Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Sunt chitit pe PHEV, si un spatiu decent. X3 ar merge, desi tehnologia phev la modelul anterior e depasita si ea, X1 nu se incadreaza, e prea mic. Variantele curente sunt: sa mai astept pana la primavara si sa ma orientez catre 550e (x5 50e ar fi ideal, dar e mult prea scump) sau sa iau acum ceva de la Mercedes: un E400e W214 din 2024 cu 5-10k km la bord costa in jur de 55k Eur. Sau GLC E400e, undeva pe la 60k Eur.
  3. alex230ro

    BMW X5 45e

    Daca nu e nevoie de spatiu poti sa te uiti si la X1 sau X3 .
  4. Pai voiam sa te intreb, eventual veneam sa o testez, dar am primit una de la Autonom si nu mai era nevoie :))
  5. Ciprian01

    BMW X5 45e

    E normal, e chimie dar ca fost proprietar de 545e si X5 45e, vreau sa zic ca e geniala combinatia de putere, iar in oras 40-60 km iti sunt de ajuns. Amandoua masinile aveau 3 si 4 ani vechime si testul de la BMW de battery health a aratat 95% viata bateriei, cu incarcare 0 to 100 tot timpul. Pentru mine clar va fi un 550e in viitor
  6. alex230ro

    BMW X5 45e

    bonus https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Producatorii-germani-vor-sa-oblige-proprietarii-de-modele-plug-in-hibride-sa-si-incarce-masinile-lor-la-priza-cel-putin-periodic-pentru-a-le-salva/
  7. Today
  8. Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente.
  9. Si totusi https://piataauto.md/Stiri/2025/10/Germanii-ADAC-au-facut-un-test-anduranta-100000-km-cu-o-Tesla-Model-Y-si-au-raportat-costurile-reparatii-mentenanta-problemele-intalnite/
  10. alex230ro

    BMW X5 45e

    sincer dupa ce am citit https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-mecanic-finlandez-a-dezvaluit-o-problema-imensa-cu-care-se-confrunta-proprietarii-modele-plug-in-hibrid-Mercedes-ajung-100000-km/ si https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-mecanic-roman-Marea-Britanie-a-aratat-cum-un-BMW-X5-plug-in-hibrid-F15-poate-fi-reparat-3000-euro-pentru-a-avea-22-km-autonomie/ incep sa am dubii legate de PHEV, sigur in afara cazului in care iei masina noua
  11. Ciprian01

    BMW X5 45e

    Colegu', trebuia sa ma intrebi pe mine si iti ziceam direct ce si cum. Ce GLE face asta? Si in ce bani? Intreb asta fiindca am un tovaras care are GLE53 AMG si era chitit sa ia varianta plug in care e mai puternica, dar din sapaturile lui, si-a dat seama ca Mercedes a intrat recent pe campul PHEV si nu are istoricul BMW si nu i-a insuflat incredere pe termen lung. Exact, incarcarea e mega greoaie si nu toti stau la casa sa lasi peste noapte. Iarasi, e mai "puturos" versus 50e care mie mi s-a parut nebunie, de la cat de repede se incarca la cat de repede accelereaza. Nu iti dai seama ca e asa de grea. As mai tine de bani si as lua un 550e, asta e deja in 60-70k range acum, si va scadea de la anul.
  12. Te cred, am auzit numai lucruri bune despre 50e. Insa am buget vreo 55-60k, pe care oricum l-am marit deja in ultimele luni. 50e-ul e peste 80k momentan, deci no chance.
  13. sskkaa

    BMW X5 45e

    Sunt foarte scumpe X5 50e-urile, inca nu merita banii, iar X5 45e e deja cam invechit, a venit tehnologia peste el.
  14. @VladE46 da, in general ma duc normal, fara abuz la acceleratie sau frana... mai am momente de ratacire dar mai rar...
  15. EGR e schimbat recent, a avut rechemare la Bavaria acum aproximativ un an si jumatate. Problema este ca in carter este o presiune mare, am scos furtunul de la epuratorul de gaze, am tinut degetul unde trebuia sa iasa aerul prin el, si dupa ce l-am scos, a suflat aer cu putere.
  16. Poti incerca sa faci test compresie, mai poti verifica daca PCV/CCV functioneaza corect daca sunt blocate poti trimite ulei in admisie .DPF , EGR nu au erori banuiesc ?
  17. salut am avut un scurt pe cablul de la turbo, iar la scurt timp după ce l am depistat nu a mai funcționat turbina, se poate ca acel scurt să îmi fi afectat actuatorul la turbo?
  18. Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente. Consum de motorina extraurban 6.3-6.5 la mers sportiv/normal. Consum urban, 8l/100km aprox.
  19. Fum albastru = consum ulei , de curiozitate consumul de motorina cum este? Uleiul scos din motor cum arata ?Teoretic segmentii dusi=probleme compresie care ar trebui sa se vada la un test de compresie .
  20. @AlexandruStanciu In mecanica auto exista coincidente, dar acestea sunt foarte rare. Faptul ca imediat dupa ce ai schimbat uleiul a inceput sa scoata fum este un semn de intrebare. Ar fi bine sa reanalizezi tipul si calitatea uleiului utilizat la acel schimb, precum si istoricul masinii. Nu este deloc imposibil ca un 420d din 2016 sa fi rulat doar 77.000 Km pana acum, adica in medie cca. 8500 Km/an. Dar este foarte atipic (cu exceptia unui Cabrio) si ar putea indica multe deplasari scurte - exact ceea ce nu ii prieste unui motor Diesel. Obs: masina ar fi trebuit sa fie la cumparare semnificativ mai scumpa decat alte 420d cu rulaje mai mari (ex: > 100k Km). Cand ai situatii in care mai multi mecanici vin cu solutii diferite, atunci o diagnoza realizata la un service din reteaua BMW - chiar daca este mai scumpa - s-ar putea ca per total sa fie solutia cea mai economica. Inainte sa incepi sa schimbi piese, iti recomand sa faci acest lucru.
  21. Salutari, De aproximativ o luna sunt proprietar al unui BMW 420d, cu cod motor B47, din 2016. Auto are 77.000km(reali). In prima zi cand am adus-o in tara, am iesit cu ea la revizie direct, i-am schimbat ulei/filtre, si dupa am plecat in treaba mea. Dupa aproximativ 50km, dintre care 10-15km condusi sportiv, incepe sa miroasa a ulei ars in habitaclu, si in spate nori denşi de fum albastru. Ma opresc, merg inapoi la mecanic, dam jos ansamblu pana la turbina sa vedem, turbina are o pelicula destul de groasa de ulei inainte de palete, pe partea din fata. Mi-a zis sa plec, sa circul cu ea si sa o monitorizez. Dupa alti 50km, imi cere 1l ulei, dupa fum albastru iar, destul de des. Completez, de frica o iau pe platforma, am dus-o la alt mecanic, undeva in afara Bucurestiului. Concluzia lui e ca nu se baga, segmentii fiind problema(a zis ca a facut anumite teste, dar n-a specificat ce). Am plecat s-o iau, pe roti, am parcurs aprox. 300km, i-am pus 300ml de ulei, si dupa acea completare am circulat aprox. 1200km pana ca pe joja electronica sa nu mai apara nivel maxim, si doar o data a scos fum albastru, si foarte putin. Acum urmeaza sa schimb capac culbutori, impreuna cu epurator gaze si furtunul aferent. Intrebarea mea este, s-a mai confruntat cineva cu situatii de genul? In total am fost la 6 mecanici, cu 6 opinii diferite, cea mai neagra posibilitate fiind segmentii pistoanelor. Daca s-a intalnit cineva cu ceva similar, sau are o sugestie, multumesc pentru eventualele replici :).
  22. Pana la garnitura de chiulasa, chiulasa fisurata sau blocul motor, as verifica pompa de apa si termostatul daca tot zici ca a stat mult masina. Oricum e fantastica insistenta ta de a merge cu o masina defecta, 2000km, nu cred ca rezistam mental la asa ceva, sa stiu ca ma lasa in drum.
  23. Cat timp respecti cu strictete dimensiunile indicate de producator si pui anvelope bune, acelasi brand, acelasi model, an etc - nu vei avea probleme. Latimea nu are importanta pentru cutia de transfer, circumferinta rotii (janta plus anvelopa) nu trebuie sa difere (exista o marja de toleranta dar este foarte mica).
  24. Trebuie sa recunosc, cu o admiratie morbida, ca in talentul lor de a fenta legea si de a insela cumparatorii samsarii au inventat piatra filozofala: tranzactii auto in care ei nu exista. Rezultatul este perfect: bani invizibili la taxe si impozite, zero responsabilitate privind masina vanduta. Fiscul nu are cum sa se ia de ei, cumparatorii pacaliti raman cu ochii in soare. Evident, scenariul ar fi imposibil fara naivitatea unor cumparatori - dar iata ca acestia nu doar exista, ci chiar sunt suficient de multi pentru a sustine clica samsarilor. Este o alta consecinta a esecului scolii romanesti. Am putea sa ne batem mai putin capul cu ceea ce o fi vrut sa spuna poetul in poezia X sau Y, iar in timpul economisit sa predam notiuni despre cum se abordeaza corect evenimente de viata. Un absolvent de liceu habar nu are ce trebuie sa faca atunci cand va cumpara o masina, cand va ridica o casa, cand se va casatori, cand va avea un copil, etc. @NeacsaEXX Nu am absolut nimic personal cu tine. Cele de mai sus nu reprezinta o intentie de a te critica si chiar imi cer scuze ca am deviat prea mult topicul in aceasta directie. Este insa un semnal de alarma care trebuie tras, asupra ceea ce se intampla in piata auto.
  25. nu are nimic de facut pretul la cauciucuri,daca nu eram in stare sa o intretin cum trebuie nu o mai cumparam,aud multe zvonuri ca ar afecta cutia de transfer in timp,fiind si Xdrive masina multumesc frumos,dimensiunile ce sunt pe masina le am trecute si in talon... aud foarte multe zvonuri ca ar afecta cutia de transfer in timp,masina fiind si XDRIVE
  26. Am inteles. din ce imi amintesc ai un stil de condus destul de preventiv si fluent, atunci e normal sa salvezi viata franelor. Mai ales cum faci si multe drumuri lungi.
  27. Salut, va las mai jos cateva detalii despre masina, cumparata in August 2025 An fabricatie 2021 km 149500 km in momentul achizitiei dotari: m paket, faruri led, m paket interior plus altele mai jos cateva poze de cand am luat-o urmeaza si altele cu modificari pe care i le-am facut intre timp. mersi @VladE46 pentru suportii de numar @RedCap ma poti ajuta cu pozele? Mersi!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.