BMWClub: Engine flush - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Engine flush Bine sau rau? Parerea voastra

Poll: Engine flush face bine la motor sau nu?

Engine flush face bine la motor sau nu?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 User is offline   Rares_CJ 

  • FUN
  • Group: Banned
  • Posts: 2276
  • Joined: 18-September 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:www
  • Interests:15%

Posted 08 December 2010 - 01:47

Eu nu as baga niciun engine flush. Gandul de a da cu solventi in motor.. Brr! E exact inversul ca si cum ai da cu vaselina (grafitata/siliconata/cu Al sau Cu - asta e dedicata stiu ei cui) pe discurile de frana..
Nu stiu, nu cunosc.. e doar o parere proprie si personala.
0

#42 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 08 December 2010 - 01:54

intre suprafata de uzura / frictiune si planul de asezare al jantei e ceva diferenta...asta daca stii cum arata un disc de frana si ce face el...

iti doresc sa poti sa mergi intr-o vulcanizare care se respecta in .de, urmaresti ce fac oamenii aia la o schimbare de roata...vorbim dupa...de fapt colegul DOMI chiar ne-a dat un exemplu propriu.
0

#43 User is offline   cristimm 

  • -
  • Group: Members
  • Posts: 3043
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 16 December 2010 - 10:06

View Postbrownshark, on 8/Dec/2010, 01:54, said:

intre suprafata de uzura / frictiune si planul de asezare al jantei e ceva diferenta...asta daca stii cum arata un disc de frana si ce face el...

iti doresc sa poti sa mergi intr-o vulcanizare care se respecta in .de, urmaresti ce fac oamenii aia la o schimbare de roata...vorbim dupa...de fapt colegul DOMI chiar ne-a dat un exemplu propriu.


Cred ca ai postat unde nu trebuia ca nu vad legatura cu subiectul.
0

#44 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 16 December 2010 - 10:28

cristimm - merci, ai dreptate, dar nu e intentionat, cred ca mergea forumul in reluare, altfel nu-mi explic cum sa ajunga un post dintr-un thread in altul.
0

#45 User is offline   ingineru' 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1929
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 16 December 2010 - 11:24

View Postbrownshark, on 8/Dec/2010, 01:34, said:

sunt cavitati in unele chiulase unde ramane amestecul de flush+ulei

eu m-am gandit asa inginereste,am doua gauri ce comunica intre ele,de fapt un canal in chiulasa.sunt si cele de ulei si cele de apa.

se pot curata f bine aceste canale de care toata lumea vb ca sunt f inguste,astfel:

eu as da chiulasa jos si as curata acele canale cu solutie flush,vad pe unde bag si vad ce curge,vad cat de eficace este.si mai pot folosi si ceva sa bag in canal sa frec bine....ceva flexibil.

daca aveti bani de o garnitura noua de chiulasa si o cheie dinamometrica eu zic ca merita.

garnitura de la tacheti se poate refolosi.a mea schimbata.

si canalele de apa sunt obturate putin.daca va uitati pe garnitura de chiulasa pe canalele de apa,acestea au diametrul micsorat,se formeaza o pelicula de ...sludge,un rahat.

iar pe capacul de la tacheti si la M43 si la M50 mai ales sunt urme de pamant,"sludge".doua motoare am desfacut si ambele aveau.

sa nu mai deschid alt topic,poate stie @brownshark cum se ung axele cu came la M50?

la M43 au acele conducte curbe deasupra fiecarei came si pisa uleiul fix pe cama.uleiul prin barbotaj se duce pe placuta/tabla din care pleaca acele conducte si curg gravitational pe came.
0

#46 User is offline   brownshark 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1668
  • Joined: 23-April 07
  • Gender:Male

Posted 16 December 2010 - 11:31

sunt vreo 9 variante de M50...
"sludge" e doar la ulei.
la circuitul de racire e un oxid amestecat cu depuneri, poate in cursul functionarii a pus vreun utilizator "clever" si ceva produse "deosebite" pt "reparat" radiatoare....

This post has been edited by brownshark: 16 December 2010 - 11:35

0

#47 User is offline   toxaba 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 99
  • Joined: 31-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Buzau

Posted 01 April 2013 - 13:07

Firma PROTEC (Germania) are in portofoliu si ENGINE FLUSH. Pe flaconul de 375 ml este imprimata emblema TUV, iar in fisa tehnica este prezentata omologarea din partea acestui organism. Eu nu cred ca utilizarea acestui produs, daca se face conform instructiunilor fabricantului, dauneaza motorului. Eu l-am folosit la 3 masini, inclusiv la motorul N42.
Parerile pe forum sunt impartite, noi romanii suntem mai specialisti decat inginerii germani.
-1

#48 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 11810
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 April 2013 - 13:58

multumim , stai jos...

#49 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 April 2013 - 14:06

View Posttoxaba, on 01 April 2013 - 13:07, said:

Firma PROTEC (Germania) are in portofoliu si ENGINE FLUSH. Pe flaconul de 375 ml este imprimata emblema TUV, iar in fisa tehnica este prezentata omologarea din partea acestui organism. Eu nu cred ca utilizarea acestui produs, daca se face conform instructiunilor fabricantului, dauneaza motorului. Eu l-am folosit la 3 masini, inclusiv la motorul N42.
Parerile pe forum sunt impartite, noi romanii suntem mai specialisti decat inginerii germani.


Autorizarea TUV nu este garantia calitatii unui produs sau eficienta lui.
Certifica doar respectarea unor norme.
Exista situatii cand e bine sa faci engine flush, dar la un motor in stare buna nu e o idee buna.
Daca ti-a picat motorul si l-ai refacut, e bine sa faci engine flush sau sa mergi cu un ulei pe care-l tii in motor doar 1000 km ca sa scapi de pilitura.
1

#50 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 05 June 2013 - 16:14

Daca te tine buzunarul cel mai bine e sa schimbi des uleiul, ulei de calitate si schimbat la interval scurte e Solutia si nu mai trebuie nici o spalare.

Am desfacut motoare care au mers cu ulei schimbat la timp si de calitate iar suprafetele interioare "straluceau" sau erau oricum curate doar cu o perlicula foarte fina de negereala in zone unde uleiul nu era antrenat sufficient.

Si la o Dacie banala daca schimbi uleiul regulat si cu ceva de calitate nu exista acele "namoluri" pe care le arata unii prin clipuri pe youtube.
1

#51 User is offline   nec100 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 10-August 13

Posted 10 August 2013 - 21:40

userul bogdan prezinta niste poze cu niste motoare unse cuniste uleiuri care ar trebui ajutate cu flush uneori.....la schimb

http://www.bmwclub.r...tament-uleiuri/
-3

#52 User is offline   motane36 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 191
  • Joined: 29-August 14
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:bmw mecanica

Posted 21 December 2014 - 22:14

Nu stiu pentru ce va trebuie motor flush,si despre ce sludge vorbiti,ca pisicul meu dupa 18ani nu are nici un fel de mocirla in interior....chiulasa este de culoare galbena la interior si curata...deci nu as baga asa ceva in motor!!
0

#53 User is offline   mihalascu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 67
  • Joined: 27-June 14
  • Gender:Male
  • Location:IF

Posted 31 March 2015 - 12:45

cel mai ok si care chiar curata, este solutia 2+2 engine flush care contine fosfat lichid.
0

#54 User is offline   D_A_N 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 526
  • Joined: 07-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 31 March 2015 - 12:58

Spalarea motorului (cu solutii speciale, nu cu orice maclavais) trebuie facuta doar daca este nevoie. Este simplu! Aceasta este singura varianta corecta de raspuns la chestionar.
0

#55 User is offline   geanguciprian 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 53
  • Joined: 21-February 15

Posted 08 August 2015 - 13:44

corect
0

#56 User is offline   chitsro 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1069
  • Joined: 03-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 29 June 2016 - 17:22

si cum iti dai seama ca este nevoie?


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro