30 are aceleasi roti ca si F10 si pot formula o opinie.

 

Cine iti va spune ca merg si 20 de inch pe F10, abereaza. Cu 20 de inch nu poti sa iesi cu masina pe strada. 20 de inch sunt ridicol de mari iar 17 ridicol de mici.

Revenind, 19 arata extrem de bine, anvelopa se vede frumos pe janta etc...problema este ca pt Romania sunt prea mari. Sau nu sunt prea mari daca nu tii la masina. Se poate merge cu 19 insa iti trebuie o atentie extrema si mereu te vei supara la denivelari.

 

Masina mea a venit cu 18 inch si anvelope de vara, mi-am cumparat altele de 19 pt vara, iar pe cele de 18 le-am lasat pt iarna.

Intre 18 si 19 exista o diferenta clara la felul cum scartie plasticul in masina, la sunetele pe care le scot articulatiile la trecerea peste denivelari.

 

18 inch este compromisul ideal pt Romania...nu arata chiar rau si protejeaza masina.

 

 

scapa de alea de 17, pt ca se vad ca naiba si anvelopele de 225 sunt prea subtiri.

Edited by edit
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

G30 are aceleasi roti ca si F10 si pot formula o opinie.

 

Cine iti va spune ca merg si 20 de inch pe F10, abereaza. Cu 20 de inch nu poti sa iesi cu masina pe strada. 20 de inch sunt ridicol de mari iar 17 ridicol de mici.

Revenind, 19 arata extrem de bine, anvelopa se vede frumos pe janta etc...problema este ca pt Romania sunt prea mari. Sau nu sunt prea mari daca nu tii la masina. Se poate merge cu 19 insa iti trebuie o atentie extrema si mereu te vei supara la denivelari.

 

Masina mea a venit cu 18 inch si anvelope de vara, mi-am cumparat altele de 19 pt vara, iar pe cele de 18 le-am lasat pt iarna.

Intre 18 si 19 exista o diferenta clara la felul cum scartie plasticul in masina, la sunetele pe care le scot articulatiile la trecerea peste denivelari.

 

18 inch este compromisul ideal pt Romania...nu arata chiar rau si protejeaza masina.

 

 

scapa de alea de 17, pt ca se vad ca naiba si anvelopele de 225 sunt prea subtiri.

te deranjeaza la denivelari si gropi 19 ca nu ai dynamic drive si edc ca daca ai avea ai simti cu totul altceva cand mergi cu masina.

Edited by flori22
Link to comment
Share on other sites

te deranjeaza la denivelari si gropi 19 ca nu ai dynamic drive si edc ca daca ai avea ai simti cu totul altceva cand mergi cu masina.

Vrei sa spui ca EDC iti face suspensia mai moale in Confort decat cea clasica ? Eu credeam ca o face doar mai rigida in Sport(+).

Link to comment
Share on other sites

Vrei sa spui ca EDC iti face suspensia mai moale in Confort decat cea clasica ? Eu credeam ca o face doar mai rigida in Sport(+).

EDC te face sa nu mai simti gropile. am mers cu f10 fara si cu aceleasi roti pe 19 ca ale mele si la fiecare groapa imi venea sa plang cum se simtea . pe aceleasi gropi cand trec cu masina mea fara exagerare se simte la jumate cumva.

iar daca ai dynamic drive iti face suspensia mai moale si mai tare pe toate modurile . de la comfort la sport se simte diferenta pe fiecare mod la drum lung .

Eu consider combinatia dynamic drive , adaptive drive si edc cea mai importanta optiune pentru ca iti ofera comfort sporit , siguranta si control in viraje si la viteza datorita barelor stabilizatoare active.

Edited by flori22
Link to comment
Share on other sites

1528583532[/url]' post='2453046']

EDC te face sa nu mai simti gropile. am mers cu f10 fara si cu aceleasi roti pe 19 ca ale mele si la fiecare groapa imi venea sa plang cum se simtea . pe aceleasi gropi cand trec cu masina mea fara exagerare se simte la jumate cumva.

iar daca ai dynamic drive iti face suspensia mai moale si mai tare pe toate modurile . de la comfort la sport se simte diferenta pe fiecare mod la drum lung .

Eu consider combinatia dynamic drive , adaptive drive si edc cea mai importanta optiune pentru ca iti ofera comfort sporit , siguranta si control in viraje si la viteza datorita barelor stabilizatoare active.

 

confortul e sporit, dar se termina cand trebuie sa schimbi amortizoarele, atunci se lasa cu lacrimi de crocodil.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

asta spun si eu. Acel EDC iti poate da falsa impresie ca totul e ok. in realitate, chiar daca tu nu prea simti problema, masina o simte...pt wc-ul asta de tara, 18 inch e mai rezonabil

Nu prea are sens ce spui.

 

Masina oricum le simte, dupa cum spui si tu (gropile/denivelarile), fie ca ai EDC fie ca nu... dar daca ai EDC, macar nu le mai simti si tu, le simte doar masina, spre deosebire de cazul in care nu ai avea EDC si le-ati simti amandoi, si tu si masina.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate ca e consumabil flansa la F10, dar numai dupa 300.000 km. :thumbsup:

 

Chiar nu puteai sa faci o testare inainte.

 

Ai dat ceva bani pe masina si nu mai aveai 100 lei sa verifici istoricul masinii la o reprezentanta?, sa vezi si tu ce intretinere a avut, nr. km., daca a fost lovita etc. etc.

Stai linistit ca am dat chiar mai mult pentru testare la reprezentanta. Am si scris de altfel...

Pentru colegul care a scris de jante de 19 raspunsul e ca habar nu am. Masina are jantele pe 17 si aceeasi intrebare o aveam si eu in cap daca sa ii pun pe 19 sau 18. Inainte citisem si eu despre EDC ca vezi ar fi masina barca fara ... vorbe in vant poate daca vrei sa faci raliuri, pe serpentine am intrat cu destula viteza pana au intrat sistemele masinii si nu mi s-a parut nici un moment barca sau mai stiu ce prostii am citit. A si da ca sunt foarte scumpe amortizoarele alea.

Sfat pentru cine vrea sa achizitioneze o masina ca e bmw sau altceva mergeti si testati masina si nu mai cititi aberatii pe internet.

O sa va zic cand schimb jantele de 17 cu altele mai mari cum se simte, insa cu astea nici pe denivelari nu ma supara deloc 😆

Edited by Becca
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

G30 are aceleasi roti ca si F10 si pot formula o opinie.

 

Cine iti va spune ca merg si 20 de inch pe F10, abereaza. Cu 20 de inch nu poti sa iesi cu masina pe strada. 20 de inch sunt ridicol de mari iar 17 ridicol de mici.

Revenind, 19 arata extrem de bine, anvelopa se vede frumos pe janta etc...problema este ca pt Romania sunt prea mari. Sau nu sunt prea mari daca nu tii la masina. Se poate merge cu 19 insa iti trebuie o atentie extrema si mereu te vei supara la denivelari.

 

Masina mea a venit cu 18 inch si anvelope de vara, mi-am cumparat altele de 19 pt vara, iar pe cele de 18 le-am lasat pt iarna.

Intre 18 si 19 exista o diferenta clara la felul cum scartie plasticul in masina, la sunetele pe care le scot articulatiile la trecerea peste denivelari.

 

18 inch este compromisul ideal pt Romania...nu arata chiar rau si protejeaza masina.

 

 

scapa de alea de 17, pt ca se vad ca naiba si anvelopele de 225 sunt prea subtiri.

 

Merg de 1 an cu ele si mi se par mici dar le-am tinut pentru confort [ anvelope normal nu runflat ], putin instabila mai ales in curbe se lasa mult , o sa caut pe 18 ms

Edited by Doggfather
Link to comment
Share on other sites

Niste sfaturi de anvelope pe 18? Pe spate merg 275/35? Am vazut o gama variata de anvelope de la 500ron Nankank pana la 1500ron runflat-uri de la Pirelli

Nu ar fi problema sa dau 1000Ron pe un cauciuc daca as sti ca ma tine 3 ani, dar cand ma gandesc cate cauciucuri am stricat pe gropi ma apuca transpiratiile, deci compromisul ideal?

Edited by Becca
Link to comment
Share on other sites

275/35 este pentru spate si ar trebui un 9j-10j pentru asa ceva (R19), de obicei jantele pe 18 au undeva la 8j.

 

1000 ron pe un cauciuc mi se pare mult, am dat 1100 lei pe 4 cauciucuri 245/40/R18 Landsail, nu sunt Michelin sau Continental, dar sunt foarte bune si la zgomot si la franare si la consum si nu se uzeaza repede, le am de 3 ani si mai duc cel putin 1 an.

Nu stiu cum ai reusit sa strici anvelopele pe gropi, nu am patit niciodata asa ceva, am dat si eu in gropi de am crezut ca sa rupt masina si nu am avut vreo problema la anvelope.

 

Compromisul ideal, decat sa dai 4.000 lei pe 4 anvelope sa le tii 3 ani mai bine dai 1300-1400 anvelope (cu tot cu cele de 275 pe spate) si le tii 1-2 ani :)), daca intelegi unde bat.

Conteaza si cati km faci pe an, eu fac cam 10-15k/an si de obicei concediile sau drumurile lungi sunt cu avionul.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Am inteles ideea, dar cele mai ieftine cauciucuri noi care le-am gasit pe site-uri de profil au fost undeva la 400ron bucata, Nankang ultra sport. Atunci ce anvelopa ar merge cel mai bine pe 18? Am inteles ca pe fata ar trebui un 245. Nu ma pricep deloc la anvelope 😏

Fac multe drumuri in tara si dau de tot felul de carosabil 😐

Edited by Becca
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.