Jump to content

BMW 520i 24v


MyKe

Recommended Posts

Listuta de cumparaturi a devenit ditamai lista.

 

Am ceva intrebari legate de incalzirea in scaune. Nu stiu daca si cat merge. Am observat ca are 2 trepte, dar parca nu se incalzeste cum trebuie. La pasager nici nu sunt sigur ca merge (nu e aprins butonul).

 

La cine imi recomandati sa merg pentru o verificare si/sau remediere?

Link to comment
Share on other sites

http://img.tapatalk.com/d/14/02/06/dyhy5u3y.jpg post-9455-13916927075536_thumb.jpg Au venit piesele. Maine ajung si discurile si placutele spate.

 

Am montat duzele, alta viata! Am si eu parbrizul curat acum. :D

 

Am montat si balamaua la clapita rezervorului, pot dormi linistit acum. Imi mai trebuie "arcul" care o tine tensionata, e pe drum.

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

Probleme in paradis.

 

Din joaca, am desfacut capacul sigurantelor din compartimentul motor. Nicio siguranta arsa, relee la locul lor, toate bune si frumoase, asa ca am trecut la urmatorul capac. Am desfacut cele 4 suruburi, am dat capacul la o parte si am gasit vreo 2 relee si 2 calculatoare, DME si unul de ABS. Cel de injectie nu era intepenit in niciun fel, intrase doar pe canalele prevazute si atat. Am scos mufa, am tras calculatorul (DME) afara si am descoperit ca pe el scrie "E36" cu markerul. Acum, pentru faptul ca masina merge bine (sau cel putin, asa mi se pare), nu pot fi prea suparat pe chestia asta.

 

post-9455-0-02553500-1391717168_thumb.jpg post-9455-0-93949100-1391717171_thumb.jpg post-9455-0-86004400-1391717176_thumb.jpg post-9455-0-84561900-1391717180_thumb.jpg

 

Imi pun, insa, urmatoarele intrebari:

1. oare din cauza asta nu imi functioneaza turometrul? Reamintesc faptul ca in self-test, toate acele fac cursa corespunzatoare iar ceasul este (parca) al masinii.

2. pot fi si alte probleme in functionarea motorului si tuturor chestiilor auxiliare?

 

La achizitie, pe langa celelalte chestii din portbagaj, gasisem si un DME, dar nu m-a dus capul sa intreb ce e cu el, mai ales ca avea seria altei masini pe el. Il pot pune pe acesta pe masina, macar de proba? Risc ceva? Atasez 2 poze si cu el (pff, pare sa fie de E36, motor M52B20, conform realoem).

 

post-9455-0-96200800-1391717204_thumb.jpg post-9455-0-63107400-1391717211_thumb.jpg

 

Ce imi recomandati sa fac mai departe? Nu mi se pare normal sa am DME de E36, as cauta unul special pentru masina mea.

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

Poate fi intr-adevar sursa problemei. Fa o proba la dezmembrari cu un calculator de injectie de E34 520i. Ia codul de pe realoem pe baza seriei de caroserie. Daca nu gasesti acelasi cod, nu te obosi.

Probabil ca la un moment dat i s-a stricat calculatorul si a luat altul de la dezmembrari, d-aia si scrie cu markerul pe el.

 

Pe cel din portbagaj nu merita sa-l pui. Probabil e stricat.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Am facut cateva sapaturi si, intr-adevar, s-ar potrivi si de pe E36 calculatorul. Dar mie imi trebuie unul din codurile: 12141744709, 12141703942, 12141703641, 12141738775. :)

 

Caut si eu, dar daca imi gaseste cineva mai repede sau din alte surse, i-as fi recunoscator.

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

Nu, e tot pentru 6 cilindri, dar pentru alt model de ceasuri.

 

In alta ordine de idei, am gasit calculatorul cu care vine masina din fabrica, tabloul de bord e functional 100%, iar eu sunt fericit peste masura! :D

post-9455-13917691312601_thumb.jpg

Edited by MyKe
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Garnitura vine la set, deci probabil le are si pe cele din interior.

 

Unde sunt acele filtre?

Pe furtun arunca lichid cu presiune, dar la duze nu am vazut niciun filtru.

 

La mine sunt pe furtunele care duc la duze. S-ar putea daca desfaci capitonaju de la capota sa fie mai jos. Ale mele sunt sus la intrarea duzelor.

Link to comment
Share on other sites

Azi s-a lucrat intens la masina (din pacate, n-am apucat sa fac poze la tot), dar s-au schimbat urmatoarele:

 

- antigelul;

- termostatul, cel de pe masina era Wahler-BMW, cu "DOT" 04.08;

- garnitura capac tacheti

- discuri si placute spate

- curelele de accesorii

 

Cu ocazia asta am aflat ca imi mai trebuie si saboti pt frana de mana, doua role de transmisie si un brat de suspensie fata dreapta. To be continued. :D

 

ODO ~195200

post-9455-0-91374300-1391884413_thumb.jpg

post-9455-0-16624700-1391884419_thumb.jpg

post-9455-0-98134800-1391884423_thumb.jpg

post-9455-0-03233900-1391884427_thumb.jpg

post-9455-0-64275800-1391884431_thumb.jpg

post-9455-0-30970000-1391884435_thumb.jpg

post-9455-0-33907100-1391884439_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Si se si pastreaza, nu (mai) are nicio scurgere. :)

 

Am scos butoanele de incalzire a scaunelor si am descoperit ca cel din dreapta nu e cablat. Dedesubt am gasit o mufa libera, dar nu are nicio treaba cu butonul de incalzire.

 

http://img.tapatalk.com/d/14/02/12/yqehepud.jpg

 

Pe de alta parte, sub scaunul soferului am gasit alta mufa libera, asemanatoare cu cea pentru butonul de incalzire, dar de 2-3x mai mare.

 

http://img.tapatalk.com/d/14/02/12/zu2uja6y.jpg

 

Are cineva idee ce e cu astea? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.