Jump to content

BMW 520i 24v


MyKe

Recommended Posts

Se pare ca merge bine-mersi, m-am panicat degeaba. Taietura nu e adanca, doar a scobit putin in carne.

 

Ce mi-a venit mie azi dimineata, am pornit motorul si am scos mufa debitmetrului, fiind sigur ca se opreste motorul. Nu s-a oprit, ba chiar mi s-a parut ca merge mai bine (placebo?), am mers cativa km cu el scos, de proba. :frantics:

 

Altul? :download:

Link to comment
Share on other sites

Nu-mi dau seama cat ar trebui sa consume, nici nu m-am stresat asa tare. Dar nici nu m-as supara daca ar scadea.

 

La drum intins, daca nu sar de 140, nici acul nu trece de 10 (la mers constant).

In Bucuresti imi ia intre 12 si 16, depinde de zi, noapte, stare de spirit etc. :frantics:

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

Ciob de sticla.uploadfromtaptalk1398931387604.jpg

Naspa treaba, bine ca totusi e ceva de suprafata si nu a gaurit anvelopa.

 

Legat de debitmetru, la 316 cand ii scoteam mufa dadea sa moara motorul. Acum de consum ce sa zic e cu dus si intors, Bucuresti-trafic ... acum nici cel de extern nu e foarte mic.

Link to comment
Share on other sites

Incalzirea in oglinzi se pare ca nu functioneaza, nici macar cand pornesc dezaburirea (asta merge perfect, la luneta). Cica ar fi trebuit sa fie mereu calde, cat timp motorul e pornit. O sa-mi iau un multimetru, sa depistez problema.

S-a rezolvat si asta! :frantics:

Aveam curent pe fire, dar rezistentele erau intrerupte. Le-am venit de hac cu un pistol de lipit imprumutat de la un prieten.

 

Astept vremea urata. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

S-a incarcat si instalatia de AC azi.

 

Din pacate, lipseste filtrul de polen. Daca stie cineva unde gasesc unul pe stoc maine, dati un semn, va rog! :frantics: Luni gasesc peste tot, dar nu prea vreau sa stau cu bordul desfacut pana atunci.

post-9455-0-06931800-1400864640_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

cand scoti mufa de la debitmetru, daca mai merge trebuie sa se balbaie un pic apoi sa isi revina.. daca nu face nimic e mort.

Se poate urmari si pe tester ce valori da la relanti, la motorul de 2.5 parca e in jur 12 mc/min..daca mai tin bine minte... la M50B20 nu stiu exact ar trebui sa fie, dar cred ca tot pe acolo...ar trebui sa gasesti in manualul Bentley...

De revenirea la relanti cu balbe ar mai putea fi de vina si regulatorul de relanti sau iti trage aer fals pe undeva..

Oricum debitmetrul defect se vede tare in consum si la tine pare a fi ok consumul...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

M-am mai linistit cu debitmetrul, luasem intr-o zi tot ce se putea la masurat (cu manualul Bentley in fata) si era OK.

Chiar si la intalnire am scos mufele altor masini si se comportau la fel.

 

Sent from my Z5 using Tapatalk

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

O frumusete rara pe strazi! Dintotdeauna mi-a placut E34, e o masina care va deveni oldtimer in 10-15 ani. In locul tau as pastra-o pana la adanci batraneti, merita! S-o stapanesti sanatos si mii de km fara incidente iti doresc! :goodjob:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am facut azi o verificare la Service Premium; ca de obicei, baietii foarte seriosi.

 

S-a completat cu ulei la CV si diff (max. 200 mL la fiecare), s-au verificat jocurile la articulatii, s-a mai incercat strangerea casetei (in zadar de aceasta data), s-au schimbat unele furtunase (vanos + regulator relanti + regulator presiune alimentare). Mici chestii care au contat.

 

Cu ocazia asta am scapat si de rontaitul de la Vanos, nu-mi vine sa cred ca era de vina un furtunas pe care am hotarat sa-l schimb doar pentru ca mi s-a parut deteriorat. 24 de lei bine investiti.

 

Au fost ceva surprize la incercarea de a o ridica de la prag, se vede ca cere o vizita la tinichigiu insa am unele motive pentru care prefer sa aman "consultatia". <_<

 

Volanul e la reconditionat, sper sa mai iasa ceva din el fiindca era foarte crapat, deshidratat.

 

Masina e gata de concediu, abia astept sa o mai "desfund". :frantics:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

De cand am mers cu alt volan (fara airbag) cat timp al meu a fost la reconditionat, am ramas cu eroare la airbag. Intentionez astfel sa cumpar o interfata de diagnoza, insa nu stiu ce sa iau, BMW Scanner sau Carsoft? Din ce citisem, Carsoft este (sau seamana cu) cea din reteaua autorizata BMW.

 

De asemenea, ce soft este mai bun? Am vazut ca sunt mai multe compatibile, insa sunt curios care e cel mai complex, iar asta nu am putut afla. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.