Jump to content

BMW 520i 24v


MyKe

Recommended Posts

Am luat astazi si toate surubelele si cleme care s-au rupt la schimbarea farului.

Mi-a venit si arcul de clapeta rezervorului, tot sistemul e complet acum si perfect functional.

 

Scosesem o borna de la baterie (care e sub bancheta) pentru a reseta "noul" DME si pe urma m-am chinuit ceva sa setez data si ora din OBC, nu-mi dadeam seama cum sa-l fac sa ia noile date. Am cautat pe google si procedura era chiar usoara: se tine apasat pe HOUR (sau DATE, dupa caz) pana clipeste un pixel pe ecran. Apoi se introduc data si ora corecte cu ajutorul butoanelor h/DAT si min/DAT, prin apasari succesive. Floare la ureche. :)

 

I-am tras si o baita, revin cu poze.

Link to comment
Share on other sites

Ziceam ca revin cu poze. S-au mai evaporat din ele, a ramas doar una. Va urma. :rolleyes:

 

Am uitat sa spun ca am comandat brat Bendix, maine il schimb. Sper sa fie OK, l-am gasit la Materom la pretul de 161 RON. Mi-am dorit Lemforder, dar nu apucam sa-l iau saptamana asta si nici nu puteam pleca la munte cu bratul de pe masina.

post-9455-0-68720200-1392329564_thumb.jpg

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

S-a schimbat si bratul, articulatiile sunt acum solide.http://img.tapatalk.com/d/14/02/15/a4yte8uj.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/15/a3ajyhum.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/15/ejybute9.jpg

Am adunat cca. 600 km de cand o am, am ajuns la munte cu bine, consumul e rezonabil, estimat de mine in jurul valorii de 10 L/100 km, mers destul de tare (cum ii si place). :D

Edited by MyKe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se apropie momentul schimbarii anvelopelor. Insa sunt tare nehotarat. Trebuie sa aleg dintre:

 

- 195/65 R15 (pe care nu prea le vreau, am deviatie mare la vitezometru si mi se par cam inguste)

- 205/65 R15

- 225/60 R15

 

As opta pentru 205, dar si 225 mi se par interesante, desi arata ca niste gogosi pe jante. :D

 

Daca as face un poll, voi cu ce ati vota?

Link to comment
Share on other sites

225/60 parca nu e in carte, ci pe placuta cu dimensiuni (de pe stalp), celelalte sunt.

 

Tot in carte mai am si doua dimensiuni pe 17", dar e prea devreme sa vorbesc despre ele. :)

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

Am depasit bariera celor 1000 km impreuna.

 

Ieri m-am ocupat de ea mai mult, i-am facut geometria rotilor, abateri mici pe spate, datorita bucselor mari de punte (in special pe dreapta) si a celor oscilante (sau cum se numesc acele bucse in forma de 8 ). I-am mai strans si caseta, e alta viata acum. Gata cu zgomotele si miscarile nedorite din volan. :sorcerer:

 

Vrand sa-i schimb lupa de la farul din dreapta, nici n-am demontat bine si am constatat ca becul nu statea bine in soclu, l-am repozitionat, am reglat si farurile, acum e totul OK. :thumbsup: Am ramas, in schimb, cu 2 lupe Hella (le-am luat de pe ebay), cine e interesat de ele sa dea PM. Se potrivesc la E24, E30, E32 si E34.

 

Am o mica gaura in evacuare (4-5 mm in diametru), chiar in partea superioara (nu se vede de jos), inaintea catalizatorului si a sondei lambda. Nu stiu daca sa caut sa-l sudez sau sa schimb segmentul cu totul (100 EUR la dezmembrari). <_<

 

Usa care nu se deschidea din interior (stanga spate) are cablul Bowden rupt, o sa-l comand zilele astea.

 

Si o poza din timpul uneia dintre operatiuni. :)

post-9455-0-24546000-1393768629_thumb.jpg

Edited by MyKe
Link to comment
Share on other sites

Say what? Si mai face toata cursa volanul?

 

E34 nu are o caseta de directie clasica ( cu cremaliera ) ci un reductor ( cutie de transfer ) care permite reglajul jocului pe masura ce se uzeaza; este una din putinele masini care au asa ceva.

 

post-50842-0-43987600-1394137197_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E34 nu are o caseta de directie clasica ( cu cremaliera ) ci un reductor ( cutie de transfer ) care permite reglajul jocului pe masura ce se uzeaza; este una din putinele masini care au asa ceva.

 

post-50842-0-43987600-1394137197_thumb.jpg

prea tare... daca ar avea si e46 asa ceva

Link to comment
Share on other sites

mda..merita stransa o singura data.

ii mai ia din joc dar primul sfert de rotatie nu mai revine singur volanul,am strans-o si eu pe-a mea.

ulterior mi-am bagat picioarele si am schimbat-o.

vezi ca jocul mai poate fi si din flansa de cauciuc (piesa nr 1)care e pe tija volanului si din cauza piulitei nr. 2

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=32_0390&hg=32&fg=30

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Maine scot masina din service, s-au cumparat si montat anvelopele de vara (Nankang Toursport 611 - 225/60R15 95V) si s-a revizuit traseul de evacuare. Gata cu zgomotele nedorite, sper. :frantics:

 

Insa, ma framanta ceva. Urmarind si alte descrieri de VIN, de la alte E34, am observat ca optiunea S530A - KLIMAANLAGE - Air Conditioning apare la optiuni. Daca la detalierea VIN-ului meu nu apare S530A, exista posibilitatea ca aerul sa fi fost montat ulterior? :ermm:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.