BMWClub: Vreau sa-mi cumpar un E39 - BMWClub

Jump to content


  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Vreau sa-mi cumpar un E39

#61 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 12 November 2020 - 15:46

Inseamna ca bei cafele foarte scumpe. Masina o sa consume dublu fata de un diesel. Dar, merita.

Sfatul meu este sa nu astepti ca mine luni de zile si sa-ti cumperi o diagnoza rapid cu care sa inveti sa diagnostichezi motorul. El este deosebit insa, la anii astia si la km parcursi, ma indoiesc ca este perfect. Vezi cu diagnoza ce are si ceri sfaturi aici de la cei care se pricep.
1

#62 User is offline   Itarachiu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 01-November 19

Posted 12 November 2020 - 16:09

 pvsilviu, on 12 November 2020 - 15:46, said:

Inseamna ca bei cafele foarte scumpe. Masina o sa consume dublu fata de un diesel. Dar, merita.

Sfatul meu este sa nu astepti ca mine luni de zile si sa-ti cumperi o diagnoza rapid cu care sa inveti sa diagnostichezi motorul. El este deosebit insa, la anii astia si la km parcursi, ma indoiesc ca este perfect. Vezi cu diagnoza ce are si ceri sfaturi aici de la cei care se pricep.


Am deja cablu si ISTA :thumbsup:

Referitor la consum, costul de intretinere consumabile + consum de combustibil benzina vs diesel cand tragi linie anual, iesi tot p-acolo.
0

#63 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 4029
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 12 November 2020 - 16:40

Da, avand in vedere ce se poate strica la un diesel, cand tragi linie sunt cam la fel. Dar si M54 poate manca ulei.. sunt multe ce pot fi puse in balanta.

Cred ca INPA merge mai bine pe e39, decat ISTA.
0

#64 User is offline   Itarachiu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 01-November 19

Posted 12 November 2020 - 17:10

 P.I.M.P., on 12 November 2020 - 16:40, said:

Da, avand in vedere ce se poate strica la un diesel, cand tragi linie sunt cam la fel. Dar si M54 poate manca ulei.. sunt multe ce pot fi puse in balanta.

Cred ca INPA merge mai bine pe e39, decat ISTA.


Ma, eu am avut e46 318d de 2l timp de 6 sau 7 ani. Si aveam consum de motor pe benzina in oras la tractoras. La drum lung lua 6,5, dar in oras iarna la drumuri de 2km aveam consum 25, sau vara cu aer conditionat sarea de 12 lejer in Constanta unde locuiesc. Tampoanele la 318d le schimbam la schimb de ulei aproape, se rupeau in continuu. Cand luasem masina prin 2009 sau 2010 parca era motorina 4 lei, atunci da, era economie.... acuma... Suntem pe planeta pamant si nimic nu este ieftin.
EDIT: Pe bord mie imi arata 8... da la pompa nu mai era 8 :))

Am sa incerc si INPA :thumbsup:

This post has been edited by Itarachiu: 12 November 2020 - 17:12

0

#65 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 4029
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 12 November 2020 - 17:16

Acuma, nici sa nu exageram, eu la 520d nu am avut niciodata in aglomeratie bara la bara, consum mai mare de 10%. Sunt totusi motoare de generatie veche, cu putere mai mica (ardere mai putina). Iar la drum intins, am facut N consumuri, intre 5.5 si 6.5 (pe autostrada tinuta la 150), depinde de talpa.

Dar repet, fiind masini vechi, la un diesel are ce sa pice, fiind motoare mai complexe si toate anexele uzate.

LE: Cu siguranta ai avut dereglata pompa, era motorul cu VP44 (ca si 520d-ul meu de altfel). Trebuia verificata de cineva care stie. Eu n-am avut astfel de consumuri.

This post has been edited by P.I.M.P.: 12 November 2020 - 17:18

0

#66 User is offline   Itarachiu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 01-November 19

Posted 12 November 2020 - 17:25

 P.I.M.P., on 12 November 2020 - 17:16, said:

Acuma, nici sa nu exageram, eu la 520d nu am avut niciodata in aglomeratie bara la bara, consum mai mare de 10%. Sunt totusi motoare de generatie veche, cu putere mai mica (ardere mai putina). Iar la drum intins, am facut N consumuri, intre 5.5 si 6.5 (pe autostrada tinuta la 150), depinde de talpa.

Dar repet, fiind masini vechi, la un diesel are ce sa pice, fiind motoare mai complexe si toate anexele uzate.

LE: Cu siguranta ai avut dereglata pompa, era motorul cu VP44 (ca si 520d-ul meu de altfel). Trebuia verificata de cineva care stie. Eu n-am avut astfel de consumuri.


Nu stiu ce avea dar cat am detinut eu masina, nimeni nu mi-a rezolvat problema cu scuturatul motorului la oprire si vibratiile la relantii. M-am plimbat cu ea din experti in experti, ca e diesel, ca e boala lor, ca e volanta, ca nu e distributia pusa bine, ca e un injector... pe tester nu zicea nimic. Am facut 90k km cu ea cat am tinut-o, ce imi picase la ea fusese pompa de motorina care a costat vreo 2000 de lei reconditionarea, in rest doar consumabile. AA si un furtun de la turbina de nu ii mai dadea voie sa urce mai mult de 130 sau 140, nu mai tin minte exact... o calcai si nu urca mai mult.
0

#67 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 4029
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 12 November 2020 - 17:29

Pai pompa aia reconditionata, nu a fost reglata cum trebuie (avansul se regleaza cu DIS parca, nu mai stiu). Asta daca inainte aveai consum ok. Daca mereu ai avut consum mare, asta e, te-ai obisnuit :))
0

#68 User is offline   Itarachiu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 01-November 19

Posted 12 November 2020 - 17:38

 P.I.M.P., on 12 November 2020 - 17:29, said:

Pai pompa aia reconditionata, nu a fost reglata cum trebuie (avansul se regleaza cu DIS parca, nu mai stiu). Asta daca inainte aveai consum ok. Daca mereu ai avut consum mare, asta e, te-ai obisnuit :))


Motorul mergea la fel si inainte sa pice si dupa pompa. Deci :pardon: . Aia e... am scapat de tractoras. Acuma o sa-mi manance zilele asta pe benzina :thumbsup:
0

#69 User is offline   Itarachiu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 01-November 19

Posted 20 November 2020 - 19:12

Ba baieti!

Mi-a ajuns cotetul cu platforma.

Am mai indentificat niste problemute :rolleyes:

1. Check engine aprins, din pozele de la dealer nu era aprins. Sper ca are vreo legatura cu condensul pentru ca mai are benzina in ea de 60 km range. Am incercat sa ma conectez cu ISTA nu merge, mai insist maine.
2. Inceput de rugina la prag pasager intre usa si aripa fata fix pe crapatura la suprafata pragului are acolo o bula cat 2 varfuri de ac, rugina la un surub si a prins putin si din tabla masinii la roata de rezerva. Maine pe zi o sa incerc sa am bag sub ea cat pot sa vad pragurile, cu mana nu se simte nimic suspect.
3. Amortizoarele capota si portbagaj duse.
4. Lipseste lanterna :shifty:
5. Transpiratie la busonul de la servo.
6. Capacul de la scumiera este desprins.

In rest motorul merge super(nu am numere inca si am mers doar 100 de metrii in spatele blocului prin parcare). Toate butoanele, geamuri, optiuni, functioneaza. Discurile pe spate cred ca sunt noi ca nu au cant deloc, alea de pe fata au inceput de cant. Mici belituri pe elemente, ciobituri etc. In rest chiar se prezinta bine cotetul. Mai ramane de vazut de mai descopar :))
1

#70 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 184
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 20 November 2020 - 19:32

 P.I.M.P., on 12 November 2020 - 13:38, said:

Eu am android, dar parca nu-mi mai place. OE ramane OE, incercati sa tineti masinile cat mai originale, vor valora mai mult pe viitor. Mai ales ca vorbim de un 2.5i, care poate totusi va ramane un young/old timer apreciat.

M5-urile deja se apreciaza (ca preturi merg in sus).


De acord. Un android adaugat pe orice masina, desi la prima vedere iti ia ochii, cu timpul devine obositor.
Eu am tinut o saptamana o unitate si am vandut-o.

Desi spectaculoasa ca functionalitate, controlul nu e ca la o unitate OE, ecranul e foarte reflectiv si ziua nu vezi nimic in el, iar integrarea nu e cea mai buna.
Si mie mi se pare, mai ales la o masina clasica, de tip E39, ca nu-si are locul o unitate de genul.

Dar fiecare cu ce ii place.
0

#71 User is offline   crtir 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1045
  • Joined: 08-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 20 November 2020 - 20:21

Bravo ! Felicitari ! Fa-i o prezentare la rubrica Masina mea !
0

#72 User is offline   Itarachiu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 01-November 19

Posted 20 November 2020 - 21:16

 crtir, on 20 November 2020 - 20:21, said:

Bravo ! Felicitari ! Fa-i o prezentare la rubrica Masina mea !


Multumesc :thumbsup: Maine ii fac.
0

#73 User is offline   six in line 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2044
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 November 2020 - 12:23

BV :goodjob: Spor la reconditionare! Sa ne tii la curent cu ce-i faci si cum merge!
0

#74 User is offline   Itarachiu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 102
  • Joined: 01-November 19

Posted 21 November 2020 - 16:05

Continuare aici

Se poate inchide, multumesc!
0

#75 User is offline   razzb3d 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 11-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 November 2020 - 23:03

 crazyboy, on 01 November 2019 - 19:04, said:

Mai bine sa stii toate benzinariile decat toate service-urile cu un diesel vechi de 20 ani.


525d din semnatura are 611k km si merge perfect, dar a fost foarte bine intretinuta. Alegerea diesel/benzina tine mai mult de preferinte personale si de tipul de drum pe care il faci mai des - nu are nici o legatura cu fiabilitatea.

Cred ca mitul asta ca "motoarele diesel sunt mai putin fiabile" are urmatoarele posibile explicatii: statistic in europa exista mult mai multe masini pe motorina in circulatie decat pe benzina si motoarele diesel sunt preferatele soferilor pentru care masina e un simplu mijloc de transport - partea tehnica nu exista, iar acest tip de soferi au obiceiul de a neglija masinile.

Din punct de vedere mecanic, un motor diesel este mult mai robust decat unul pe benzina, desi este mai complex, dar din experienta personala ambele sunt la fel de fiabile / problematice cand sunt intretinute sau nu.
0

#76 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 4029
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 26 November 2020 - 12:11

Da. Motoarele diesel de pe e39 sunt cam bulletproof. Chiar si 2.0d. Dar ne referim strict la interne; daca ne referim la anexe, sunt destule care pot pica.
Un e39 diesel poate deveni destul de costisitor zilele astea, din cauza asta. La fel, de fapt, ca orice diesel vechi.
0

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro