Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

Am avut si eu aceasta problema si m`am tot interesat,am tot testat...pana cand mecanicul la care merg a sesizat un mic tacanit la un injector si mi`a spus sa bag aditiv in motorina!

Am luat un aditiv pt curatarea injectoarelor si surpriza tremuratul la plecarea dp loc a disparut,deci era de la injector!

Incercati cu aditiv ca nu strica nimic sau cu motorina sau benzina aditivata,de motorina stiu ca la Lukoil exista aditivata si la Agip parca...se simte imediat o diferenta!

Daca astea nu functioneaza,este posibil ca alta sa fie cauza!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :) ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...

si eu am scimbat tot ambreajul si dupa aprox.5000 a inceput iar sa faca figuri.problema este lichidul de frina . dupa ce l am schimbat am observat ca ambreajul lucreaza mult mai bine.chiar regret ca am scimbat ambreajul

 

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

de unde ai luat kitul de ambreaj si volanta?? si la ce bani ..c la bmw au niste preturi de zici ca sant ferrari :twoup:

mai intii schimba lichidul de frina si apoi vezi daca este necesar sa schimbi ambreajul,nu te grabi ca mine.pe mine ma costat aprox 1000e cu manopera,disc ,placa, volanta,rulment

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :) ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...

si eu am scimbat tot ambreajul si dupa aprox.5000 a inceput iar sa faca figuri.problema este lichidul de frina . dupa ce l am schimbat am observat ca ambreajul lucreaza mult mai bine.chiar regret ca am scimbat ambreajul

 

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

de unde ai luat kitul de ambreaj si volanta?? si la ce bani ..c la bmw au niste preturi de zici ca sant ferrari :twoup:

mai intii schimba lichidul de frina si apoi vezi daca este necesar sa schimbi ambreajul,nu te grabi ca mine.pe mine ma costat aprox 1000e cu manopera,disc ,placa, volanta,rulment

 

Si eu l-am schimbat la putin timp dupa ce am facut si schimbul de tampoane motor si lucrurile s-au imbunatatit drastic. Insa ori mi se pare mie ori inca mai simt o vaga trepidatie. Am de gand sa umblu si pe la ambreiaj curand sa vad ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :) ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...

si eu am scimbat tot ambreajul si dupa aprox.5000 a inceput iar sa faca figuri.problema este lichidul de frina . dupa ce l am schimbat am observat ca ambreajul lucreaza mult mai bine.chiar regret ca am scimbat ambreajul

 

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

de unde ai luat kitul de ambreaj si volanta?? si la ce bani ..c la bmw au niste preturi de zici ca sant ferrari :twoup:

mai intii schimba lichidul de frina si apoi vezi daca este necesar sa schimbi ambreajul,nu te grabi ca mine.pe mine ma costat aprox 1000e cu manopera,disc ,placa, volanta,rulment

 

Si eu l-am schimbat la putin timp dupa ce am facut si schimbul de tampoane motor si lucrurile s-au imbunatatit drastic. Insa ori mi se pare mie ori inca mai simt o vaga trepidatie. Am de gand sa umblu si pe la ambreiaj curand sa vad ce si cum.

verifica si filtru epurator,daca este inbicsit motorul intra in turatie putin mai greu,aproape insesizabil

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceasta problema si m`am tot interesat,am tot testat...pana cand mecanicul la care merg a sesizat un mic tacanit la un injector si mi`a spus sa bag aditiv in motorina!

Am luat un aditiv pt curatarea injectoarelor si surpriza tremuratul la plecarea dp loc a disparut,deci era de la injector!

Incercati cu aditiv ca nu strica nimic sau cu motorina sau benzina aditivata,de motorina stiu ca la Lukoil exista aditivata si la Agip parca...se simte imediat o diferenta!

Daca astea nu functioneaza,este posibil ca alta sa fie cauza!

ce fel de aditiv?numele , marca

Link to comment
Share on other sites

problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :twoup: ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...

 

Fra sa schimbi kit ambreaj nu ai sa scapi de trepidatii Restul sunt coincidente Cat despre ralanti fluctuant asteapta-te la un schimb de pompa de injectie (lucru care amplifica si trepidatul la un anumit regim de turatie cand ai nevoie de putere)

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :) ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...

si eu am scimbat tot ambreajul si dupa aprox.5000 a inceput iar sa faca figuri.problema este lichidul de frina . dupa ce l am schimbat am observat ca ambreajul lucreaza mult mai bine.chiar regret ca am scimbat ambreajul

 

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

de unde ai luat kitul de ambreaj si volanta?? si la ce bani ..c la bmw au niste preturi de zici ca sant ferrari :twoup:

mai intii schimba lichidul de frina si apoi vezi daca este necesar sa schimbi ambreajul,nu te grabi ca mine.pe mine ma costat aprox 1000e cu manopera,disc ,placa, volanta,rulment

 

Si eu l-am schimbat la putin timp dupa ce am facut si schimbul de tampoane motor si lucrurile s-au imbunatatit drastic. Insa ori mi se pare mie ori inca mai simt o vaga trepidatie. Am de gand sa umblu si pe la ambreiaj curand sa vad ce si cum.

verifica si filtru epurator,daca este inbicsit motorul intra in turatie putin mai greu,aproape insesizabil

 

Am schimbat epuratorul cu un decantor acum 11.000 km la ultima revizie. Pe la 12-13.000 fac din nou schimbul de ulei si o sa-l curat. Eu raman la parerea ca la ansamblul volanta+kit exista o buba din felul in care a fost gandit.

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

problema cu tremuratul la plecarea dupa loc cand e rece am si eu ...320D 2004 .....la mine daca nu o las 5-10 min pana plec cu ea tremura foarte rau chiar daca e turata la 1500 ture tremura de zici ca imi sare cardanu si cutia de sub masina :) ..pana se incalzeste tot tremura ...dar inca o problema ar fi poate off topic este ca mie imi oscileaza si turatia la rece parca ar da rateuri ...si cand merg cu ea pe la 30-40-50 km /ora cand o scot din viteza iau piciorul dupa pedale turatia scade la 830 rpm dar oscileaza si pana la 500 rpm dupa care urca iar la 830 si asta doar in mers fara sa fie in viteza sau ambreaj apasat ...volanta ..ambreaj altceva?? ..am schimbat debitmetru ...senzor presiune galerie de admisie ..curatat egr ....am bagato pe zeci de testere la toate reprezentantele bmw ..injectoarele sant ok toate ..nu e chip-uita sau ceva , nu scoate fum deloc ...doar ca e enervant sa tremure in halu ala si sa oscileze turatia asa rau ..poate a trecut cineva prin asta si ia dat de cap ...

si eu am scimbat tot ambreajul si dupa aprox.5000 a inceput iar sa faca figuri.problema este lichidul de frina . dupa ce l am schimbat am observat ca ambreajul lucreaza mult mai bine.chiar regret ca am scimbat ambreajul

 

dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta am scapat de tremuratul la plecarea dupa loc

 

de unde ai luat kitul de ambreaj si volanta?? si la ce bani ..c la bmw au niste preturi de zici ca sant ferrari :twoup:

mai intii schimba lichidul de frina si apoi vezi daca este necesar sa schimbi ambreajul,nu te grabi ca mine.pe mine ma costat aprox 1000e cu manopera,disc ,placa, volanta,rulment

 

Si eu l-am schimbat la putin timp dupa ce am facut si schimbul de tampoane motor si lucrurile s-au imbunatatit drastic. Insa ori mi se pare mie ori inca mai simt o vaga trepidatie. Am de gand sa umblu si pe la ambreiaj curand sa vad ce si cum.

verifica si filtru epurator,daca este inbicsit motorul intra in turatie putin mai greu,aproape insesizabil

 

Am schimbat epuratorul cu un decantor acum 11.000 km la ultima revizie. Pe la 12-13.000 fac din nou schimbul de ulei si o sa-l curat. Eu raman la parerea ca la ansamblul volanta+kit exista o buba din felul in care a fost gandit.

concret care este problema la tine?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Am intampinat si io o problema aseamanatoare de cateva zile...la E90 318 Diesel...dimineatza...sau dupa ce masina sta cel putin o zi...la primele plecari de pe loc(plecari line) imi tremura masina oricum as dau-o...apoi nu mai imi tremura deloc...pleaca foarte bine ..precizez faptul ca masina are 125mii km,in celelalte viteze nu am probleme iar cand ii dau scartzuri nu-mi patineaza deloc ambreiajul...de la ce poate sa fie aceasta trepidatie?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut,

Poate ajuta experianta mea cu masina, un 320d 136 cai.

Am avut si eu problema la plecarea de pe loc si era destul de deranjanta senzatia.

Se intampla dimineata la motorul rece de obicei. Am scapat de aceasta problema schimband pompa de injectie. Da pompa de injectie.

Am ajuns sa schimb pompa deoarece a cazut partea electronica si nu am reusit sa o repar si am ajuns sa cumpar alta pompa second.

Acum dupa ce am schimbat poma nu mai trepideaza deloc, in nici o situatie si chiar am incercat sa o fac sa trepideze deoarece stiam cum sa plec de pe loc sa faca si cum sa nu faca.

Nu vreau sa spun ca doar pompa creeaza aceasta problema dar la mine a rezolvat problema. Masina merge acum mult mai bine.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu toti ne sincronizam pe aceeasi trepidatie. Din ceea ce spuneti voi eu nu recunosc nimic. La mine trepideaza NUMAI dupa ce se incalzeste si o face din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a, fix la capatul cursei ambreiajului. Nu trepideaza la rece sau la retrogradare sau chiar la schimbarea vitezei...doar atat...din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a. Trepidatia este scurta, ca si cum ai da drumul un pic cam repede la ambreiaj(ceea ce ma face sa cred ca ar putea fi pompa de ambreiaj). Cred ca asta este si motivul pentru care am ajuns la multe solutii foarte diferite intre ele...volanta, abreiaj, pompa de ambreiaj, flansa sau rulment sau filtru de motorina.

 

Eu am 318d din 2004.

exact aceasi manifestare o am si eu la 320d din 2006 170.000km..din 5 plecari de pe loc 2 face figura asta...si asta se intampla doar la plecarea de pe loc cu viteza 1-a si face indiferent ca e motorul cald sau rece..

Link to comment
Share on other sites

Salutare, Un trepidat am avut si eu la E46 318d din 2004.

Am schimbat kitul de ambreiaj, mare prostie...

Cei de la service au sustinut ca e dusa si volanta si trebuie schimbata neaparat.(nici macar nu au dat jos vechiul kit ca sa vada ce e acolo)dar deja dadeau cu parerea.Vanzarea de piese e un lucru important la un service!

Din lipsa de fonduri am renuntat la schimbarea volantei si am ramas la schimbarea kitului de ambreiaj....

Cand am luat masina de la service ..zero trepidatii...perfect ca noua, fericit nu mam uitat in cutia cu kitul vechi dat jos, doar acasa,

unde am observat ca discuul era perfect, placa de prezsiune nu am puso la presa sa vad daca mai e buna sau nu, dar rulmentul de presiune era praf .Deci el era responsabilul trepidatiilor masinii si la cald si la rece, la 3 din 5 polecari de pe loc,si erau trepidatii de parca rupea masina in 2 si zbura cardanul prin caroserie.

Eu ca si patitu, recomand sa faceti lucrarile undeva unde aveti cunostinte si sa comandati piesa doar dupa ce e dat jos vechiul disc si vedeti care e adevarata problema.

Daca erau corecti ar fi zis ca discul e ok si sa se schimbe doar rulmentul, dar nefiindumi cunostinte, prieteni...

Serviceul e din cluj si se numeste Auto Fyg si nu recomand sa se ajunga pe acolo .

Salutare

Edited by mirceacj
Link to comment
Share on other sites

am parte si eu de oaresce trepidatii la plecare de pe loc mai ales cand e rece motorul dar nunumai.Problema in cazul meu insa e de la volanta...Ambreiajul a inceput sa patineze iar repectivul agregat numit volanta scoate niste sunete nene de zic ca mi-am luat ARO 243D.Zilele imediat urmatoare am sa schimb tot kitul asta (volanta+ambreiaj).Ambreiajul nu are decat 15000 de km si a cedat din cauze de "mecanica de romania" si anume dintro montare defectuoasa...Ambraiajul prost montat mi-a distrus si volanta si de cand a inceput distrugerea am tremuratul ala la plecarea de pe loc...bafta maxima...

E39 520i 1997

Edited by Cosminas
Link to comment
Share on other sites

pai cum se poate sa-ti monteze prost un ambreiaj ? nu poti sa-l pui pe dos :)

 

E un simplu disc, si desi scrie pe el sansele de a-l monta prost sunt foarte mari.

 

la un kit de ambreiaj nou nu ai ce sa centrezi ca-i blocat inainte de montare.....si-i dai drumu la fix cum trebuie ... probleme apar la centrare doar cand pui unu second

 

Poate te referi la placa de presiune care vine in kitul de ambreiaj, ale carei foi sunt initial comprimate pana la momentul centrarii discului (cand se elibereaza).

Uite, chestia din stanga e o unealta de centrare a discului la montaj. Multi mecanici folosesc un ax de la o cutie de viteze, in lipsa de altceva...

http://www.uucmotorwerks.com/performance_clutches/images/AT_TO.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.