Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Si am reusit sa-mi fac timp azi, sa-l schimb. In sfarsit, se invarte, .
  3. Ați mai găsit rezolvare la zgomotul acela? Și eu mă lovesc cu aceeași problemă. Am schimbat suporții motor și cutie, chit complet ambreiaj și degeaba
  4. atata mi-a consumat si mie g21 320i la o tura de europa. deci consumul( daca e relevant) e super
  5. Sunt de acord cu tine, probabil la mers tare sustinut consumul va fi de 12L+. Nu pot sa confirm asta 100% pentru ca eu nu am mers asa in mod sustinut, dar cel mai probabil asa este. "Cand dai in el cere si de mancare" - perfect rezumat! Insa nici nu cred ca un 40d la acelasi stil de mers va lua cu 4L mai putin, adica 8L/100km. Dar ce e clar, este ca va fi diferenta de consum intre ele. Ramane la latitudinea lui @nick20pub sa decida ce ii convine mai mult
  6. Today
  7. Din cate stiu la LCI toate sunt MH 40i/40d... Sunt f multumit de 40d, inca anul asta se mai aduna km, dar de la anul vrabia malai viseaza cand se mai imputineaza km n as refuza un M40i sau de ce nu poate chiar un M50 dar din pacate vremurile sunt cam sumbre si nu vin vremuri roz...
  8. Sunt de acord cu exemplu dat. Stiu spre exemplu ca la Porsche daca nu pui cauciucurile pe care ei le specifica exact si faci accident din vina ta poti sa risti sa nu fii despagubit.. Ce nu intelege capul asta acum este ca eu m-am straduit sa dau un exemplu cat mai limpede despre ce ulei foloseste BMW in masinile actuale. Cine vrea sa puna "ulei original" poate sa cumpere Shell dintr-o sursa sigura si sa iasa mai ieftin. Nu cred ca am idei fixe ..cat am convingeri. (nu inteleg cum de ce nu mai primesc notificari ca, cineva m-a citat..) O sa las topicul asta in pace.. ca pana la urma mi-am spus parerea indeajuns..
  9. Colegul a intrebat in mare la un stil similar de mers, adica abuz si reprize multe 100 170 gen... la stilul asta un 40i ia sigur peste 12 medie... Eu zic ca in realitate la acest stil de condus mai abuziv, vorba vine, diferenta va fi intre 3 si 4L% intre 40d si 40i La mers normal/lejer intre 1.5 si 2L%, poate si mai putin. B58 e un motor f reusit si f econom raportat la performante, dar cand dai in el cere si de mancare.
  10. Pare ireal 9.5 la m340i, insa uite, luna trecuta am avut 9.3L/100 km cu 1370 km parcursi, si zice ca a fost "lower than 59% other drivers", deci 41% din utilizatori au scos consum mai bun de 9.3L/100km. In ceea ce priveste consumul la drum lung, cu masina anterioara (tot m340i xDrive mild hybrid, dar non-LCI) am fost intr-un tur prin Europa de ~5700 km. Consumul mediu a fost de 7.2l/100km cu o medie de viteza de 76 km/h. A fost multa autostrada, dar au fost si orase, si drumuri normale, si drumuri in panta (am fost si in Dolomiti) etc. Deci as zice ca e o medie reala pentru 5700 km. Acum ce sa zic, normal ca au mai fost accelerari, depasiri, dar in general am mers in limite legale, nu am tinut-o distante lungi cu 180km/h. Eu am incercat sa iti expun informatii reale, demonstrate cu poze, din experienta mea. Am incercat sa explic cat mai detaliat modul de utilizare al masinii ca sa iti faci o idee cat mai informata in legatura cu intrebarea ta legata de consum. Acum, decizia finala e la tine
  11. Multumesc frumos pentru raspunsul detaliat. Pare ireal 9.5 consum mediu la 340i. Eu spre exemplu am undeva la 8-8.5 la 320d, pe 10k km intre rezvii, mers cam 70/30 drum lung/oras. Consumul de oras nu e asa relevant, iarna consum si acum 12-14 in traficul de Bucuresti si cu drumuri scurte, nu e mare problema daca ar fi 16-17. Mai mult ma intereseaza consumul la drum lung, unde acum am in jur de 7-7.5 condus in stilul descris initial. Pe un 340d m-as astepta la un consum similar cu ce am acum, poate usor mai mic, motorul fiind mult mai relaxat. Test drive am cerut, dar mi-au zis ca nu au asa ceva, ca sunt prea exotice, doar daca vreau pe caroserii mai mari, gen X5, dar acolo nu mai e relevant. Oricum, felicitari pentru achizitie si la cat mai multi km fara incidente!
  12. Da, aparent are, si se deschid când o treci pe sport.
  13. Eu nu vad un buton start/stop in pozele puse. Ce se vede langa schimbator, e butonul rotund de pornire oprire motor. Asa este si la mine
  14. avand in vedere ca are buton start/stop as spune ca nu. din cate stiu la mild hybrid butonul start stop nu exista, dar nu sunt sigur
  15. Bogdanel 58, este o minune a ingineriei moto termice in astfel de vremuri
  16. Si daca tot am raspuns pe topic, hai sa mai fac si un update la 9 luni de la achizitie. Am ajuns la 19200 km, si masina merge ceas, nu am absolut nimic ce sa ii reprosez. Las si un video cu sunetul la plecarea de pe loc, absolut totul este stock pe masina (inclusiv OPF-ul..).
  17. Am inteles acum, deci comparatie cu m340d. Ce pot sa iti zic eu ca acum am media 9.5 pe luna curenta (screenshot mai jos), luna trecuta 9.3, mai inainte 9.1, iarna un pic mai mult, deci sa zic ca o medie de 9+. Consumul asta este efectiv mediu pentru cineva care locuieste in afara orasului, dar merge des in oras. Adica are de toate, accelerari, mers in coloana, mers lejer etc. Am avut si 335xd acum cativa ani (da, nu este motorul de pe m340d, dar este tot un 3.0 diesel biturbo), si daca imi amintesc corect consumul era undeva in jur de +/- 8L/100km, asadar cam cu 1.5L mai putin decat masina curenta, in acelasi ritm de folosire (media de care discutam). Tu spui ca te astepti la un 4L medie de consum diferenta, asta ar insemna ca daca eu as avea un m340d ar trebui sa imi consume 5 si un pic in medie, nu cred ca e posibila chestia asta. Daca tu zici ca probabil folosesti masina diferit, si sa zicem ca ai avea un 10+ in medie cu un m340i, probabil ai avea un 8+ cu un m340d, asta este estimarea mea (educated guess sa ii spunem). Insa acum mai apar si aspectele de folosire in oras, unde diferentele sunt destul de mari intre benzina si diesel, deci eu zic ca trebuie sa iei si asta in considerare. Eu personal ti-as recomanda sa faci un test drive atat cu un m340i, cat si cu un m340d, sa vezi daca diferenta de combustibil pe care ai plati-o pe benzina merita strict pentru tine. La un calcul grosolan, luand in calcul o diferenta de 2L de combustibil in medie (asa cum am estimat eu cel putin), ar insemna o diferenta de 15 lei/100km, sau 150 lei/1000 km sau 1500 lei/10000 km. Asadar, daca tu faci 25k km pe an, diferenta de combustibil ar insemna undeva la 3750 lei. Este decizia ta daca merita sau nu, dar cred ca un test drive te-ar lamuri.
  18. Foarte misto masina - culoarea exact ca a mea, interiorul la fel cu scaunele M. Pot sa confirm cu privire la culoarea cognac - arata mult mai bine ca in poze si se modifica culoarea perceputa in functie si de lumina de afara (Am mai vazut ca se plangeau americanii ca arata ca o portocala, dar nu e cazul, poate nu vedeau bine ) Motorul la X4 facelift (B58) are si mild hybrid ? Te bate gandul la o benzinara sskkaa ? La cati km faci cu actualul 40d ti-ar mai trebui un rezervor extra....
  19. @alfa-omega Cand incep injectoarele pe benzina sa aiba depuneri, sa se infunde..? Exista aditivi buni pentru protectia injectoarelor la benzina. Prin Vest stiu ca se vand.. Tu esti cel de pe topic cu, expertiza, ca le si repari. Multumesc.
  20. @chesterb00 mai ai masina? totul ok?
  21. Salutare.Am achizitionat recent un X6 40D E71 din 2012 si cred ca am o problema cu el.In mers cand accelerez de la zero intai creste consumul pana la maxim(masina incepe a vibra putin) apoi se misca si turometrul iar masina accelereaza.A mai avut cineva defectul asta .Ce e de facut Multumesc anticipat
  22. Buna ziua! Am o problema cu un X1 E84 Xdrive20D ( 2015 ). Km la zi - 176.000. Masina o detin de 5 ani, nu am avut probleme la ea de niciun fel, revizii facute la timp samd. Se aude un zgomot care pare ca vine de pe partea din spate a masinii. Problema este ca sunetul ( care este ca un vuit destul de tare si usor vibrant si se aude cumva pe miscarea rotii daca face sens ) se aude doar la anumite viteze , in special cand sunt in intervalul 105-110 km/h indiferent daca sunt pe drum drept sau intr-o curba lina. Zgomotul se aude atat cand accelerez ( sa zicem ca urc cu ea de la 100 la 115, o data depășit pragul de 110km/h nu mai face deloc ), si se aude si la infranare, daca iau piciorul de pe accelerație si ajunge singura la 110-105, iar se aude, o data ce coboara mai jos de 105 sunetul dispare. Masina nu prezinta niciun alt zgomot la alte viteze, fie in viraj, fie drept, fie cand parchez etc. Am fost la mai multe service-uri( atat si specializate BMW) nu este nicio problema cu rulmentii, bucsile, planetarele etc. Mai precizez ca face la fel pe mai multe tipuri de anvelope ( am testat cu cele de vara, iarna si cu all season si cu 2 seturi de jante diferite ). Multumesc pentru orice raspuns!
  23. La OPF nici nu mai exista varianta de evacuare Performance, am cautat si nu mai apare. Oricum la ce burlan de 10 cm avem pe ele, cred ca doar ceva custom made se poate pune.
  24. Dacă ai schimbat si senzorul si regulatorul, du-te și dă baia de ulei jos, s-ar putea sa ai bucati de patine de la distributie care obturează sorbul. (Asta dacă nu e prea tarziu si ai cuzinetii de la paliere praf)
  25. Am un 320i 170 ps presiune slaba ulei apare din când în când am schimbat senzor ,regulator presiune ,și face la fel ,mă gândesc să bag ulei 10w40 e ok ?
  26. Yesterday
  27. Bună am și eu o problema pornesc mașina bmw x3. 2005 Disel merg cu ea cam 45-50 minute în oraș 50km afara undeva 80km-100km pe oră după ce ajung în garaj și opresc motorul se aprinde pompa de ulei câteva secunde să zicem 40 sec țiuie ca mă atenționează dar motorul oprit contactul rămâne până scot cheia ce poate fi nivelul de ulei e ok am controlat Multumesc de răspuns
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.