Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Bala

Moderators
  • Posts

    8842
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Bala last won the day on October 14 2013

Bala had the most liked content!

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ghiroda

Previous Fields

  • Masina
    BMW I3

Recent Profile Visitors

42612 profile views

Bala's Achievements

Veteran

Veteran (13/15)

  • Haiduc Verificat 2025 Rare
  • Contributor 2025 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare

Recent Badges

55

Reputation

  1. MI-am schimbat banca si le-am scris celor de la hidroelectrica mail prin care ii rog sa schimbe cu noul cont. Dupa 2 luni aprox, primesc raspuns ca: Deci dupa 2 ani, avea sold cateva sute de lei. Din sodul ala, se mais cade asa cate putein luna de luna. Dar cum se poate ca banii pe plus sa imi fie dati inapoi abia peste 4 ani de la instalare. 4 (patru) ani... Ce mizerie de lege mai e si asta? E clar ca am panourile pt consumul propriu si nu pentru a face bani, dar totusi mi se pare aberant.
  2. Au fost progrese multe si pe partea de motoare. Printre cele mai importante: - liniaritatea eficientei cu viteza. Acum motoarele au eficienta buna pe o plaja de viteze (turatii) mult mai mare fata de trecut. - dimnsiunea motoarelor a scazut pt aceiasi putere livrata - diminuarea materialelor rare din motoare
  3. Recunosc ca teoriilea astea conspirationiste cum vor unii sau altii sa demonstreze ceva ca sa ascunda altceva, mi se par deosebit de rudimentare. De fapt, la orice EV ai mai multe praguri de puteri. iti alegi ce doresti. Si puteri mici dar si puteri mari. Apoi, la orice EV, fiind mai greu, pt performante uzuale, (ex 6-9sec/100km/h) ai poate cu cu 1, 2 sute de cp mai multa nevoie din cauza greutatii Si nu in ultimul rand, pret pe cp la un ev este mult mai mic fata de un motor termic. Aici incuzand cosul de productie cat si costurile de exploatare: impozite, consum de combustibil. Deci este logic ca un oem sa iti ofere EV cu mai multi CP fata de echivalentul ICE. Hai ca nu e conspiratie si aici ...
  4. La leaf poti scoate bateria pe sus. E o chestiune de cateva ore cu tot cu pusul la loc.
  5. Dupa problemele pe care le am la skoda cu bateria, un criteriu pt a alege masina viitoare e legat si de servisarea bateriei. La skoda pot inlocui module insa trebuie data toata bateria jos si apoi mesterit la ea pe bancul de lucru. Nu e cel mai usor avand in vedere ca trebuie sa dai afara toata magaria de baterie. Ar fi deosebit de util ca sa poti ridica masina si sa scoti cate un modul de baterie. Ar deschide calea catre servisare mult mai rapid si multe service-uri s-ar baga la asemenea activitati.
  6. Ala e un articol scris de un intreg departamentul de marketing. Nu e doar munca unui singur om acolo la cata vrajeala au bagat. Numai la faza cu V2X. Imi si imaginez cum Neue Klasse "discuta" cu un ARO 244 produs in 1969 la Campulung Muscel. Oooo da !!! Ii semnalizeaza un obstacol aflat pe carosabil...
  7. Parca dupa multe poze in diverse culori, incepe sa-mi placa designul exterior de la ix3. Interiorul nu stiu inca ce sa zic.
  8. Eu merg doar cu 20 de grade clima. La orice masina. Si acasa stau cu clima la 20. Ca ziceati de consum: la 33-35 de grade afara, cu clima la 20grade la interior si fara recirculare, consumul de energie este pe la 3kW. La 25-30 de grade afara, scade la 2kW. Deci la 35 de grade afara, cate ore dureaza drumul x 3kW => consumul in kWh dat de clima Cum foarte rar mergi pana la 0% baterie, folosirea climei nu are niciun impact. La fel cum diferenta dintre consumul la 110km/h si la 100km/h e mai mare de 3kWh, iarasi nu face mare sens sa opresti clima.
  9. Aceiasi poveste apare in mod ciclic: cand au aparut cele de 50kW pe la kaufland, toti strigau ca e nasol ca sunt rare, ca drumurile de 23472 km dintr-o bucata sunt greu de realizat etc. Acum acestea sunt banale. Sunt in general libere. Si eu daca ma duc la ele, deobicei bag la AC ca e mai ieftin. Mai mult pt locul de parcare Apoi au aparut cele de 150kW care la fel, ca sunt rare etc Acum sunt si cele de 800V, care sunt f scumpe. Dar apar si ele Critic este sa fie cerere pt incarcare. E f greu sa iti scoti banii pe o statie de incarcare de 50k+ eur cu cateva incarcari pe zi de 100-130ron Dar de cand s-au scos gratuitatile, este deja mai bine. Retelele se extind, statiile sunt cat de cat intretinute etc
  10. Nu m-am prins de ce lumea da bani pe incarcatoare OEM. Un kkt de cablu 100EUR doar pt ca au pus mufa nonstandard si trebuie adaptor la ceva standard. E minunat Pt masina este FIX, dar fix acelasi lucru daca pui un incarcator non OEM. E mult mai util sa poti monitoriza incarcarea, sa vezi cu cat incarca, cat a incarcat sau sa poti da mai tare sau mai incet incarcarea. Ah si da. Tot ce tine de instalatia de incarcare trebuie sa fie dimensionat corect. Pe langa curentii mari, incarcarea dureaza relativ mult timp si tot ce e de incalzit, se va incalzi venind la pachet cu riscul de incendiu.
  11. Fum colorat nu scoate? Ca daca nu, eu am patit relativ la fel insa mie imi curgea pe la baia de ulei sau pe la capacul distributiei, in spate. Nu mai stiu exact. Curgea in mers, se prelingea usor si de acolo il presaram pe drum. Mi-a aratat cineva pe elevator. Altfel nu as fi vazut Pe scut nu erau urme evidente de ulei
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.